PDA

View Full Version : 'Big Country' plans on using his 'abnormal build' to beat Stefan Struve on March 31



Harrie Nak
04-03-2010, 00:03
http://assets.sbnation.com/assets/306505/roy_nelson_4_medium.jpg


"Training is always good here at the Country Club. Preparation for Stefan has been interesting. We just started to put people on shoulders so I get that look. The best thing about this fight is that we are mixed martial artists, so you never know. I intend on beating Struve with my length and my abnormal build to derail his win streak. Struve has won three of his four fights in the UFC so he is a great opponent. He is right in the mix, so I would like to think I will be too."Bron (http://news.fightmagazine.com/ufc-fight-night-roy-nelson-3787/).

Guillermo
04-03-2010, 00:16
Ik vind het best raar, een man die een vet varken is en gewoon mac donalds wegwerkt als sneeuw voor de zon verdween krijgt gewoon een UFC contract, lol:D

calmarogym
04-03-2010, 00:43
Ik vind het best raar, een man die een vet varken is en gewoon mac donalds wegwerkt als sneeuw voor de zon verdween krijgt gewoon een UFC contract, lol:D

Vraagje. Hoe weet jij dat hij veel mac donalds eet?
Het feit dat hij telkens om een 'Whopper' vraagt (Burger King) heeft niks te maken met het feit dat hij hem ook daadwerkelijk op gaat eten. Hij probeert hier alleen een mooie sponsordeal mee in de wacht te slepen.

Bron: Roy Nelson

Marco
Team Calmaro

Guillermo
04-03-2010, 00:50
Whopper of Big mac, same shit different name. Hij krijgt er in ieder geval veel van binnen en je kan me niet wijsmaken dat het niet zo is. Die megapens bewijst het :whistling:

micha
04-03-2010, 06:31
butterbean 2 ? kan hij ook wat? a la Tank Abbott waarschijnlijk

Leventdepevent
04-03-2010, 07:23
hij gaat straks gewoon met die pens stoten denk ik

Justinian
04-03-2010, 07:27
Vraagje. Hoe weet jij dat hij veel mac donalds eet?
Het feit dat hij telkens om een 'Whopper' vraagt (Burger King) heeft niks te maken met het feit dat hij hem ook daadwerkelijk op gaat eten. Hij probeert hier alleen een mooie sponsordeal mee in de wacht te slepen.

Bron: Roy Nelson

Marco
Team Calmaro
:D slim inderdaad. Zijn er al gesprekken met de Burger King gaande?

Kemal
04-03-2010, 08:41
sjonge jonge wat een pens zeg..die is potver 7 maanden zwanger...

Tony
04-03-2010, 08:58
Mensen jullie hebben echt een verkeerd beeld van Roy....
"Never judge a book by his cover"

Die pens is er gewoon letterlijk bewust bij aangevreten. Probeer jij er maar eens onderuit te komen als ie met die pens een top positie heeft.

Roy is een BJJ blackbelt en tevens winnaar TUF10....

Sendur
04-03-2010, 09:00
Roy is een BJJ blackbelt en tevens winnaar TUF10....

En hij is een lelijke dikzak die klapjes gaat krijgen.

PerfectTeam
04-03-2010, 09:01
Roy Nelson, draait al een hele tijd mee. Hij was ook de winnaar van de laatste TUF

Sendur
04-03-2010, 09:03
Roy Nelson, draait al een hele tijd mee. Hij was ook de winnaar van de laatste TUF

goh dat wisten wij hier niet hoor.........:rolleyes:

mikeymcd
04-03-2010, 09:07
goh dat wisten wij hier niet hoor.........:rolleyes:

X2 ik kon afgelopen maandag niet SPOILER!!!!!!! ;)

dirk5
04-03-2010, 09:17
En hij is een lelijke dikzak die klapjes gaat krijgen.

Hater ;)

Ik zal supporteren voor Stefan, maar ik geef the edge toch echt aan Roy...

MB667
04-03-2010, 09:18
Struve wint dit...........dik ;)

MMAFAN-1122
04-03-2010, 09:39
Hater ;)

Ik zal supporteren voor Stefan, maar ik geef the edge toch echt aan Roy...

X 2

MMAFAN-1122
04-03-2010, 09:41
Vraagje. Hoe weet jij dat hij veel mac donalds eet?
Het feit dat hij telkens om een 'Whopper' vraagt (Burger King) heeft niks te maken met het feit dat hij hem ook daadwerkelijk op gaat eten. Hij probeert hier alleen een mooie sponsordeal mee in de wacht te slepen.

Bron: Roy Nelson

Marco
Team Calmaro


haha top..
@Marco traind Roy ook wel eens in Nederland bij jullie of ga jij altijd naar Amerika?

mikeymcd
04-03-2010, 09:43
Struve wordt maar beter en beter. Ben benieuwd of hij goed genoeg is geworden om ook Nelson te pakken. Ik zeg van wel. War Struve!

el bastardo
04-03-2010, 10:00
Het feit dat Nelson TUF 10 heeft gewonnen, daar hecht ik niet echt veel waarde aan. Het niveau was zo bedroevend slecht! Maar toch, laat die pens je niet voor de gek houden, want hij kan wel degelijk wat.

WAR Stefan!

calmarogym
04-03-2010, 10:01
haha top..
@Marco traind Roy ook wel eens in Nederland bij jullie of ga jij altijd naar Amerika?

Ik ga altijd naar Amerika. Hij zal in de toekomst ook zeker naar ons toe komen, maar niet voor deze partij.

Ik ben er trouwens voor deze partij niet bij. Ik zit momenteel in Nederland in afwachting van mijn nieuwe werkvergunning. Toch zitten we niet stil want Amir Sadollah is momenteel bij ons aan het trainen voor zijn partij tegen Kim op UFC 114. Tevens krijgen we binnenkort een top bokstrainer met een aantal profboksers uit de VS over die zich bij ons gaan voorbereiden op hun komende partijen.


Marco
Team Calmaro

dirk5
04-03-2010, 10:08
Ik ben er trouwens voor deze partij niet bij. Ik zit momenteel in Nederland in afwachting van mijn nieuwe werkvergunning.


Nogsteeds? Het is toch iets, wanneer je moet wachten op ambtenaren.

Tony
04-03-2010, 10:10
Ik zit momenteel in Nederland in afwachting van mijn nieuwe werkvergunning.


Boh dat duurt wel lang Marco.. Zou er misschien sprake zijn van gezichtscontrole ofzo... dat het daarom zolang duurt?


















:lol:

Djani
04-03-2010, 11:45
Ik geloof iedereen die zegt dat Nelson behoorlijke skills heeft, maar ik herinner me nog goed hoe hij door Arlovski gesloopt werd. Als Struve, vooral met de stand up mogelijkheden in Nederland, niet hetzelfde kan doen. Dan zie ik het somber voor hem in.

phranq
04-03-2010, 11:51
Sorry Marco, dit keer zijn we even niet voor jou.. ;)

R.D.N
04-03-2010, 12:15
dikke pens of niet hij staat er wel............

superfreak
04-03-2010, 13:21
Ik geloof iedereen die zegt dat Nelson behoorlijke skills heeft, maar ik herinner me nog goed hoe hij door Arlovski gesloopt werd. Als Struve, vooral met de stand up mogelijkheden in Nederland, niet hetzelfde kan doen. Dan zie ik het somber voor hem in.

Ik weet gewoon niet of Struve z'n striking zo crisp is als die van Arlovski(toen). Ik hoop het wel. Echter moet hij dan ook geen steken laten vallen want komt Nelson erbij dan slaat hij Struve ook zonder pardon ko.

MMAFAN-1122
04-03-2010, 13:43
Ik ga altijd naar Amerika. Hij zal in de toekomst ook zeker naar ons toe komen, maar niet voor deze partij.

Ik ben er trouwens voor deze partij niet bij. Ik zit momenteel in Nederland in afwachting van mijn nieuwe werkvergunning. Toch zitten we niet stil want Amir Sadollah is momenteel bij ons aan het trainen voor zijn partij tegen Kim op UFC 114. Tevens krijgen we binnenkort een top bokstrainer met een aantal profboksers uit de VS over die zich bij ons gaan voorbereiden op hun komende partijen.


Marco
Team Calmaro


Bedankt voor de info Marco..
Hoe gaat het trouwens met jullie team Calmaro?

GnP
04-03-2010, 15:51
'nuff said....

http://www.youtube.com/watch?v=2dj5xMeXybs

calmarogym
04-03-2010, 16:51
Bedankt voor de info Marco..
Hoe gaat het trouwens met jullie team Calmaro?

Het gaat heel goed!

Petra zal aanstaande zondag in Zweden vechten voor de WMC titel.
In April zal Petra in Las Vegas voor de WBC titel vechten tegen Christine Toledo en in Juni staat ze in Argentinie op de matchmaking.

Amir Sadollah is hard aan het trainen op onze sportschool voor zijn partij op UFC 114 en
binnenkort gaan we ook weer beginnen om Mike Pyle in vorm te krijgen voor UFC 115 in Vancouver.

Helaas kan ik er niet bij zijn, maar uiteraard is Roy Nelson ook hard aan het trainen voor zijn partij tegen Stefan Struve en heb ik regelmatig contact met hem om over de training/tactiek te praten.

Met vele mooie partijen in het vooruitzicht in binnen- en buitenland voor Team Calmaro, mag ik dus gerust zeggen dat het uitstekend gaat!!!

Marco
Team Calmaro

Might Is Right
04-03-2010, 16:58
Wat een bende homo's hier op het forum... WTF doet zijn pens er toe???

Los van dat denk ik idd dat Struve de winst zal binnenhalen.

mikeymcd
04-03-2010, 17:28
'nuff said....

Ziet er goed uit al vraag ik me af of hij achteruit of vooruit is gegaan sindsdien. Bij Struve weet ik het wel.

GnP
04-03-2010, 17:32
Ziet er goed uit al vraag ik me af of hij achteruit of vooruit is gegaan sindsdien. Bij Struve weet ik het wel.

zijn weight is in ieder geval vooruit gegaan :)
op de grond maakt Stefan in mijn ogen geen schijn van kans, denk niet dat deze 2 dan ook lang zullen blijven staan. ik zeg Nelson op sub.

MMAFAN-1122
05-03-2010, 08:06
Het gaat heel goed!

Petra zal aanstaande zondag in Zweden vechten voor de WMC titel.
In April zal Petra in Las Vegas voor de WBC titel vechten tegen Christine Toledo en in Juni staat ze in Argentinie op de matchmaking.

Amir Sadollah is hard aan het trainen op onze sportschool voor zijn partij op UFC 114 en
binnenkort gaan we ook weer beginnen om Mike Pyle in vorm te krijgen voor UFC 115 in Vancouver.

Helaas kan ik er niet bij zijn, maar uiteraard is Roy Nelson ook hard aan het trainen voor zijn partij tegen Stefan Struve en heb ik regelmatig contact met hem om over de training/tactiek te praten.

Met vele mooie partijen in het vooruitzicht in binnen- en buitenland voor Team Calmaro, mag ik dus gerust zeggen dat het uitstekend gaat!!!

Marco
Team Calmaro

Bedankt voor de info Marco,
Je doet het super.. succes met je team!

Tony
05-03-2010, 08:56
zijn weight is in ieder geval vooruit gegaan :)
op de grond maakt Stefan in mijn ogen geen schijn van kans, denk niet dat deze 2 dan ook lang zullen blijven staan. ik zeg Nelson op sub.

Waar baseer je dat op? Omdat Nelson een BJJ blackbelt is?
Stefan heeft meerdere BJJ blackbelts laten tappen hoor ;) (mario neto o.a.)

Guillermo
05-03-2010, 09:07
In het verleden behaalde banden bieden geen garantie voor de toekomst :lol:

Leventdepevent
05-03-2010, 09:54
Bedankt voor de info Marco,
Je doet het super.. succes met je team!
x2 mooi om te lezen dat t goed gaat daar

knift
05-03-2010, 10:02
Het gaat heel goed!

Petra zal aanstaande zondag in Zweden vechten voor de WMC titel.
In April zal Petra in Las Vegas voor de WBC titel vechten tegen Christine Toledo en in Juni staat ze in Argentinie op de matchmaking.

Amir Sadollah is hard aan het trainen op onze sportschool voor zijn partij op UFC 114 en
binnenkort gaan we ook weer beginnen om Mike Pyle in vorm te krijgen voor UFC 115 in Vancouver.

Helaas kan ik er niet bij zijn, maar uiteraard is Roy Nelson ook hard aan het trainen voor zijn partij tegen Stefan Struve en heb ik regelmatig contact met hem om over de training/tactiek te praten.

Met vele mooie partijen in het vooruitzicht in binnen- en buitenland voor Team Calmaro, mag ik dus gerust zeggen dat het uitstekend gaat!!!

Marco
Team Calmaro



Helemaal super toch:thup: hopen dat het een mooi jaar word voor jullie,maar die Amerikaanse vergunningen:boos:daar heb ik geen goed woord voor over echt een para volk ben mijn greencard iig kwijt:mad: de hufters maar goed maar hopen dat je weer snel een vergunnig binnenkrijgt,veel succes met Petra,Amir Sadollah,Myke Pyle en uit hollands standpunt natuurlijk niet succes met Roy Nelson;).

Omar.
05-03-2010, 12:15
'nuff said....

http://www.youtube.com/watch?v=2dj5xMeXybs



Zie ik dit goed?!:eek:

Ik heb het idee dat ik Nelson zwaar onderschat!

Ik heb dat TUF10 beeld in m'n hoofd vandaar! Ik kijk nu wel uit naar deze partij!

Ik hoop dat Nelson tegen een knie aanlopt/rent van Stefan!

Marco
05-03-2010, 12:22
zou wel lachen zijn als struve hem erop zijn buik uitkniet of leverstootje plaatst.

dirk5
05-03-2010, 12:22
Zie ik dit goed?!:eek:

Ik heb het idee dat ik Nelson zwaar onderschat!

Ik heb dat TUF10 beeld in m'n hoofd vandaar! Ik kijk nu wel uit naar deze partij!

Ik hoop dat Nelson tegen een knie aanlopt/rent van Stefan!

Dat krijg je wanneer je oordeelt over een vechter na het zien van 1 of wat partijen.

Neem jezelf eens de vrijheid in iemand te verdiepen voordat je iets roept. Het lijkt mij waneer je geintereseerd bent in de sport dat je er ook alles van wilt weten.

Ik bijvoorbeeld, ken hem al sinds zijn IFL tijd en wist dus ook van te voren dat hij hoogstwaarschijnlijk TUF wel ging winnen.

Beetje verdiepen zorgt nog al snel voor een verschil tussen een "kenner" en "stuurlui"

Mule-Kick
05-03-2010, 12:33
Dat krijg je wanneer je oordeelt over een vechter na het zien van 1 of wat partijen.

Neem jezelf eens de vrijheid in iemand te verdiepen voordat je iets roept. Het lijkt mij waneer je geintereseerd bent in de sport dat je er ook alles van wilt weten.

Ik bijvoorbeeld, ken hem al sinds zijn IFL tijd en wist dus ook van te voren dat hij hoogstwaarschijnlijk TUF wel ging winnen.

Beetje verdiepen zorgt nog al snel voor een verschil tussen een "kenner" en "stuurlui"

x2 Een simpele zoekopdracht bij de fight finder van sherdog is het minste wat je kunt doen voordat je iemand beoordeelt. Nelson was vooraf duidelijk de favoriet om TUF te winnen.

Omar.
05-03-2010, 15:19
Ik heb hem toch nooit beoordeeld op dit forum.

Ik had gewoon voor mezelf het gevoel dat hij niet veel kon. Dat heb ik niet geroepen hier.

Verder interesseert hij mij geen reet, dus een research over Roy Nelson vind ik voor mezelf overbodig.