PDA

View Full Version : (Normale) Vraag aan Bas Boon



Peter0711
02-03-2010, 17:36
Allereerst wil ik voorop stellen dat dit geen discussie topic hoeft te worden,maar wil gewoon een rechtstreeks antwoord op deze vraag.Indien mogelijk!

Bas,ik heb gelezen dat Fedor/Managment graag een drugstest bij een 3de partij wil betreft AO..

Nou heb ik een reaktie gezien van jou,waarin je eigelijk al aangeeft daar niet mee akkoord te gaan? Ik persoonlijk vraag me nu namelijk af,of door deze situatie/principe kwestie de kans dat de partij wel plaats zal vinden een stuk kleiner is geworden,of zelfs helemaal weg is??

Is dat wel het geval,is er dan geen kans dat jullie gewoon een test bij een 3de kunnen doen,zodat dit fabeltje gewoon uit de wereld geholpen kan worden,en de wedstrijd op zeker plaats zal kunnen vinden?? (Wanneer dan ook!)

Want om eerlijk te zijn,snap ik de argwaan ook gerust wel een beetje..Ik ben het er niet mee eens,maar kan me er gerust wel in vinden

Groeten

Peter

Justinian
02-03-2010, 17:38
Fijn dat je deze thread opent, dan kunnen we het centraal houden en hopelijk blijft iedereen in de andere threads fijn ontopic ;)

Peter0711
02-03-2010, 17:45
Dat was ook een beetje mijn bedoeling inderd.Ik vroeg me dit eigelijk al eve af,en had niet het idee dat ik dat in al die andere topics gericht kon vragen zonder dat er overheen werd gelezen,of zelfs een discussie uit voort komt,die na alle andere over dit onderwerp nergens op uit draaien ;)

Mattie73
02-03-2010, 17:47
Ja Bas Boon, als Allistair niets te verbergen heeft, kan hij toch gewoon die test nemen. Kan hem het schelen! Als dat nu zijn kans is om tegen Fedor te vechten. Goed voor zijn portemonee en hij kan wereldfaam bereiken als hij Fedor verslaat. Ik zie alleen maar voordelen.

DUS WAAROM ZOU JE HET NIET DOEN????

Sendur
02-03-2010, 17:52
Ik denk dat dit een principe questie word voor de heer Boon,

Ali laat zich testen door een athletic commision voor zijn volgende gevecht.
Zo hoort het ook te gaan.

Maar M-1 mngmt wil perse dat het door een 3e partij word gedaan.
Ik vind het van beide kanten allemaal een circus maar ik zou hier ook niet aan toe geven.

Fuck m-1

Gewoon via de commision zoals het hoort.

Tony
02-03-2010, 17:53
ik vind het onzin... Alistair dient zich in amerika slechts aan de regeltjes van de athletic state commission te houden... Waarom dan andere regeltjes gaan verzinnen voor hem?

Ik weet ook wel dat Fedor baas is... maar dat geeft hem nog niet het recht om speciale regeltjes te gaan verzinnen... (alhoewel dat volgens mij meer vanuit zijn management komt)

En het management Fedor wilt wel tegen Barnett knokken.. Komop wat een bullshit... Alistair is onschuldig (is immers nog nooit positief bevonden)... Barnett daarentegen is gepakt.

Peter0711
02-03-2010, 17:53
Ja Bas Boon, als Allistair niets te verbergen heeft, kan hij toch gewoon die test nemen. Kan hem het schelen! Als dat nu zijn kans is om tegen Fedor te vechten. Goed voor zijn portemonee en hij kan wereldfaam bereiken als hij Fedor verslaat. Ik zie alleen maar voordelen.

DUS WAAROM ZOU JE HET NIET DOEN????

Laten we niets speculeren,want anders draait dit topic weer uit op een discussie waar we uit eindelijk geen moer mee opschieten..

Eerlijk is eerlijk,ik snap ook dat Bas daar niet 1,2,3 mee akkoord zou gaan,puur vanwege de wantrouwen!! Maar goed,gezien de bouw van AO,en de druk achter de partij,is dit daarin tegen mischien juist de manier om iedereen in 1 klap de mond te snoeren!!

Ben namelijk erg benieuwd,gezien dit echt zo een principekwestie kan zijn,waardoor we de wedstrijd helemaal niet gaan zien..En dat zou ik jammer vinden,al is het alleen maar door die eeuwige discussies hier op MF ;)

Mattie73
02-03-2010, 17:57
Laten we niets speculeren,want anders draait dit topic weer uit op een discussie waar we uit eindelijk geen moer mee opschieten..

