PDA

View Full Version : 4 maart op tv: SLAMM!! Nederland VS Thailand VI



payap
03-03-2010, 21:01
Morgen donderdag 4 maart om 20.00 op EUROSPORT

SLAMM!! NEDERLAND VS THAILAND VI

Met oa Mosab Amrani, Bovy Sor Udomson, Saiyok Pumphangmuag (die verleden week kampioen van het Lumpinee stadion werd naast zijn titel van Thailand) Warren Stevelmans, Mootje Khamal, Anuwat Kaewsamrit, Khalid Bourdif, Yodsaenklai Fairtex enz


http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/slamm6/DSC_4931.jpg
/slamm6/DSC_4931.jpg[/img]

Hendy
03-03-2010, 21:03
Thanks Chris!

ROUND1
03-03-2010, 21:18
Krijgen we ook de best of holland te zien?

Richelieu
03-03-2010, 21:37
Top, ben benieuwd. Denk wel dat we meer te zien krijgen dan alleen de NL vs Thailand partijen! In een twee uur durende show is er uiteraard meer te zien imo!

marcelt
03-03-2010, 21:38
OK dan !

Kemal
04-03-2010, 00:32
dank u

sterrenkijker
04-03-2010, 11:55
:thup:yeaaah mainnn, lekker avondje voor de boeg:thup:

Mattie73
04-03-2010, 12:09
Top, ben benieuwd. Denk wel dat we meer te zien krijgen dan alleen de NL vs Thailand partijen! In een twee uur durende show is er uiteraard meer te zien imo!

Sterker nog, het is bijna 3 uur. De uitzending is van 20.00 uur tot 22.55 uur.

Weet iemand toevallig wie het commentaar gaat verzorgen?

Leventdepevent
04-03-2010, 12:39
mooi bedankt... dat gaan we dan ff tsjekken
commentaar is uiteraard in handen van de heer Fred R.

Mattie73
04-03-2010, 12:52
commentaar is uiteraard in handen van de heer Fred R.

Gaaf, dat vind ik toch de beste.

Kan hij ook de wedstrijden becommentariëren waar hijzelf in de hoek staat (bij Khalid Bourdif en .... die dame ik ben effe haar naam kwijt.)

Richelieu
04-03-2010, 22:20
mooi bedankt... dat gaan we dan ff tsjekken
commentaar is uiteraard in handen van de heer Fred R.

Momenteel is Slamm!! VI op Eurosport en de partij tussen Stevelmans en Saiyok is te zien met commentaar van Ray Staring.

Leventdepevent
05-03-2010, 11:38
Momenteel is Slamm!! VI op Eurosport en de partij tussen Stevelmans en Saiyok is te zien met commentaar van Ray Staring.
ja ik heb t gisteren zitten kijken....helaas geen fred.
maar wel een vette K.o van Amrani!!

sterrenkijker
05-03-2010, 11:39
ja ik heb t gisteren zitten kijken....helaas geen fred.
maar wel een vette K.o van Amrani!!


Zo en Mootje deed het ook echt gruwelijk goed!!!

Mattie73
05-03-2010, 11:41
ja ik heb t gisteren zitten kijken....helaas geen fred.
maar wel een vette K.o van Amrani!!

Nee inderdaad helaas geen Fred. Maar Ray Staring doet 't ook goed.

Ik heb trouwens weer genoten van die 3e ronde van Mootje vs Anuwat, dat op een gegeven moment die ellebogen steeds achterelkaar werden gegeven. Schitterend. Ik was erbij die dag en het publiek ging helemaal uit z'n dak.

Marco
05-03-2010, 11:41
heb het gezien, leuke uitzending, toppartijen en ray staring deed het commentaar ook prima, niet opvallend aanwezig maar wel deskundig waar nodig.
mootje kamal en mosab amrani, respect voor deze 2 mannen, ongelofelijk wat een knokkers.

Kemal
05-03-2010, 11:44
Nee inderdaad helaas geen Fred. Maar Ray Staring doet 't ook goed.

Ik heb trouwens genoten van die 3e ronde van Mootje vs Anuwat, dat op een gegeven moment die ellebogen steeds achterelkaar werden gegeven. Schitterend.

X2

RisingSun
05-03-2010, 11:47
Bestaat er een soort uitzending gemist voor eurosport waar ik het alsnog kan kijken?

Leventdepevent
05-03-2010, 11:59
Nee inderdaad helaas geen Fred. Maar Ray Staring doet 't ook goed.

