PDA

View Full Version : Vadim Finkelstein: "We Are Interested in Fighting Josh Barnett", Not Alistair Overeem



Slome
02-03-2010, 11:58
Vadim Finkelstein Says "We Are Interested in Fighting Josh Barnett", Not Alistair Overeem

http://i47.tinypic.com/2mr6rmq.jpg

"I personally think that Alistair Overeem did not reach the desired level to challenge Fedor. He beat a lot of no-name opponents in Mixed Martial Arts. Overeem defeated Paul Buentello and then disappeared from the United States for more than two year, which is simply ridiculous. He has nothing to offer for Fedor Emelianenko. Also, pay attention that Werdum beat Overeem when they were fighting in Pride, four years ago."

"We do not fight for the Strikeforce Heavyweight Title. Strikeforce are our partner, and any titles whether it is UFC, Strikeforce, WAMMA, Dream… they are just medals. Fedor is above these things. We are interested in the level of our opponent and his popularity among the audience."

"Exactly. We are more interested in fighting Josh Barnett, who is currently disqualified until September. When he returns from his suspension and if he tests clean, we might consider fighting him."

bron: sports.ru

superfreak
02-03-2010, 12:00
Strak punt inderdaad. Kan ik ergens ook wel begrijpen.

Ivo C.
02-03-2010, 12:01
This all is a fuking joke...
C'mon you want money and not Barnett.......
FUUUUUUUUU......
Makes me Angry!

dirk5
02-03-2010, 12:11
alleen dan komen we weer met het volgende probleem....

Barnett durft niet tegen Fedor te vechten.

54321
02-03-2010, 12:16
nah wat een onzin uitspraken zeg..overeem heeft op dit moment wereldwijd een veel grotere buzz dan barnett. eerst klagen over overeem zijn vermeende steroide gebruik en dan willen vechten tegen een bewezen ''user''..je maakt je druk over de populariteit van fedor bij het publiek maar je maakt je niet druk om de belts. iedereen weet dat als je zwaargewicht kampioen bent bij een grote org je zeker aan populariteit wint!

''Also, pay attention that Werdum beat Overeem when they were fighting in Pride, four years ago."
wtf!!? iid four years ago!!!
Alistair is op dit moment gewoon de grootste bedreiging voor fedor buiten de ufc vechters om.

phranq
02-03-2010, 12:18
Wat een bullshit verhaal.... eerst zeggen dat Ali een drugs enhancing test moet doen om vervolgens Barnett te noemen?????? Wat een gelul zeg.

Tony
02-03-2010, 12:22
Ik meen gelezen te hebben dat Vladim alleen Fedor tegen AO laat knokken indien AO zich zou laten testen... (correct me if wrong)

Dus tegen AO willen ze niet knokken vanwege VERMEEND anabolen gebruik...

Maar tegen Barnett willen ze wel knokken terwijl het bij hem BEWEZEN is.

Ik wil hier aub geen anabolen discussie laten ontknopen... maar dit is wel raar.

carlsson
02-03-2010, 12:24
dit lijkt op ontlopen mmmm

Justinian
02-03-2010, 12:37
Vreemd. Toen ik met Vadim sprak op het M-1 gala afgelopen maand, gaf hij aan dat hij de partij tegen Alistair op zich wel zag zitten. Ik kon hieruit in ieder geval niet afleiden dat Alistair qua niveau onder zou doen, althans dat hij niet waardig zou zijn. Dat laatste lees ik wel in dit interview.


Een onderwerp dat de gemoederen op Mixfight al geruime tijd bezig houdt; wanneer vecht Fedor tegen Alistair?
"Niet nu, eerst vecht Fedor tegen Werdum volgende maand. Het is ook heel moeilijk te zeggen, want Alistair vecht in Japan. Ik weet niet precies wat zijn plan is. Je hebt kunnen lezen in het interview met hem dat hij zelf graag in mei wil vechten. Hij heeft al bijna twee jaar niet gevochten in Amerika. Alistair is heel sterk, heel groot (lacht) twee keer groter dan hij is geweest. Hij is heel goed op de grond, Fedor is ook goed op de grond. De laatste tijd krijgt hij alleen staande vechters. Het wordt een mooie partij, zeker!"

Wat betreft Werdum; die partij verliep erg goed voor Alistair tot hij in de tweede ronde in een kimura liep. Sindsdien is Alistair naar mijn mening vooruit gegaan, in ieder geval fysiek en staand. Denk dat ook niet dat je de Alistair van toen goed kunt vergelijken met de Alistair van nu.

Ik heb overigens niet het idee dat ze Alistair ontlopen. Wel blijf ik het gek vinden dat men Alistair de uitdager noemt, terwijl hij nog steeds de kampioen is. Je kunt natuurlijk zeggen dat hij al erg lang niet voor Strikeforce heeft gevochten en je kunt ook van mening zijn dat het niveau van Fedor hoger ligt; feit blijft dat Alistair niet de uitdager kan zijn aangezien hij de titel heeft. Het hele idee dat hij zich eerst moet bewijzen tegen andere tegenstanders vind ik persoonlijk nog steeds een vreemde redenering. Alistair moet zich als titelhouder gewoon bewijzen tegen de beste vechters binnen de Strikeforce organisatie. Punt.

Ivo C.
02-03-2010, 12:39
"Exactly. We are more interested in fighting Josh Barnett, who is currently disqualified until September. When he returns from his suspension and if he tests clean, we might consider fighting him."

Btw

Ivo C.
02-03-2010, 12:46
http://www.yorkblog.com/mma/Fedor_Barnett-1.jpg

Kemal
02-03-2010, 13:13
Ik heb overigens niet het idee dat ze Alistair ontlopen. Wel blijf ik het gek vinden dat men Alistair de uitdager noemt, terwijl hij nog steeds de kampioen is. Je kunt natuurlijk zeggen dat hij al erg lang niet voor Strikeforce heeft gevochten en je kunt ook van mening zijn dat het niveau van Fedor hoger ligt; feit blijft dat Alistair niet de uitdager kan zijn aangezien hij de titel heeft. Het hele idee dat hij zich eerst moet bewijzen tegen andere tegenstanders vind ik persoonlijk nog steeds een vreemde redenering. Alistair moet zich als titelhouder gewoon bewijzen tegen de beste vechters binnen de Strikeforce organisatie. Punt.

X2!

Tony Galento
02-03-2010, 13:34
nah wat een onzin uitspraken zeg..overeem heeft op dit moment wereldwijd een veel grotere buzz dan barnett. eerst klagen over overeem zijn vermeende steroide gebruik en dan willen vechten tegen een bewezen ''user''..je maakt je druk over de populariteit van fedor bij het publiek maar je maakt je niet druk om de belts. iedereen weet dat als je zwaargewicht kampioen bent bij een grote org je zeker aan populariteit wint!

''Also, pay attention that Werdum beat Overeem when they were fighting in Pride, four years ago."
wtf!!? iid four years ago!!!
Alistair is op dit moment gewoon de grootste bedreiging voor fedor buiten de ufc vechters om.

Ik schat Barnett hoger in dan Overeem.

Sendur
02-03-2010, 14:09
Wat een clown zeg.

Dit hele circus slaat nergens meer op.
Fuck Barnett zoiezo die man is afgedaan voor mij.

Waarom niet gewoon Werdum, die doet het goed de laatste tijd.

micha
02-03-2010, 15:00
pfffffffff wat een gezeik. dus fedor vecht sowieso pas in september. wat is dat nou weer.

delightone
02-03-2010, 15:02
Wat een hoop crap!
Ik ben een fedor fan maar wat die vadim nou uitkraamt slaat als nergens op.
Eerst overeem een steriod bully noemen en dan barnett als goed gevecht aanwijzen die notabene tegen fedor positief gestest is wat een mongool.

Kijk ik irriteer me al geruime tijd aan het circus rond overeem en de groot praat, waar overeem trouwens zelf niet eens mee doet maar de mensen om hem heen.
Hij is nou de paperchamp in mijn ogen wil hij de champ worden moet ie fedor eruit knieen.
Waar ik wel mogelijkheden in zie al zijn die wel heel klein.

En wat betreft fedor die kan of beter stoppen met vechten en de eer aan zichzelf houden.
Of die mongolen uit zijn managment trappen en weer lekker gaan knokken gewoon omdat het kan.

makavelli
02-03-2010, 15:08
Ik meen gelezen te hebben dat Vladim alleen Fedor tegen AO laat knokken indien AO zich zou laten testen... (correct me if wrong)

Dus tegen AO willen ze niet knokken vanwege VERMEEND anabolen gebruik...

Maar tegen Barnett willen ze wel knokken terwijl het bij hem BEWEZEN is.

Ik wil hier aub geen anabolen discussie laten ontknopen... maar dit is wel raar.

Haha rare jongens die russen

dirk5
02-03-2010, 15:09
pfffffffff wat een gezeik. dus fedor vecht sowieso pas in september. wat is dat nou weer.

euh..... nee. begrijpend lezen is ook een vak.

Hier staat toch niks over zijn volgende gevecht? Ik kan begrijpen dat mensen alleen de titel lezen en dat genoeg vinden, maar daar sla je toch altijd een hoop info mee over.

Hier word alleen aangegeven dat ze in de toekomst liever tegen Barnett vechten omdat Ali het nog niet verdiend heeft, volgensmij verder niks geks aan.

Harrie Nak
02-03-2010, 15:35
Heb je wellicht een directe link naar de bron? Ik kon het op sports.ru niet vinden, i.t.t. andere artikelen over Finkelstein.

Groundwork
02-03-2010, 15:45
Barnett laat zich tenminste testen.. Misschien zit daar gewoon het verschil.
Als die zich laat testen en die is clean => no worries

Als Alistair zich ook laat teste ook geen probleem maar tot dan komt er geen akkoord denk ik.

anoniem gg
02-03-2010, 15:50
Goed kijken en lezen wat BB eerder heeft gepost en dan nog een keer naar het commentaar kijken wat velen mij gaven!

Love and Peace

Harrie Nak
02-03-2010, 16:08
Nevermind, heb de bron al gevonden (http://www.sports.ru/tribuna/blogs/ivantsov/63016.html). Echter... het artikel is van 22 januari. :sleep1:

cholitzu
02-03-2010, 16:18
Pot en ketel verhaal.


Misschien moeten Alistair en Fedor elkaar gewoon de handschudden, het mangement een schop geven(niet te hard) alletwee live in een potje pissen (ieder een ander potje natuurlijk) en de opbrengst van de partij eerlijk delen.

Zijn er imo 3 winnaars, AO FE en het publiek.

Nu begint het aardig op GTST te lijken.

anoniem gg
02-03-2010, 16:20
Waar is Marquis???

Marquis waar ben je ,ik deed een voorspelling dat Fedor niet zou vechten en heb een aantal keren bericht over Appy en Vadim, jij was er toen altijd als de kippen bij, waar ben je nu?

Love and Peace

Sendur
02-03-2010, 16:20
Nevermind, heb de bron al gevonden (http://www.sports.ru/tribuna/blogs/ivantsov/63016.html). Echter... het artikel is van 22 januari. :sleep1:

Slome jij bent echt een slome haha.

Beetje ons kloten met een oud artikel :P

anoniem gg
02-03-2010, 16:23
Slome jij bent echt een slome haha.

Beetje ons kloten met een oud artikel :P

Vecht fedor wel dan tegen Werdrum in April?

Love and Peace

LJ Silver
02-03-2010, 16:25
"I personally think that Alistair Overeem did not reach the desired level to challenge Fedor. He beat a lot of no-name opponents in Mixed Martial Arts.

En welke big names heeft Fedor dan verslagen afgelopen jaren....

wrestler_nl
02-03-2010, 16:26
Vecht fedor wel dan tegen Werdrum in April?

Love and Peace

Volgens mij vechten ze in Mei

wrestler_nl
02-03-2010, 16:27
En welke big names heeft Fedor dan verslagen afgelopen jaren....

Arlovski
Rogers
Sylvia
Choi
Lindland

Justinian
02-03-2010, 16:33
En welke big names heeft Fedor dan verslagen afgelopen jaren....
Dat is een goede vraag.

dirk5
02-03-2010, 16:34
En welke big names heeft Fedor dan verslagen afgelopen jaren....

de namen zijn vooraf groter dan achteraf.

Collina
02-03-2010, 16:44
Fedor is in mijn beleving de aller grootste!

Maar het management van Fedor weet als geen ander dat Alistair Overeem zijn aller grootste bedreiging is en kans heeft deze partij te verliezen.

De uitspraken van De Heer slaan overigens nergens op. Dus als Alistair in minder tijd van Brett Rogers wint, is hij dan wel kandidaat... hoe moet ik dat precies zien?

Wat Justin zegt klopt als een bus: Alistair is Strikeforce Champ, het feit dat Alistair Fedor meerdere malen heeft uitgedaagd is eigenlijk al de omgekeerde wereld.

Fedor zou Alistair moeten uitdagen om zijn titel af te pakken.

Jammer als deze partij niet door zou gaan, vreemd vooral.

Groet, Collina

Sendur
02-03-2010, 16:56
Vecht fedor wel dan tegen Werdrum in April?

Love and Peace

artikel is van 22 januari.

En nee hij zal wel niet vechten en weet je Bas.... het interesseert me geen ene reet meer wat Fedor of Alistair doet.

Mensen zeiken hier meestal over de UFC, maar die mannen daar vechten tenminste wel.

makavelli
02-03-2010, 16:57
Arlovski
Rogers
Sylvia
Choi
Lindland

LOL je meent toch niet serieus dat je dit groten namen vindt?

Lindland is een middleweight die zijn laatste partijen heeft verloren. CHoi is een freak die bijna niks gepresteerd heeft in MMA.
Rogers heeft maar 1 grote naam verslagen, arlovski, Sylvia is over the hill.

Arlovski is de enige echt grote naam waar fedor de afgelopen jaren tegen heeft gestaan.

Wheelie
02-03-2010, 17:21
"I personally think that Alistair Overeem did not reach the desired level to challenge Fedor. He beat a lot of no-name opponents in Mixed Martial Arts. Overeem defeated Paul Buentello and then disappeared from the United States for more than two year, which is simply ridiculous. He has nothing to offer for Fedor Emelianenko. Also, pay attention that Werdum beat Overeem when they were fighting in Pride, four years ago."
Ik weet niet of dit echt Vadim's woorden zijn maar Fedor heeft afgezien van CroCop, Noquiera en Arlovski ook niet echt tegen toppers gestaan de afgelopen jaren ;)
Ik vind dat tegen Alistair meer eer te behalen valt dan tegen bijv. Sylvia, Hunt, Choi, Lindland of Zuluzinho :D

Ik vind Fedor wel de beste MMA HW op dit moment.

micha
02-03-2010, 17:56
LOL je meent toch niet serieus dat je dit groten namen vindt?

Lindland is een middleweight die zijn laatste partijen heeft verloren. CHoi is een freak die bijna niks gepresteerd heeft in MMA.
Rogers heeft maar 1 grote naam verslagen, arlovski, Sylvia is over the hill.

Arlovski is de enige echt grote naam waar fedor de afgelopen jaren tegen heeft gestaan.


x2

Slome
02-03-2010, 18:16
Nevermind, heb de bron al gevonden (http://www.sports.ru/tribuna/blogs/ivantsov/63016.html). Echter... het artikel is van 22 januari. :sleep1:

goed zoeken hoefde niet, want hij staat gewoon bij t artikel;):D

Splinta
02-03-2010, 18:24
Ik vind dat ze gelijk hebben! Laat Alistar ff vechten tegen wat echte namen, voor hij tegen Fedor gaat. Kan me geen MMA match meer herrineren waar zijn tegenstander van hetzelfde kaliber was.

