PDA

View Full Version : waar kan ik een MMA kooi huren?



Lumpinigym
03-03-2010, 12:37
Hey,

Wie weet waar ik een MMA kooi kan huren voor een evenement?

Greetz,

Stephan

Dennuz
03-03-2010, 12:43
Hmm, kan zo snel alleen dingen in Amerika vinden.. Maar er zijn in Duitsland ook regelmatig gala's in een kooi. Wellicht een idee om 1 van die promotors eens te benaderen..

Maar ben wel benieuwd voor wat voor evenement je het wilt gaan gebruiken? :D

Lumpinigym
03-03-2010, 12:46
Duitsland is idd een goed idee. thanks!

Ik wil eind november een gala organiseren en heb net de vergunningaanvraag de deur uitgedaan.

Greetz,

Stephan

mario the count
03-03-2010, 12:47
Hey,

Wie weet waar ik een MMA kooi kan huren voor een evenement?

Greetz,

Stephan
Hee stephan, je kan cees bezems is proberen misschien dat hij er 1 kan regelen?


Gr mario

Dennuz
03-03-2010, 12:54
Duitsland is idd een goed idee. thanks!

Ik wil eind november een gala organiseren en heb net de vergunningaanvraag de deur uitgedaan.

Greetz,

Stephan

Super, hoop echt dat je de aanvraag rond krijgt!

761217186
03-03-2010, 12:57
Duitsland is idd een goed idee. thanks!

Ik wil eind november een gala organiseren en heb net de vergunningaanvraag de deur uitgedaan.

Greetz,

Stephan

net de vergunning de deur uitgedaan??.. :whistling: succes!!... wacht nog maar even met het zoeken naar een MMA octagon.. (ik hoop ook niet dat je het over een kooi heb gehad in je aanvraag) Mocht je een vergunnen krijgen (ik weet niet welke gemeente hier toestemming voor zal geven) dan denk ik dat ze de vergunning snel weer in trekken.. Als ik jou was zou ik gewoon een ring gebruiken! In Nederland zijn er veel pioneers geweest die je voor zijn gegaan zonder succes. In Ede hadden ze het volgens mij bijna voor elkaar.. maar op het laatste moment ging het niet door.
zonde van alle kosten lijkt mij.

maar niet geschoten is altijd mis, dus succes...

Lumpinigym
03-03-2010, 13:03
net de vergunning de deur uitgedaan??.. :whistling: succes!!... wacht nog maar even met het zoeken naar een MMA octagon.. (ik hoop ook niet dat je het over een kooi heb gehad in je aanvraag) Mocht je een vergunnen krijgen (ik weet niet welke gemeente hier toestemming voor zal geven) dan denk ik dat ze de vergunning snel weer in trekken.. Als ik jou was zou ik gewoon een ring gebruiken! In Nederland zijn er veel pioneers geweest die je voor zijn gegaan zonder succes. In Ede hadden ze het volgens mij bijna voor elkaar.. maar op het laatste moment ging het niet door.
zonde van alle kosten lijkt mij.

maar niet geschoten is altijd mis, dus succes...

Ik heb in de vergunning aanvraag idd het woord kooi niet laten valen.

ik heb tot nu toe 6 evenementen georganiseerd in Reuver voor deze gemeente heb ik een permanente vergunning. alleen niet voor een kooi. ik heb de vergunning aanvraag gedaan in een andere gemeente en als dat niet lukt probeer ik het in Reuver aangezien ze toch erg verheugd zijn met ons jaarlijks gala.

Ik heb begrepen dat ervoor deze zomer een gala gaat plaatsvinden in een kooi en blijkbaar hebben ze daar ook een vergunning voor welk evenement het is of in welke gemeente het is ga ik niet zeggen. (wil graag dat het hun lukt)

Greetz,

Stephan

Justinian
03-03-2010, 13:14
Ik heb begrepen dat ervoor deze zomer een gala gaat plaatsvinden in een kooi en blijkbaar hebben ze daar ook een vergunning voor welk evenement het is of in welke gemeente het is ga ik niet zeggen. (wil graag dat het hun lukt)
Yep, dat heb ik ook gehoord. Ben daar erg benieuwd naar. Locatie die men op het oog heeft is in ieder geval top!

lopez86
03-03-2010, 13:18
Yep, dat heb ik ook gehoord. Ben daar erg benieuwd naar. Locatie die men op het oog heeft is in ieder geval top!

