PDA

View Full Version : Volgende tegenstander Mosab Amrani



TheSpinDoctor
03-03-2010, 21:45
Mosab heeft zijn laatste (2) partijen goede resultaten neergezet, tegen Bovy en Boudhan. niet de minste tegenstanders..

Het buitenland lokt steeds meer voor deze jongen, maar We willen hem natuurlijk in nederland bezig blijven zien.

Welke Nederlandse 63,5- 66 kg vechter zie jij het graag opnemen tegen Mosab? of wie kan Mosab stoppen in Nederland?

killerboy
03-03-2010, 22:19
tegen Mootje Khamal

soo dat zou egt een oorlogpartij kunnen worden

Richelieu
03-03-2010, 22:28
tegen Mootje Khamal

soo dat zou egt een oorlogpartij kunnen worden

Gaat denk ik niet gebeuren.

Mattie73
03-03-2010, 22:29
Ik denk dat er niemand in Nederland (in de -63 kg klasse) is die hem zou kunnen stoppen.

Mootje Khamal misschien maar dat zal nooit gebeuren aangezien ik weet dat zij goede vrienden van elkaar zijn. Zij zullen elkaar nooit bevechten.

Ik denk dat Mosab het internationaal zou moeten zoeken. Dan denk ik aan een Fabio Pinca, Liam Harisson, kamal Jamal, rematch tegen Kulebin.

Ook is hij denk ik de persoon die de It's Showtime wereldtitel van Orono Petchpoon kan afpakken. Dat had een ideale match geweest voor de Amsterdam Arena. Ik hoor geruchten dat Slamm en It's Showtime elkaar niet goed liggen. Ik weet niet of dat waar is, maar het zou een mooie match zijn.

Het liefst zie ik Mosab in Thailand vechten in Lumpinee of Rajadamnern. Vroeger versloegen wij de Thai in hun eigen stadions met hun eigen wapens. Denk aan Ramon Dekkers, Peter Smit, Rob Kaman, Ivan Hypolite etc. Het lijkt wel een eeuwigheid geleden. Als er iemand is die die tijden kan doen herleven dan is het Mosab Amrani. Hij heeft bewezen Full Muaythai te kunnen vechten.
(Mootje Khamal ook trouwens al denk ik dat hij zich meer op K1 zal gaan richten.)

Het zou mooi zijn als het management van Mosab dat kan regelen. Enige nadeel denk ik is, is dat er in Thailand niet zo goed betaald wordt. Maar hij kan daar wel eeuwige roem behalen. Die potentie heeft hij.

Richelieu
03-03-2010, 22:32
Zie het bovenstaande wel zitten, versus Liam Harisson;

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/C_of_C/IMG_365.jpg

Anderson
03-03-2010, 22:59
Pinca zeker weten Pinca is een monster geeft altijd 100% dat zou een dikke partij zijn.

Orono is veeltste hoog gegrepen.

Mattie73
03-03-2010, 23:04
Ongelooflijk gezien mijn vorige mail, maar volgens mij gaat mijn wens uitkomen.
Milton Felter heeft een partij geregeld voor Mosab in het Lumpinee Stadion. Alleen de datum kwam slecht uit voor Mosab omdat hij dan midden in de Ramadan zit. Milton gaat nu proberen de datum te verzetten. GOed nieuws voor Mosab. Goed werk van Milton en de rest van Slamm!

Djani
03-03-2010, 23:06
In Thailand tegen Sudsakorn sor Klinmee (hij draaide kort geleden nog een prachtige partij tegen Andrei Kulebin). Of Sudsakorn domineert Mosab technisch gezien, of Mosab ramt hem KO.

Mattie73
03-03-2010, 23:07
Orono is veeltste hoog gegrepen.

Dat zeiden de mensen 2 jaar geleden ook van Anuwat ;).
Dat zeiden de mensen 1 jaar geleden ook van Bovy ;).

Mattie73
03-03-2010, 23:10
Vraagje aan Payap, onze grote Thailand kenner:

Hoe schat jij de kansen van Mosab in Thailand in?

(Ik denk dat hij daar hele hoge ogen kan gooien, kijk kampioen zal hij niet worden maar hij zal zeker in de top meedraaien denk je niet?)

Djani
03-03-2010, 23:16
Dat zeiden de mensen 2 jaar geleden ook van Anuwat ;).
Dat zeiden de mensen 1 jaar geleden ook van Bovy ;).

True, maar je weet wat ze zeggen: styles make fights. Hij presteerde zeer goed tegen Anuwat en Bovy. Mosab was onvangbaar en vocht sterk terug. Maar Anuwat en Bovy zijn niet bepaald de slimste vechters.
Tegen een stylist als Kulebin had Mosab het erg moeilijk. Daarvan lopen er in Thailand nog een hoop van rond en ook nog beter dan Kulebin. Maar ik denk dat Mosab wel leuk kan meedraaien. Vooral als hij techniek combineert met zijn bokskwaliteiten.

Mattie73
03-03-2010, 23:26
True, maar je weet wat ze zeggen: styles make fights. Hij presteerde zeer goed tegen Anuwat en Bovy. Mosab was onvangbaar en vocht sterk terug. Maar Anuwat en Bovy zijn niet bepaald de slimste vechters.
Tegen een stylist als Kulebin had Mosab het erg moeilijk. Daarvan lopen er in Thailand nog een hoop van rond en ook nog beter dan Kulebin. Maar ik denk dat Mosab wel leuk kan meedraaien. Vooral als hij techniek combineert met zijn bokskwaliteiten.

Kan best zijn wat je zegt, maar we hadden het over Orono. Ik zelf denk dat Mosab Orono wel kan verslaan.

Barbaar
04-03-2010, 02:28
Ik zou hem wel tegen Jouad Erraji zien vechten. Kijken of hij tegen deze ervaren rot op kan.

Richelieu
04-03-2010, 08:28
Ik zou hem wel tegen Jouad Erraji zien vechten. Kijken of hij tegen deze ervaren rot op kan.

Erraji? Ervaren is hij zeker, maar of hij potten kan breken tegen Amrani?

bladetrinity
04-03-2010, 08:34
Ik zou hem zelf ook graag een keer zien tegen Atty Gol. Atty vecht binnenkort voor de it's showtime titel. Als hij die titel wint(wat erg zwaar word!) wil ik hem zeker wel tegen Mosab zien.

Anderson
04-03-2010, 08:49
Orono lijkt veel op Kubelin alleen is hij op de punten waar Kubelin goed in is, vele malen beter.
Anuwat en Bovy zijn redelijke vechters in thailand maar horen niet bij de top Orono wel.

Het lastige bij Orono is dat hij suprieur is in de clinch nog veel beter dan Kubelin waar Mosab het heel lastig mee had en daar komt nog bij dat Orono erg goed is met elleboog werk. Onder andere won die op tko van yodsaenklai door een ellenboog.

MrLoverrr
04-03-2010, 09:06
Erraji? Ervaren is hij zeker, maar of hij potten kan breken tegen Amrani?

Ik wil em ook wel zien vechten tegen Erraji! Jouad Erraji heeft trouwens afgelopen weekend (last minute ingevallen) een Prof bokswedstrijd gevochten tegen iemand uit Praag en makkelijk op punten gewonnen!!!

Jouad Erraji zeker een ervaren vechter! Dus laat maar komen in Nederland ergens!

Voor de rest moet Amrani het in het buitenland zoeken of tegen zijn maatje Mootje Kamel (wat ik niet zie gebeuren!)

marokkaan
04-03-2010, 09:29
Ik wil em ook wel zien vechten tegen Erraji! Jouad Erraji heeft trouwens afgelopen weekend (last minute ingevallen) een Prof bokswedstrijd gevochten tegen iemand uit Praag en makkelijk op punten gewonnen!!!

Jouad Erraji zeker een ervaren vechter! Dus laat maar komen in Nederland ergens!



Jouad zie ik graag vechten. Volgens mij is hij alleen iets zwaarder geworden. De laatste keer dat ik hem sprak zat hij op de 67 kilo.

MMAFAN-1122
04-03-2010, 09:38
Ongelooflijk gezien mijn vorige mail, maar volgens mij gaat mijn wens uitkomen.
Milton Felter heeft een partij geregeld voor Mosab in het Lumpinee Stadion. Alleen de datum kwam slecht uit voor Mosab omdat hij dan midden in de Ramadan zit. Milton gaat nu proberen de datum te verzetten. GOed nieuws voor Mosab. Goed werk van Milton en de rest van Slamm!

Super!

Mattie73
04-03-2010, 09:44
Orono lijkt veel op Kubelin alleen is hij op de punten waar Kubelin goed in is, vele malen beter.
Anuwat en Bovy zijn redelijke vechters in thailand maar horen niet bij de top Orono wel.

Het lastige bij Orono is dat hij suprieur is in de clinch nog veel beter dan Kubelin waar Mosab het heel lastig mee had en daar komt nog bij dat Orono erg goed is met elleboog werk. Onder andere won die op tko van yodsaenklai door een ellenboog.

Anuwat was een aantal jaren geleden de allerbeste van Thailand. Hij was onverslaanbaar. Nu is hij inderdaad wat minder.

Ik wist niet dat Orono gewonnen heeft van Yodsaenklai?? Op KO nog wel. Dat is inderdaad indrukwekkend. Maar zij zitten toch helemaal niet in dezelfde gewichtsklasse?? Orono vecht meestal rond de 63 t/m 67 kg terwijl Yodsaenklai op 72 kg vecht??

Ik ben het overigens met je eens dat Mosab het moeilijk heeft met goede clinchers. Mosab is in zijn element met vechters die er een slugfest van willen maken. Daarom zou ik 'm graag tegen Fabio pinca willen zien. (Wat dat betreft was Mosab zijn wedstrijd tegen Bovy een tegenvaller. Hij sloeg 'm zo snel KO :(. Ik had me echt opgeladen voor 5 ronden sluggen haha.)

Coldcrust
04-03-2010, 09:51
Orono kan in Thailand op 63.5,61 of zelfs 59 vechten!
Yodsenklai is nu een vechter die te zwaar is voor de Thaise klassen.

Orono,Petchboonchu en zo zijn er nog veel die stijltechnisch een zware kluif zijn voor Mosab. Sluggers weet hij wel raad mee...maar zoals al werd gezegd..Kulebin kon hij niet mee uit de voeten.
Misschien is het voor zijn ontwikkeling goed om hem eens niet tegen een slugger..maar tegen een stylist te zetten die meerdere gevechtsafstanden beheerst..maar dan niet meteen een topthai maar bv een Rudolf Duriga.

Mattie73
04-03-2010, 09:55
Orono kan in Thailand op 63.5,61 of zelfs 59 vechten!
Yodsenklai is nu een vechter die te zwaar is voor de Thaise klassen.


Precies, en daarom ben ik verbaasd te horen dat ze ooit tegen elkaar hebben gevochten. Ze schelen zo'n 8 tot 9 kg !! .
Wanneer was deze pot dan Anderson?

payap
04-03-2010, 10:08
orono heeft twee keer gewonnen van Yodsaenklai. Dat was zo een jaar of 6 geleden. Yodsaenklai vocht toen nog onder de 60 kg.

Mattie73
04-03-2010, 10:17
orono heeft twee keer gewonnen van Yodsaenklai. Dat was zo een jaar of 6 geleden. Yodsaenklai vocht toen nog onder de 60 kg.

Zo dan is hij flink aangekomen :D. Hij weegt nu 76 kg.

Maar Payap hoe schat jij Mosab in in tegenstelling tot de huidige thaise vechters in de -63 kg klasse. Denk je ook niet dat hij best hoge ogen kan gooien daarzo?

Thebadguy
04-03-2010, 10:42
Erraji? Ervaren is hij zeker, maar of hij potten kan breken tegen Amrani?

mosab ssssslooopt hem !

Khanom Thom
04-03-2010, 10:49
Ik zou hem zelf ook graag een keer zien tegen Atty Gol. Atty vecht binnenkort voor de it's showtime titel. Als hij die titel wint(wat erg zwaar word!) wil ik hem zeker wel tegen Mosab zien.

x2!

Richelieu
04-03-2010, 10:50
Orono kan in Thailand op 63.5,61 of zelfs 59 vechten!
Yodsenklai is nu een vechter die te zwaar is voor de Thaise klassen.

Orono,Petchboonchu en zo zijn er nog veel die stijltechnisch een zware kluif zijn voor Mosab. Sluggers weet hij wel raad mee...maar zoals al werd gezegd..Kulebin kon hij niet mee uit de voeten.
Misschien is het voor zijn ontwikkeling goed om hem eens niet tegen een slugger..maar tegen een stylist te zetten die meerdere gevechtsafstanden beheerst..maar dan niet meteen een topthai maar bv een Rudolf Duriga.