Eerlijk is eerlijk,ik snap ook dat Bas daar niet 1,2,3 mee akkoord zou gaan,puur vanwege de wantrouwen!! Maar goed,gezien de bouw van AO,en de druk achter de partij,is dit daarin tegen mischien juist de manier om iedereen in 1 klap de mond te snoeren!!

Ben namelijk erg benieuwd,gezien dit echt zo een principekwestie kan zijn,waardoor we de wedstrijd helemaal niet gaan zien..En dat zou ik jammer vinden,al is het alleen maar door die eeuwige discussies hier op MF ;)

Ik speculeer helemaal niets. Ik geef alleen aan, als je niets te verbergen hebt, waar zou je dan bang voor moeten zijn??
En als ik hier sommige hoor zeggen dat het een principe kwestie is. Dan zeg ik; soms kan het verstandig zijn om je principes even opzij te schuiven, vooral als je daar veel mee te winnen hebt.

Peter0711
02-03-2010, 18:00
Ik speculeer helemaal niets. Ik geef alleen aan, als je niets te verbergen hebt, waar zou je dan bang voor moeten zijn??
En als ik hier sommige hoor zeggen dat het een principe kwestie is. Dan zeg ik; soms kan het verstandig zijn om je principes even opzij te schuiven, vooral als je daar veel mee te winnen hebt.

Daar ben ik het ook gerust mee eens,maar daarintegen snap ik de hierboven genoemde redens door je mede forum members ook!! Het is natuurlijk belachelijk dat ze moeten uitwijken van de huidige regels,die volgens mij prima werken!! Dus dit verhaal heeft echt 2 kanten,daarom ben ik echt benieuwd wat Bas zijn standpunt is betreft dit onderwerp!

Justinian
02-03-2010, 18:04
Ik speculeer helemaal niets. Ik geef alleen aan, als je niets te verbergen hebt, waar zou je dan bang voor moeten zijn??
En als ik hier sommige hoor zeggen dat het een principe kwestie is. Dan zeg ik; soms kan het verstandig zijn om je principes even opzij te schuiven, vooral als je daar veel mee te winnen hebt.
Stel dat Alistair gebruikt. Wat zou dan een zinnige reactie zijn? Het is mijns inziens onzin om te verwachten dat een manager dat hier even haarfijn uit de doeken gaat doen :D Zou een wel erg slechte manager zijn, want binnen no time staat het op de Amerikaanse sites en heeft de vechter een groot probleem.

Stel dat Alistair niet gebruikt, dan kan Bas dat hier wel roepen, maar wordt het door mensen afgedaan als onzin. Wanneer er regels gelden voor het testen op doping dan zul je je daar aan moeten houden. Ik begrijp de opstelling van M-1 wel, maar ik vraag me af of zij in de positie zijn om dit te eisen. Als je hierin meegaat kan men zoveel aanvullende eisen stellen. Ik zou zeggen; speel het spel volgens de regels. Houden de regels in dat je je moet laten testen, dan laat je je testen. Houden de regels in dat je je drie keer moet laten testen door een derde partij, dan doe je dat. Hiervan is geen sprake, dus moet je dat ook niet op willen leggen vind ik. Just my 2 cents ;)

GerritTonijn
02-03-2010, 18:07
Bas waar ben je?

mikeymcd
02-03-2010, 18:12
Stel dat Alistair gebruikt. Wat zou dan een zinnige reactie zijn? Het is mijns inziens onzin om te verwachten dat een manager dat hier even haarfijn uit de doeken gaat doen :D Zou een wel erg slechte manager zijn, want binnen no time staat het op de Amerikaanse sites en heeft de vechter een groot probleem.

Stel dat Alistair niet gebruikt, dan kan Bas dat hier wel roepen, maar wordt het door mensen afgedaan als onzin. Wanneer er regels gelden voor het testen op doping dan zul je je daar aan moeten houden. Ik begrijp de opstelling van M-1 wel, maar ik vraag me af of zij in de positie zijn om dit te eisen. Als je hierin meegaat kan men zoveel aanvullende eisen stellen. Ik zou zeggen; speel het spel volgens de regels. Houden de regels in dat je je moet laten testen, dan laat je je testen. Houden de regels in dat je je drie keer moet laten testen door een derde partij, dan doe je dat. Hiervan is geen sprake, dus moet je dat ook niet op willen leggen vind ik. Just my 2 cents ;)


x2 maar ben toch benieuwd naar de reactie van BB. Daarbij wil ik gewoon Fedor - AO zien en als daarvoor een extra testje gedaan moet worden, so be it. Je maakt dan wel kans de beste vechter ter wereld te verslaan en je naam 100x zo groot te maken in de vechtsportwereld.

TOON
02-03-2010, 18:13
ik vind het onzin... Alistair dient zich in amerika slechts aan de regeltjes van de athletic state commission te houden... Waarom dan andere regeltjes gaan verzinnen voor hem?

Ik weet ook wel dat Fedor baas is... maar dat geeft hem nog niet het recht om speciale regeltjes te gaan verzinnen... (alhoewel dat volgens mij meer vanuit zijn management komt)

En het management Fedor wilt wel tegen Barnett knokken.. Komop wat een bullshit... Alistair is onschuldig (is immers nog nooit positief bevonden)... Barnett daarentegen is gepakt.

x2

eind is zoek als een management allerlei eisen gaat stellen.....

Peter0711
02-03-2010, 18:15
Stel dat Alistair gebruikt. Wat zou dan een zinnige reactie zijn? Het is mijns inziens onzin om te verwachten dat een manager dat hier even haarfijn uit de doeken gaat doen :D Zou een wel erg slechte manager zijn, want binnen no time staat het op de Amerikaanse sites en heeft de vechter een groot probleem.

Stel dat Alistair niet gebruikt, dan kan Bas dat hier wel roepen, maar wordt het door mensen afgedaan als onzin. Wanneer er regels gelden voor het testen op doping dan zul je je daar aan moeten houden. Ik begrijp de opstelling van M-1 wel, maar ik vraag me af of zij in de positie zijn om dit te eisen. Als je hierin meegaat kan men zoveel aanvullende eisen stellen. Ik zou zeggen; speel het spel volgens de regels. Houden de regels in dat je je moet laten testen, dan laat je je testen. Houden de regels in dat je je drie keer moet laten testen door een derde partij, dan doe je dat. Hiervan is geen sprake, dus moet je dat ook niet op willen leggen vind ik. Just my 2 cents ;)


Netjes gezegt!! Daar ben ik het ook mee eens,alleen de keerzijde is dat er nu toch een kleine kans is dat door een principe kwestie de partij helemaal niet zal plaatsvinden.Nu zou ik dat bij zo een beladen partij erg jammer vinden,en vraag me gezien de situatie daarom ook af of bas in dat geval bereid is voor deze ene keer een uitzondering te maken,en daarmee ook iedereen de mond kan snoeren..

Peter0711
02-03-2010, 18:15
x2 maar ben toch benieuwd naar de reactie van BB. Daarbij wil ik gewoon Fedor - AO zien en als daarvoor een extra testje gedaan moet worden, so be it. Je maakt dan wel kans de beste vechter ter wereld te verslaan en je naam 100x zo groot te maken in de vechtsportwereld.

X2

Nightwalker
02-03-2010, 18:18
Jeetje wat een slap gelul.. Alistair Overeem wilt graag tegen Fedor vechten.. Nou dan kan hij op zn minst een test uitvoeren.. Ik begrijp niet waarom dat een probleem kan zijn.. Nou als AO honderd procent zeker weet dat hij clean is.. Dan moet dat toch geen probleem zijn ??/

Echt een vaag verhaal !!

Sendur
02-03-2010, 18:20
En iedereen praat er weer op los en Bas zelf blijft weg.

Was te verwachten.

Harrie Nak
02-03-2010, 18:23
Eerst roept men waarom Overeem niet durft te pissen in de USA, en nu is het nog niet goed. Ondertussen gaat het gerucht dat Fedor wellicht tegen Barnett komt te staan op DREAM. Fuck M-1 met hun hypocriete gedoe!

Misschien dat Bas eerst eens kan bevestigen dat Overeem inderdaad tegen Rogers aan zal treden in mei.

Peter0711
02-03-2010, 18:25
En iedereen praat er weer op los en Bas zelf blijft weg.

Was te verwachten.

Kap nou met die onzin man..daar is dit topic niet voor!! Daarbij komt,dat als hij eve zit te schijten,kan je dit al missen,hij hoeft toch niet continu achter MF te zitten,dat komt gerust wel ;)

Peter0711
02-03-2010, 18:25
Misschien dat Bas eerst eens kan bevestigen dat Overeem inderdaad tegen Rogers aan zal treden in mei.

Daar is ook een ander Topic voor ;) Het is gewoon 1 simpele vraag,en daar geeft de beste man gerust antwoord op :D

Wheelie
02-03-2010, 18:30
En iedereen praat er weer op los en Bas zelf blijft weg.

Was te verwachten.
Topic is nog geen uur oud en Bas Boon woont aan de andere kant van de wereld :rolleyes:

GnP
02-03-2010, 18:47
http://www.flyingfilly.com/poster16193368.jpg

micha
02-03-2010, 18:54
Topic is nog geen uur oud en Bas Boon woont aan de andere kant van de wereld :rolleyes:

x2 die ligt nog in zijn hangmat in Thailand. Hij zal straks echt wel reageren.

Maar even voor alle duidelijk:

1. Alistair wordt wel getest net zoals iedereen. Hij houdt zich gewoon aan de regels.

2.Management Fedor ontwijkt Alistair en daarmee Strikeforce (zoals eerder gemeld). Ze willen wachten op Barnett die in September pas mag vechten in de states.

3. Gesprekken met Dream. Strikeforce wordt ingeruild voor DREAM.


ik denk dat dit tenkoste gaat van de beste vechter terwereld. Gezeik over Alistair maar die vecht teminste. Ik zie Fedor liever tegen fujiata en James Thompson vechten dan maanden of zelfs een jaar niet.

Kemal
02-03-2010, 19:18
Jeetje wat een slap gelul.. Alistair Overeem wilt graag tegen Fedor vechten.. Nou dan kan hij op zn minst een test uitvoeren.. Ik begrijp niet waarom dat een probleem kan zijn.. Nou als AO honderd procent zeker weet dat hij clean is.. Dan moet dat toch geen probleem zijn ??/

Echt een vaag verhaal !!

Alistair houdt zich gewoon aan de regels van de athletic state commission.

Dit is echt weer zoiets van Georgina Verbaan met dr (nep)tieten.. die er toen maar rontgenfoto's van liet maken omdat gezeik uit de wereld te helpen. (dat even als voorbeeld ;))

Nou zover moet hij het niet laten komen en de eer aan zich zelf houden!

Irishrover
02-03-2010, 19:24
Het beste is dat we met z'n allen wachten op Bas Boon zijn antwoord.

Marchant
02-03-2010, 19:52
Bas en alistair hebbben met deze discussie niets te winnen,
Vindt dit wel een smerig spel van het Fedor/Managment.
deze weten zoals Justinian dat al aangaf Bas en alistair hier zich bijna niet met woorden tegen kunnen verdedigen.
En wie zou deze 3de partij dan moeten wezen een of andere dokter uit de oekraine ??
Of deze?
http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/200908182208-1_dokter-michael-jackson-doorbreekt-stilzwijgen-in-video.jpg
Alistair laat zich gewoon testen door de gene die daarvoor zijn aangewezen en dat is meer dan voldoensde of geeft dit aan dat Fedor/Managment geen vertrouwen hebben in Strikeforce???

Petrosyan188
02-03-2010, 19:53
inderdaad laten we effe wachten totdat boontje een nieuwe smoes heeft verzonnen...

micha, serieus man krijg echt een leven aub....

Mickey
02-03-2010, 20:16
inderdaad laten we effe wachten totdat boontje een nieuwe smoes heeft verzonnen...

micha, serieus man krijg echt een leven aub....

Deze opmerking kan ik even niet helemaal plaatsen. Volgens mij geeft Micha een prima onderbouwd inhoudelijk antwoord.. Dus niet als een bok op de haverkist svp ;)

Verder kan ik me prima voorstellen dat als een vechter zich bereid toont aan de regels te voldoen en er door de tegenpartij plots allerlei aanvullende voorwaarden worden opgeworpen het management hier uit principe niet mee akkoord gaat.

Feitelijk zegt het management van Fedor 2 dingen met deze vraag:
1. Wij vertrouwen AO niet.
2. Wij vertrouwen de Athletic State Commision niet.

Hoewel er veel wordt gespeculeerd over het vermeende gebruik van Alistair is het bij mijn weten nog nooit vastgesteld en in ons systeem is er nog steeds sprake van een bewijslast. Kortom: op de keper beschouwd hebben Alistair en Co niets te winnen met instemmen met deze voorwaarden.

Wat me daarnaast opvalt is dat het voor sommige "haters" simpelweg ook niet goed te doen valt. Alistair heeft toestemd met een controle, conform regulatie, maar dat is klaarblijkelijk niet voldoende. Some people are only happy when it rains. Op het moment dat er iets uit zon controle naar voren komt heb je een terechte aanleiding om je te beklagen m.i.

iconian
02-03-2010, 20:23
Deze opmerking kan ik even niet helemaal plaatsen. Volgens mij geeft Micha een prima onderbouwd inhoudelijk antwoord.. Dus niet als een bok op de haverkist svp ;)

Verder kan ik me prima voorstellen dat als een vechter zich bereid toont aan de regels te voldoen en er door de tegenpartij plots allerlei aanvullende voorwaarden worden opgeworpen het management hier uit principe niet mee akkoord gaat.

Feitelijk zegt het management van Fedor 2 dingen met deze vraag:
1. Wij vertrouwen AO niet.
2. Wij vertrouwen de Athletic State Commision niet.

Hoewel er veel wordt gespeculeerd over het vermeende gebruik van Alistair is het bij mijn weten nog nooit vastgesteld en in ons systeem is er nog steeds sprake van een bewijslast. Kortom: op de keper beschouwd hebben Alistair en Co niets te winnen met instemmen met deze voorwaarden.

Wat me daarnaast opvalt is dat het voor sommige "haters" simpelweg ook niet goed te doen valt. Alistair heeft toestemd met een controle, conform regulatie, maar dat is klaarblijkelijk niet voldoende. Some people are only happy when it rains. Op het moment dat er iets uit zon controle naar voren komt heb je een terechte aanleiding om je te beklagen m.i.

het management van fedor is in deze apy echteld die iets geroepen heeft tegen mixfight wat door een paar sites is overgenomen alsof "m1 niet tegen fedor wil vechten tenzij etc etc".

M1 verliest in deze de media stijd behoorlijk, alsof fedor en het kwade m1 niet tegen alistair zou durven te vechten. Quotes van Vadim worden uit context gehaald en op een hoop blog sites gezet, en een nieuwe koude oorlogs mentaliteit onstaat richting M1.

Fedor heeft de afgelopen 10 jaar tegen iedereen gevochten die van belang was en waar een organisatie dit mogelijk maakt

Peter0711
02-03-2010, 20:32
Jongens...Het is allemaal niet zo moeilijk,ik wou gewoon weten of Bas,indien door deze situatie de wedstrijd mischien niet plaats zal vinden,eventueel wel bij een 3de een test zou willen doen.Zodat deze beladen wedstrijd wel plaats kan vinden,en niet door een principe kwestie door de plee gespoeld wordt!!

Helemaal geen discussie voor nodig,of modder smijten!! Laten we gewoon wachten totdat Bas zelf eve op deze ene vraag antwoordt geeft!!!

Simple as that!!

iconian
02-03-2010, 20:36
Jongens...Het is allemaal niet zo moeilijk,ik wou gewoon weten of Bas,indien door deze situatie de wedstrijd mischien niet plaats zal vinden,eventueel wel bij een 3de een test zou willen doen.Zodat deze beladen wedstrijd wel plaats kan vinden,en niet door een principe kwestie door de plee gespoeld wordt!!

Helemaal geen discussie voor nodig,of modder smijten!! Laten we gewoon wachten totdat Bas zelf eve op deze ene vraag antwoordt geeft!!!

Simple as that!!

hehe ;) maar we doen net alsof m1 dit eist, terwijl het niet meer was dan een uitspraak van apy echteld die niet eens de vertegenwoordiger van fedor is

Peter0711
02-03-2010, 20:38
Daar heb je helemaal gelijk in ;) Maar dan nog ben ik gewoon best wel benieuwd naar Bas zijn mening hierover.

:D

Marquis
02-03-2010, 22:29
Daar heb je helemaal gelijk in ;) Maar dan nog ben ik gewoon best wel benieuwd naar Bas zijn mening hierover.

:D


Weet je laten we met z'n allen er van uit gaan dat deze partij nooit er van zal komen (zie Yvel vs Overeem).

Scheelt een hoop typwerk voor een ieder. :thup:

Peter0711
02-03-2010, 22:34
Hahaha... :D

Die kans zit er helaas goed in! Maar zoek mischien toch nog een beetje hoop! Want het zou wel 1 van de knallers van 2010 worden wat mij betreft!! Ookal denk ik dat er meer hype is dan daadwerkelijke prestaties,maar soms zijn de gehype'te wedstrijden wel heerlijk om naar te kijken...

Net als de 2de keer dat Ernesto tegen Bob Sapp ging vechten..Ik stond rechtop uit me stoel dat die bel voor de eerste keer weer ging!! hahah

Mack
02-03-2010, 22:45
Feitelijk zegt het management van Fedor 2 dingen met deze vraag:
1. Wij vertrouwen AO niet.
2. Wij vertrouwen de Athletic State Commision niet.


Ik denk niet dat het punt 2 is. M-1 wil AO waarschijnlijk getest hebben voordat mogelijk gebruikte substanties uit zijn systeem zijn verdwenen voordat de State Athletic Commission kan testen en AO clean wordt bevonden.

Het lijkt me sowieso wel verstandig om profs in grote organisaties regelmatig te testen en niet alleen vlak voor een partij.

remco pardoel
02-03-2010, 22:52
Als ik Bas of Overeem was geweest had ik vandaag M-1 een zogenaamde third party laten kiezen en de test laten uitvoeren.

Dan kan dat niet meer de issue zijn om in de eerste helft van 2010 de partij te laten plaatsvinden..

Thebadguy
02-03-2010, 23:09
Het beste is dat we met z'n allen wachten op Bas Boon zijn antwoord.

als alistair ooit tege fedor vecht weegt hij zeker 15 kg lichter

hoe heet de laatste rus waar alistair tegen vocht .....

toen hij rondjes door de ring ging rennen?

dietrik
02-03-2010, 23:24
als alistair ooit tege fedor vecht weegt hij zeker 15 kg lichter

hoe heet de laatste rus waar alistair tegen vocht .....

toen hij rondjes door de ring ging rennen?

Kharitonov.... Die had nog iets goed te maken.

Thebadguy
02-03-2010, 23:26
Kharitonov.... Die had nog iets goed te maken.

ok thanx is dat die nu bij GG zit ?

Pepe the Ice-Murderer
03-03-2010, 00:14
ok thanx is dat die nu bij GG zit ?


Jip, hij heeft een tijdje geleden zich aan K1 gewaagd, hij was die rare vogel die steeds maar takedowns probeerde terwijl z'n benen werden kapot getrapt door Ghita. :-)

Maar ff serieus, Sergey is altijd wel een coole vechter geweest om naar te kijken. Hopelijk kan hij nog wat potten breken.

Pepe the Ice-Murderer
03-03-2010, 00:15
Ontopic: Reps voor de "normale vraag" Tot nu toe geen heen en weer gescheld.
Houden zo.

Peter0711
03-03-2010, 01:09
Tot nu toe gaat het goed inderd ;) Nu nog eve wachten op bas zelf haha

anoniem gg
03-03-2010, 02:35
Allereerst wil ik voorop stellen dat dit geen discussie topic hoeft te worden,maar wil gewoon een rechtstreeks antwoord op deze vraag.Indien mogelijk!

Bas,ik heb gelezen dat Fedor/Managment graag een drugstest bij een 3de partij wil betreft AO..

Nou heb ik een reaktie gezien van jou,waarin je eigelijk al aangeeft daar niet mee akkoord te gaan? Ik persoonlijk vraag me nu namelijk af,of door deze situatie/principe kwestie de kans dat de partij wel plaats zal vinden een stuk kleiner is geworden,of zelfs helemaal weg is??

Is dat wel het geval,is er dan geen kans dat jullie gewoon een test bij een 3de kunnen doen,zodat dit fabeltje gewoon uit de wereld geholpen kan worden,en de wedstrijd op zeker plaats zal kunnen vinden?? (Wanneer dan ook!)

Want om eerlijk te zijn,snap ik de argwaan ook gerust wel een beetje..Ik ben het er niet mee eens,maar kan me er gerust wel in vinden

Groeten

Peter

In welke reactie heb ik aangegeven ergens niet mee akkoord te gaan?
Als er in de states nog een orgainsatie is die wil testen (voor strikeforce) dan ondergaan wij al die testen.
Maar ik heb te maken met Strikeforce en niet met Appy en Vadim die denken elke organisatie en vechters naar hun pijpen te laten dansen, geen afspraken nakomen, manipuleren, liegen, M-1 vechters fooitjes betalen en vooral organisaties failliet laten gaan!
Wij zijn akkoord met de regels van Strikeorce en alles wat daarbij hoort ook testen, let wel op wij hebben getekend bij Strikeforce niet bij M-1! Nu gaan we daar vechten en het liefst gelijk tegen fedor en huppa wat gebeurt er? Jawel uitstel, lange Fedor vacanties, " onafhankelijke" test verhalen, niet genoeg geld en blablablabla, wat ik dus van het begin af aan al heb vermeld!

Nu wordt het lastig voor alle haters aangezien Alistair gewoon in de states gaat vechten en al die lul verhalen (forumwarrior speculaties) niet meer op gaan en naar het land der fabelen worden gebombadeerd.
Alistair wil tegen iedereen daar vechten en wordt getest, end of story!

Welke argwaan? Alistair gaat gewoon in de states vechten en wordt gewoon getest zoals hij daar ook al twee keer eerder vocht en getest werd!
Je moet geen aannamens doen, maar gewoon de vraag stellen zoals je nu doet!
Als vechters en managers de regels achteraf gaan bepalen (en dus afwijken van een overeenkomst die met een organisatie schriftenlijk is overeengekomen) wordt het een zooitje, zo zou je mijn post ook kunnen lezen!

Love and Peace

appelsap
03-03-2010, 04:22
Waarom zijn we uberhaupt geinteresseerd in een antwoord. 90% van de MMA vechters gebruikt. Ook in de UFC. De UFC en NSAC testen alleen vlak voor en vlak na het gevecht en vaak ook nog alleen de winnaar. In de opbouw naar een gevecht en in herstelperiodes wordt behoorlijk gebruikt. De doktoren die de topvechters kunnen inhuren zijn minstens zo goed als die van de testbureaus en men weet dus, op een enkele domme l.l na, precies wanneer men moet stoppen met ongeoorloofde middelen. Daarnaast zijn de test nu alleen nog urine tests en kunnen een aantal zaken dus helemaal niet opgespoord worden......

Dus waarom willen we dit allemaal zo graag weten van Allistair?????

micha
03-03-2010, 07:22
In welke reactie heb ik aangegeven ergens niet mee akkoord te gaan?
Als er in de states nog een orgainsatie is die wil testen (voor strikeforce) dan ondergaan wij al die testen.
Maar ik heb te maken met Strikeforce en niet met Appy en Vadim die denken elke organisatie en vechters naar hun pijpen te laten dansen, geen afspraken nakomen, manipuleren, liegen, M-1 vechters fooitjes betalen en vooral organisaties failliet laten gaan!
Wij zijn akkoord met de regels van Strikeorce en alles wat daarbij hoort ook testen, let wel op wij hebben getekend bij Strikeforce niet bij M-1! Nu gaan we daar vechten en het liefst gelijk tegen fedor en huppa wat gebeurt er? Jawel uitstel, lange Fedor vacanties, " onafhankelijke" test verhalen, niet genoeg geld en blablablabla, wat ik dus van het begin af aan al heb vermeld!

Nu wordt het lastig voor alle haters aangezien Alistair gewoon in de states gaat vechten en al die lul verhalen (forumwarrior speculaties) niet meer op gaan en naar het land der fabelen worden gebombadeerd.
Alistair wil tegen iedereen daar vechten en wordt getest, end of story!

Welke argwaan? Alistair gaat gewoon in de states vechten en wordt gewoon getest zoals hij daar ook al twee keer eerder vocht en getest werd!
Je moet geen aannamens doen, maar gewoon de vraag stellen zoals je nu doet!
Als vechters en managers de regels achteraf gaan bepalen (en dus afwijken van een overeenkomst die met een organisatie schriftenlijk is overeengekomen) wordt het een zooitje, zo zou je mijn post ook kunnen lezen!

Love and Peace


Thanks Bas

Kemal
03-03-2010, 09:40
Thanks Bas

X2

Slome
03-03-2010, 10:39
BB bedankt voor reactie

Garcia
03-03-2010, 10:46
Dit is echt weer zoiets van Georgina Verbaan met dr (nep)tieten.. die er toen maar rontgenfoto's van liet maken omdat gezeik uit de wereld te helpen. (dat even als voorbeeld ;))



Je mag zeggen wat je wil, maar die tieten zagen er heerlijk uit ;)

micha
03-03-2010, 10:49
Je mag zeggen wat je wil, maar die tieten zagen er heerlijk uit ;)

x2 de harries!!

Slome
03-03-2010, 10:50
/

Kemal
03-03-2010, 10:51
Je mag zeggen wat je wil, maar die tieten zagen er heerlijk uit ;)

X3 idd die zagen/zien er heerlijk uit...:D

dirk5
03-03-2010, 10:53
Je mag zeggen wat je wil, maar die tieten zagen er heerlijk uit ;)

idd wat waren dat heerlijke jetsers, of gaan we nu offtopic?

RED SCORPION
03-03-2010, 10:55
Normale vraag aan forum broeders :)

Is het waar dat GG verhuisd is? (In Breda)
Kan iemand mij een correcte adres van GG geven?
Moest het voor iemand navragen.

Kemal
03-03-2010, 11:13
Normale vraag aan forum broeders :)

Is het waar dat GG verhuisd is? (In Breda)
Kan iemand mij een correcte adres van GG geven?
Moest het voor iemand navragen.


industriekade 14
4815 HD Breda

RED SCORPION
03-03-2010, 11:51
industriekade 14
4815 HD Breda

Dank je wel!

Peter0711
03-03-2010, 13:27
In welke reactie heb ik aangegeven ergens niet mee akkoord te gaan?
Als er in de states nog een orgainsatie is die wil testen (voor strikeforce) dan ondergaan wij al die testen.
Maar ik heb te maken met Strikeforce en niet met Appy en Vadim die denken elke organisatie en vechters naar hun pijpen te laten dansen, geen afspraken nakomen, manipuleren, liegen, M-1 vechters fooitjes betalen en vooral organisaties failliet laten gaan!
Wij zijn akkoord met de regels van Strikeorce en alles wat daarbij hoort ook testen, let wel op wij hebben getekend bij Strikeforce niet bij M-1! Nu gaan we daar vechten en het liefst gelijk tegen fedor en huppa wat gebeurt er? Jawel uitstel, lange Fedor vacanties, " onafhankelijke" test verhalen, niet genoeg geld en blablablabla, wat ik dus van het begin af aan al heb vermeld!

Nu wordt het lastig voor alle haters aangezien Alistair gewoon in de states gaat vechten en al die lul verhalen (forumwarrior speculaties) niet meer op gaan en naar het land der fabelen worden gebombadeerd.
Alistair wil tegen iedereen daar vechten en wordt getest, end of story!

Welke argwaan? Alistair gaat gewoon in de states vechten en wordt gewoon getest zoals hij daar ook al twee keer eerder vocht en getest werd!
Je moet geen aannamens doen, maar gewoon de vraag stellen zoals je nu doet!
Als vechters en managers de regels achteraf gaan bepalen (en dus afwijken van een overeenkomst die met een organisatie schriftenlijk is overeengekomen) wordt het een zooitje, zo zou je mijn post ook kunnen lezen!

Love and Peace

O.k.Allereerst bedankt voor je reaktie.En de hele situatie is me nu inmiddels een stuk duidelijker,en ik geef eerlijk toe dat het inderdaad een beetje raar gaat van de kant van het managment van Fedor..


De reden dat ik het idee kreeg dat jij niet akkoord zou gaan met een test bij een 3de komt van jou post.

qoute :

Hahahahahahahahaha

Leuk trouwens dat er weer staat dat Appy Echteld ook nog steeds de manager is van Fedor, dat is nieuw voor mij.
Overeem zal gewoon worden getest door de athletic commisie en zeker niet door een "onafhankelijke" doktor van M-1.
Misschien moet GG ook maar even een "onafhankelijke" doktor sturen om Fedor te controleren,hahahahahahahaha
Die Appy, echt grappig!

Love and Peace


Maar ik begrijp dus dat jullie,indien deze partij niet doorgaat door het principe "testen bij een 3de partij" (eve los van alle andere oorzaken en eventuele redens) Dat jullie daar wel accoord mee gaan??

Mijn begrip over het test verhaal,is eigelijk alleen maar gebasseerd op het feit dat Allistar volgens mij wel enorm gegroeid is de afgelopen tijd! Ik kan het fout hebben,maar dat idee heb ik wel.Dus vandaar dat ik de oorzaak van deze argwaan wel kan begrijpen!

Vriendelijke groeten

Peter