Ff tussendoor, maar is het nogsteeds de bedoeling dat er niet gesproken mag worden over de naam en toedracht van dit evenement (inmiddels weten toch zoveel mensen het al)?

Leventdepevent
03-03-2010, 13:19
nou dat zou mooi zijn, t begin is er zal k maar zeggen!

Justinian
03-03-2010, 13:19
Ff tussendoor, maar is het nogsteeds de bedoeling dat er niet gesproken mag worden over de naam en toedracht van dit evenement (inmiddels weten toch zoveel mensen het al)?
Aan mij is gevraagd om in dit stadium nog niets te schrijven over locatie en datum, dus doe ik dat ook maar niet ;) Volgens mij zijn er inderdaad genoeg mensen die er al wel het e.e.a. vanaf weten.

Surrender
03-03-2010, 13:20
Hey Stephan ik duim echt voor je man. Ik denk dat als het lukt, dat het daarna ook bij andere gemeentes gaat lukken, nadat ze ervaren hoe spectaculair en ook nog veilig het is om in een kooi te knokken.

MMA heeft mensen zoals jij nodig om te kunnen groeien. Maakt niet uit hoe vaak het afgekeurd wordt blijf maar doordringen. Where there's a will there's a way.

Succes,

Hyram

MB667
03-03-2010, 14:19
Linne wordt op de kaart gezet!!!!:lol:

No surrender
03-03-2010, 14:25
Hey Stephan,

Wij zijn zelf ook op zoek naar een kooi....het liefst een zeshoekige ipv achthoekig, want anders kun je problemen met de UFC krijgen, heb ik begrepen. Helaas hebben wij ook nog niets kunnen vinden...

MB667
03-03-2010, 15:02
anders vraag je thijs toch even de kooi te maken, als hij er nu aan begint, zal hij wel voor november klaar zijn:)

R.D.N
03-03-2010, 16:16
ik heb nog een paar hekken in me tuin liggen en wat kippegaas mag je zo ophalen ken je er 1tje maken toch.............

hendriks
03-03-2010, 18:05
justinian jij hebt daar toch een tijd geleden een stuk over geschreven in ringsports...Als ik het goed heb dan was het niet zo dat het wettelijk gezien verboden was..?

The old man
03-03-2010, 20:09
net de vergunning de deur uitgedaan??.. :whistling: succes!!... wacht nog maar even met het zoeken naar een MMA octagon.. (ik hoop ook niet dat je het over een kooi heb gehad in je aanvraag) Mocht je een vergunnen krijgen (ik weet niet welke gemeente hier toestemming voor zal geven) dan denk ik dat ze de vergunning snel weer in trekken.. Als ik jou was zou ik gewoon een ring gebruiken! In Nederland zijn er veel pioneers geweest die je voor zijn gegaan zonder succes. In Ede hadden ze het volgens mij bijna voor elkaar.. maar op het laatste moment ging het niet door.
zonde van alle kosten lijkt mij.

maar niet geschoten is altijd mis, dus succes...

weet dat Hoyer's Gym ook voor hun MMA gala Onegate2far een Octagon hadden staan ,is ook de laatste week afgeketst door de gemeente omdat die andere gemeenten hadden benaderd waarher verboden was, misschien moet je contact opnemen met Loe Hoyer, ook hun hebben jaarlijks deBattle of the South dus of dat wat zegt dat je organiseren mag als eniste in de gemeente dat weet ik niet.

citygym
03-03-2010, 20:56
Bij Bodo moet je zijn, je kan bij hem Kooien huren en kopen en zijn echt heel top!

Zie X-FIGHT.DE Online Shop - Mixed Martial Arts Cage Octagon Kampfkäfige Sale Rental Rent Verkauf Verleih (http://www.x-fight.de)

Osu Dennis