Denk dat je Rudolf Durica bedoelt Jim, die Tjech? Zag hem afgelopen jaar in Italie vechten tegen Bovy sor Udomsorn, maar echt onder de indruk was ik er niet van. Misschien dat hij niet geheel in goede doen was die dag, want hij heeft wel een uitstekende staat van dienst.

Mistaah_Lopez
04-03-2010, 11:38
ik zeg:

Mosab vs. Atty

dat wordt zeker een knalpartij van beide kanten!!!

Ush Nicky

Mattie73
04-03-2010, 11:59
Met alle respect voor Atty. Maar hij is nog niet op het niveau van Mosab beland.

*.Lionheart.*
04-03-2010, 12:08
Atty Gol nog niet klaar tegen Mosab??? Wat een onzin!!
Ik zie Mosab juist niet winnen van Atty!!!
Atty zal met zijn conditie het Mosab heel moeilijk maken!
Mosab heeft nog niet iemand met een conditie als die van Atty tegenover zich gehad. Atty blijft 5 rondes lang werken. 5 rondes lang pompt hij de lucht uit iemand. En zoals velen weten, hoeft dit geen 5 rondes in beslag te nemen.

TheCarnage
04-03-2010, 12:13
Ik denk dat op dit moment voor Mosab niks te hoog gegrepen is die gast is zo geconcentreerd en gefocused bezig, straal gewoon zelfvertrouwen uit als hij vecht. Er is binnen zijn gewichtsklasse niemand waar hij geen gevaar voor is ook voor Orono is hij gevaarlijk.

Mattie73
04-03-2010, 12:25
Atty Gol nog niet klaar tegen Mosab??? Wat een onzin!!
Ik zie Mosab juist niet winnen van Atty!!!
Atty zal met zijn conditie het Mosab heel moeilijk maken!
Mosab heeft nog niet iemand met een conditie als die van Atty tegenover zich gehad. Atty blijft 5 rondes lang werken. 5 rondes lang pompt hij de lucht uit iemand. En zoals velen weten, hoeft dit geen 5 rondes in beslag te nemen.

Ja en Mosab heeft geen conditie :fp:. Mosab heeft bewezen 5 rondes achterelkaar te kunnen sluggen tegen de wereldtop (Anuawat). Dat was 5 rondes in een hoog tempo. (Of was 't al in de 4e ronde KO, ik weet 't effe niet meer.)

Nogmaals, Atty is een goede vechter waar we in de toekomst veel van gaan horen. Hij heeft met Faldir ook een toptrainer. Maar hij is nog lang niet van het niveau Mosab.

*.Lionheart.*
04-03-2010, 12:31
Jij moet absoluut niet de vergelijking maken tussen Atty en Anuwat. Je zegt het zelf al: "Tussen Mosab en Anuwat was een ware slugfest''. Ben ik helemaal mee eens, Toppartij. Maar dat neemt niet weg dat het meer slaat op Thais vechten. Dus elke keer 1 trap, 1 stoot. Soms een combinatie van 3 (Maar dan ook echt soms). Mosab tegen Atty is een heeeeeele andere wedstrijd. Atty blijft komen, en blijft werken. Continu!!

*.Lionheart.*
04-03-2010, 12:34
Dat neemt niet weg natuurlijk dat ik Mosab ook 1 van de betere vind in die klasse. Hij is een topper. Ik zie ook weinig jongens van hem winnen.
Maar Atty is nu echt een vechter waar Mosab het tegen moet afleggen (naar mijn mening).

payap
04-03-2010, 12:50
Denk dat Mosab, in oa de 63.5 kg klasse, in Thailand goed mee kan draaien. Met meedraaien bedoel ik dat hij partijen wint maar ook wat partijen zal verliezen. In Nederland kijken we daar raar tegen aan vaak. Maar in Thailand verliezen Anuwat, Saenchai, Orono enzo ook regelmatig. Gewoon omdat het niveau daar hoog is en er veel vechters zijn die mekaar weinig ontlopen in Thailand.

Wat echter wel een probleem kan worden zijn de echte clinchers in Thailand. In Nederland worden vaak de Thai's gehaald die niet veel clinchen. In Thailand lopen er een hoop vechters tussen die constant de clinch zoeken. Mosab loopt dan het gevaar dat de Thai's hem constant in de clinch gaan trekken om zijn stootwerk te voorkomen.

Anuwat, Bovy, Yodsaenklai en Saiyok die op de laatste Slamm 6 vochten zijn allemaal vechters die zo goed als nooit clinchen. Zij werken vooral met trappen en stoten. Elke keer als Slamm een Thai (zo goed als alle top Thai's maken in Nederland hun debuut op de Slamm gala's) haalt wordt die uitvoerig geanalyseerd tegenwoordig om te voorkomen dat de mensen 5 ronden clinchen te zien krijgen.

payap
04-03-2010, 12:57
Overigen wie is de belgische vechter Ali Abrayem? die heeft 31 oktober verleden jaar van Orono gewonnen lees ik?

Wie weet wat om tegen Mosab te vechten.

Mattie73
04-03-2010, 13:01
Denk dat Mosab, in oa de 63.5 kg klasse, in Thailand goed mee kan draaien. Met meedraaien bedoel ik dat hij partijen wint maar ook wat partijen zal verliezen. In Nederland kijken we daar raar tegen aan vaak. Maar in Thailand verliezen Anuwat, Saenchai, Orono enzo ook regelmatig. Gewoon omdat het niveau daar hoog is en er veel vechters zijn die mekaar weinig ontlopen in Thailand.


Wie is op dit moment de absolute nr. 1 van Thailand in de -63,5 kg klasse?
Of is dat moeilijk aan te geven omdat het elkaar weinig ontloopt?

payap
04-03-2010, 13:26
Moeilijk te zeggen. Het is ook een beejte een klasse tussen de koningsklassen van Thailand en de zwaardere klassen. Oa Samranchai staat hier genoteerd en Sudsakorn.

Misschien de kampioen van het Lumpinee? Kongfah Auddornmueng is een goede. Al geruime tijd kampioen en trapte verleden week kamal Jamel zwaar KO met high kick

mokumnised
04-03-2010, 14:41
Misschien de kampioen van het Lumpinee? Kongfah Auddornmueng is een goede. Al geruime tijd kampioen en trapte verleden week kamal Jamel zwaar KO met high kick Zou echt tof zijn...misschien met inzet van titels: Mosab zijn WMC en Kongfah zijn Lumpinee titel ;)....

Zou het echt leuk vinden als Mosab vaker in Thailand gaat knokken en zich gaat mengen in de stadium rankings.

MrLoverrr
04-03-2010, 14:55
mosab ssssslooopt hem !

pfffffffffffffff dacht het niet! Erraji is zelden tot nooit gesloopt, en dat gaat nu weer niet gebeuren. Ik denk wel dat het een spannende punten overwinning wordt voor 1 van beide!

Barbaar
04-03-2010, 16:01
mosab ssssslooopt hem !
ja hij sloopt jou ja, maar Erraji echt niet. Kom maar op met die partij!!

MrLoverrr
04-03-2010, 16:07
ja hij sloopt jou ja, maar Erraji echt niet. Kom maar op met die partij!!


x2

Mattie73
04-03-2010, 16:20
pfffffffffffffff dacht het niet! Erraji is zelden tot nooit gesloopt, en dat gaat nu weer niet gebeuren. Ik denk wel dat het een spannende punten overwinning wordt voor 1 van beide!

Jaouad Erraji was vroeger absoluut een goede kickbokser (zoniet de beste) in de -63,5 kg klasse. Jammer dat je zo weinig meer van hem hoort.

Hij is trouwens wel 1 keer KO gegaan tegen Samranchai 96Penang op het Slamm gala. Was volgens mij inderdaad de enige keer in z'n leven dat hij op KO verloor.

MrLoverrr
04-03-2010, 17:00
Jaouad Erraji was vroeger absoluut een goede kickbokser (zoniet de beste) in de -63,5 kg klasse. Jammer dat je zo weinig meer van hem hoort.

Hij is trouwens wel 1 keer KO gegaan tegen Samranchai 96Penang op het Slamm gala. Was volgens mij inderdaad de enige keer in z'n leven dat hij op KO verloor.


Klopt, dat was tijdens de 1ste slamm gala SLAMM 1.

Maar ja alle beste vechters zijn wel eens ko gegaan:D

Anderson
05-03-2010, 11:20
Zou echt tof zijn...misschien met inzet van titels: Mosab zijn WMC en Kongfah zijn Lumpinee titel


Mosab heeft vorig jaar zijn WMC titel verloren aan Kubelin. Daar zou eerder Kubelin eerder recht op hebben.