PDA

View Full Version : UFC Fight Night: Florian vs Gomi Poster



wrestler_nl
03-03-2010, 01:02
Het is al een tijdje geleden volgens mij dat er een Nederlander op een UFC poster staat maar het is Stefan Struve gelukt na 3 ufc winstpartijen om er op te staan!:thup:
Als hij deze partij weet te winnen dan zal hij zeker veel naamsbekendheid krijgen in de US!



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/bd/UFC-FN21-.jpg/429px-UFC-FN21-.jpg

Kemal
03-03-2010, 01:11
Ben benieuwd ..hij moet die papzak Nelson nog wel pakken....

Leventdepevent
03-03-2010, 09:19
staand vind ik nelson niet bijzonder, op de grond is t wel een lastige met die hangbuik van hem...hoop dat struve hem pakt

phranq
03-03-2010, 09:31
Stefan moet hem ook op de grond aan kunnen, en staand zeker!

Mule-Kick
03-03-2010, 11:09
War Gomi en War Struve!

superfreak
03-03-2010, 11:14
staand vind ik nelson niet bijzonder, op de grond is t wel een lastige met die hangbuik van hem...hoop dat struve hem pakt

Het is niet bijzonder maar wel zeer efficient wat hij staand uitricht. Struve is wel een stuk langer en dat neemt toch een hoop weg uit je stoten als je van onder naar boven moet slaan. Dit is dan ook waar Struve het moet gaan doen. Op de grond moet Struve ook goed genoeg zijn om te neutralizeren en terug naar staande positie te kunnen komen.

WAR STRUVE!!

Leventdepevent
03-03-2010, 11:21
Het is niet bijzonder maar wel zeer efficient wat hij staand uitricht. Struve is wel een stuk langer en dat neemt toch een hoop weg uit je stoten als je van onder naar boven moet slaan. Dit is dan ook waar Struve het moet gaan doen. Op de grond moet Struve ook goed genoeg zijn om te neutralizeren en terug naar staande positie te kunnen komen.

WAR STRUVE!!
ik vind overigens wel dat nelson aardig kan incaseren...afelopen maandag nog een keertje TUF finale gezien, daarin kreeg ie toch een paar rake tatten

dirk5
03-03-2010, 11:23
echt ruk trouwens dat deze card op de woensdag is, ik wil hem verdomme live zien.

Mule-Kick
03-03-2010, 11:27
echt ruk trouwens dat deze card op de woensdag is, ik wil hem verdomme live zien.

x2 nu moet ik weer een hele dag werken zonder mn vaste rondje te surfen (sherdog, cagepatato,mixfight etc.) omdat ik anders alweer spoilers te pakken heb.

Wiseguy
03-03-2010, 12:18
Stefan moet hem ook op de grond aan kunnen, en staand zeker!

Staand kan hij Nelson niet aan. Hij heeft gewoon de power niet. Een op de grond schat ik Nelson een paar klassen hoger in. Onbegonnen werk voor Struve.

Ivo C.
03-03-2010, 13:10
Gomi is going to suck ass...

Hij gaat in de 2de runde verliezen!
TKO door Kenflo.

En danaar heeft de UFC ook de derde Pride Title unified of van Gomi gestolen :)

54321
03-03-2010, 13:13
Het is niet bijzonder maar wel zeer efficient wat hij staand uitricht. Struve is wel een stuk langer en dat neemt toch een hoop weg uit je stoten als je van onder naar boven moet slaan. Dit is dan ook waar Struve het moet gaan doen. Op de grond moet Struve ook goed genoeg zijn om te neutralizeren en terug naar staande positie te kunnen komen.

WAR STRUVE!!

Daarom vind ik dat hij zijn knieen maar van beneden naar boven op nelson zijn kin moet plaatsen.

Ivo C.
03-03-2010, 13:13
http://images.chron.com/blogs/fighting/nelson.jpg

Now that's a big ass belly

iconian
03-03-2010, 13:14
struve is de enige vechter op aarde (samen met sem) die nelson in een body triangle zou kunnen klemmen, dat verwacht nelson nooit.

struve door sub ronde 2

dirk5
03-03-2010, 13:17
Gomi is going to suck ass...

Hij gaat in de 2de runde verliezen!
TKO door Kenflo.

En danaar heeft de UFC ook de derde Pride Title unified of van Gomi gestolen :)

nou leuk hoor, iemand van zijn belt bestelen ver na zijn prime, godver wat zijn die UFC mannen toch goed :(

superfreak
03-03-2010, 14:57
ik vind overigens wel dat nelson aardig kan incaseren...afelopen maandag nog een keertje TUF finale gezien, daarin kreeg ie toch een paar rake tatten

Dat klopt. Zag laatst zijn partij tegen Arlovski. Daar hield hij ook nog lang stand. Sturve moet afstand houden. Stoten, trappen, knietjes en hopen dat hij Nelson aanslaat en dan snel een submission eruit gooien.

Sendur
03-03-2010, 15:54
Struve moet wat meer mass erop pompen ala Badr Hari.

Dat zal hij nodig hebben in de toekomst.

WAR STRUVE!!!!

Struve op sub.

bladetrinity
03-03-2010, 18:25
Struve moet wat meer mass erop pompen ala Badr Hari.

Dat zal hij nodig hebben in de toekomst.

WAR STRUVE!!!!

Struve op sub.

Ala Badr ?? Das daar toch lastiger als je getest word :P

Nee serieus, Struve is de laatste tijd bezig met meer massa te kweken. Elk gevecht is hij zwaarder. Wel zou het mooi zijn als hij net als Badr niet alleen groter en sterker word maar ook wat explosiever.

Toch Warrrr Struve !!!!!!!!!!!!!

Ivo C.
03-03-2010, 18:29
Ala Badr ?? Das daar toch lastiger als je getest word :P

Nee serieus, Struve is de laatste tijd bezig met meer massa te kweken. Elk gevecht is hij zwaarder. Wel zou het mooi zijn als hij net als Badr niet alleen groter en sterker word maar ook wat explosiever.

Toch Warrrr Struve !!!!!!!!!!!!!

It's clear!
Horse meat diet!:lifting:

bladetrinity
03-03-2010, 19:19
It's clear!
Horse meat diet!:lifting:

Uber Struve ftw!!!

iconian
04-03-2010, 00:38
de oorspronkelijke poster;

http://public.bay.livefilestore.com/y1pVmT9r2UXpoiDuRReeiV2jAqpMHH_wQ72uDPAW6VB18lZZG_ ypffQJ9SEhqXu1SGHFLHnIKzBAsvGJw5wPgblcw/Butterbean's%20Long%20Lost%20Grandfather,%20and%20 Stefan%20Struve.jpg

kooivechter
04-03-2010, 01:18
Ala Badr ?? Das daar toch lastiger als je getest word :P

Nee serieus, Struve is de laatste tijd bezig met meer massa te kweken. Elk gevecht is hij zwaarder. Wel zou het mooi zijn als hij net als Badr niet alleen groter en sterker word maar ook wat explosiever.

Toch Warrrr Struve !!!!!!!!!!!!!

niet veel meer massa anders zit ie al op de 120. daar zal hij snel genoeg opkomen. Dit gaatt een decision voor struve worden. die bolle is moeilijk ko te krijgen op de grond krjig je hem niet in een klem

Pepe the Ice-Murderer
04-03-2010, 01:26
War Gomi! En voor Struve zijn lowkicks the key to victory tegen iemand als nelson denk ik. Trap z'n benen kapot Stefan!

Mr 1 Leg
04-03-2010, 08:22
War Gomi en War Struve!x2 :thup:

bladetrinity
04-03-2010, 09:06
niet veel meer massa anders zit ie al op de 120. daar zal hij snel genoeg opkomen. Dit gaatt een decision voor struve worden. die bolle is moeilijk ko te krijgen op de grond krjig je hem niet in een klem

Dat klopt, maar daarna kan Stefan ook nog zwaarder worden een gaan cutten. Dit zal die uiteindelijk wel nodig hebben als die tegen beesten als Lasnar komt te staan.

Over de low-kicks geef ik je groot gelijk. Dat is niet het spelletje niet van de Amerikanen. Al heeft Nelson wel een Nederlandse coach voor zijn staande werk ;).