Ik heb trouwens weer genoten van die 3e ronde van Mootje vs Anuwat, dat op een gegeven moment die ellebogen steeds achterelkaar werden gegeven. Schitterend. Ik was erbij die dag en het publiek ging helemaal uit z'n dak.
ja die partij van mootje van ook prachtig!!! vooral dat stukje wat je beschrijft met die ellebogen:thup:

Marco
05-03-2010, 13:06
wat eurosport ook eens moet doen is de vechters filmen als ze de volgende ochtend uit bed stappen, pfff wat een oorlog zo'n partij op full muay thai regels..

payap
05-03-2010, 13:32
Was genieten gisteren!

Die ogen van Bovy die KO ging. Je zag de ogen zo wegtrekken. En idd Mootje en Anuwat ff wat ellebogen wisselen.

deed me even aan Sackmongkol vs Jonsanan denken

Had graag Fred erbij gehad voor commentaar maar Ray deed het goed. Hij maakt ook steeds meer progressie nu hij een tijdje bezig is.

Kaminoko
05-03-2010, 14:04
damm wat is die saiyoknoi goed. Zeer snelle en explosieve trappen en zijn handen mogen er ook zijn.

En wat kunnen Mosab en Mootjes goed draaie tegen de knokkers van Thailand. Hoop de volgende keer wel dat Slamm deze 2 tegen de technische vechters laat uitkomen.

Wheelie
05-03-2010, 14:11
Bestaat er een soort uitzending gemist voor eurosport waar ik het alsnog kan kijken?
Ik wil wel wat partijen uploaden ;)

Mattie73
05-03-2010, 14:49
damm wat is die saiyoknoi goed. Zeer snelle en explosieve trappen en zijn handen mogen er ook zijn.


X2 Saiyok is een baas. Wat een vechter zeg!!

Is er trouwens iemand die mij kan uitleggen waarom vechters als bijv. Khem en Saiyok en Yod toen hij lichter woog, nooit een uitnodiging krijgen voor de K1 Max. Ik heb weleens gehoord dat ze maar 1 Thai wilde en niet meer. Aangezien ze Buakaw al hadden kon er geen 1 bij.
Maar waarom mogen er dan wel meerdere Nederlanders meedoen (Kaestner - Holzken - Souwer)????

milton felter
05-03-2010, 14:52
Ik wil wel wat partijen uploaden ;)

nou 20 maart word de uitzending volgens mij weer herhaald

grim reaper
05-03-2010, 16:27
nou 20 maart word de uitzending volgens mij weer herhaald

Dat is nog 15 dagen beetje lang he Milton , Wheelie kan ze beter uploaden heb je weer wat te doen het weekend.

grim reaper
05-03-2010, 16:29
X2 Saiyok is een baas. Wat een vechter zeg!!

Is er trouwens iemand die mij kan uitleggen waarom vechters als bijv. Khem en Saiyok en Yod toen hij lichter woog, nooit een uitnodiging krijgen voor de K1 Max. Ik heb weleens gehoord dat ze maar 1 Thai wilde en niet meer. Aangezien ze Buakaw al hadden kon er geen 1 bij.
Maar waarom mogen er dan wel meerdere Nederlanders meedoen (Kaestner - Holzken - Souwer)????

Die zijn er allemaal door goede contacten erbij gekomen Keastner die won b.v het K1-max toernooi in Utrecht.
En Souwer die is er al jaar en dag bij van Holzken weet ik niet precies hoe hij daar gekomen is.

payap
05-03-2010, 16:58
zo lang de K-1 MAX er is doet er altijd maar 1 Thai mee. Buakaw heeft het goed gedaan en draait nu al een tijdje mee.

Waarom niet meer Thais? Denk dat de K-1 MAX anders voor groot deel door thaise vechters wordt gedomineerd. En Thailand is niet echt intressant voor Japan. Men heeft liever de rijkere westerse landen die intresse tonen. Thailand blijft voor Japan een mede Aziatisch land die niet echt rijk is. Daarom wel Korea want daar zit wel geld.

Yodsaenklai, Khem, Saiyok om de drie toppers rond de 70 kg te noemen maar ook uit de lichtere gewichten hebben een hoop Thai's laten zien aardig huis te kunnen houden in de 70 kg klassen.

Anderson
05-03-2010, 20:14
http://www.youtube.com/watch?v=HzVgEZPLM4g

monster Saiyok op de pads.