PDA

View Full Version : Verkeerde uitslagen Gala Gym haarlem



Dex
01-03-2010, 23:44
Mo charcaui, Terence de Bye en Hakim
hebben niet gevochten, volgendkeer geen verkeerde Uitslagen!

phranq
02-03-2010, 06:02
Tegen wie heb je het?

Richelieu
02-03-2010, 07:42
Mo charcaui, Terence de Bye en Hakim
hebben niet gevochten, volgendkeer geen verkeerde Uitslagen!

Duidelijk verhaal, alleen de poster heeft in de verwarring de oorspronkelijke matchmaking gepost en daarbij de uitslagen gezegd die hij dacht gezien te hebben. Dat er enkele partijen doorginnen die hij deels wel/niet gezien heeft was een misverstand.

@ Frank - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=101699

phranq
02-03-2010, 08:09
Duidelijk verhaal, alleen de poster heeft in de verwarring de oorspronkelijke matchmaking gepost en daarbij de uitslagen gezegd die hij dacht gezien te hebben. Dat er enkele partijen doorginnen die hij deels wel/niet gezien heeft was een misverstand.

@ Frank - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=101699

Ik weet dat hij daar op doelt, vind het daarom een beetje vreemd om zo'n reactie te plaatsen.. het is nl niet door iemand van Mixfight geplaatst..

marcelt
02-03-2010, 19:28
Mo charcaui, Terence de Bye en Hakim
hebben niet gevochten, volgendkeer geen verkeerde Uitslagen!

Ten eerste mag je wel een normale toon aanslaan. Niemand is hier jouw hondje namelijk.

Ten tweede wist ik niet dat ook Team Slamm het gala aardig heeft laten zitten met drie vechters die niet kwamen vechten. Maar team Slamm had zich wel afgemeld geloof ik in tegenstelling tot Fight Team Plaza die ook met drie vechters niet kwamen opdagen.

Misschien begrijp je dat ik niet weet wie die jongens in de ring zijn. Ik heb gewoon de matchmaking genomen en ik wist wel welke jongens uit Haarlem wat gedaan hadden. Als zes vechters van twee teams niet komen klopt er inderdaad van de matchmaking niet veel meer !

Ik heb het gepost en ik ben niet van Haarlem Fight Night en ik ben ook geen official van Mixfight. (alhoewel ik hier wel eens te bekennen ben)