PDA

View Full Version : Verklaring gevraagd van Simon Rutz.



Mattie73
02-03-2010, 20:43
Ik had Simon Rutz hoog zitten maar dat is helemaal over.

Ik en met mij vele andere vinden het schandalig dat Simon Rutz, Khalid Bourdif van de matchmaking gehaald heeft tegen Ryan Simson.

Als ik voor mezelf spreek, ik heb een kaartje gekocht voor alle vechters, maar voor 2 in het bijzonder, namelijk Badr Hari en Khalid Bourdif. Ook Ryan Simson wilde heel graag tegen Khalid vechten weet ik.

Khalid Bourdif zijn gevecht tegen Ali Gunyar is buiten zijn schuld om verplaatst naar 2 mei. Nu komt Simon met de smoes dat 4 weken te kort is om op de Arena gematcht te blijven.

Wat schetst mijn verbazing, zijn vervanger is Sahin Yakut. Niet geheel toevallig een vechter waarvan hijzelf de manager is. Het lijkt erop dat deze situatie Simon wel heel erg goed uitkwam.

Mijn vraag aan Simon, en ik hoop dat je tot een antwoord bereid bent:
- Waarom maak je voor sommige vechters wel een uitzondering als het om de tijd tussen 2 partijen gaat en voor Khalid niet?
- Het management van Khalid heeft meerdere malen geprobeerd om contact met je op te nemen. Waarom beantwoorde jij hun mails en telefoontjes niet?
- Vind je niet dat jij je klanten op deze manier bedondert?
- Vind je niet dat je aan de wens van Ryan Simson moet voldoen? Het is zijn afscheid!

Slome
02-03-2010, 20:49
kerel, goed dat jij jezelf dit aantrekt.. maar.. zoek het liever uit buiten MF Forum.. .bel Simon of weet ik veel wie.. k heb hier totaal geen zin in!!

Eerst Bas vragen stellen, nu Simon who's next.... please zoek het thuis uit..

Mattie73
02-03-2010, 20:51
In principe heb je gelijk Slome, maar ten eerste zijn er meerdere mensen die met dezelfde vragen zitten en ten tweede als je ze persoonlijke benadert krijg je toch geen antwoord.

Peter0711
02-03-2010, 21:00
en ten tweede als je ze persoonlijke benadert krijg je toch geen antwoord.

Wat geeft je dan het idee dat ze hier onpersoonlijk en vrij publiek wel antwoord geven dan?

Maar goed,het is een situatie die volgens mij elk jaar weer voorkomt bij de matchmaking van Its showtime..Het lijkt een beetje een ritueel te worden,ik denk persoonlijk dat je gewoon nergens vanuit moet gaan bij I'ts shotime Arena totdat de 2 destbetreffende vechters daadwerkelijk in de ring staan..

Het is natuurlijk jammer dat het zo moet / gaat,maar aan de andere kant is het niet anders!

Mattie73
02-03-2010, 21:05
Het is natuurlijk jammer dat het zo moet / gaat,maar aan de andere kant is het niet anders!

Weet je, als hij nou een vechter van een ander management had gehaald had ik 'm misschien nog geloofd. Maar op het moment dat hij met Sahin Yakut aankwam vond ik het zaakje stinken.

Peter0711
02-03-2010, 21:16
Ja,dat begrijp ik,maar dat haalt aan de andere kant ook niet weg dat Kaas natuurlijk wel een vechter is,die je daarvoor in plaats KAN neerzetten..! Of het zaakje nou stinkt of niet,het wordt wel een super wedstrijd,dus dat kan je Simon Rutz niet ontnemen,of het nou stinkt of niet..Dus over dat feit heb ik niets te klagen!!

Maar aan de andere kant,snap ik heeeel goed wat jullie bedoelen,en is dat ook een beetje krom inderd!! Maar zo blijft het toch in dat wereldje.! Jammer genoeg!

Sjaak
02-03-2010, 21:17
Ik heb geen idee wat deze partij betreft maar enig idee hoeveel factoren een matchmaking van een partij kunnen beinvloeden voor een organisatie, dat is niet op twee handen te tellen dus een compleet gala organiseren en tot een goed einde brengen is telkens weer een uitdaging van de hoogste orde.

Harrie Nak
02-03-2010, 21:24
Wat geeft je dan het idee dat ze hier onpersoonlijk en vrij publiek wel antwoord geven dan?Uh, doe jij niet hetzelfde met je vraag voor Bas Boon? Ik kan me vergissen, maar naar mijn weten zit Simon hier ook op het forum. Wat is het verschil?

bryan
02-03-2010, 21:24
Khalid Bourdif boeit me geen reet... het stond in een contract en simon houdt zich er aan.. ben ook geen super fan van showtime maar hij heeft gewoon gelijk... stel dat khalid KO gaat.. dat verandert de match making weer, kan simson zich weer op een ander richten en heb je poppen weer aan het dansen..

Peter0711
02-03-2010, 21:28
Uh, doe jij niet hetzelfde met je vraag voor Bas Boon? Ik kan me vergissen, maar naar mijn weten zit Simon hier ook op het forum. Wat is het verschil?

Ten eerste wist ik niet dat Simon hier op MF zat!
Dat maakt de kans inderdaad een stuk groter inderd.(Los van het feit ik hem nog nooit heb zien posten),en daar heb je metteen het verschil,want Bas Boon daarin tegen,post hier weer verschrikkelijk vaak.. ;)

Maar het was geen aanval hoor..Ik begreep namelijk dat Simon hier nooit tot weinig op MF komt

:D

mokumnised
02-03-2010, 21:30
@ mattie,

Volgens mij heeft Khalid contractbreuk gepleegd en staat Simon Rutz in zijn recht. Je zou de vraag dus eigenlijk aan Khalid moeten stellen waarom hij een partij op een kleiner gala kennelijk prefereert boven een partij in de Arena.

Mattie73
02-03-2010, 21:36
Khalid Bourdif boeit me geen reet... het stond in een contract en simon houdt zich er aan.. ben ook geen super fan van showtime maar hij heeft gewoon gelijk... stel dat khalid KO gaat.. dat verandert de match making weer, kan simson zich weer op een ander richten en heb je poppen weer aan het dansen..

Als Simon zo consequent daarin wil zijn dan moet hij zich daar ten alle tijden aan houden. En hij gaf zelf al aan dat hij voor sommigen een uitzondering maakt. Had hier ook gekund. 4 weken is meer dan voldoende.

Mattie73
02-03-2010, 21:38
@ mattie,

Volgens mij heeft Khalid contractbreuk gepleegd en staat Simon Rutz in zijn recht. Je zou de vraag dus eigenlijk aan Khalid moeten stellen waarom hij een partij op een kleiner gala kennelijk prefereert boven een partij in de Arena.

Die partij stond al eerder vast dan de partij in de Arena. Dat wist Simon Rutz. Buiten Khalid zijn schuld om is dat gala verplaatst. Blijft overeind dat 4 weken genoefg moet zijn. Is in het verleden vaak genoeg voorgekomen. Khalid wilde wel en Ryan wilde ook graag.

Marquis
02-03-2010, 21:52
@ mattie,

Volgens mij heeft Khalid contractbreuk gepleegd en staat Simon Rutz in zijn recht. Je zou de vraag dus eigenlijk aan Khalid moeten stellen waarom hij een partij op een kleiner gala kennelijk prefereert boven een partij in de Arena.



Volgens mij werd er gezegd dat Khalid er niets aan kon doen.

En als het management van Khalid de promoter op verschillende wijze probeert te benaderen en het management krijgt op geen enkele manier response van Simon of iemand van de organisatie dan kan je wel spreken van alles behalve proffesioneel gedrag van Simon's kant.

Je kan namelijk op z'n minst een reactie geven nietwaar ?

Maar goed verhaal is natuurlijk eenzijdig dus hopelijk word het e.e.a. recht gezet of uitgesproken.

lopez86
02-03-2010, 22:03
@ topicstarter:

Wat hebben de bezoekers hier ermee te maken.
Het kan mij ook echt niet interesseren wat voor redenen er zijn om Khalid er niet te laten vechten, zaken zijn nou eenmaal zaken en als ik een goeie partij te zien krijg vind ik alles best.
Alsof Simon Rutz een verklaring schuldig is, en daar tijd voor heeft.
Ga lekker wat nuttigs doen in je tijd ipv Showtime zwart maken vanachter je pc.

Kan iemand me vertellen waarom promoters tegenwoordig voor elk wissewasje een verklaring af moet leggen aan publiek?
Daar worden toch persberichten voor uitgeschreven, nietwaar?

Marquis
02-03-2010, 22:34
@ topicstarter:

Wat hebben de bezoekers hier ermee te maken.
Het kan mij ook echt niet interesseren wat voor redenen er zijn om Khalid er niet te laten vechten, zaken zijn nou eenmaal zaken en als ik een goeie partij te zien krijg vind ik alles best.
Alsof Simon Rutz een verklaring schuldig is, en daar tijd voor heeft.
Ga lekker wat nuttigs doen in je tijd ipv Showtime zwart maken vanachter je pc.

Kan iemand me vertellen waarom promoters tegenwoordig voor elk wissewasje een verklaring af moet leggen aan publiek?
Daar worden toch persberichten voor uitgeschreven, nietwaar?


Wat een onzin... zijn vraag is gerelateerd aan onderwerpen die hier besproken worden.

Zijn vraag is niet eens zo gek... als hij twijfels heeft aan bepaalde zaken dan kan hij dat hier bespreken. Net zoals andere mensen hier de juryleden confronteren over de beslissing van Balrak vs Gerges.

Rverm
02-03-2010, 22:38
- Als bourdiff ko gaat op 2 mei heb je niks meer aan hem op 29 mei...
- Contract is contract, heb je op je eigen werk waarschijnlijk ook mee te maken en dan wijken ze er ook niet vanaf...
- Bourdiff heeft afgelopen weekend op een gala gezegd dat het voor hem zelf ook een beetje veel werd om 2x in 4 weken een toppartij te draaien...
- Hij heeft in Utrecht een nieuwe sportschool, en hij zei er letterlijk meer voor te voelen om in zijn eigen stad te vechten voor zijn eigen fans...

Duidelijke zaak dus, probleem en discussie opgelost...

Peter0711
02-03-2010, 22:43
Das een duidelijk punt!!

Justinian
02-03-2010, 22:51
Ik had Simon Rutz hoog zitten maar dat is helemaal over.

Ik en met mij vele andere vinden het schandalig dat Simon Rutz, Khalid Bourdif van de matchmaking gehaald heeft tegen Ryan Simson.

Als ik voor mezelf spreek, ik heb een kaartje gekocht voor alle vechters, maar voor 2 in het bijzonder, namelijk Badr Hari en Khalid Bourdif. Ook Ryan Simson wilde heel graag tegen Khalid vechten weet ik.

Khalid Bourdif zijn gevecht tegen Ali Gunyar is buiten zijn schuld om verplaatst naar 2 mei. Nu komt Simon met de smoes dat 4 weken te kort is om op de Arena gematcht te blijven.

Wat schetst mijn verbazing, zijn vervanger is Sahin Yakut. Niet geheel toevallig een vechter waarvan hijzelf de manager is. Het lijkt erop dat deze situatie Simon wel heel erg goed uitkwam.

Mijn vraag aan Simon, en ik hoop dat je tot een antwoord bereid bent:
- Waarom maak je voor sommige vechters wel een uitzondering als het om de tijd tussen 2 partijen gaat en voor Khalid niet?
- Het management van Khalid heeft meerdere malen geprobeerd om contact met je op te nemen. Waarom beantwoorde jij hun mails en telefoontjes niet?
- Vind je niet dat jij je klanten op deze manier bedondert?
- Vind je niet dat je aan de wens van Ryan Simson moet voldoen? Het is zijn afscheid!
Het is natuurlijk prima om vragen te stellen, maar de manier waarop is iets anders. Je doet het in deze post voorkomen alsof hij verantwoording verschuldigd is voor het uitvallen van deze partij. Als je op de site van It's Showtime kijkt (It's Showtime | the official website (http://www.fight.nl)) dan zie je daar een uitgebreide verklaring staan. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Ik kan niet voor Simon spreken maar tijdens het gesprek dat ik afgelopen woensdag met hem had kwam dit wel aan de orde.

Wat betreft de eerste vraag is het antwoord niet zo moeilijk; voor sommige vechters geldt dat zij verplichtingen hebben met de K-1 welke verplichtingen worden gerespecteerd. Als deze van tevoren bekend zijn dan kun je hier als organisator rekening mee houden.

Bij Rutz was niet bekend dat Khalid een partij zo kort voor de ArenA zou vechten. Dat konden hij en Khalid ook niet weten ten tijde van het sluiten van de overeenkomst, omdat dit een partij is die is verplaatst. Ik begrijp jouw standpunt, maar heb ook begrip voor het standpunt van Rutz; de afspraak is dat vechters niet zo kort voor de ArenA vechten en daar houdt hij hen aan. Als je de partij in mei dan belangrijker vindt dan heeft dat tot gevolg dat de andere partij - die in de ArenA - niet door kan gaan. Mijns inziens de keuze van de vechter of zijn management. Dit is zoals ik het vanaf een afstand zie.

btw Simon post hier niet op het forum, dus hem hier ter verantwoording roepen is wat dat betreft ook zinloos. Dat wil overigens niet zeggen dat het niet wordt gelezen ;)

mikeymcd
02-03-2010, 23:36
Vind het jammer dat Khalid niet vecht, maar vind Kaas een goede vervanger.

betuwebiker
02-03-2010, 23:51
@ topicstarter:

Wat hebben de bezoekers hier ermee te maken.
Het kan mij ook echt niet interesseren wat voor redenen er zijn om Khalid er niet te laten vechten, zaken zijn nou eenmaal zaken en als ik een goeie partij te zien krijg vind ik alles best.
Alsof Simon Rutz een verklaring schuldig is, en daar tijd voor heeft.
Ga lekker wat nuttigs doen in je tijd ipv Showtime zwart maken vanachter je pc.

Kan iemand me vertellen waarom promoters tegenwoordig voor elk wissewasje een verklaring af moet leggen aan publiek?
Daar worden toch persberichten voor uitgeschreven, nietwaar?

Nou dat kan ik je wel vertellen,

De reden dat ze wel eens verantwoording af mogen leggen is omdat er door de fans kaartjes worden gekocht van rond de 100 euro om hun favoriete vechter te zien vechten.

Dan wordt je er niet vrolijk van als je in 2009 in de arena zit en je krijgt van allerlei kut smoesjes te horen over Karaev dat die een probleem zou hebben met zijn visum en dat hij niet kon komen enz enz..

Vreemd is het dan wel als je in de trein zit naar de Arena en je zit naast Ruslan Karaev!!!

Ik voel me dan ietwat bedonderd als ik een andere partij te zien krijg!!
Zo gaat dat al meerdere jaren achter elkaar en je zult mij niet meer in de Arena zien.

Het kan wel zijn dat het een heel regelwerk is om het allemaal vlekkeloos te laten verlopen maar het zijn toch verdomme geen kleine kinderen meer???
Hoe lang doet Simon nu al mee en organiseert hij dit soort mega gala's?

Het begint er een beetje op te lijken dat er van te voren een hoop spectaculaire vechters worden aangekondigt om de kaart verkoop te doen stijgen!

Rverm
03-03-2010, 00:02
Dan wordt je er niet vrolijk van als je in 2009 in de arena zit en je krijgt van allerlei kut smoesjes te horen over Karaev dat die een probleem zou hebben met zijn visum en dat hij niet kon komen enz enz..

Vreemd is het dan wel als je in de trein zit naar de Arena en je zit naast Ruslan Karaev!!!

Ligt deze fout dan bij Showtime of bij het management van Karaev?

Slome
03-03-2010, 00:11
Ligt deze fout dan bij Showtime of bij het management van Karaev?

let op, nu gaat GG reageren in een topic over it's showtime...:twak:

Harrie Nak
03-03-2010, 00:22
btw Simon post hier niet op het forum, dus hem hier ter verantwoording roepen is wat dat betreft ook zinloos. Dat wil overigens niet zeggen dat het niet wordt gelezen ;)Kan het (http://mixfight.nl/forum/search.php?searchid=3015557) niet echt posten noemen nee, maar dat laatste kan best eens een feit zijn. ;)

lopez86
03-03-2010, 01:02
Nou dat kan ik je wel vertellen,

De reden dat ze wel eens verantwoording af mogen leggen is omdat er door de fans kaartjes worden gekocht van rond de 100 euro om hun favoriete vechter te zien vechten.

Dan wordt je er niet vrolijk van als je in 2009 in de arena zit en je krijgt van allerlei kut smoesjes te horen over Karaev dat die een probleem zou hebben met zijn visum en dat hij niet kon komen enz enz..

Vreemd is het dan wel als je in de trein zit naar de Arena en je zit naast Ruslan Karaev!!!

Ik voel me dan ietwat bedonderd als ik een andere partij te zien krijg!!
Zo gaat dat al meerdere jaren achter elkaar en je zult mij niet meer in de Arena zien.

Het kan wel zijn dat het een heel regelwerk is om het allemaal vlekkeloos te laten verlopen maar het zijn toch verdomme geen kleine kinderen meer???
Hoe lang doet Simon nu al mee en organiseert hij dit soort mega gala's?

Het begint er een beetje op te lijken dat er van te voren een hoop spectaculaire vechters worden aangekondigt om de kaart verkoop te doen stijgen!

En daar hebben ze dus persberichten voor, wat Showtime altijd netjes doet.

Bovendien, het verhaal komt van 2 kanten.
We praten hier inderdaad over grote mensen, en dat betekent dus dat niet alleen Showtime er verantwoordelijk voor is als er vechters over worden gebracht.
Zij maken daar namelijk afspraken over met het betreffende management en betalen en boeken de ticket vaak ook nog.

Wat moet je dan als Showtime zijnde, als het management van de betreffende vechter meld dat hun vechter niet kan komen om wat voor reden dan ook.
Hem met paard en wagen uit land van herkomst halen??
Een handvol krijsende fans die zeiken om 1 partij die uitvalt, terwijl er nog génoeg toppartijen op het programma staan, met knikkende knietjes uitleggen dat er een vechter is uitgevallen terwijl de rest van de 19.950 fans evengoed een kaartje koopt?
Die waarsch. nog nooit van een Bourdif hebben gehoord?
De verantwoording is voor meerdere personen.
Het management van de organisatie, het management van de vechter (als hij dat heeft), de trainer, eventuele sponsors en zo zijn er nog legio factoren die zorgt dat een vechter op A-niveau is waar hij moet zijn.

Als er partijen uitvallen baalt Showtime er evengoed van.
Zij hebben er op geen enkele manier baat bij als de matchmaking wijzigt.
Naast dat het negatieve publiciteit oplevert door dit soort belachelijke topics, word er ook duizenden euro's aan geld gestoken in de promotie van hun evenement met grote namen als bijvoorbeeld Karaev op de poster.

Ik zou iig geen kaartje meer kopen als ik jou was, daar liggen ze bij Showtime echt wakker van :)

Khanom Thom
03-03-2010, 09:13
- Hij heeft in Utrecht een nieuwe sportschool, ...


Traint Bourdif niet meer bij Fred Royers? Of mis ik iets...

Mattie73
03-03-2010, 11:15
Traint Bourdif niet meer bij Fred Royers? Of mis ik iets...

Jawel hij traint nog steeds bij Fred Royers.

Mattie73
03-03-2010, 11:21
Volgens mij missen de mensen de essentie van mijn betoog.
Laat ik het anders stellen:

Stel je voor dat Ryan Simson vanaf dag 1 al gematcht stond tegen Sahin Yakut. En door omstandigheden buiten Sahin schuld om word een eerder afgesproken partij verplaatst waardoor er maar 4 weken tussen die partij en de Arena zou zitten.

Zou Simon dan Sahin van de matchmaking afhalen???? Of zou hij over z'n hart strijken en voor hem een uitzondering maken???

Ik denk het laatste. In mijn ogen is dat unfair. Je moet vechters gelijk behandelen of ze nou onder jouw management vallen of niet. (Overigens niets ten nadele van Sahin want dat vind ik ook een topper.)

Facade
03-03-2010, 11:27
Als jij denkt met zo'n instelling antwoord te krijgen heb je het mis denk ik. Je gaat er in je 'betoog' al volledig vanuit dat de dingen veranderd zijn omdat Yakut bij zijn eigen management hoort.

Het is een beetje hypocriet de moraalridder uit te hangen en je 'verklaring' te vragen want het maakt weinig uit wat Rutz nu nog zegt denk ik. Jij bent zelf al volledig overtuigd van je theorie...

Mattie73
03-03-2010, 11:42
Het is een beetje hypocriet de moraalridder uit te hangen en je 'verklaring' te vragen want het maakt weinig uit wat Rutz nu nog zegt denk ik. Jij bent zelf al volledig overtuigd van je theorie...

Ik ben zeker overtuigd van mijn theorie. Slapen doe ik namelijk 's-nachts en ook nog eens met 1 oog open.
Maar ik ben voor rede vatbaar en sta altijd open voor goede argumenten. Dus hij is welkom om zijn visie te geven.

Ik geef je wel gelijk dat ik mijn vragen misschien wat genuanceerder had kunnen stellen (ik was een beetje pissed, sorry).

sterrenkijker
03-03-2010, 11:53
Als Rutz Sahin perse wilde tegen Rayen, dan had hij dat toch ook zonder Bourdiff te vragen kunnen doen? Wat een onzin.

Kijk Showtime Amsterdam is een van de grotere evenementen vd wereld op kickboks gebied, je hebt dan natuurlijk wel een bepaald imago hoog te houden. Als elke vechter paar weken voor het Showtime evenement ander partijen gaat draaien is de kans groot dat vechters blessures oplopen of ko gaan en niet kunnen vechten.

Het is dan ook volkomen logisch dat Showtime dergelijke clausules opneemt in hara contracten. Het is dan ook volkomen logisch dat Showtime Bourdiff vervangt voor een andere vechten. Het is super netjes dat ze dit dmv persbericht naar buiten brengen. Het is naar mijn mening verder ook bijzonder dom dat Bourdiff die andere partij niet afzegt, door te winnen van Simson (op zn retour) kan hij zich toch verder in de kijker spelen.

Mattie73
03-03-2010, 11:59
Als Rutz Sahin perse wilde tegen Rayen, dan had hij dat toch ook zonder Bourdiff te vragen kunnen doen? Wat een onzin.


Ik denk dat Simon dat ook graag had gewild.
Maar het was Ryans keus om tegen Khalid te vechten. (Het zijn maatjes en hebben vroeger samen getraind.) Bovendien wilde Ryan de sterkste tegenstander in zijn gewichtsklasse, en in zijn ogen was dat Khalid.

phranq
03-03-2010, 12:20
Als Rutz Sahin perse wilde tegen Rayen, dan had hij dat toch ook zonder Bourdiff te vragen kunnen doen? Wat een onzin.

Kijk Showtime Amsterdam is een van de grotere evenementen vd wereld op kickboks gebied, je hebt dan natuurlijk wel een bepaald imago hoog te houden. Als elke vechter paar weken voor het Showtime evenement ander partijen gaat draaien is de kans groot dat vechters blessures oplopen of ko gaan en niet kunnen vechten.

Het is dan ook volkomen logisch dat Showtime dergelijke clausules opneemt in hara contracten. Het is dan ook volkomen logisch dat Showtime Bourdiff vervangt voor een andere vechten. Het is super netjes dat ze dit dmv persbericht naar buiten brengen. Het is naar mijn mening verder ook bijzonder dom dat Bourdiff die andere partij niet afzegt, door te winnen van Simson (op zn retour) kan hij zich toch verder in de kijker spelen.

Beste post in deze discussie!!!!!! reps!

Mattie73
03-03-2010, 12:34
Het is naar mijn mening verder ook bijzonder dom dat Bourdiff die andere partij niet afzegt, door te winnen van Simson (op zn retour) kan hij zich toch verder in de kijker spelen.

Wie zegt dat Khalid dat niet gedaan zou hebben. Zijn management heeft meerdere malen contact proberen te krijgen met Simon. Zowel telefonisch als over de email. Tja als je dan geen respons krijgt ......

phranq
03-03-2010, 12:40
Wie zegt dat Khalid dat niet gedaan zou hebben. Zijn management heeft meerdere malen contact proberen te krijgen met Simon. Zowel telefonisch als over de email. Tja als je dan geen respons krijgt ......

En dat geeft jou het recht om zo'n toon aan te slaan? Wie ben jij dan helemaal?

Hans Vos
03-03-2010, 12:41
ik denk dat simon gewoon gelijk heeft , je kan als promotor van een hoogstaand gala als dit niet het risico lopen dat je op het laatste moment ergens een topper vandaan moet toveren . contract is contract !!!
ik begrijp alleen bourdiff niet , als hij op showtime een top partij neer zet zal hij veel vaker gevraagt worden voor dit soort evenementen met alle financieele voordelen die daar bij horen .
ik denk dat als je slim bent en je word gevraagt voor showtime dat je een gat in de lucht moet springen en je alles hiervoor aan de kant moet zetten .
ik vind het op showtime mogen vechten nog steeds een eer en een grote kans voor de toekomst . groet hans

Mattie73
03-03-2010, 12:48
En dat geeft jou het recht om zo'n toon aan te slaan? Wie ben jij dan helemaal?

Waar heb jij last van joh pik. Ik heb in eerdere post al aangegeven dat ik mijn vragen genuanceerder had kunnen stellen en excuses aangeboden. Wie ik ben? Ik ben gewoon een teleurgestelde klant, niets meer of minder. En ik heb het recht om bij bepaalde zaken mijn vraagtekens te zetten, daar is het een forum voor weet je nog?

PEACE

mclahey
03-03-2010, 13:59
Waar heb jij last van joh pik. Ik heb in eerdere post al aangegeven dat ik mijn vragen genuanceerder had kunnen stellen en excuses aangeboden. Wie ik ben? Ik ben gewoon een teleurgestelde klant, niets meer of minder. En ik heb het recht om bij bepaalde zaken mijn vraagtekens te zetten, daar is het een forum voor weet je nog?

PEACE

Een teleurgestelde klant. Tja. Ik zie het meer als een teleurgestelde fan die iemand de schuld wil geven van het niet mogen aanschouwen van zijn idool/vriend.
Maar je moet de zaken niet omdraaien. Het is toch vrij logisch dat Showtime dergelijke eisen stelt? Daar heeft hij toch met zijn volle verstand voor getekend?
Uitzonderingen moeten wel echt een HELE goede reden hebben anders hoef je de regel niet op te stellen? Wat is jouw reden. Dat HIJ er voor kiest om dat andere gala te doen? Dat DAT gala besluit om de datum te verplaatsen. Daar kan Showtime nog niets aan doen?

En wat ik ook storend vind is dat je het steeds hebt over andere mensen waar wel een uitzonderingen voor gemaakt worden. Kun je daar een voorbeeld van noemen of verzin je maar wat om het vuur op te stoken?

Die vier weken zijn er niet voor niets. Dat is om vechters te beschermen en de sport niet in diskrediet te brengen als iemand twee keer kort achter elkaar zwaar KO gaat. Een hele goede regel dus die de sport en haar vechters bestemd. Dus noem jij nou eens een goede reden waarom jij denkt dat jij kan bepalen dat de gezondheid van deze vechter minder belangrijk is dan wat dan ook. Of ben je zo'n goede fan dat je niet geinteresseerd bent in zijn gezondheid maar alleen maar in zijn prestaties?

Ik snap dat je die gast hoog hebt zitten en dat het kut voor je is dat je hem nu niet kan zien en hij zichzelf niet kan laten zien (dat laatste kiest hij zelf voor overigens). Maar ik denk dat als je het honderd mensen vragen dat er niet al te veel zijn die hier zo ziek van zijn als jij. Die zien net zo lief Sahin

phranq
03-03-2010, 14:32
Ik heb in eerdere post al aangegeven dat ik mijn vragen genuanceerder had kunnen stellen en excuses aangeboden.

ok, my bad.. dat had ik niet gelezen.

Mattie73
03-03-2010, 14:51
Een teleurgestelde klant. Tja. Ik zie het meer als een teleurgestelde fan die iemand de schuld wil geven van het niet mogen aanschouwen van zijn idool/vriend.

Dat klopt, ik ben een teleurgestelde fan. Niets mis mee toch?


En wat ik ook storend vind is dat je het steeds hebt over andere mensen waar wel een uitzonderingen voor gemaakt worden. Kun je daar een voorbeeld van noemen of verzin je maar wat om het vuur op te stoken?

Dat komt van een verklaring van It's Showtime zelf. Zij gaven zelf aan soms uitzonderingen te maken. Lees 't maar na in de verklaring van It's Showtime over het annuleren van Khalid Bourdif voor de Arena.


Die vier weken zijn er niet voor niets. Dat is om vechters te beschermen en de sport niet in diskrediet te brengen als iemand twee keer kort achter elkaar zwaar KO gaat. Een hele goede regel dus die de sport en haar vechters bestemd.

Ik geef je gelijk, dat is een goed punt. Maar dan moeten ze het wel consequent toepassen en geen uitzonderingen maken (ze gaven zelf toe uitzonderingen te maken.)


Maar laten we er maar over ophouden. Ik zal me er maar bij neer leggen. Hopelijk zullen Ryan en Sahin er een knalpot van maken en ik wens ze beide veel succes toe.

marokkaan
03-03-2010, 16:42
ik denk dat als je slim bent en je word gevraagt voor showtime dat je een gat in de lucht moet springen en je alles hiervoor aan de kant moet zetten .


ik vind het op showtime mogen vechten nog steeds een eer en een grote kans voor de toekomst . groet hans

Sommige vechters hechten waarde aan een toezegging die ze doen. Denk je niet dat Bourdif zelf het gevecht in de Arena prefereert.




ik vind het op showtime mogen vechten nog steeds een eer en een grote kans voor de toekomst . groet hans

Wat jij vindt moet je naar de politie brengen

Hans Vos
03-03-2010, 16:49
Sommige vechters hechten waarde aan een toezegging die ze doen. Denk je niet dat Bourdif zelf het gevecht in de Arena prefereert.




Wat jij vindt moet je naar de politie brengen

nou dat laatste weet ik niet hoor :whistling:groet hans

klavertje
03-03-2010, 18:37
En daar hebben ze dus persberichten voor, wat Showtime altijd netjes doet.

Bovendien, het verhaal komt van 2 kanten.
We praten hier inderdaad over grote mensen, en dat betekent dus dat niet alleen Showtime er verantwoordelijk voor is als er vechters over worden gebracht.
Zij maken daar namelijk afspraken over met het betreffende management en betalen en boeken de ticket vaak ook nog.

Wat moet je dan als Showtime zijnde, als het management van de betreffende vechter meld dat hun vechter niet kan komen om wat voor reden dan ook.
Hem met paard en wagen uit land van herkomst halen??
Een handvol krijsende fans die zeiken om 1 partij die uitvalt, terwijl er nog génoeg toppartijen op het programma staan, met knikkende knietjes uitleggen dat er een vechter is uitgevallen terwijl de rest van de 19.950 fans evengoed een kaartje koopt?
Die waarsch. nog nooit van een Bourdif hebben gehoord?




Wie is Bourdiff...?:thup:

JeMalleMoer
03-03-2010, 22:18
Denk je niet dat Bourdif zelf het gevecht in de Arena prefereert.

Wat jij vindt moet je naar de politie brengen

En denken moet je aan de paarden overlaten.

Marquis
03-03-2010, 22:45
Topicstarter je stelt de vraag aan de verkeerde persoon.

Om meer opheldering te krijgen kan je beter aan Ryan vragen wat hij
er van vindt dat zijn afscheidpartij waar hij op verheugde van de baan is. En wat zijn
gedachte is betreft de manier hoe Simon (niet) reageert op het management van Khalid.

Ryan zal je waarschijnlijk ook niets kunnen zeggen denk ik omdat Simon Ryan ook zonder pardon van de kaart veegt als het moet. Kortom je zal het altijd verliezen van dit soort mensen.

TOON
03-03-2010, 22:58
tja....als rutz het risico van last-minute afmeldingen wil voorkomen door deze beslissing is dat z'n goed recht....krijgt ieder jaar weer een karrevracht aan stront over zich heen door afzeggingen van vechters en daardoor een gewijzigde matchmaking....

vervelend als het net die vechter is waar je naar uitkijkt, maar vanuit rutz gezien ook wel logisch....

Rverm
03-03-2010, 23:05
tja....als rutz het risico van last-minute afmeldingen wil voorkomen door deze beslissing is dat z'n goed recht....krijgt ieder jaar weer een karrevracht aan stront over zich heen door afzeggingen van vechters en daardoor een gewijzigde matchmaking....

vervelend als het net die vechter is waar je naar uitkijkt, maar vanuit rutz gezien ook wel logisch....

juist!

Mattie73
03-03-2010, 23:07
Topicstarter je stelt de vraag aan de verkeerde persoon.

Om meer opheldering te krijgen kan je beter aan Ryan vragen wat hij
er van vindt dat zijn afscheidpartij waar hij op verheugde van de baan is. En wat zijn
gedachte is betreft de manier hoe Simon (niet) reageert op het management van Khalid.

Ryan zal je waarschijnlijk ook niets kunnen zeggen denk ik omdat Simon Ryan ook zonder pardon van de kaart veegt als het moet. Kortom je zal het altijd verliezen van dit soort mensen.

Uit betrouwbare bron weet ik dat Ryan graag tegen Khalid wilde vechen om de volgende redenen:

- hij wilde zijn afscheid niet tegen een koekie, maar tegen de beste in zijn gewichtsklasse. Dat was in zijn ogen Khalid Bourdif.
- Bijkomend voordeel is dat hij Khalid nog getraind heeft en hij goed met hem bevriend is.

Hoe hij tegen de huidige situatie staat weet ik echt niet. Ik kan me voorstellen dat hij er niet blij mee is.

Desalniettemin is het nu éénmaal gebeurd en moeten we ons erbij neerleggen. Ik hoop dat hij een prachtafscheid krijgt. Dat verdient hij. Ryan is een icoon voor de Nederlandse vechtsport. Iemand die overal en tegen iedereen wilde vechten. Mijn respect heeft hij vooral verdiend voor de vele wedstrijden die hij op full Muaythai heeft gevochten. Keihard was hij. Ryan het ga je goed!!!