PDA

View Full Version : Interview Mike Passenier (4): de overstap van vechters



Justinian
02-03-2010, 10:27
Mike's gym heeft een goede reputatie. Het is dan ook niet voor niets dat er nog weleens vechters van andere sportscholen de overstap maken naar deze school. Onlangs zijn Rodney Glunder en Tarik El Idrissi nog overgestapt. Laatst genoemde zal volgens Mike hoge ogen gaan gooien in de K-1 Max. In onderstaand interview gaat Mike ondermeer in op de overstap van de ene naar de andere sportschool en hoe dit feitelijk verloopt.

Lees hier de rest van het interview: http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_mike_passenier__4_/

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/10-02-24_interviews/mike17.jpg

Dennuz
02-03-2010, 10:27
Wederom top :D!

Simone
02-03-2010, 10:34
Opnieuw een erg leuk stuk.. ik kijk uit naar het laatste deel :)

Sjaak
02-03-2010, 10:38
Leuk interview

Sendur
02-03-2010, 11:02
Opnieuw een erg leuk stuk.. ik kijk uit naar het laatste deel :)

x2

Leventdepevent
02-03-2010, 11:09
x2
x3

Mattie73
02-03-2010, 12:23
Ik ben blij om te horen dat het vertrouwen van Mike in Tarik el Idrissie nog heel groot is. Ik was eigelijk bang dat het einde verhaal was na zijn laatste afzegging bij het AFC gala.

Kemal
02-03-2010, 12:56
x3


X4

Irishrover
02-03-2010, 13:58
Ik ben blij om te horen dat het vertrouwen van Mike in Tarik el Idrissie nog heel groot is. Ik was eigelijk bang dat het einde verhaal was na zijn laatste afzegging bij het AFC gala.

Precies, Tarik is een harde hoor. Alleen door zijn mentaliteit kan hij het ver gaan schoppen. Wens Mike en Tarik veel succes in de toekomst. Zolang die er nog mag wezen.

Justinian, een goede deel 4. Leuk dat we nog een achterafje krijgen haha

Bobson
02-03-2010, 15:08
Leuke serie interviews. En Mike stelt zich correct op door alleen over zijn eigen stukje te praten en geen mening te publiceren over het hoe en waarom van sommige overstappers.

Anderson
02-03-2010, 16:25
Waarneer is dit interview gegeven. Hij zegt in het interview als Cosmo en Shakuta tegenoverelkaar staan zien we het wel. Dit is al lang gepland in Italie.

Cosmo gaat er met de winst vandoor.

Justinian
02-03-2010, 16:31
Waarneer is dit interview gegeven. Hij zegt in het interview als Cosmo en Shakuta tegenoverelkaar staan zien we het wel. Dit is al lang gepland in Italie.

Cosmo gaat er met de winst vandoor.
Vorige week woensdag hebben we dit interview gehad.

Irishrover
02-03-2010, 16:34
Vorige week woensdag hebben we dit interview gehad.

Heb je al een idee wanneer Badr eventueel aan de beurt is?

Alvast bedankt.

Justinian
02-03-2010, 16:37
Heb je al een idee wanneer Badr eventueel aan de beurt is?

Alvast bedankt.
Nee, nog geen idee. Zoals gezegd volgt na deze serie Simon Rutz met wie we een interessant gesprek hebben gehad. Ik heb dit 6-delige interview al klaar staan ;)

Oh, misschien wel leuk: ik heb een artikel ontvangen over Badr. Dat heeft destijds ook in de Panorama gestaan en dit mogen wij gebruiken. Wel minder actueel natuurlijk, maar er staan toch leuke dingen in. Het interview met Badr komt er hopelijk voor de Amsterdam ArenA.

Irishrover
02-03-2010, 16:40
Nee, nog geen idee. Zoals gezegd volgt na deze serie Simon Rutz met wie we een interessant gesprek hebben gehad. Ik heb dit 6-delige interview al klaar staan ;)

Oh, misschien wel leuk: ik heb een artikel ontvangen over Badr. Dat heeft destijds ook in de Panorama gestaan en dit mogen wij gebruiken. Wel minder actueel natuurlijk, maar er staan toch leuke dingen in. Het interview met Badr komt er hopelijk voor de Amsterdam ArenA.

Oke ! Het heeft geen haast hoor.

Die van Simon ben ik ook benieuwd naar.

Kom maar op met het artikel over Badr haha.

Justinian
02-03-2010, 16:57
Oke ! Het heeft geen haast hoor.

Die van Simon ben ik ook benieuwd naar.

Kom maar op met het artikel over Badr haha.
Ik wilde er nog even mee wachten en het plaatsen vlak voor het interview dat we zelf gaan doen, maar goed ;) Bij deze het interview: Badr Hari (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/badr__the_golden_boy__hari/)

En niet gaan klagen dat het een interview uit 2009 is ;)

@Panorama, Koen en Mylene, nogmaals bedankt!

Nightwalker
02-03-2010, 17:12
Ik wilde er nog even mee wachten en het plaatsen vlak voor het interview dat we zelf gaan doen, maar goed ;) Bij deze het interview: Badr Hari (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/badr__the_golden_boy__hari/)

En niet gaan klagen dat het een interview uit 2009 is ;)

@Panorama, Koen en Mylene, nogmaals bedankt!


Oud nieuws :thup: Heb ik tijdje terug gelezen.. Maar altijd wel leuk om het terug te zien ..

Peter0711
02-03-2010, 17:18
Hey,Mike heeft een jas aan!!

HalfAmazing
02-03-2010, 18:23
Het kan aan mij liggen maar sinds wanneer traint Dimitri "Shock" Shakuta bij Mike...? :confused: