PDA

View Full Version : Hoe is het met Remy Bonjasky?



K-1sunstarr
03-03-2010, 13:24
Tijdens zij laatste interviewen gaf hij aan om ( later ) te gaan acteren of iets met presenteren.
Wie weet er meer van of kondig hij dit jaar aan met K-1 te stoppen!

knift
03-03-2010, 14:10
Tijdens zij laatste interviewen gaf hij aan om ( later ) te gaan acteren of iets met presenteren.
Wie weet er meer van of kondig hij dit jaar aan met K-1 te stoppen!


Nou acteren kan ie zeker :thup::lol:

Leventdepevent
03-03-2010, 14:13
Nou acteren kan ie zeker :thup::lol:
whaaa nou wordt een film met oscar garantie

ReZp
03-03-2010, 14:44
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ! wat een originele en vooral grappige grap

Sendur
03-03-2010, 14:51
remy is toch niet meer wat het geweest is, vecht laatste tijd echt als een watje.

T15Boxing
03-03-2010, 15:05
Hij gaf aan om zeker nog mee te doen in 2010. Als die spoiler Schilt scheelt en hem er weer uit trapt denk ik niet dat Remy nog door zal gaan met zijn kickbox carriere.

Petrosyan188
03-03-2010, 15:13
hij kan idd nog altijd acteren

spacebox
03-03-2010, 15:19
Goh wat zijn jullie grappig NOT:D

dirk5
03-03-2010, 15:24
idd, wat een manier om over een 3 voudige Nederlandse k-1 winaar te spreken.

schaam je!

8701.
03-03-2010, 15:30
of vecht als een vechter, of stop en krijg respect om wat je gedaan hebt voor de sport..

maar vecht aub niet als een MIETJE

Garcia
03-03-2010, 15:53
of vecht als een vechter, of stop en krijg respect om wat je gedaan hebt voor de sport..

maar vecht aub niet als een MIETJE

Mag ik eens vragen hoeveel pro partijen jij al gedaan heb?

mikeymcd
03-03-2010, 15:54
of vecht als een vechter, of stop en krijg respect om wat je gedaan hebt voor de sport..

maar vecht aub niet als een MIETJE


Tegen Zimmerman vocht hij de eerste ronde alles behalve als een mietje. Hij had het alleen af moeten maken. Maar ik heb iig meer respect voor hem dan de meeste hier en ik denk ook dat hij een hoop voor de sport heeft betekend. Daarbij kan hij goed met de pers omgaan, waar een hoop anderen van kunnen leren.

Omar.
03-03-2010, 15:57
Nutteloze reacties...

Voor mijn gevoel is het nog (lang) geen tijd om te stoppen voor Remy.

Mocht het toch zo zijn dat ie gaat stoppen, zou het echt top zijn als ie nog een partij zou draaien tegen Badr!

spacebox
03-03-2010, 16:18
of vecht als een vechter, of stop en krijg respect om wat je gedaan hebt voor de sport..

maar vecht aub niet als een MIETJE

Je bent zelf een MIETJE en een Pannenkoek met een te grote bek. Ga er zelf maar eens staan!!!!

Ik word scheit ziek van dit gelul

8701.
03-03-2010, 16:47
Mag ik eens vragen hoeveel pro partijen jij al gedaan heb?

wat heeft dat er nou mee te maken?

ik doe andere dingen waar ik goed in ben..

zie dat het bij Remy een aflopende zaak is..

vroeger was het mooi om naar te kijken..

maar tegenwoordig is het een schijterd die Schilt en Hari ontwijkt..

8701.
03-03-2010, 16:49
Je bent zelf een MIETJE en een Pannenkoek met een te grote bek. Ga er zelf maar eens staan!!!!

Ik word scheit ziek van dit gelul

vraag het eens.. :fp:

Marco
03-03-2010, 16:56
ik wil bonjasky best nog wel eens tegen hari zien

Garcia
03-03-2010, 16:57
wat heeft dat er nou mee te maken?

ik doe andere dingen waar ik goed in ben..

zie dat het bij Remy een aflopende zaak is..

vroeger was het mooi om naar te kijken..

maar tegenwoordig is het een schijterd die Schilt en Hari ontwijkt..

Keyboardwarrior dus :twak:

Het is zo gemakkelijk om vanuit je luie stoel kritiek te geven, maar ik zou jou willen vragen om zelf eens een ring of kooi in te stappen en dan maar eens kijken hoe makkelijk je daarna een vechter (beginner of pro) nog een mietje durft te noemen.

Respect daar begint het mee, probeer dat eens te tonen in plaats van iemand die zichzelf elke dag weer opoffert om een droom te kunnen verwezelijken namelijk K-1 champ te kunnen worden te beledigen.

Tuitje
03-03-2010, 16:59
Als je Gerges en Balrak ziet vechten laat Remy dan nog maar heeel lang doorgaan

oliebol
03-03-2010, 17:07
Ik weet niet waarom iedereen hem een mietje en aansteller blijft noemen, hebben jullie hem de vorige k1 grand prix zien vechten?
Ik vond hem juist weer veel aanvallender vechten en alles behalve een mietje. Hij gaf Schilt in amper 10 seconden al een down. Zie ik niet veel van jullie doen.

T15Boxing
03-03-2010, 17:19
Ik weet niet waarom iedereen hem een mietje en aansteller blijft noemen, hebben jullie hem de vorige k1 grand prix zien vechten?
Ik vond hem juist weer veel aanvallender vechten en alles behalve een mietje. Hij gaf Schilt in amper 10 seconden al een down. Zie ik niet veel van jullie doen.

Ja en dat "vechten als een man" probeerde hij ook tegen Schilt en het zag er niet uit. Hij moet gewoon zo blijven.

Durfal
03-03-2010, 17:39
Remy kan als nog jaren mee als hij dat tenminste zelf wil.
Niet mijn type vechter maar toch dikke reps voor Remy,3 x K1 gewonnen kan geen gelukje zijn.....

Peter0711
03-03-2010, 17:51
Remy is een beetje ondergewaardeerd als je het mij vraagt! Ik hoop dat we nog veel van de beste man gaan zien! Al moet ik wel toegeven dat ik Remy uit me hyves heb geflikkerd,want ik werd scheidziek van die BonBon Entertainment mailtjes enz enz...Daarvoor had ik 'm dus niet in mijn hyves staan...!!

Maar niet te min een goeie vechter! Alleen ook eve te hard gehype'd als je het mij vraagt.

Hoop nogsteeds op een knaller van een wedstrijd tegen Badr!!

Lionheart
03-03-2010, 17:59
idd, wat een manier om over een 3 voudige Nederlandse k-1 winaar te spreken.

schaam je!

x2

Barbaar
03-03-2010, 18:04
wat heeft dat er nou mee te maken?

ik doe andere dingen waar ik goed in ben..

zie dat het bij Remy een aflopende zaak is..

vroeger was het mooi om naar te kijken..

maar tegenwoordig is het een schijterd die Schilt en Hari ontwijkt..
Ben het helemaal met je eens! Hij is gewoon geen echte strijder..

Lionheart
03-03-2010, 18:06
Als jullie vinden dat Bonjasky een schijterd is, sta dan maar een keer zelf tegenover hem in een sparsessie!

Ik garandeer jullie dat jullie de volgende dag niet kunnen lopen.

bladetrinity
03-03-2010, 18:11
Tjah als hij met acteren ook nog een prijs pakt dan is hij helemaal goed bezig. 3 keer de k-1 winnen en dan daar ook nog een prijs mee pakken.

Remy is en blijft een super vechter. Soms kan hij defensief vechten maar dat is ook een kunst. Mietje vind ik toch echt misplaatst als je tegen zo ongeveer iedereen hebt gestaan in de k-1 wereld.

Naj85
03-03-2010, 18:33
ik wil bonjasky best nog wel eens tegen hari zien
Ik ook, jammer dat de Hari fans hem niet echt mogen..
maar Remy blijft een gentleman
en een keigoeie vechter, vind hem nogsteeds bij de top 5 van dit moment horen

Naj85
03-03-2010, 18:34
mensen die hem een mietje durven te noemen moeten maar eens een keertje zelf in de ring staan tegenover dezelfde tegenstanders waartegen Bonjasky heeft gevochten

Kemal
03-03-2010, 18:35
hij kan nog gerust een paar jaar mee!!
Maar misschien heeft Remy andere dingen waardoor hij wil /kan stoppen...

payap
03-03-2010, 18:47
Wel heel erg vreemd dat een schijterd tot drie keer toe de K-1 weet te winnen!

En je kunt niet zeggen dat Bonjasky Hari en Schilt ontwijkt. In een jaar tijd heeft hij tegen beide gevochten en ook tegen Allistair Overeem. En alle drie een keer 8-tellen weten te bezorgen. Hij heeft alleen bedankt om in de Arena te vechten omdat "fans" van Badr Hari zijn familie bedreigen. Lijkt me logisch dat je dan bedankt.

Overigens gaf hij tegen Melvin Manhoef ook een aardige beukpartij weg.

Maar het is niet best met de sport als een schijterd en ook nog een lange die niets kan en alleen maar lang is volgens sommige al 7 jaar samen de K-1 winnen.

Peter0711
03-03-2010, 18:48
Ik denk dat Remi erg hoopt op een andere carriere? En daardoor alle opties probeert te benutten,waardoor zijn aandacht niet 100% op het kickboksen is gericht,en dat haalt mischien net die scherpte eraf die hij uitstraalde/nodig heeft,maar niettemin nogsteeds moeilijk te verslaan door de andere toppers in de sport,en daarom denk ik ook dat als hij gewoon vol gas geeft hij perfect kan meedraaien in de top,en nog een aantal jaren zelfs!

Als Remi een schijtert of wat dan ook wordt genoemt,is het mischien omdat hij niet helemaal aan de wensen heeft voldaan van die destbetreffende mensen,of het zijn gewoon haters,anyway,die fout ligt compleet bij hunzelf,want de feiten zeggen anders!! En daar gaat het om!

Djani
03-03-2010, 19:16
Als Bonjasky een mietje is, is Faldir Chahbari dat ook..

TOON
03-03-2010, 19:20
bonjasky is een topper! zonder enige twijfel nog steeds top5!
3xK1 champ en dan nog geen respect....sjonge jonge jonge....wat is dat toch tegenwoordig....

Wiseguy
03-03-2010, 19:42
Dat Bonjasky een wereldtopper is staat buiten kijf. Het is een strategische vechter, maar spannend is anders. De Bonjasky van vroeger had flair de Bonjasky van nu heeft angst.

Marquis
03-03-2010, 19:58
Dat Bonjasky een wereldtopper is staat buiten kijf. Het is een strategische vechter, maar spannend is anders. De Bonjasky van vroeger had flair de Bonjasky van nu heeft angst.


Angst is wat anders dan berekend vechten.

Als een vechter angst heeft om de ring te betreden geloof me dan doet hij dat ook niet al staat er 1 milj. na die partij om hem te wachten.

Voor velen niet aantrekkelijk maar ja je kan niet iedereen vermaken neem ik aan. Sem heeft ook niet de mooiste style ... maar ik zou hem te kort doen om hem van alles uit te maken.


Als Badr heel wild vecht dan noemt men het hier onorthodox
En als Remy verdedigend vecht dan is hij een angsthaas..

Vreemde beredenering van velen hier.

Hendy
03-03-2010, 20:01
bonjasky is een topper! zonder enige twijfel nog steeds top5!
3xK1 champ en dan nog geen respect....sjonge jonge jonge....wat is dat toch tegenwoordig.... En zo is het!

Wiseguy
03-03-2010, 20:06
Angst is wat anders dan berekend vechten.

Als een vechter angst heeft om de ring te betreden geloof me dan doet hij dat ook niet al staat er 1 milj. na die partij om hem te wachten.

Voor velen niet aantrekkelijk maar ja je kan niet iedereen vermaken neem ik aan. Sem heeft ook niet de mooiste style ... maar ik zou hem te kort doen om hem van alles uit te maken.


Als Badr heel wild vecht dan noemt men het hier onorthodox
En als Remy verdedigend vecht dan is hij een angsthaas..

Vreemde beredenering van velen hier.

Ja vreemd hea dat Remy het zelf wel met mij eens is maar jij niet.

http://www.youtube.com/watch?v=AJTFpA73cE4

Effective
03-03-2010, 20:08
En zo is het!

x2!

Marquis
03-03-2010, 20:13
Ja vreemd hea dat Remy het zelf wel met mij eens is maar jij niet.

http://www.youtube.com/watch?v=AJTFpA73cE4




Joh was jij diegene die naast hem liep dat hij het tegen jou heeft gezegd en niet tegen mij of is het filmpje speciaal voor Wiseguy gemaakt ? Een beetje jammer dat je dat filmpje dan nu tegen Remy gebruikt om je gelijk te halen hier.


Of pik je alleen op wat je wilt horen en komt het misschien niet in je op dat je die opmerking op verschillende manieren kan opvatten ?

Wiseguy
03-03-2010, 20:19
Joh was jij diegene die naast hem liep dat hij het tegen jou heeft gezegd en niet tegen mij of is het filmpje speciaal voor Wiseguy gemaakt ? Een beetje jammer dat je dat filmpje dan nu tegen Remy gebruikt om je gelijk te halen hier.


Of pik je alleen op wat je wilt horen en komt het misschien niet in je op dat je die opmerking op verschillende manieren kan opvatten ?

Dude wat lul je nou. Jij geeft aan dat hij niet angstig is en ik kom met dit om het tegendeel te bewijzen. Dat lijkt me toch normaal in een discussie? Hij valt niet aan omdat hij bang is om KO te gaan. Dus vandaar dat hij wat angstig oogt in de ring.

Marquis
03-03-2010, 20:33
Dude wat lul je nou. Jij geeft aan dat hij niet angstig is en ik kom met dit om het tegendeel te bewijzen. Dat lijkt me toch normaal in een discussie? Hij valt niet aan omdat hij bang is om KO te gaan. Dus vandaar dat hij wat angstig oogt in de ring.


Wat is het nou is hij angstig of oogt hij angstig ? Ik proef nu namelijk een nuance in jouw uitleg.

Hij wilde die partij niet vroegtijdig afmaken omdat hij niet tegen KO stoot van MM aan wilde lopen aangezien MM er handje van heeft en op punten achter liep en niets te verliezen had.

Ten minste dat is mijn interpretatie er van...

Daarnaast die vragen die gesteld werden waren net na die partij... ik kan me niet voorstellen dat hij daar op dat moment zin in had laat staan een normaal antwoord op te geven waar die camera bij was.

Peter0711
03-03-2010, 20:38
Hey Tweetal,gaan jullie nou weer een forum verneuken,ga elkaar eve lekker prive berichten sturen,zodat er hier verder normaal gediscuseerd kan worden

;)

Marquis
03-03-2010, 21:36
Hey Tweetal,gaan jullie nou weer een forum verneuken,ga elkaar eve lekker prive berichten sturen,zodat er hier verder normaal gediscuseerd kan worden

;)


Hee Peter hou je PAN

ReZp
03-03-2010, 21:44
Dude wat lul je nou. Jij geeft aan dat hij niet angstig is en ik kom met dit om het tegendeel te bewijzen. Dat lijkt me toch normaal in een discussie? Hij valt niet aan omdat hij bang is om KO te gaan. Dus vandaar dat hij wat angstig oogt in de ring.


Volgens mij is iedereen wel bang om k.o te gaan in de ring , anders zou iedereen wel met de kin naar voren staan en handjes op de rug.

wat een b.s

TOON
03-03-2010, 21:55
hij wint nog steeds bijna alle gevechten....angst? of gewoon een goede verdediging....??
tactische vechter, wellicht soms iets te tactisch....als ie in de partij tegen zimmerman vol doorgegaan was had ie het wellicht in die ronde af kunne maken...maar goed...dat zal ie na afloop wsl zelf ook wel beseffen....

maar angstig? het feit dat je iedere keer weer die ring in gaat met iemand die niets lieverswil dan je een dikke vette HL KO te trappen of slaan bewijst volgens mij het tegendeel....

Mattie73
03-03-2010, 22:21
Ik ook, jammer dat de Hari fans hem niet echt mogen..
maar Remy blijft een gentleman
en een keigoeie vechter, vind hem nogsteeds bij de top 5 van dit moment horen

Ik ben Badr Hari fan maar ook een groot fan van Remy Bonjasky. Ik begrijp ook die kritiek niet van sommige die beweren dat hij saai vecht.
Ik vind het juist fantastisch om te zien hoe hij vanuit een gesloten verdediging snel en keihard countert (vergelijkbaar met Faldir Chahbari.). Vooral die vliegende knieen en trappen waren ook fantastisch (al gebruikt hij die de laatste jaren ook steeds minder.) Technisch en tactisch is Remy de beste van de wereld vind ik.

Maar ik blijf het jammer vinden dat hij geweigerd heeft tegen Badr te vechten in de Arena. Een 3 malig K1 kampioen mag zich toch nooit laten bedreigen door een groepje apies. Dat is gewoon lachwekkend. Temeer omdat ze in de toekomst elkaar wel kunnen tegen komen in Japan en dan zou hij toch ook niet weigeren?

mario the count
03-03-2010, 22:38
Remy hoort nog steeds bij de top 3 van de beste K1 vechters.Het grootste talent wat er in de K1 rondloopt (badr hari) heeft 2 partijen tegen hem gevochten en 2 daarvan verloren.Hij heeft 3 keer de K1 gewonnen en hij gaat zelf bijna nooit KO.
Dit zijn feiten.Remy is niet bang, remy is voorzichtig en hij heeft geen zin om iedere partij KO te gaan, dat heeft deels te maken met zijn voornemen om binnen een paar jaar een andere carriere op te bouwen.Denk ik.

Facade
03-03-2010, 23:11
Iedereen heeft wel angsten en op dat moment kan je daarom niet het optimale uit jezelf halen, een beetje flauw om die video als 'bewijs' te gebruiken. Het is duidelijk dat ze met z'n allen hardop aan het denken zijn over waarom hij onder z'n niveau presteert.

Feit blijft dat Nederlanders de neiging hebben hun sporters te weinig krediet geven. Er hoeft maar dit te gebeuren of iedereen loopt te zeiken. Bonjasky is een groot sportman en zeker geen schijterd. Als je geblesseerd de ring instapt tegen Overeem met alles te verliezen tegen iemand die alles te winnen heeft, ben je gewoon een echte kampioen...

knift
04-03-2010, 00:00
Oei gevoelige topic maar alle reps voor Remy hoor maar ben niet echt fan van 'm ben overgens ook geen Badr aanhanger hoor.
Hou persoonlijk gewoon meer van de warriors (Aerts,Manhoef,Schilt)maar dat is persoonlijk natuurlijk ik hoop wel dat Remy nog een paar jaartjes mee draait maar ik denk dat het toch wel 1 van de laatse finals word

Irishrover
04-03-2010, 00:26
Toen ik alleen al de titel las, wist ik dat de discussie zo zou lopen. Heen en weer gescheld, beledigingen etc.

Mijn favoriete zwaargewicht is Badr Hari, maar hoe sommige forumbroeders Remy schofferen vind ik betreurenswaardig.

Sinds de finale van 2008 zijn heel wat mening verkwist, allerlei oogmerken zijn er aan deze vechter toegewezen zoals: Angsthaas, acteur enz.
Dan kun je spreken over 'mijn mening' inderdaad, maar persoonlijk vind ik dat Remy dit niet verdiend.

Want het lag zeker niet alleen aan Remy die avond.
De fans van Badr moeten ook kritisch zijn jegens hem, want hij was juist diegene die fout was.

Badr heeft daarna zelf verklaard dat hij de agressor was en te emotioneel gereageerd heeft.
Tot heden in zijn interviews geeft hij toe niet goed gehandeld te hebben.
Van fouten leer je, dus het is hem vergeven.
Vooral nu de laatste tijd laat hij zien dat deftigheid om hem heen is gemetseld.

Dus als fan van Badr kun je Remy blijven hekelen, maar als je zelf naar je favoriete vechter Badr kijkt kun je opmerken dat hij zelf toegaf en gestopt is met al het krakeel.

Remy is 3-voudig Kampioen en een goede vechter, hij heeft zijn eigen style van vechten.
Het is de loop der jaren inderdaad veranderd, maar we hebben het maar te accepteren.
Je mag best op en aanmerkingen hebben & erover discussieren.
Maar persoonlijk vind ik het te ver gaan als men zich op een hinderlijke manier uitlaat jegens Remy.

Badr zelf heeft het ook geacepteerd, dus laten wij het ook doen.

Guillermo
04-03-2010, 00:27
Diegene die vinden dat Remy angst toont moeten hun mond gaan spoelen met zeep. Ik ben geen fan van Remy of van zijn stijl, maar wat die man doet en kan is gewoon kunst.
Men noemt hem geen echte vechter, geen warrior. Fuck dat! Als ik in de plaats was van Remy toen Badr dat flikte met natrappen was ik langer blijven liggen en had ik hem ook nog aangeklaagd voor opgelopen emotionele schade :twak:
Remy gebruikt gewoon zijn hoofd, en dat onderscheid ons van de beesten, we kunnen onze hersens gebruiken in plaats van onze emoties de vrije loop te geven en raggen als een Badr.

Typisch nederlands dit, nederland eert zijn helden gewoon niet, verdomme.
Vind je het gek dat grootheden zoals Rob Kaman niet in Nederland wonen? Daarbuiten hebben ze gewoon een status van een halfgod, in NL herkend bijna niemand hun in de Appie heijn.

Peter0711
04-03-2010, 00:40
Ik denk dat het wel duidelijk is dat 90% Remi een top vechter vinden,en bereid is hem het respect te geven die hij verdiend!! :D

Irishrover
04-03-2010, 00:42
Diegene die vinden dat Remy angst toont moeten hun mond gaan spoelen met zeep. Ik ben geen fan van Remy of van zijn stijl, maar wat die man doet en kan is gewoon kunst.
Men noemt hem geen echte vechter, geen warrior. Fuck dat! Als ik in de plaats was van Remy toen Badr dat flikte met natrappen was ik langer blijven liggen en had ik hem ook nog aangeklaagd voor opgelopen emotionele schade :twak:
Remy gebruikt gewoon zijn hoofd, en dat onderscheid ons van de beesten, we kunnen onze hersens gebruiken in plaats van onze emoties de vrije loop te geven en raggen als een Badr.

Typisch nederlands dit, nederland eert zijn helden gewoon niet, verdomme.
Vind je het gek dat grootheden zoals Rob Kaman niet in Nederland wonen? Daarbuiten hebben ze gewoon een status van een halfgod, in NL herkend bijna niemand hun in de Appie heijn.

Je hoeft ze ook weer niet zo hoog te eren.
Respect hebben is voldoende lijkt mij, in sommige landen overdrijven ze naar mijn mening. Ze aanbidden & verheelijken de vechters bijna.
Er worden beelden neergezet in de steden. Teveel van het goede.

Nogmaals respect en waardering is meer dan zat.

Ben het overigens wel eens met je dat hier in Nederland men de vechters slechts weinig status geven

Irishrover
04-03-2010, 00:45
Ik denk dat het wel duidelijk is dat 90% Remi een top vechter vinden,en bereid is hem het respect te geven die hij verdiend!! :D

Precies.
Om één 'foutje' kun je hem niet afschrijven, doen we ook niet bij Badr.

mokumnised
04-03-2010, 02:01
Erg kinderachtig om Bonjanski zo te blijven zoeken, neem dan een voorbeeld aan Badr die hier veel volwassener mee omgaat (en het heeft hem echt ietsjes meer gekost dan ons!). De stijl van remy mag voor mij ook wel wat minder pickaboo en wat meer als vroeger, maar als je hem wegzet als schijtbak dan begrijp je er niet veel van.
Ik heb zelf ook meer met de alles of niets spektakel stijl van Badr, maar wat meer respect voor remy is wel op zijn plaats, hij heeft tegen iedereen gestaan en zijn resultaten liegen er niet om!

8701.
04-03-2010, 10:17
Keyboardwarrior dus :twak:

Het is zo gemakkelijk om vanuit je luie stoel kritiek te geven, maar ik zou jou willen vragen om zelf eens een ring of kooi in te stappen en dan maar eens kijken hoe makkelijk je daarna een vechter (beginner of pro) nog een mietje durft te noemen.

Respect daar begint het mee, probeer dat eens te tonen in plaats van iemand die zichzelf elke dag weer opoffert om een droom te kunnen verwezelijken namelijk K-1 champ te kunnen worden te beledigen.

een mod die iemand een keyboardwarrior noemt? jij doet niks anders!!!

ga lekker achter BB aanlopen jij :fp:

sterrenkijker
04-03-2010, 10:53
:sleep1:

Thebadguy
04-03-2010, 12:01
idd, wat een manier om over een 3 voudige Nederlandse k-1 winaar te spreken.

schaam je!


x2

stelletje prutzers

Thebadguy
04-03-2010, 12:06
wat heeft dat er nou mee te maken?

ik doe andere dingen waar ik goed in ben..

zie dat het bij Remy een aflopende zaak is..

vroeger was het mooi om naar te kijken..

maar tegenwoordig is het een schijterd die Schilt en Hari ontwijkt..

waarom is hij een schijterd? omdat hij ze denking hoog houd??

luister dan als badr zo goed kon dekken als remy , dan was hij nu k1 champ, Remy kan niet zo goed aan vallen als badr maaaaaar Remy is 3x k1 champ gappppi

8701.
04-03-2010, 12:14
waarom is hij een schijterd? omdat hij ze denking hoog houd??

luister dan als badr zo goed kon dekken als remy , dan was hij nu k1 champ, Remy kan niet zo goed aan vallen als badr maaaaaar Remy is 3x k1 champ gappppi


nee omdat die al een keer egweigerd heeft geweigerd en nu ook al tegen badr..

goed lezen

wrestler_nl
04-03-2010, 13:53
Remy is een Topper.
Ik snap niet dat sommige mensen hem een schijterd noemen terwijl hij al 3x de k1 heeft gewonnen. Hij heeft tegen alle topvechters gestaan en de meeste ook verslagen.
Remy is op dit moment de beste ambassadeur voor de sport (samen met Hoost en Aerts). Ik heb veel liever een tactische partij dan gewoon hoeken erin gooien en hopen dat 1tje z'n kin raakt!
Remy Bonjasky is een TOPPER!!

wrestler_nl
04-03-2010, 13:58
nee omdat die al een keer egweigerd heeft geweigerd en nu ook al tegen badr..

goed lezen

Hij heeft niet geweigerd omdat hij bang is voor Badr .Remy heeft geweigerd omdat z'n familie werd bedreigd. Niets meer dan logisch,toch?

el bastardo
04-03-2010, 14:03
nee omdat die al een keer egweigerd heeft geweigerd en nu ook al tegen badr..

goed lezen
Remy weigert denk ik niet om tegen Badr te vechten. Remy weigert om zijn familie bedreigd te laten worden door een stel losers die zichzelf Badr fan noemen. Denk dat de mensen die Remy en zijn familie begreigen Badr zelf ook schade toebrengen. Het is gewoon triest om te zien dat hier tegenwoordig rekening mee gehouden moet worden als men een partij wel of niet aanneemt. Ik had het ook niet gedaan als mijn familie begreigd zou worden. Wat is belangrijker.

Voor de rest is Nederland volgens mij het enige land waar men zijn sportmensen zo respectloos kan behandelen. Triest!

el bastardo
04-03-2010, 14:04
En btw. Ik zie geen enkele vechtsporter zijn sport zo goed promoten als Remy. Daar kan de hele vechtsportwereld wat van leren hoe hij zich op TV presenteert.

Wiseguy
04-03-2010, 14:32
Gevoelige snaar geraakt. Ik blijf het geen spannende vechter vinden.

A-team
04-03-2010, 15:08
Misschien heeft het maken dat hij de laatste jaren bij Vos gym traint. Hoost was ook een meer berekende vechter. Hij is en blijft een topper!

Garcia
04-03-2010, 15:14
een mod die iemand een keyboardwarrior noemt? jij doet niks anders!!!

ga lekker achter BB aanlopen jij :fp:

Ik doe niets anders? Waaruit blijkt dan dan?
En het feit dat ik mod ben wil niet zeggen dat ik niets mag zeggen, dus als ik jou keyboardwarrior wil noemen dan doe ik dat gewoon. Ik beledig jou niet, ik typeer je en dat is een verschil.

En zielig dat je met een BB comment aankomt omdat je de discussie dus niet aankan. Geeft al aan dat je uitgelult bent. En aangezien jij de discussie niet aankan zal ik deze ook niet meer met jou voeren.

Thebadguy
04-03-2010, 16:12
nee omdat die al een keer egweigerd heeft geweigerd en nu ook al tegen badr..

goed lezen

weer de zelfde discussie haha

kill remy heeft 2 x van badr gewonne waar hebben we het over .

Thebadguy
04-03-2010, 16:14
Gevoelige snaar geraakt. Ik blijf het geen spannende vechter vinden.


als je remy spanned wilt zien dan moet je het gevecht naar hem brengen net als manhoef in de arena ...

pukkie
04-03-2010, 16:28
remy bonjasky is gewoon de CHAMP
hij slaat badr in de eerste ronde KO

hendriks
04-03-2010, 16:35
toevallig had ik deze partij vandaag nog een keer teruggekeken.. remy is de laatste jaren wel anders gaan vechten klopt.. Maar als je echt zo bang bent om in een wedstrijd neer te gaan, stop je der mee en kom je niet meer terug.In het filmpje geeft ie zelf aan dat hij in supervorm is maar dat het er gewoon niet uitkomt. Dat is een mentaal iets waar hij kennelijk telkens in zn partijen last van krijgt... iedereen is bang om ko te gaan om welke reden dan ook gezichtsverlies enz.. Wanneer je het niet meer aandurft om te knokken dan train je nietmeer en stop je.. Dan zou hij nooit tegen overeen zijn gaan staan na wat die met hari deed.. en dat is klasse dan ben je voor mij al een echte warrior
ush

Sadix
04-03-2010, 16:54
Toen ik alleen al de titel las, wist ik dat de discussie zo zou lopen. Heen en weer gescheld, beledigingen etc.

Mijn favoriete zwaargewicht is Badr Hari, maar hoe sommige forumbroeders Remy schofferen vind ik betreurenswaardig.

Sinds de finale van 2008 zijn heel wat mening verkwist, allerlei oogmerken zijn er aan deze vechter toegewezen zoals: Angsthaas, acteur enz.
Dan kun je spreken over 'mijn mening' inderdaad, maar persoonlijk vind ik dat Remy dit niet verdiend.

Want het lag zeker niet alleen aan Remy die avond.
De fans van Badr moeten ook kritisch zijn jegens hem, want hij was juist diegene die fout was.

Badr heeft daarna zelf verklaard dat hij de agressor was en te emotioneel gereageerd heeft.
Tot heden in zijn interviews geeft hij toe niet goed gehandeld te hebben.
Van fouten leer je, dus het is hem vergeven.
Vooral nu de laatste tijd laat hij zien dat deftigheid om hem heen is gemetseld.

Dus als fan van Badr kun je Remy blijven hekelen, maar als je zelf naar je favoriete vechter Badr kijkt kun je opmerken dat hij zelf toegaf en gestopt is met al het krakeel.

Remy is 3-voudig Kampioen en een goede vechter, hij heeft zijn eigen style van vechten.
Het is de loop der jaren inderdaad veranderd, maar we hebben het maar te accepteren.
Je mag best op en aanmerkingen hebben & erover discussieren.
Maar persoonlijk vind ik het te ver gaan als men zich op een hinderlijke manier uitlaat jegens Remy.

Badr zelf heeft het ook geacepteerd, dus laten wij het ook doen.


volledig mee eens.

Je bent zelf geen sportman in hart en nieren, als je een andere sporter, die zijn jaren en leven heeft gegeven voor deze sport, zo kan zwart maken.

je hebt dan echt de Key element van de sport gemist, namelijk respect.

8701.
04-03-2010, 17:56
Ik doe niets anders? Waaruit blijkt dan dan?
En het feit dat ik mod ben wil niet zeggen dat ik niets mag zeggen, dus als ik jou keyboardwarrior wil noemen dan doe ik dat gewoon. Ik beledig jou niet, ik typeer je en dat is een verschil.

En zielig dat je met een BB comment aankomt omdat je de discussie dus niet aankan. Geeft al aan dat je uitgelult bent. En aangezien jij de discussie niet aankan zal ik deze ook niet meer met jou voeren.

als ik een keyboardwarrior ben, dan ben jij het ook!

en ik heb niet gezegd dat een mod niks mag zeggen.

en als ik zeg dat al die mods hiero nuthuggers van BB en GG dan zeg ik ook niks verkeerds..

8701.
04-03-2010, 17:58
Hij heeft niet geweigerd omdat hij bang is voor Badr .Remy heeft geweigerd omdat z'n familie werd bedreigd. Niets meer dan logisch,toch?

ik weet dat ie dat heeft gezegd maar het lijkt me sterk dat dat de reden is..

ik bedoel hij kan moeilijk zeggen..ik wil niet tegen Badr, hij is momenteel te sterk en ik wil niet afgaan..

Wiseguy
04-03-2010, 18:00
weer de zelfde discussie haha

kill remy heeft 2 x van badr gewonne waar hebben we het over .

Beide overwinningen waren dubieus. De eerste pot was naar mijn mening voor Badr. Hoost dacht er ook zo over.

De 2e partij was Badr's eigen schuld maar wederom geen normale overwinning voor Remy.

Daarbij heeft Remy nooit tegen Badr 2.0 gevochten.

Remy heeft veel bereikt en was in zijn eerste jaren in de K1 mijn favoriete vechter. Hij had lef en flair. Jammer dat hij is veranderd in een behoudende vechter. Dat heeft hij niet nodig.

Marquis
04-03-2010, 20:02
Beide overwinningen waren dubieus. De eerste pot was naar mijn mening voor Badr. Hoost dacht er ook zo over.

De 2e partij was Badr's eigen schuld maar wederom geen normale overwinning voor Remy.

Daarbij heeft Remy nooit tegen Badr 2.0 gevochten.

Remy heeft veel bereikt en was in zijn eerste jaren in de K1 mijn favoriete vechter. Hij had lef en flair. Jammer dat hij is veranderd in een behoudende vechter. Dat heeft hij niet nodig.



Geen normale overwinning ? Juist doordat Remy Badr zijn manier van vechten aan het belemmeren was (zie verdedeging) heeft dat er toe geleid dat Badr de regels van de K1 heeft doen overtreden.


En dat was de verdienste van Remy omdat de beste man zich niet liet verleiden door die "onorthodoxe" vechtstijl van Badr.

PSV staat ook boven aan en volgens kenners spelen ze saai om nu te zeggen dat ze boven aan staan door de schuld van anderen ?!? Daar doe je ze te kort mee.

Maar goed dat kan ik jou niet aan je verstand brengen omdat je indeze niet rationeel kan discusseren over dit onderwerp. En je continu achter de mening (moment opname) van Hoost te verstoppen zegt meer over jouw eigen mening die je feitelijk niet hebt.

Wiseguy
04-03-2010, 20:55
Geen normale overwinning ? Juist doordat Remy Badr zijn manier van vechten aan het belemmeren was (zie verdedeging) heeft dat er toe geleid dat Badr de regels van de K1 heeft doen overtreden.


En dat was de verdienste van Remy omdat de beste man zich niet liet verleiden door die "onorthodoxe" vechtstijl van Badr.

PSV staat ook boven aan en volgens kenners spelen ze saai om nu te zeggen dat ze boven aan staan door de schuld van anderen ?!? Daar doe je ze te kort mee.

Maar goed dat kan ik jou niet aan je verstand brengen omdat je indeze niet rationeel kan discusseren over dit onderwerp. En je continu achter de mening (moment opname) van Hoost te verstoppen zegt meer over jouw eigen mening die je feitelijk niet hebt.

Blijkbaar is het uit den boze om van mening te zijn dat het geen spannende vechter is.
Ik verstop mij nergens achter ik geef alleen aan dat Hoost het met mij eens was en ik dus niet de enige was die er zo over dacht.
Je noemt mij irrationeel.. pot en de ketel ;)

Marquis
04-03-2010, 21:04
Blijkbaar is het uit den boze om van mening te zijn dat het geen spannende vechter is.
Ik verstop mij nergens achter ik geef alleen aan dat Hoost het met mij eens was en ik dus niet de enige was die er zo over dacht.
Je noemt mij irrationeel.. pot en de ketel ;)


Frappant hoe je weer zegt dat Hoost het met jou eens was. Net of hij het tegen jou had en Remy niet te vergeten die ook tegen jou sprak in het filmpje waardoor we met z'n alleen konden zien dat zij het eens waren met Wiseguy.


Irrationeel van de bovenste plank als jij hier zonder blikken en blozen durft te zeggen dat de 2de gevecht niet de verdienste was van Remy dat Badr zich zo moest misdragen en de regels aan zijn laars lapte.

Het is natuurlijk ook een kunst om je tegenstander te frustereren nietwaar Wiseguy ?

Wiseguy
04-03-2010, 21:11
Frappant hoe je weer zegt dat Hoost het met jou eens was. Net of hij het tegen jou had en Remy niet te vergeten die ook tegen jou sprak in het filmpje waardoor we met z'n alleen konden zien dat zij het eens waren met Wiseguy.


Irrationeel van de bovenste plank als jij hier zonder blikken en blozen durft te zeggen dat de 2de gevecht niet de verdienste was van Remy dat Badr zich zo moest misdragen en de regels aan zijn laars lapte.

Het is natuurlijk ook een kunst om je tegenstander te frustereren nietwaar Wiseguy ?

Hij had het tegen het publiek en de fans. Daar ben ik er 1 van dus ja hij had het ook tegen mij. Verder is het niet eens relevant tegen wie hij het heeft gezegd dus ik snap je hele punt niet.
Ik kom met argumenten die voor jou moeilijk te verkroppen zijn. Leer er mee leven.

2e gevecht was in mijn ogen een wanvertoning van Badr maar heeft ook laten zien wat voor een "vechter" Remy is. In plaats van dat hij Badr terugpakt kiest hij ervoor om te blijven liggen.

Mijn conclussie is dan ook dat hij geen 1x overtuigend heeft gewonnen en beide partijen een dubieus einde hadden.

Ik wil hier ook nog aan toevoegen dat ik het een saaie behoudende vechter vind. Kun je hoog of laag springen maar dat zal ik altijd blijven vinden totdat hij het tegendeel bewijst.

Marquis
04-03-2010, 21:24
Hij had het tegen het publiek en de fans. Daar ben ik er 1 van dus ja hij had het ook tegen mij. Verder is het niet eens relevant tegen wie hij het heeft gezegd dus ik snap je hele punt niet.
Ik kom met argumenten die voor jou moeilijk te verkroppen zijn. Leer er mee leven.

2e gevecht was in mijn ogen een wanvertoning van Badr maar heeft ook laten zien wat voor een "vechter" Remy is. In plaats van dat hij Badr terugpakt kiest hij ervoor om te blijven liggen.

Mijn conclussie is dan ook dat hij geen 1x overtuigend heeft gewonnen en beide partijen een dubieus einde hadden.

Ik wil hier ook nog aan toevoegen dat ik het een saaie behoudende vechter vind. Kun je hoog of laag springen maar dat zal ik altijd blijven vinden totdat hij het tegendeel bewijst.


Ooit gehoord van een moment opname en weet je ook wat het woord betekent? Als jij een rationeel persoon bent dan snap je zelf ook wel dat je dit soort filmpjes (Remy) niet te zwaar moet wegen omdat dit gelijk na een partij is gefilmt waar een hoop emotie en adreline mee speelt. Dat je dat filmpje hier moest plaatsen om je punt te maken zegt meer over jou natuurlijk maar dat terzijde.

Daarnaast vind ik het knap dat jij durft te zeggen dat Remy heeft laten zien wat voor vechter hij is omdat hij niet is opgestaan... word hij nu gestraft omdat Badr zich niet wist hand te haven ? Het zegt meer over wat voor vechter Badr is als hij zijn zin niet krijgt.

Als hij zijn zin niet krijgt in de ring dan gaat hij crimineel gedrag vertonen. Totaal geen respect voor de regels van de sport en voor zijn tegenstander en de scheidsrechter die hem nog probeert te bedaren.


Dat je Remy een saaie vechter vind moet je zelf weten dat is jou mening.

wrestler_nl
04-03-2010, 22:19
ik weet dat ie dat heeft gezegd maar het lijkt me sterk dat dat de reden is..

ik bedoel hij kan moeilijk zeggen..ik wil niet tegen Badr, hij is momenteel te sterk en ik wil niet afgaan..

Je klinkt alsof Remy nooit tegen topcompetitie heeft gestaan. Ik bedoel hij heeft Hari al 2x verslagen (hoe je het ook wilt zien).
En zo'n groot kampioen als Bonjasky gaat heus niet af als hij tegen Hari verliest want zoals we weten Hari is een topvechter. Zelfde verhaal als Schilt die verloor ook tegen hari in iets van 30 sec...maar won dezelfde jaar de k1 wgp...en versloeg hari in de 1ste round.
Begrijp me niet verkeerd, Hari is een topvechter maar iemand zoals Bonjasky verdient gewoon respect ookal ben je geen fan van hem.

jake phuk
04-03-2010, 22:26
dit vind ik zulke flauwe discussies

Tuurlijk is Remy iets meer behoudend en hij vecht vanuit zn dekking en er is wat minder spectacel...MAAR vergeet niet dat hij zijn partijen toch weet te winnen. Hoe? Door meer punten te scoren! En hij scoort toch ook gewoon zn knockdowns.

Als Remy werkelijk zo 'enorm behoudend' is was die allang afgestrafd. Maar grappig genoeg gebeurd dat nooit. Remy is gewoon briljant, zo simpel is het.

