PDA

View Full Version : RONALD WUSTENBERG RINGSPEAKER BIJ JOYA DUTCH OPEN



Hans Vos
05-03-2010, 13:10
vandaag zijn we rond gekomen met RONALD WUSTENBERG .
De ringspeaker van ondermeer rings gala,s en it,s showtime zal de finaledag van de JOYA OPEN NEDERLANDSE JEUGD KAMPIOENSCHAPPEN op 9 MEI aan elkaar praten . wij als organisatie zijn heel erg blij met deze ontwikkeling . groet hans

Richelieu
05-03-2010, 13:21
Oldskool!

Hans Vos
05-03-2010, 16:20
Oldskool!
je ziet het kosten nog moeite voor de jeugd , nu nog een stel ronde missen . groet hans

leks
05-03-2010, 16:46
Och ik krijg altijd kippevel van die man, hopelijk wordt er niemand champion of tha wuuuuururrrrrldddddddddddd die dag, maar als jij er blij mee bent ben ik ook blij ;)

Hans Vos
05-03-2010, 17:53
Och ik krijg altijd kippevel van die man, hopelijk wordt er niemand champion of tha wuuuuururrrrrldddddddddddd die dag, maar als jij er blij mee bent ben ik ook blij ;)
waar het ons om gaat is dat we een jeugd gala proberen neer te zetten waar de kids het nog lang over zullen hebben , dus met licht en geluid en de daarbij behorende opkomst , met ronde missen en met een ringspeaker die ze tot nu toe alleen op dvd tjes hebben gezien . we zijn er als organisatie erg blij mee dat het loopt als een trein en we alles op orde hebben en daar hoord ronald dus nu ook bij . groet hans

Richelieu
05-03-2010, 18:21
je ziet het kosten nog moeite voor de jeugd , nu nog een stel ronde missen . groet hans

Ook daar is keuze genoeg in Hans, CMA Models, Royal Orchid Event Agency, MSP Models

"the terror" jeff
05-03-2010, 20:37
hij is ook altijd ringspeaker bij gala,s van hoyers gym.
27 maart zal hij er ook weer zijn.

knift
06-03-2010, 01:53
vandaag zijn we rond gekomen met RONALD WUSTENBERG .
De ringspeaker van ondermeer rings gala,s en it,s showtime zal de finaledag van de JOYA OPEN NEDERLANDSE JEUGD KAMPIOENSCHAPPEN op 9 MEI aan elkaar praten . wij als organisatie zijn heel erg blij met deze ontwikkeling . groet hans


Goeie zaak Hans leuk dat jullie het zo goed aanpakken voor de jeugd en met die rondekippen zal het ook wel goedkomen veel succes 9 mei:thup:

marcelt
06-03-2010, 01:56
vandaag zijn we rond gekomen met RONALD WUSTENBERG .
De ringspeaker van ondermeer rings gala,s en it,s showtime zal de finaledag van de JOYA OPEN NEDERLANDSE JEUGD KAMPIOENSCHAPPEN op 9 MEI aan elkaar praten . wij als organisatie zijn heel erg blij met deze ontwikkeling . groet hans


Da´s nie best ;)

MMAFAN-1122
06-03-2010, 09:02
Goed nieuws!

Marquis
06-03-2010, 09:38
Leuk voor die gasten toch.. uiteindelijk zijn ze toch de toekomst van de sport als het goed is.


Ronald kan je beter in de ring tegenkomen dan na middernacht op ut Leidseplein.:lol: