PDA

View Full Version : King Mo: "I'm glad Mousasi is saying stuff...I gotta win and win impressive"



Harrie Nak
04-03-2010, 17:13
Een nieuw interview (http://www.fighthype.com/pages/content7077.html) met King Mo over Mousasi, Rashad vs. Rampage en een mogelijk pro-boxing debuut.


PC: Mousasi has been highly regarded all over the world. He’s been talking a little trash about you. How do you see the fight going?

KM: I think it’s a good fight. I see myself winning. I don’t know how, but I know I am. I don’t think it’s going to go 5 rounds. Personally, I’m glad Mousasi is saying stuff because if not, the fight wouldn’t be sold. He’s kind of a boring dude off top. He don’t have a personality; he’s dry. I’m glad he’s saying something though because he’s helping the fight get more hype.

...

PC: A lot of your fights have ended pretty quickly. Will you be prepared to fight for 25 minutes in April?

KM: Yeah! I’m always prepared. Being an athlete, you gotta be mentally prepared to do whatever. When it comes down to fight time, you always going to get tired a little bit because of adrenaline. The way I fight, I fight so hard, I know most of my fights in my career won’t see the final bell. I know that for a fact because I’m trying to get you out of there.

...

PC: I spoke with Rashad the other day. I know you get down with him. The fight with Rampage is finally confirmed. You still like Rashad in that fight?

KM: I said it before man, Rashad by whatever he wants. Rampage is too slow, he’s not hungry enough and he don’t like to train. Rashad wants to beat him real bad. He wants the fight more than Rampage wants the fight.

...

PC: How about the pro boxing debut? Is that something that’s on the agenda still as well?

KM: Yeah, I definitely want to do that.

Mule-Kick
04-03-2010, 17:19
Kijk erg uit naar deze partij. War Mousasi!

Ivo C.
04-03-2010, 17:22
it's going to be a war with lots of bad intentions...
WAAAR MOUSASI

goro
04-03-2010, 17:23
O o, hij gaat gegard opeten... Arme gegard.

dirk5
04-03-2010, 17:30
Wat word dat genieten zeg, wanneer Gegard net zo los gaat op hem als hij deed op Babalu.


heeeeeeeeeeeeeerlijk!

Sendur
04-03-2010, 17:31
WAR MOUSASI!!!!

ik hoop op een dikke battle!!!

mikeymcd
04-03-2010, 17:32
Een nieuw interview (http://www.fighthype.com/pages/content7077.html) met King Mo over Mousasi, Rashad vs. Rampage en een mogelijk pro-boxing debuut.


We hebben niet allemaal die Amerikaanse praatjes. WAR GEGARD!

el bastardo
04-03-2010, 17:33
I see myself winning. I don’t know how, but I know I am.
Haha, hij zegt het zelf al... Ik heb ook geen idee op welk gebied hij Mousasi zou moeten aanpakken.
WAR Mousasi!

Fyodor
04-03-2010, 17:40
Haha, hij zegt het zelf al... Ik heb ook geen idee op welk gebied hij Mousasi zou moeten aanpakken.
WAR Mousasi!

Hehe, het enige voordeel wat hij heeft is natuurlijk z'n worstelskills en misschien kan hij een brute linkerhook a la Randleman vs CC gooien. Voor de rest is dit een prachtkans voor Mousasi om z'n marktwaarde nog verder omhoog te krikken. Het gevecht is nu al lekker gehyped in ieder geval! :)

62jeroen
04-03-2010, 19:36
Ik weet het niet. Ik zie iets in die gevechten van Mo waardoor ik denk dat hij heel lastig te pakken is voor welke tegenstander dan ook. Ik hoop dat Gegard hem niet onderschat, anders zou zomaar eens het licht uit kunnen gaan via een zware punch of heftige GnP. Je kunt die Mo niet zomaar vanuit de guard submitten als ie je naar de grond werkt, geloof ik niets van. Het 'iets' wat ik zie is geweldige reflexen, een natuurtalent, atletisch vermogen, volledig onorthodox zodat je niet weet wat hij gaat doen. Mocht ik het verkeerd hebben, dan zal Gegard dat als geen ander aan het licht brengen.

GerritTonijn
04-03-2010, 19:39
PC: Mousasi has been highly regarded all over the world. He’s been talking a little trash about you. How do you see the fight going?

KM: I think it’s a good fight. I see myself winning. I don’t know how, but I know I am. I don’t think it’s going to go 5 rounds. Personally, I’m glad Mousasi is saying stuff because if not, the fight wouldn’t be sold. He’s kind of a boring dude off top. He don’t have a personality; he’s dry. I’m glad he’s saying something though because he’s helping the fight get more hype.

haha, enige reden wrm gegard shit begon te praten is na weken lang gezeik en stoerdoenerrij van King Tha nigga MO zelf.

BJJCORE
04-03-2010, 20:35
Dat heet een gevecht hypen.....zucht... Als hij net zoals Mousasi zijn mond hield dan kan niemand het wat schelen. Het blijft entertainment !!! In veel gevallen wordt ze verplicht wat voor de camera wat te zeggen om het gevecht te hypen. Van mij mag de beste winnen en hoe King Mo het gevecht hyped bevalt me prima want iedereen heeft het er over. Iemand moet soms de badguy zijn en nu is hij dat. Puur als vechters verdienen ze allebei respect. Je bent niet voor niets ongeslagen en Mousasi heeft niet voor niets meer dan 20 partijen gewonnen. So may the best man win .... I have a coke and a smile and shut the f*ck up and enjoy the show ;-)

nlthaboss
04-03-2010, 20:50
Dit acht ik zelf een gevaarlijke gevecht voor Mousasi. Vooral vanwege de wrestling van Mo, waarmee hij mousasi grootendeels kan uitschakelen. Met zo een goede wrestling zal hij ook snel de submissiondefence oppikken.

Ik hoop in ieder geval op een leuke partij, en Mousasi toch gewoon wint :D

kooivechter
04-03-2010, 21:06
Dit acht ik zelf een gevaarlijke gevecht voor Mousasi. Vooral vanwege de wrestling van Mo, waarmee hij mousasi grootendeels kan uitschakelen. Met zo een goede wrestling zal hij ook snel de submissiondefence oppikken.

Ik hoop in ieder geval op een leuke partij, en Mousasi toch gewoon wint :D

ik denk het zelf ook. Dit wordt denk ik een lastig gevecht voor mousasi lastiger dan andere gevechten, die hij heeft gehad heeft. Dit is de een tegenstander met uitstekende worstel skills, staand goed en een persoon die zeer atletisch is. Ben echt benieuwd naar deze partij.

TheCarnage
04-03-2010, 21:35
afslachten die loudmouth!

YoMarK
04-03-2010, 22:12
Met 62jeroen eens, Mo is echt geen pannekoek en heeft een gigantisch atletisch talent.
Iemand die iedere partij beter word. Mousasi moet oppassen en het gevecht staande proberen te houden.

Mr 1 Leg
05-03-2010, 08:24
afslachten die loudmouth!x2 WARRRR MOUSASI.