Irishrover
05-03-2010, 00:05
Als hij zijn zin niet krijgt in de ring dan gaat hij crimineel gedrag vertonen. Totaal geen respect voor de regels van de sport en voor zijn tegenstander en de scheidsrechter die hem nog probeert te bedaren.



Ik vond het geen criminele aangelegenheid.
Heel achterstevoren natuurlijk wat hij deed, maar ik noem het meer ontijdig en onsociaal gedrag.

Wat trouwens één keer is voorgekomen, iedereen maakt weleens fouten.

Guillermo
05-03-2010, 00:51
dit vind ik zulke flauwe discussies



Zijn ze ook inderdaad. Maar ik moet telkens lachen om die hopeloze Badr fans. In de eerste partij tegen Remy scoorde hij gewoon meer dan Badr. ALs je die partij weer bekijkt zie je zelf in de tweede ronde dat Remy binnen de eerste 15 seconden van de ronde gewoon 3x lowkicks plaats op het bovenbeen van Badr. Schoon, uit het boekje! De derde ronde was weer hetzelfde liedje, en Badr was dan nog uitgeput ook. Bewijst maar weer dat Badr fans een Badr partij niet objectief kunnen beoordelen, of mischien de puntentelling bij K-1 niet snappen. :whistling:

Irishrover
05-03-2010, 01:37
Zijn ze ook inderdaad. Maar ik moet telkens lachen om die hopeloze Badr fans. In de eerste partij tegen Remy scoorde hij gewoon meer dan Badr. ALs je die partij weer bekijkt zie je zelf in de tweede ronde dat Remy binnen de eerste 15 seconden van de ronde gewoon 3x lowkicks plaats op het bovenbeen van Badr. Schoon, uit het boekje! De derde ronde was weer hetzelfde liedje, en Badr was dan nog uitgeput ook. Bewijst maar weer dat Badr fans een Badr partij niet objectief kunnen beoordelen, of mischien de puntentelling bij K-1 niet snappen. :whistling:


Je vind het flauw, maar gaat mee in het gekakel.

Guillermo
05-03-2010, 01:38
Je vind het flauw, maar gaat mee in het gekakel.

Ja hallo, ik moet aan mijn postcount denken jonge! :whistling:

a.s.c.
05-03-2010, 01:53
de enige 'mietjes' in dit hele verhaal zijn mensen die veilig van achter hun computer een professionele K1-vechter (3-voudig kampioen) als angsthaas beschrijven. Je kan vanuit een toeschouwers-oogpunt zijn stijl niet waarderen, ok, maar deze man heeft trappen en stoten gevangen van vechters als Hari, Lebanner, Hoost, Schilt, Overeem etc. 1 stoot of trap van een van deze knokkers in competitie is waarschijnlijk pijnlijker dan alle stoten die keyboardwarriors in hun hele leven zullen verzamelen als ze al het lef hebben te trainen laat staan een wedstrijd te vechten. Het grappige vind ik, dat niemand van deze 'helden' zelfs maar een sparringronde met Remy zou overleven. Wat zegt dat dan over jezelf?

Marquis
05-03-2010, 06:51
Ik vond het geen criminele aangelegenheid.
Heel achterstevoren natuurlijk wat hij deed, maar ik noem het meer ontijdig en onsociaal gedrag.

Wat trouwens één keer is voorgekomen, iedereen maakt weleens fouten.


Die "fout" moeten groupies hier niet op Remy projecteren.

Zelfs Badr heeft inmiddels toegegeven dat hij voledig schuldig was aan dit hele gebeuren. Mensen vergeten vaak als ze naar onze sport kijken dat het om topsport gaat en niet om straatgevechten gaat als ze met een sixpack on the site en zakje duivis er naar kijken.. Ze gaan dan lopen zwammen hier op MF onder andere dat Remy de schuldige is van die hele toestand in de finale van de K1.

Sem Schilt is ook een moeilijke te bevechten vechter moeten dan zijn tegenstanders hem dan maar in de kruis schoppen omdat ze zijn gezicht niet kunnen raken ? Er zitten een paar groupies hier die totaal niet kunnen discusseren als het om hun geliefde vechters gaat. Ik zou zeggen blijf lekker weg hier en koop vooral veel posters.

Irishrover
05-03-2010, 07:47
Die "fout" moeten groupies hier niet op Remy projecteren.

Zelfs Badr heeft inmiddels toegegeven dat hij voledig schuldig was aan dit hele gebeuren. Mensen vergeten vaak als ze naar onze sport kijken dat het om topsport gaat en niet om straatgevechten gaat als ze met een sixpack on the site en zakje duivis er naar kijken.. Ze gaan dan lopen zwammen hier op MF onder andere dat Remy de schuldige is van die hele toestand in de finale van de K1.

Sem Schilt is ook een moeilijke te bevechten vechter moeten dan zijn tegenstanders hem dan maar in de kruis schoppen omdat ze zijn gezicht niet kunnen raken ? Er zitten een paar groupies hier die totaal niet kunnen discusseren als het om hun geliefde vechters gaat. Ik zou zeggen blijf lekker weg hier en koop vooral veel posters.

Ben het eens met je betoog en zie waarvoor je pleit.
Mijn lezing was inderdaad ook dat je als Badr fan kritisch mag zijn op het gedrag die hij toen vertoonde.

Mensen gaan niet mee in de aanpassingen die Badr heeft ondergaan, ze
zien het niet onder ogen.

Wat we met z'n allen kunnen waarnemen is dat Badr van het ' Badboy' image af wil.
Geen misplaatste emoties & haantjesgedrag meer.
Hij is al ruim over de helft.

Het probleem echter is dat de fans Niet veranderen & Badr nog steeds willen aanmerken als 'The Bad Boy'
Dat werkt nadelig voor Badr.

Het heeft hem in het verleden in sommige tijden gesierd, maar na het 2008 incident ging het te ver & dat realiseerde Badr.
Sindsdien werd hij meer hoffelijk en vandaag de dag gedraagt hij zich als een maître.

Misschien dat Badr zijn opkomst nummer moet veranderen, want Badr is geen badboy meer.