PDA

View Full Version : Sem Schilt vs. Errol Zimmerman



BNP
05-03-2010, 10:49
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sem Schilt op 4 april zal uitkomen tegen Errol Zimmerman om zijn zwaargewicht titel te verdedigen, een partij tussen 2 golden glory jongens dus.
Wie denken jullie dat dit gaat winnen?
Ik denk dat Sem letterlijk en figuurlijk een maatje te groot is ;)

Marco
05-03-2010, 10:52
wint sem, ben zeer benieuwd naar deze partij.

Kemal
05-03-2010, 10:57
ben benieuwd of dat echt gaat plaats vinden, maar als dat zo is gok ik toch op Sem..

Leventdepevent
05-03-2010, 10:58
All-in op Sem Schilt

Peter0711
05-03-2010, 11:44
Ja,ik denk dat weinig mensen Errol een kans geven (met alle respect)

Guillermo
05-03-2010, 11:47
Schiltoo wint dit denk ik.

BNP
05-03-2010, 12:00
Ja,ik denk dat weinig mensen Errol een kans geven (met alle respect)

Ja normaal gesproken wint Sem dit maar je weet nooit met de power van Errol natuurlijk!
hoop in ieder geval op een mooie partij :D

Omar.
05-03-2010, 12:00
Deze partij zou ik wel erg graag willen zien!!

Sem zou dit moeten winnen, maar de stootkracht van Errol zou zo maar eens voor een verassing kunnen zorgen.

Nu afwachten of deze partij er echt komt.

Ben ook benieuwd naar de verdere matchmaking!


Edit: Als deze partij er echt komt, alle credits aan GG die dit mogelijk maken!

iconian
05-03-2010, 12:02
mooie partij, wordt erg lastig voor errol

wrestler_nl
05-03-2010, 12:12
Errol Zimmerman maakt weinig kans tegen Schilt!
Schilt by (t)ko 1st round

lolo-bo-ta
05-03-2010, 13:08
Errol kan veel op zijn lichaam nemen ben benieuwd hoe hij die frontkick van schilt neemt...

Wheelie
05-03-2010, 13:10
Ik heb net gebeld en deze partij gaat waarschijnlijk wel door, ik vind het wel cool 2 GG vechters tegen elkaar :D

Peter0711
05-03-2010, 14:19
Ja,inderdaad..Hebben we eindelijk een keer geen excuusjes van Golden Glory als een vechter verliest :D (Of zouden ze dat zelfs nu nog presteren ;) )

Maar goed,ik denk dat Errol eruit vliegt door een knie!

micha
05-03-2010, 14:19
ik heb ze weleens zien sparren met elkaar en dat zag best heftig uit. De brute powerstoten van Zimmerman kunnen weleens voor een verrassing zorgen. Als Sem hem van zich afhoudt en het gaat over de volle rondes dan is de Kampioen natuurlijk in het voordeel. Sem is een trainingsbeest die ik nog nooit uitgeput heb gezien. Waarschijnlijk heeft hij dit te danken aan de kei en keiharde karatetrainingen.

pwie
05-03-2010, 14:22
Als Zimmerman traint denk ik dat die voor een verassing kan zorgen.
Maar Zimmerman is een beetje lui jammer genoeg.

bananenplukster
05-03-2010, 14:26
schilt zal wel te horen krijgen om niet 100 procent te gaan en als het mogelijk is om voor een puntenoverwinning te gaan, zo kan men zeggen wat een taaie is die zimmerman die heeft 3 rondes tegen de kampioen sem schilt gestaan:whistling:

Omar.
05-03-2010, 15:15
schilt zal wel te horen krijgen om niet 100 procent te gaan en als het mogelijk is om voor een puntenoverwinning te gaan, zo kan men zeggen wat een taaie is die zimmerman die heeft 3 rondes tegen de kampioen sem schilt gestaan:whistling:



Yeah right!

Errol wil zich natuurlijk bewijzen tegen de K-1 kampioen. Dus zal hij alles geven en voor de KO gaan!

Denk je dat Schilt dat toelaat door minder hard zijn best te doen?

Don't think so, als Schilt niet 100% geeft kan hij zelf neer gaan, en dat wil je niet riskeren!

grim reaper
05-03-2010, 15:23
Schilt wint dit d.m.v frontkicks op het lichaam die dikke tenen in Errol zijn pens.

micha
05-03-2010, 15:31
schilt zal wel te horen krijgen om niet 100 procent te gaan en als het mogelijk is om voor een puntenoverwinning te gaan, zo kan men zeggen wat een taaie is die zimmerman die heeft 3 rondes tegen de kampioen sem schilt gestaan:whistling:


Tuurlijk dat doet hij meteen. echt weer een onzinpost

lumberjack>>
05-03-2010, 15:36
op k1 site staan 4 foto's.semmy,badr,alistair en zimmerman.dus vecht badr ook tegen ali

simtekf1
05-03-2010, 15:36
Wanneer gaat deze pot plaats vinden dan? :)

mikeymcd
05-03-2010, 15:59
mooie partij, wordt erg lastig voor errol

x2

Sendur
05-03-2010, 17:02
Sem all the way!

jan sensei kyokushin
05-03-2010, 17:05
ik heb ze weleens zien sparren met elkaar en dat zag best heftig uit. De brute powerstoten van Zimmerman kunnen weleens voor een verrassing zorgen. Als Sem hem van zich afhoudt en het gaat over de volle rondes dan is de Kampioen natuurlijk in het voordeel. Sem is een trainingsbeest die ik nog nooit uitgeput heb gezien. Waarschijnlijk heeft hij dit te danken aan de kei en keiharde karatetrainingen.:D
Osu mede aan fullcontact karate

RamonaS
05-03-2010, 17:16
schilt zal wel te horen krijgen om niet 100 procent te gaan en als het mogelijk is om voor een puntenoverwinning te gaan, zo kan men zeggen wat een taaie is die zimmerman die heeft 3 rondes tegen de kampioen sem schilt gestaan:whistling:

http://leftwingconspiracy.com/wp-content/uploads/2007/09/motivator8540663.jpg

jan sensei kyokushin
05-03-2010, 18:05
Osu Als Sem en Errol sparren dan gaat het er vaak hard aan toe maar met respect voor elkaar ze krijgen meer klappie,s op trainen dan in de ring vind ik ;) het zweet druipt van hun lichamen na een partij sparren en training zo hoort het ook .
Respect !!
Osu

Marquis
05-03-2010, 19:04
Zimmerman kan een hoop incasseren dat hebben we allemaal kunnen zien.
En hij heeft ook een KO in zijn vuisten... dit kan heel interesant worden.

univers1l
06-03-2010, 09:03
op k1 site staan 4 foto's.semmy,badr,alistair en zimmerman.dus vecht badr ook tegen ali

badr vecht tegen iggy, dat is vrijwel zeker aangezien badr dat zelf heeft gezegd.(bron: vrienden van badr hebben dit van hem zelf gehoord) op z'n hyves is deze partij al bevestigd.

ali vs sefo zou heel goed kunnen,

Marquis
06-03-2010, 09:17
badr vecht tegen iggy, dat is vrijwel zeker aangezien badr dat zelf heeft gezegd.(bron: vrienden van badr hebben dit van hem zelf gehoord) op z'n hyves is deze partij al bevestigd.

ali vs sefo zou heel goed kunnen,

Alistair vs Remy zou een mooie pot zijn.

payap
06-03-2010, 11:29
Top van GG dat deze partij plaats vindt! Zowel Shilt als Zimmerman zijn sportmensen en vechters en zullen dus graag willen winnen zoals elke sporter.

Sem is ruim favoriet. Vriend en vijand moet erkennen dat hij de beste zwaargewicht ter wereld is. De laatste vijf jaar heeft vier keer de K-1 gewonnen en is ook de huidige kampioen.

Verwacht winst van Schilt, maar Zimmerman kan onverwacht uit de hoek komen met die ene harde mep. Ook Badr Hari overleefde maar net zo'n klap met 8-tellen voor hij de aprtij zelf beslistte. Een upset ligt dus op de loer in deze partij.

micha
06-03-2010, 11:38
ik zal van de week Erroll in de gym wat vragen stellen. Ik denk dat hij denkt dat hij gaat winnen.

Petrosyan188
06-03-2010, 11:40
ik zal van de week Erroll in de gym wat vragen stellen. Ik denk dat hij denkt dat hij gaat winnen.

zou wat zijn als hij denkt dat hij gaat verliezen :twak:

micha
06-03-2010, 11:43
zou wat zijn als hij denkt dat hij gaat verliezen :twak:


ja maar je kan ook realistisch zijn en denken zorgen dat ik er zonder al te veel schade uitkom. Het is tenslotte Sem Schilt die heeft van iedereen al gehakt gemaakt. Sem is altijd in vorm Sem is nooit moe. Erroll is een vriend van mij maar om nou te zeggen dat hij nooit moe is gaat een beetje ver.

Petrosyan188
06-03-2010, 11:53
ja dus, ik denk dat er geen enkele vechter de ring instapt met de wetenschap van "weet ik wel zeker dat ik kan winnen??" en tegen sem is het gewoon heel simpel voluit gaan en voor de vroege KO zoals het badr is gelukt en remy bijna

micha
06-03-2010, 11:56
ja dus, ik denk dat er geen enkele vechter de ring instapt met de wetenschap van "weet ik wel zeker dat ik kan winnen??" en tegen sem is het gewoon heel simpel voluit gaan en voor de vroege KO zoals het badr is gelukt en remy bijna


Dat zal hij zeker gaan doen maar zal Sem zeker in de 1e ronde voor op zijn hoede zijn

Peter0711
06-03-2010, 12:06
Weet je,de laatste paar keer dat ik Sem TKO heb zien gaan / verliesen,was dat door iemand die een enorm hoog tempo aannam,vanaf het begin tot het einde knalle als een malle!! En dat heb ik Zimmerman nog nooit zien doen,de man kan mooie combinaties aanzetten hoor,dat wel,maar weet niet of het genoeg zal zijn!En daarom denk ik ook dat hij Sem iets te veel ruimte geeft,waardoor die te makkelijk zijn eigen spelletje kan hanteren,en daardoor wint!

Budokan
06-03-2010, 12:50
op k1 site staan 4 foto's.semmy,badr,alistair en zimmerman.dus vecht badr ook tegen ali


Alistar? Dat is Ignashov dacht ik zo:rolleyes: