PDA

View Full Version : Waar is tyrone Spong??



Marchant
02-03-2010, 15:22
Vroeg me net af wanneer Tyrone weer eens vecht?
Heb al een tijdje geen nieuws meer over hem gehoord en vraag me af hoe het met hem gaat en wat hij nu doet?
Waar traint hij nu, en staat hij binnen kort weer in de ring?

Misschien weet hier iemand iets?

Simone
02-03-2010, 15:32
In mei staat hij tegen Manhoef in de arena, voor de wereldtitel -95kg.

Guillermo
02-03-2010, 15:37
Dat wordt bikkelen voor hem tegen Melvin.

phranq
02-03-2010, 15:40
Ik weet niet of je het nieuws gevolgd hebt, maar Tyrone heeft even iets anders aan z'n hoofd gehad dan vechten.

Marchant
02-03-2010, 16:41
Ik weet niet of je het nieuws gevolgd hebt, maar Tyrone heeft even iets anders aan z'n hoofd gehad dan vechten.

Ik heb juist genoeg gehoord en begrijp dat hij dan even je tijd nodig heb om alles een plek te geven.
Vandaar ook mijn vragen :
"vraag me af hoe het met hem gaat "

En naar zijn break up met Lucien :
"Waar traint hij nu"
En :
"en staat hij binnen kort weer in de ring?"

op de laatste heb ik nu antwoord : Arena mei tegen Manhoef (lijkt me een mooie pot)

Ik snap dus ook niet echt jou opmerking of ik het nieuws heb gevolgd,
ik lees nergens de vraag "waarom heeft Tyrone al een tijd niet gevochten.":fp:

Peter0711
02-03-2010, 17:11
Ik weet toevallig dat hij samen met Ernesto Hoost traint,en zelfs regelmatig bij sokudo-gym in hoorn! Dus de beste man is zeker nog wel aan het trainen!

Picasa-webalbums - Sokudo-gym - Mijn afbeeldi... (http://picasaweb.google.nl/fotoalbumsokudogym/MijnAfbeeldingen#5392035567124605250)

Waarom hij al eve niet in de ring heeft gestaan,dat weet ik ook niet precies..
Mischien door wat er allemaal gebeurt is toendertijd met die schietpartij?? I dont know?

Fr3ddy
02-03-2010, 17:52
Hij heeft minder dan 3 maanden terug nog een partij gedraaid. Zo lang geleden is dat toch niet :confused:

Simone
02-03-2010, 18:09
Er is wel een beduidend verschil tussen bijvoorbeeld anderhalf/twee jaar geleden, en nu. Toendertijd had iedereen het over hem, de belofte van de toekomst. De jongen heeft in een korte tijd veel meegemaakt en daarom is het logisch dat hij even een stapje terug heeft gedaan. Ik geloof nog steeds heilig in zijn kunnen en kijk dan ook uit naar de partij tegen Manhoef!

Peter0711
02-03-2010, 18:28
@ Simone...Zo blijft het altijd! Een luchtbel is snel gecreert,maar inderdaad,ik heb ook absoluut vertrouwen in Tyrone!!

micha
02-03-2010, 19:01
Ben echt benieuwd naar zijn partij tegen Melvin

ashi76
02-03-2010, 19:25
Verplaatst naar het MMA gedeelte...

Slome
02-03-2010, 19:29
Verplaatst naar het MMA gedeelte...

dat is een grap..../voor zover ik weet is Tyrone (nog) helemaal niet met MMA bezig...

Marchant
02-03-2010, 19:35
@peter0711
bedankt


Ik ben zeker benieuwd naar deze partij tegen manhoef,
ook hier volste vertrouwen in Tyrone

Simone
02-03-2010, 19:40
dat is een grap..../voor zover ik weet is Tyrone (nog) helemaal niet met MMA bezig...
:fp:

Slome
02-03-2010, 19:42
:fp:

of wel, wat weet jij wat ik niet weet Simone?

;)

Simone
02-03-2010, 19:46
of wel, wat weet jij wat ik niet weet Simone?

;)

Mixed Martial Arts (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29)
Discussies over Mixed Martial Arts, Kickboxen, MuayThai en andere vechtsporten.

Hier doelde ik op ;)

Slome
02-03-2010, 19:49
Mixed Martial Arts (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29)
Discussies over Mixed Martial Arts, Kickboxen, MuayThai en andere vechtsporten.

Hier doelde ik op ;)

Ah Ha... ik ben dr achter.... Hij was gepost in het offtopic, en toen naar MMA.. ik vat hm,.. dank voor de uitleg!!:thup:

wrestler_nl
02-03-2010, 19:52
Mixed Martial Arts (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?f=29)
Discussies over Mixed Martial Arts, Kickboxen, MuayThai en andere vechtsporten.

Hier doelde ik op ;)

Hij heet niet voor niets Slome!:lol:

Mickey
02-03-2010, 20:19
Hij heet niet voor niets Slome!:lol:

Jij zei het, ik dacht het.. Hahah!

Thebadguy
02-03-2010, 22:43
Vroeg me net af wanneer Tyrone weer eens vecht?
Heb al een tijdje geen nieuws meer over hem gehoord en vraag me af hoe het met hem gaat en wat hij nu doet?
Waar traint hij nu, en staat hij binnen kort weer in de ring?

Misschien weet hier iemand iets?

wat ik begreep is dat tyrone 3 april in japan vecht ...

en daarna tegen manhoef ....
ps winner tyron K.O 2rnd

delightone
02-03-2010, 22:55
wat ik begreep is dat tyrone 3 april in japan vecht ...

en daarna tegen manhoef ....
ps winner tyron K.O 2rnd


Hahaha Manhoef eet hem als toetje na zijn lunch op.
Ik denk dat dit een k.o. wordt voor manhoef en binnen anderhalf minuut klaar is met hem.

the art of muay thai
02-03-2010, 23:02
In een interview met kickboxtv geeft hij aan op 3 april te vechten in Japan. geen idee wie zijn tegenstander dan wordt.

Peter0711
02-03-2010, 23:08
Hahaha Manhoef eet hem als toetje na zijn lunch op.
Ik denk dat dit een k.o. wordt voor manhoef en binnen anderhalf minuut klaar is met hem.

Daar ben ik niet zo zeker van..Tyrone is volgens mij wel goed voorbereid!

Lionheart
02-03-2010, 23:24
Ernesto de trainer van Tyrone, heeft met Tyrone besloten om hem langzaam te brengen in Japan, na een "teleurstellende" start.

Hij draaide een toppartij in december tegen Kyotaro (die Manhoef en Saki versloeg voor de HW belt) en won op punten.

En zijn partij tegen Manhoef staat op het programma, verder is er nog weinig bekend.

Hij zal zowieso wel meedoen aan de Final Eliminations in sept.

Peter0711
02-03-2010, 23:27
[QUOTE=Lionheart;882864]
Hij draaide een toppartij in december tegen Kyotaro (die Manhoef en Saki versloeg voor de HW belt) en won op punten.
QUOTE]

Ik denk ook zomaar dat de wedstrijd tegen Manhoef een verassing wordt!!

ashi76
02-03-2010, 23:57
dat is een grap..../voor zover ik weet is Tyrone (nog) helemaal niet met MMA bezig...

Ik weet het slome, maar mixfight heeft nou eenmaal geen apart thaibox / K1 gedeelte.

Budokan
05-03-2010, 00:25
Als Manhoef zijn dekking hoog houdt, wint hij wel. Hij was goed op gang in de UFC maar daar werd een en ander toch pijnlijk duidelijk. MMA was niet zijn sterkste kant , ook technisch boksen blijkbaar niet. Denk dat Spong hier een stuk scherper in is en de gaten wel vindt in de dekking van Manhoef. Beiden zijn overigens wereldklasse, hoop dat ze nog ver komen!

"the terror" jeff
05-03-2010, 21:45
manhoef gaat winnen.
WAR MANHOEFFFFFFFFFF.............

Thebadguy
06-03-2010, 20:51
manhoef gaat winnen.
WAR MANHOEFFFFFFFFFF.............


haha ik heb al 200 op tyrone !!! nog iemand ??

manhoef gaat pitte echter cross (8telle) knietje(ko)

Justinian
06-03-2010, 23:53
Voor de mensen die willen weten waar Tyrone is; ik zag hem net in Zaandam op het gala in de Zilvermeeuwen ;)

raveboy
07-03-2010, 00:17
Als Manhoef zijn dekking hoog houdt, wint hij wel. Hij was goed op gang in de UFC maar daar werd een en ander toch pijnlijk duidelijk. MMA was niet zijn sterkste kant , ook technisch boksen blijkbaar niet. Denk dat Spong hier een stuk scherper in is en de gaten wel vindt in de dekking van Manhoef. Beiden zijn overigens wereldklasse, hoop dat ze nog ver komen!

In Strikeforce vond ik hem wel goed bezig, tot de counter van Lawler.
En mma vindt ik juist wel zijn sterkste kant, het grond gedeelte wat minder, maar elke keer als hij verloor op submission was het van een submission expert, maar verder verdedigd hij goed genoeg.

In het kickboksen vecht hij elke keer tegen veel grotere tegenstanders, tegen iemand van iets meer zijn eigen gewicht denk ik dat het wel goed gaat komen.

Tot nu toe doet hij het beter als Tyrone tegen de zwaargewichten.

Koike88
07-03-2010, 04:05
Voor de mensen die willen weten waar Tyrone is; ik zag hem net in Zaandam op het gala in de Zilvermeeuwen ;)
Daar is hij vaste klant geloof ik.:)

mclahey
07-03-2010, 11:25
Als Manhoef zijn dekking hoog houdt, wint hij wel. Hij was goed op gang in de UFC maar daar werd een en ander toch pijnlijk duidelijk. MMA was niet zijn sterkste kant , ook technisch boksen blijkbaar niet. Denk dat Spong hier een stuk scherper in is en de gaten wel vindt in de dekking van Manhoef. Beiden zijn overigens wereldklasse, hoop dat ze nog ver komen!

Er staat te veel onzin in deze post om te weerleggen. Dan ben ik jaren bezig. Anders verdiep je je eerste een beetje in hetgeen je het over hebt. Dan kan je daarna ook eens wat zinnigs zeggen. Want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op allemaal. Probeer het later nog eens.

micha
07-03-2010, 11:39
Als Manhoef zijn dekking hoog houdt, wint hij wel. Hij was goed op gang in de UFC maar daar werd een en ander toch pijnlijk duidelijk. MMA was niet zijn sterkste kant , ook technisch boksen blijkbaar niet. Denk dat Spong hier een stuk scherper in is en de gaten wel vindt in de dekking van Manhoef. Beiden zijn overigens wereldklasse, hoop dat ze nog ver komen!


UFC?

Kemal
07-03-2010, 11:52
UFC?

haha ja idd , denk dat hij deze bedoeld dan...:

Plaatje door mij verwijderd ...ivm aard ervan hehehehe (u-dog)

Thebadguy
07-03-2010, 17:14
In Strikeforce vond ik hem wel goed bezig, tot de counter van Lawler.
En mma vindt ik juist wel zijn sterkste kant, het grond gedeelte wat minder, maar elke keer als hij verloor op submission was het van een submission expert, maar verder verdedigd hij goed genoeg.

In het kickboksen vecht hij elke keer tegen veel grotere tegenstanders, tegen iemand van iets meer zijn eigen gewicht denk ik dat het wel goed gaat komen.

Tot nu toe doet hij het beter als Tyrone tegen de zwaargewichten.waar is dit op gebasseert dan ?? dat melvin meer gevochten heeft ?
tyrone heeft alleen van saki verloren...
laaste partij gewonne van kyotaro die op ko won van manhoef
manhoef heeft meer ervaring .. thats it

maar hij gaat ko haha ty wacht hier al te lang op !!!1

Thebadguy
07-03-2010, 17:17
Er staat te veel onzin in deze post om te weerleggen. Dan ben ik jaren bezig. Anders verdiep je je eerste een beetje in hetgeen je het over hebt. Dan kan je daarna ook eens wat zinnigs zeggen. Want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op allemaal. Probeer het later nog eens.
whwhahahahaah x2

raveboy
07-03-2010, 17:37
waar is dit op gebasseert dan ?? dat melvin meer gevochten heeft ?
tyrone heeft alleen van saki verloren...
laaste partij gewonne van kyotaro die op ko won van manhoef
manhoef heeft meer ervaring .. thats it

maar hij gaat ko haha ty wacht hier al te lang op !!!1

oa omdat hij meer gevochten heeft tegen zwaargewichten inderdaad.
En de wijze waarop hij wint of soms verliest.

Tyrone moet nu nog wennen aan het gewicht( hoop ik voor hem ), want hij is niet zo dominant als hij was.
Zie hem ook niet tegen de absolute top vechten zoals Melvin dat nog wel zou kunnen behalve Schilt en Remy
Tyrone heeft wel een goede dekking en techniek, maar niet genoeg power om echt op KO te gaan winnen, misschien op punten.

paspoes
08-03-2010, 13:13
Als Manhoef zijn dekking hoog houdt, wint hij wel. Hij was goed op gang in de UFC maar daar werd een en ander toch pijnlijk duidelijk. MMA was niet zijn sterkste kant , ook technisch boksen blijkbaar niet. Denk dat Spong hier een stuk scherper in is en de gaten wel vindt in de dekking van Manhoef. Beiden zijn overigens wereldklasse, hoop dat ze nog ver komen!

Nieuweling :fp:

phranq
08-03-2010, 14:10
Nieuweling :fp:

Zei de zwarte Roy Nelson

Thebadguy
08-03-2010, 17:04
oa omdat hij meer gevochten heeft tegen zwaargewichten inderdaad.
En de wijze waarop hij wint of soms verliest.

Tyrone moet nu nog wennen aan het gewicht( hoop ik voor hem ), want hij is niet zo dominant als hij was.
Zie hem ook niet tegen de absolute top vechten zoals Melvin dat nog wel zou kunnen behalve Schilt en Remy
Tyrone heeft wel een goede dekking en techniek, maar niet genoeg power om echt op KO te gaan winnen, misschien op punten.


ik begrijp je mening maaaaar als manhoef strax weer de vloer dwijlt met zn lip als tegen kyotaro .. dan moet je niet gaan roepen lucky punch blabla...

ty is idd niet zo dominant als eerst maar nog steeds DOMiNEERT hij elke tegenstander en zet hij elke tegenstander in zijn achteruit .zekf de verliespartijen domineerde hij dikk (liep helaas op 1 stoot) butttt we shal see

Slome
08-03-2010, 17:11
Zei de zwarte Roy Nelson
hier doe je PP en RN te kort;

daarnaast is de post van Budokan indd een Fail:fp:

phranq
08-03-2010, 17:18
hier doe je PP en RN te kort;

daarnaast is de post van Budokan indd een Fail:fp:

PP is een life fail en heeft dus geen recht van spreken.

paspoes
08-03-2010, 22:54
Life fail is diegene waar jij mee..... ach laat maar ze is toch een Hoer.

ICON
08-03-2010, 23:01
nou nou nou nou, jullie kennen elkaar persoonlijk? :D

phranq tegen paspoes wat zou het gewichtsverschil zijn?
als phranq een beetje meer spek eet en paspoes iets minder moet t toch kunnen!!