PDA

View Full Version : Badr Hari vs. Alexey Ignashov 03-04-2010 ?



Bumaye
02-03-2010, 00:43
Badr Hari vs Alexey Ignashov 03-04-2010 Yokohama

http://www.kombat.ro/k1/noi-meciuri-pentru-k1-yokohama-badr-hari-vs-scorpionul-rosu-ignashov.html?autoplay=true

Irishrover
02-03-2010, 00:53
Badr maakte een hele tijd geleden zijn debuut tegen deze Alexy.
Hij viel toen in voor Peter Aerts als het goed is, met een zeer minimale voorbereiding en ervaring wist hij een hele mooie partij neer te zetten. Badr kreeg eentje op zijn Plexus en ging toen neer.

Maar wat verwacht je van toen nog een klein kind.

Vind het nu persoonlijk helemaal niks, Alexey is natuurlijk een hele grote geweest.
Maar komt nu zwaar tekort voor Badr.

Ik dacht dat de K-1 stiekem Badr tegen Remy zouden zetten.

Bossie
02-03-2010, 01:11
Dit gaat badr wel vrij gemakkelijk winnen, jammer dat hij al die toppers in hun nadagen krijgt.

T15Boxing
02-03-2010, 01:21
Wow hier wacht ik al jaren op. Ignashov is nog nooit KO gegaan, en als er iemand is die dat kunstje kan flikken dan is het Badr Hari wel. Vooral omdat hij zo goed is in rematches en nu hij 10x beter is dan hun eerste partij.

Hopelijk zal het gebeuren en dan zien we voor het eerst hoe iemand Ignashov's kin kraakt.

KayOne
02-03-2010, 01:40
hij is laatst nog ko gegaan tegen Freddy Kemayo

jk
02-03-2010, 01:41
Wow hier wacht ik al jaren op. Ignashov is nog nooit KO gegaan, en als er iemand is die dat kunstje kan flikken dan is het Badr Hari wel. Vooral omdat hij zo goed is in rematches en nu hij 10x beter is dan hun eerste partij.

Hopelijk zal het gebeuren en dan zien we voor het eerst hoe iemand Ignashov's kin kraakt.

Nou wat een prestatie zou dat zijn :(
Als ze nou enigzins gelijkwaardig zouden zijn, maar Ignashov is al zo over the hill.

Irishrover
02-03-2010, 01:48
Nou wat een prestatie zou dat zijn :(
Als ze nou enigzins gelijkwaardig zouden zijn, maar Ignashov is al zo over the hill.


Precies! Zit hier ook niet op te wachten..

Peter0711
02-03-2010, 02:19
En toch....Toch blijf ik stiekum hopen op nog een keer zo een optreden als vroeger....!! Wat had die gozer een charisma zeg!!! En vooral dat nummer waarmee die opkomt/kwam...Toch voor vele een kippevel moment geweest!!

T15Boxing
02-03-2010, 02:38
hij is laatst nog ko gegaan tegen Freddy Kemayo

Laat me niet meer zo schrikken:D
Het was een scheen blessure/docter stoppage.

KayOne
02-03-2010, 03:08
nouja bijna dan :D

Kemal
02-03-2010, 09:34
Nu zal Badr ook wel extra gemotiveerd zijn om te winnen..

Mattie73
02-03-2010, 10:59
Ja geweldige vechter was Ignashov. En die lowkicks van hem wat waren die snoeihard zeg.

Maar hij had allang moeten stoppen. Hij begint een karrikatuur te worden. Zoals hij ook tegen Schilt vocht vorig jaar, dat was gewoon tenenkrommend. Je zag dat hij er gwoon was om een cheque op te pikken en meer niet.

univers1l
02-03-2010, 11:08
als dit waar is, zou ik het jammer vinden.
maar je kan badr niet altijd matchen tegen de best, gun hem ook wat makkelijkere tegenstanders.

Sjaak
02-03-2010, 11:14
Totale mismatch ................... dit zal heel snel afgelopen zijn want Ignashov is geen schim meer van de toenmalige supervechter

dirk5
02-03-2010, 11:14
Deze match komt zo'n 100 flessen wodka te laat.

TOON
02-03-2010, 12:11
en weer een easy win voor Badr....
maar goed....er zijn er ook maar een paar die het hem echt moeilijk kunnen maken en die gevechten willen ze natuurlijk pas bij de eliminations of finale zien

Mattie73
02-03-2010, 13:16
Deze match komt zo'n 100 flessen wodka te laat.

En 200 lijnen coke.

reefer
02-03-2010, 13:56
Mijn mening is dat je dat als "kamp Badr" dit toch ook niet moet willen,maar ja wie ben ik.Lijkt mij dat Badr veel meer kan verliezen met deze match dan winnen.Als hij snel en voortijdig op (T)KO win dan zegt iedereen:"dat is een mismatch ofzoiets".Als het een puntenoverwinning word dan is het een totale offday ofzoiets en over verlies zullen we het maar niet hebben.Maar snap ook wel dat je Badr niet iedere wedstrijd tegen een Overeem of Bonjasky ofzo kan zetten,maar ben bang dat dit verschil wel heel erg groot is.