Neivra
02-03-2010, 18:27
goed zoeken hoefde niet, want hij staat gewoon bij t artikel;):D

Ik wil niet moeilijk gaan doen en het kan zijn dat ik niet goed kijk, maar ik zie geen datum bij het artikel, die jij gepost hebt.

Harrie Nak
02-03-2010, 18:31
Ik wil niet moeilijk gaan doen en het kan zijn dat ik niet goed kijk, maar ik zie geen datum bij het artikel, die jij gepost hebt.Inderdaad, ook al heeft Slome het volgens mij over de bronvermelding waar ik om vroeg.
Die staat er wel, maar niet een directe link naar het artikel. En aangezien mijn Russisch niet al te best is vroeg ik om een directe link. Heb het inmiddels dus zelf al gevonden.

dirk5
02-03-2010, 18:43
ik zie hier van alles over "grote" namen, Welke HW heeft volgens jullie zijn afgelopen 4 wedstrijden wel tegen echte toppers gestaan.

juist, niemand....

marcelt
02-03-2010, 18:46
Jongens Fedor moet gewoon Alistair voor de zomer bevechten en in de tweede helft van het jaar Barnett.
Ali kan idd. na Brett Rogers tegen Fedor en in het najaar tegen Arlovski .
(Dream on Marcel)
Jammer dat die goede vechters voornamelijk niet vechten en idd. in de UFC vechten ze tenminste . Fedor zit bijna op een gemiddelde van 1x per jaar en Alistair herinner ik me alleen maar Alistair vs kanonnenvoer in MMA . Gelukkig heeft hij wel zijn staande klasse bewezen in K-1.

Slome
02-03-2010, 19:19
mooi artikel van bloodyelbow:

http://www.bloodyelbow.com/2010/3/2/1333138/is-fedor-emelianenkos-management

makavelli
02-03-2010, 20:21
ik zie hier van alles over "grote" namen, Welke HW heeft volgens jullie zijn afgelopen 4 wedstrijden wel tegen echte toppers gestaan.

juist, niemand....

Noguira, Lesnar, Herring, Mir hebben hun laatste partijen allemaal zware tegenstanders gehad

Slome
02-03-2010, 20:32
Noguira, Lesnar, Herring, Mir hebben hun laatste partijen allemaal zware tegenstanders gehad

Ja, maar UFC die doet ff niet mee in deze discussie....:sleep1:

Pepe the Ice-Murderer
02-03-2010, 21:08
Dit zijn inderdaad "oude" woorden van Vadim, maar het belangrijkste wat toen en nu dus opvalt is de onderliggende boodschap dat Fedor pas in september vecht.

Dat is ook wel kut van hem en zijn management want hij vecht echt niet zo regelmatig. Zijn hand speelt hem parten, maar toch valt het echt op hoe weinig hij vecht. Beetje jammer, zeker omdat dit critici in de kaart speelt.

Marquis
02-03-2010, 21:12
Dit begint vermoeiend te worden..

Al ben ik wel van mening dat AO maar is gewoon moet knokken bij strike force .. of het nou Arlovski,Werdum,Rogers of Fedor is.

Jullie hebben het wel steeds over de titel die hij heeft gewonnen in 2007 maar sinds dien heeft hij niets gebakken bij SF. Om verschillende redenen

En alleen tegen opgewarmde lijken gevochten die ver onder zijn niveau zaten.

Dus jongens en meisjes waaruit kunnen we op baseren dat Alistair van nu niet de Alistair van toen was ?!? Omdat hij er fysiek anders uit ziet of omdat hij in een andere discipline Badr in een offday KO heeft geslagen of omdat hij van een middelmatige niets zeggende Teixeira heeft gewonnen ?!?

Feit is dat AO de laatste 3 jaar niets heeft laten zien in de MMA PUNT !! Dit zijn de feiten waar niemand om heen kan. Dus idd zet AO is tegen een top 15 MMA vechter om te zien of hij echt tegen de legende opgewassen is.


Ik kan mij een interview herinneren hier van Martijn de Jong dat iedereen op z'n achterste poten zat en vervolgens hij hier de boel kwam ophelderen omdat die interview totaal uit zijn verband is gerukt.

Wie zegt dat het bij deze interview niet het geval is ?? Jullie lopen wel met z'n allen nu als gekken te discusseren maar misschien is deze interview uit een dikke duim gezogen.

Marquis
02-03-2010, 21:18
Waar is Marquis???

Marquis waar ben je ,ik deed een voorspelling dat Fedor niet zou vechten en heb een aantal keren bericht over Appy en Vadim, jij was er toen altijd als de kippen bij, waar ben je nu?

Love and Peace


Tot op heden heeft jouw vechter al 3 jaar niet gevochten voor SF Bassie dus wat is je punt ? Je zou je werk is goed moeten doen want jij en ik weten dat Amerika een mooi land is dus boek maar heel snel een ticket bij American Airlines voor AO. Zodat de hele wereld kan zien dat er niets waar is van de geruchten en dat AO tegen iedereen in SF aan de bak wilt om zijn "wel verdiende" titel kan verdedigen.


Love & peace

wrestler_nl
02-03-2010, 23:57
LOL je meent toch niet serieus dat je dit groten namen vindt?

Lindland is een middleweight die zijn laatste partijen heeft verloren. CHoi is een freak die bijna niks gepresteerd heeft in MMA.
Rogers heeft maar 1 grote naam verslagen, arlovski, Sylvia is over the hill.

Arlovski is de enige echt grote naam waar fedor de afgelopen jaren tegen heeft gestaan.

Jij zei tegen welke grote namen heeft Fedor gevochten. Jij zei niet tegen welke skilled vechter heeft hij gestaan.
Lindland,Choi,Sylvia,Arlovski en Rogers zijn allemaal stuk voor stuk een aantal nivo's hoger dan Overeem's laatste partijen.
Als het om Fedor gaat dan is Rogers geen grote naam maar als Overeem tegen hem moet vechten dan is Rogers opeens super gevaarlijk en dan moet Overeem opeens oppasen voor Rogers punch maar tegen Fedor is hij een nobody,,,,yeah right!
Luister,,,Fedor zal er echt niet van wakker liggen als hij niet tegen Overeem vecht want hij is al een legende en hij heeft zich al meerdere malen bewezen.

anoniem gg
03-03-2010, 01:51
Dit begint vermoeiend te worden..

Al ben ik wel van mening dat AO maar is gewoon moet knokken bij strike force .. of het nou Arlovski,Werdum,Rogers of Fedor is.

Jullie hebben het wel steeds over de titel die hij heeft gewonnen in 2007 maar sinds dien heeft hij niets gebakken bij SF. Om verschillende redenen

En alleen tegen opgewarmde lijken gevochten die ver onder zijn niveau zaten.

Dus jongens en meisjes waaruit kunnen we op baseren dat Alistair van nu niet de Alistair van toen was ?!? Omdat hij er fysiek anders uit ziet of omdat hij in een andere discipline Badr in een offday KO heeft geslagen of omdat hij van een middelmatige niets zeggende Teixeira heeft gewonnen ?!?

Feit is dat AO de laatste 3 jaar niets heeft laten zien in de MMA PUNT !! Dit zijn de feiten waar niemand om heen kan. Dus idd zet AO is tegen een top 15 MMA vechter om te zien of hij echt tegen de legende opgewassen is.


Ik kan mij een interview herinneren hier van Martijn de Jong dat iedereen op z'n achterste poten zat en vervolgens hij hier de boel kwam ophelderen omdat die interview totaal uit zijn verband is gerukt.

Wie zegt dat het bij deze interview niet het geval is ?? Jullie lopen wel met z'n allen nu als gekken te discusseren maar misschien is deze interview uit een dikke duim gezogen.

Tuurlijk: Badr off day, Remy geblesseerd, Peter Aerts te oud, Teixera blablabla.
Strikeforce heeft pas recentelijk een goede tv deal en dat jij niks van financien begrijpt is ook waarom GG een top management is en jij een forumwarrior!
Ik vraag nog een keer aan jouw vecht Fedor tegen Werdrum in April bij strikeforce?

Probeer eens vooruit te kijken Marquis, laat het verleden rusten. Alistair gaat in de states vechten bij strikeforce tegen elke tegenstander die de promotor in gedachte heeft.
Blijf vooral je mening geven en probeer al je frustraties en haat goed te weergeven, misschien valt het dan allemaal een beetje van je af.

Love and Peace

Omar.
03-03-2010, 03:18
Jij zei tegen welke grote namen heeft Fedor gevochten. Jij zei niet tegen welke skilled vechter heeft hij gestaan.
Lindland,Choi,Sylvia,Arlovski en Rogers zijn allemaal stuk voor stuk een aantal nivo's hoger dan Overeem's laatste partijen.
Als het om Fedor gaat dan is Rogers geen grote naam maar als Overeem tegen hem moet vechten dan is Rogers opeens super gevaarlijk en dan moet Overeem opeens oppasen voor Rogers punch maar tegen Fedor is hij een nobody,,,,yeah right!
Luister,,,Fedor zal er echt niet van wakker liggen als hij niet tegen Overeem vecht want hij is al een legende en hij heeft zich al meerdere malen bewezen.



x 1000

Marquis
03-03-2010, 07:41
Tuurlijk: Badr off day, Remy geblesseerd, Peter Aerts te oud, Teixera blablabla.
Strikeforce heeft pas recentelijk een goede tv deal en dat jij niks van financien begrijpt is ook waarom GG een top management is en jij een forumwarrior!
Ik vraag nog een keer aan jouw vecht Fedor tegen Werdrum in April bij strikeforce?

Probeer eens vooruit te kijken Marquis, laat het verleden rusten. Alistair gaat in de states vechten bij strikeforce tegen elke tegenstander die de promotor in gedachte heeft.
Blijf vooral je mening geven en probeer al je frustraties en haat goed te weergeven, misschien valt het dan allemaal een beetje van je af.

Love and Peace


Bla bla bla idd van jouw kant.

Ik praat over SF en zij doen aan MMA of begrijp je dat niet ? Wat hebben bovenstaande vechters van de K1 met Fedor,Werdum,Rogers,Arlovski te maken ?

Dus als een vechter van Goodridge of een Fujita wint dan heb je het recht om gelijk tegen Fedor te vechten ??

Wat een onzin allemaal zeg ... zelfs een Knaap,Faverus,Staring of een andere middelmatige MMA vechter in NL zou van Goodridge of een Fujita winnen. Wilt dat dan gelijk zeggen dat ze ook een partij hebben verdient tegen de legende van deze discipline ?


Schei toch uit man.

dirk5
03-03-2010, 08:18
Noguira, Lesnar, Herring, Mir hebben hun laatste partijen allemaal zware tegenstanders gehad

Lesnar, Mir en Herring, ja dat zijn idd wel grote namen, hahahahahaha

anoniem gg
03-03-2010, 09:01
Bla bla bla idd van jouw kant.

Ik praat over SF en zij doen aan MMA of begrijp je dat niet ? Wat hebben bovenstaande vechters van de K1 met Fedor,Werdum,Rogers,Arlovski te maken ?

Dus als een vechter van Goodridge of een Fujita wint dan heb je het recht om gelijk tegen Fedor te vechten ??

Wat een onzin allemaal zeg ... zelfs een Knaap,Faverus,Staring of een andere middelmatige MMA vechter in NL zou van Goodridge of een Fujita winnen. Wilt dat dan gelijk zeggen dat ze ook een partij hebben verdient tegen de legende van deze discipline ?


Schei toch uit man.

Wij hebben niet gevraagd om Fedor bij strikeforce (maar lgaan hem zeker niet uit de weg) Fedor/M-1 is omdat het bijna niet anders kon (affliction failliet) bij Strikeforce terecht gekomen.
Er ligt gewoon een overeenkomst met strikeforce en daar zijn wij heel tevreden mee en daar kan jij nog jaren over gaan speculeren maar dat gaat je niks aan!
De populariteit van Alistair is vele malen groter in Europe en Azie dan Fedor, zie k-1 MVP en andere poll.
Dat is ook logisch want al heeft Alistair tegen "mindere" tegenstanders gevochten in het MMA de uitzendingen van zijn K-1 wedstrijden zijn naar 151 landen uitgezonden en zeer goed ontvangen!
Barnet kennen bv maar heel weinig mensen in Europa!

Ik praat over marketing en TV wereldwijd, populariteit, marktwaarde, begrijp je dat dan niet?
Wij hoeven helmaal niet gelijk tegen Fedor maar Alistair is klaar om zijn tietel te verdedigen in de states (hij kan dat contractueel nu ook) dus zou Fedor een logische keus zijn.
Maar goed Fedor heeft hele lange vacanties en heeft ook veel last van zijn hand en natuurlijk een management met een compleet eigen (vooral eigen) agenda namenlijk het promoten van M-1, begrijp je dat dan niet?

Het gaat helemaal niet om het recht maar een keuze van het publiek en TV en promoter, wie wil wat zien en op welk moment!

Love and Peace

Harrie Nak
03-03-2010, 09:12
Bas, dit betekent dus dat Alistair een nieuw contract getekend heeft bij Strikeforce?
Kun je iets meer kwijt over zijn (mogelijk) eerstvolgende gevecht voor ze? Zal dit in mei zijn nu de card van april al aardig stacked is?

Collina
03-03-2010, 13:00
Het blijft natuurlijk de omgekeerde wereld als Alistair als Champ van Strikeforce andere vechters moet uitdagen.

Fedor is op papier de aller grootste MMA vechter van de wereld, Alistair is Champ dus feitelijk zou Fedor Alistair moeten uitdagen, hij is Belt drager, hij is Champ!

En als het management van Fedor zegt dat er op dit moment geen eer te behalven valt aan Alistair praten zij uiteraard kolder!!

Ik ben van mening (dit ligt niet aan Fedor maar aan het management) dat zij liever nu niet tegen Alistair Overeem willen staan omdat zij (wellicht) bang zijn voor verlies want deze kans is er.

Als dat niet het geval zou zijn, wie zou er dan op dit moment een goede tegenstander zijn voor Fedor in de zelfde organisatie... 'ik weet er op dit moment geen één" behalve Alistair Overeem.

Collina
ps: begrijp me niet verkeerd, Fedor is in mijn beleving de aller grootste.. maar vind de uitspraak van het management erg vreemd!

makavelli
03-03-2010, 13:26
Lesnar, Mir en Herring, ja dat zijn idd wel grote namen, hahahahahaha

euhm ja Lesnar, Mir noguira zijn staan in de top 5 of zeker top 10. Toch wel wat grotere namen dan choi en lindland iig

dirk5
03-03-2010, 13:37
euhm ja Lesnar, Mir noguira zijn staan in de top 5 of zeker top 10. Toch wel wat grotere namen dan choi en lindland iig

Lesnar op basis van wat?
Zijn overwinning op hitte haring?
Zijn overwinning op een oude man met een record waar eerlijk gezegd de honden geen brood van lusten.
Zijn overwinning op Frank Mir? de beste man die bij zijn laatste 4 overwinningen Hardonk en Kongo heeft zitten.

Choi idd stelt niet veel voor, maar toen Fedor tegen Lindland vocht stond deze als top 3 mw te boek. Oke, het is een MW, maar Fedor is met zijn 1,83 ook geen al te grote HW.

bigboz
03-03-2010, 17:31
dus ze willen ook alistair laten testen omdat ze niet cker weten dat die aan de roids zit en anders niet, maar ze willen vechten met iemand die duidelijk wel aan de riods zit/zat ?

Harrie Nak
03-03-2010, 18:05
Hypocriet ja. Maar goed, waar het op de Sherdog forums vroeger vol zat met Overeem haters, kan M-1 momenteel ook weinig goed doen. Lekker belangrijk inderdaad, maar het zegt in ieder geval iets over wat het publiek van de koers vindt die M-1 vaart.