PDA

View Full Version : Mixfight interview Mike Passenier (5): Flabber.nl vs Gamekings



Justinian
03-03-2010, 13:42
Het laatste deel in een vijfdelige serie. We hebben kunnen lezen hoe verschillende topvechters aankloppen bij Mike Passenier voor begeleiding. Niet alleen uit Nederland, maar ook uit het buitenland zijn er vechters die Mike weten te vinden. UFC-vechter Paul Daley en binnenkort ook Strikeforce vechter King Mo Lawal worden door hem begeleid. Max de Vries (28) van website Flabber.nl wist ook de weg naar de sportschool van Mike te vinden. Max zal het op 29 mei a.s. opnemen tegen Dennis de Bruin (30) van het bekende televisieprogramma GameKings in een MMA partij. Deze wedstrijd zal plaats hebben in de Amsterdam ArenA. In dit laatste deel bespreken we dit unieke project.

Lees de rest van het interview hier: MIXFIGHT INTERVIEW MIKE PASSENIER (5) (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_mike_passenier__5_/)

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/10-02-24_interviews/mike10.jpg


Tekst: Roy van der Wal
Foto's: Bas Uterwijk

wrestler_nl
03-03-2010, 13:51
Bedankt Justinian leuk om te lezen!!

Justinian
03-03-2010, 14:02
Dit was alweer het laatste deel. Morgen gaan we verder met het Simon Rutz interview. Het eerste deel hiervan heb ik gisteren al gepost. In het tweede deel hiervan gaan Simon in op de organisatie van It's Showtime evenementen in het buitenland.

wrestler_nl
03-03-2010, 14:09
Dit was alweer het laatste deel. Morgen gaan we verder met het Simon Rutz interview. Het eerste deel hiervan heb ik gisteren al gepost. In het tweede deel hiervan gaan Simon in op de organisatie van It's Showtime evenementen in het buitenland.

Bedankt!:thup:

Vraag:
Is er al meer bekend over een interview met Badr Hari?

Justinian
03-03-2010, 14:10
Bedankt!:thup:

Vraag:
Is er al meer bekend over een interview met Badr Hari?
Nee, dat zal ook nog wel eventjes duren. Ik wil het interview in ieder geval graag voor de partij in de ArenA afnemen.

wrestler_nl
03-03-2010, 14:16
Nee, dat zal ook nog wel eventjes duren. Ik wil het interview in ieder geval graag voor de partij in de ArenA afnemen.

Okay , duidelijk!:thup:

Mixfight is de BAAS!:thup:

Leventdepevent
03-03-2010, 14:21
ik val in herhaling....wederom top heren!!

Kemal
03-03-2010, 19:00
ik val in herhaling....wederom top heren!!


X2