Mattie73
02-03-2010, 15:29
Mijn mening is dat je dat als "kamp Badr" dit toch ook niet moet willen,maar ja wie ben ik.Lijkt mij dat Badr veel meer kan verliezen met deze match dan winnen.Als hij snel en voortijdig op (T)KO win dan zegt iedereen:"dat is een mismatch ofzoiets".Als het een puntenoverwinning word dan is het een totale offday ofzoiets en over verlies zullen we het maar niet hebben.Maar snap ook wel dat je Badr niet iedere wedstrijd tegen een Overeem of Bonjasky ofzo kan zetten,maar ben bang dat dit verschil wel heel erg groot is.

Ik denk dat Badr zijn bankrekening inderdaad de enige is die winnaar kan worden van deze pot. Voor de rest heeft hij weinig te winnen. (Maar je, makkelijk verdiend toch. Je hoeft niet altijd hard te werken voor je centjes.)

Marco
02-03-2010, 15:46
waarom niet ? is toch leuk voor badr om revanche te nemen ook al is iggy alleen maar slechter geworden en badr beter.

delightone
02-03-2010, 15:54
Ben ik de enige dan die deze partij graag wil zien.
De red scorpion tegen the golden boy rematch het begin van zo een beetje badr's internationale carriere.

Goed alexy is niet meer de vechter die hij was, dat komt voor mij voornamelijke toen ze knieen in de clinch aan banden legde.
En natuurlijk 15488liter vodka en 5251 lijnen coke zullen vast ook wel mee geholpen hebben.
De enige die wat te verliezen heb is badr loopt hij op een stoot en gaat hij k.o. dan koste heel veel reps en geld.
Dus siert hem eigenlijk ook weer als deze partij er zou komen.

Spike_tm
02-03-2010, 20:13
Zal je zien dat Iggy een heldere dag heeft een door onderschatting bij Badr een snoeiharde KO scoort per ongeluk. Wat een upset zou dat zijn....

marcelt
02-03-2010, 20:15
Nutteloze partij.

Darkness
02-03-2010, 20:47
Peace of cake!
Badr Hari wint dit makkelijk van Ignashov.

knift
02-03-2010, 22:03
Alexey Ignashov was altijd 1 van m'n favoriete vechters geweest en had minstens zo veel talent als Badr alleen Badr benut het en Alexey heeft het kompleet laten schieten en eigenlijk is dat echt een doodzonde, toch blijf ik hopen dat er weer een schimpje van de oude Ignashov tevoorschijn komt en k.o krijg je 'm niet (zo snel) dus ik persoonlijk vind het wel een interesante partij al is het dat ik altijd respect voor Ignashov zal houden.

Nightwalker
02-03-2010, 23:34
Ik had Badr toch wel liever tegen Bonjasky of Zimmerman willen zien.. Jammer !!

amilster
02-03-2010, 23:37
Alexey Ignashov was altijd 1 van m'n favoriete vechters geweest en had minstens zo veel talent als Badr alleen Badr benut het en Alexey heeft het kompleet laten schieten en eigenlijk is dat echt een doodzonde, toch blijf ik hopen dat er weer een schimpje van de oude Ignashov tevoorschijn komt en k.o krijg je 'm niet (zo snel) dus ik persoonlijk vind het wel een interesante partij al is het dat ik altijd respect voor Ignashov zal houden.

precies hoe ik erover denk
Ik ben inmiddels een Badr liefhebber (fan gaat te ver) maar Iggy is voor mij een icoon en een vechter waar ik voor thuis bleef als hij aan de bak moest, die opkomst alleen al zoals al eerder gezegd, kippenvel.

MB667
03-03-2010, 09:44
Ignashov is nog nooit ko gegaan!! Dus het zal niet snel afgelopen zijn, en ik denk dat het voor hem een goede kans is, om tegen een topper als hari te mogen vechten. Tegen Schilt had hij geen kans laatst, maar hij is niet ko gegaan!

simtekf1
03-03-2010, 11:38
Laat me niet meer zo schrikken:D
Het was een scheen blessure/docter stoppage.

Hij ging toen wel degelijk neer hoor op een stoot van Kemayo.

knift
03-03-2010, 14:43
Hij ging toen wel degelijk neer hoor op een stoot van Kemayo.


Ja klopt,maar een K.O was het zeker niet al kreeg ie zeker een paar flinke tikken te verwerken we zullen zien wat het word ik hoop stiekem dat het linkerbeen van Ignashov voor een verassing gaat zorgen.

Omar.
03-03-2010, 16:51
Dus Badr heeft toch nog iets te winnen in deze partij. Namelijk de eerste die hem echt KO krijgt als het gebeurt..

T15Boxing
03-03-2010, 18:17
^Ja dat en zijn revenge. Dan heeft hij zo'n beetje al zijn verlies partijen behalve Remy goedgemaakt.