PDA

View Full Version : Milo El Geubli (Mejiro Gym) VS Taliban (FFC)



tabrizie187
05-03-2010, 13:18
Morgen is het dan zover.
Beide heren hebben nog nooit verloren in hun carriere en morgen gaat er eentje de ongeslagen status verliezen. Wie maakt er de meeste kans om deze wedstrijd naar zich toe te trekken. laat je horen mensen.

Ik ga voor mijn maatje Milo, maar moet er wel bij zeggen dat Taliban geen makkelijke tegenstander is.

Moge de beste winnen morgen.

Ushhhhhh

Mattie73
05-03-2010, 13:51
Ik hoop dat Milo de naam van zijn illustere vader (rip) hoog kan houden.

connect
05-03-2010, 14:39
inderdaad gewoon een goeie topic.

milo el geubli is een toppertje, ik hoop en denk dat hij gaat winnen.

Jeroen
05-03-2010, 16:37
Taliban?

Peter0711
05-03-2010, 17:09
Taliban?

x2 Vreemde naam

Jeroen
05-03-2010, 17:54
Net zoiets als je kind jihad noemen...

Justinian
05-03-2010, 18:44
Taliban is volgens mij niet meer dan zijn bijnaam, voor zover de mensen dat nog niet hadden begrepen ;)

dietrik
05-03-2010, 20:42
Lekkere bijnaam dan.

Justinian
05-03-2010, 20:47
Lekkere bijnaam dan.
Sportschoolhumor neem ik aan, niet te zwaar aan tillen ;)

ICON
06-03-2010, 00:46
taliban is moeilijk te bevechten,dat weet iedereen vraag maar aan george

Pepe the Ice-Murderer
06-03-2010, 01:20
Vrij schandalig dat zijn bijnaam Taliban is. Zegt veel over de persoon in mijn ogen.
Ik zie bv. geen enkele cambiodiaanse vechter zich "rode khmer" noemen.

Als je loopt te pronken met zulke bijnaam vind ik dit echt afschuwelijk, maar ja we leven in vrije landen... Dus domme uitlatingen worden ook getolereerd.

Voor de rest hoop ik op een mooie partij van beide heren.

Mr 1 Leg
06-03-2010, 07:20
ben benieuwd de naam of bijnaam interseren mij niet zolang er maar een mooie partij wordt gevochten simpel.

Kemal
06-03-2010, 08:51
ben benieuwd de naam of bijnaam interseren mij niet zolang er maar een mooie partij wordt gevochten simpel.


X2

Qtie-Pie
06-03-2010, 09:42
Atik "Asuarzadeh" Osany:

Asuarzadeh heeft Atik als nom de guerre gekozen omdat zijn vroegere bijnaam Taliban vooral in het buitenland niet als grap gewaardeerd wordt en hij er zelf ook genoeg van gekregen heeft.

Marquis
06-03-2010, 10:04
Vrij schandalig dat zijn bijnaam Taliban is. Zegt veel over de persoon in mijn ogen.
Ik zie bv. geen enkele cambiodiaanse vechter zich "rode khmer" noemen.

Als je loopt te pronken met zulke bijnaam vind ik dit echt afschuwelijk, maar ja we leven in vrije landen... Dus domme uitlatingen worden ook getolereerd.

Voor de rest hoop ik op een mooie partij van beide heren.


Een beetje overdreven reactie.. als zijn bijnaam Geert Wilders was dan was er zeker niets aan de hand :lol:

cornelus
06-03-2010, 10:28
Een beetje overdreven reactie.. als zijn bijnaam Geert Wilders was dan was er zeker niets aan de hand :lol:tja dat vind ik dan weer dom

Wilders is toch geen moordenaar?
&
Wilders is geen onderdrukker van het volk
Wilders is geen religieuze terrorist
Wilders is geen wrede saddist
Wilders is geen ongrijpbare crimineel

en nee ik ben nie voor Wilders :):fp:

Marquis
06-03-2010, 10:42
tja dat vind ik dan weer dom

Wilders is toch geen moordenaar?
&
Wilders is geen onderdrukker van het volk
Wilders is geen religieuze terrorist
Wilders is geen wrede saddist
Wilders is geen ongrijpbare crimineel

en nee ik ben nie voor Wilders :):fp:


Hangt er van af in welke context je Taliban of Wilders interpreteert.

Als je het woord Taliban letterlijk vertaalt dan betekent het woord Taliban "Talib" niet meer dan student !

micha
06-03-2010, 10:44
ben benieuwd de naam of bijnaam interseren mij niet zolang er maar een mooie partij wordt gevochten simpel.

x2

Mattie73
06-03-2010, 10:54
Vrij schandalig dat zijn bijnaam Taliban is. Zegt veel over de persoon in mijn ogen.


Jeetje waar maak jij je druk om man. Heb je niets beters te doen in je leven??

Die bijnaam komt niet van hemzelf maar was een grap van zijn vrienden, ten eerste omdat hij Afghaan is en ten tweede omdat hij een moelijke achternaam heeft (Asuarzadeh). Het was was gewoon ludiek en als grap bedoeld meer niet.

Maar door zielige mensen als jou wil hij nu van die bijnaam af.

(Overigens zijn de Taliban geen terroristen zoals jij beweert. Jij bent in de war met al qaeda. Zij hebben nooit terroristiche acties in het buitenland gedaan en momenteel verdedigen zij hun land tegen indringers.Maar goed dat is geen discussie die we hier op Mixfight willen voeren.)

ICON
06-03-2010, 11:29
Maar door zielige mensen als jou wil hij nu van die bijnaam af.




ach gossie

cornelus
06-03-2010, 12:11
Als je het woord Taliban letterlijk vertaalt dan betekent het woord Taliban "Talib" niet meer dan student ! hé goed punt man, da's waar ook

okay ik zeg vrede op aard
:headbang:

dietrik
06-03-2010, 14:05
tja dat vind ik dan weer dom

Wilders is toch geen moordenaar?
&
Wilders is geen onderdrukker van het volk
Wilders is geen religieuze terrorist
Wilders is geen wrede saddist
Wilders is geen ongrijpbare crimineel

en nee ik ben nie voor Wilders :):fp:


Ik denk dat een bijnaam als De SS'er ofzo meer hout snijdt. Onzinnige discussie verder.

Richelieu
06-03-2010, 14:10
Heren, ontopic aub! Word in ieder geval een mooie partij tussen twee opkomende A-klasse vechters die allebei nog een ongeslagen status genieten. Vanavond zal voor één van de heren die status verleden tijd zijn, Mixfight.nl is er in ieder geval bij!

Slome
06-03-2010, 14:12
Super Slome "ofwel" de SS'er


Heren, ontopic aub! Word in ieder geval een mooie partij tussen twee opkomende A-klasse vechters die allebei nog een ongeslagen status genieten. Vanavond zal voor één van de heren die status verleden tijd zijn, Mixfight.nl is er in ieder geval bij!

ik zeg onbeslist...:P

Taliban WOP

dietrik
06-03-2010, 14:13
Jeetje waar maak jij je druk om man. Heb je niets beters te doen in je leven??

Die bijnaam komt niet van hemzelf maar was een grap van zijn vrienden, ten eerste omdat hij Afghaan is en ten tweede omdat hij een moelijke achternaam heeft (Asuarzadeh). Het was was gewoon ludiek en als grap bedoeld meer niet.

Maar door zielige mensen als jou wil hij nu van die bijnaam af.

(Overigens zijn de Taliban geen terroristen zoals jij beweert. Jij bent in de war met al qaeda. Zij hebben nooit terroristiche acties in het buitenland gedaan en momenteel verdedigen zij hun land tegen indringers.Maar goed dat is geen discussie die we hier op Mixfight willen voeren.)

Het Afghaanse volk heeft anders wel lang genoeg onder terreur van de taliban geleefd. Onschuldige vrouwen doodschieten in een vol voetbal stadion, kinderen onderwijs onthouden etc,etc. Waarschijnlijk een land voor jou, zielepoot.


edit: on-topic maar weer.

Richelieu
06-03-2010, 14:22
Super Slome "ofwel" de SS'er



ik zeg onbeslist...:P

Taliban WOP

Haha, onbeslist zou natuurlijk altijd nog kunnen ;)

Sadix
07-03-2010, 00:27
en al results ergens?

Richelieu
07-03-2010, 01:14
Taliban vs el Geuble - ONBESLIST!

Sadix
07-03-2010, 01:20
lol haha, grappig !

Marco
07-03-2010, 08:54
komt hier ook een fotoverslag van ?

Richelieu
07-03-2010, 09:43
komt hier ook een fotoverslag van ?

Yep, was gistern aanwezig en heb het gros van de hoofdpartijen gefotografeerd.

Marco
07-03-2010, 09:47
Yep, was gistern aanwezig en heb het gros van de hoofdpartijen gefotografeerd.

ok, thanks

Marquis
07-03-2010, 10:06
Taliban vs el Geuble - ONBESLIST!



Ik heb begrepen dat er een paar belchinezen aanwezig waren :lol:

payap
07-03-2010, 10:25
Ik heb begrepen dat er een paar belchinezen aanwezig waren :lol:

Belchinezen? Iedereen aan de bami pangang ofzo?

Richelieu
07-03-2010, 15:34
http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Zilvermeeuwen/IMG_140.jpg

gieloe
07-03-2010, 15:35
Was het een boeiende pot?

Richelieu
07-03-2010, 16:17
Was het een boeiende pot?

Vond van wel! Erg spannende partij die erg close was imo!

Thebadguy
07-03-2010, 16:22
x2 Vreemde naam
wen er maar aan TALIBAN=BAAS

STERKE JERKE
07-03-2010, 16:22
DE BIJNAAM VAN TALIBAN IS VOORTAAN "SJAAK"!...EINDE DISCUSSIE!

Richelieu
07-03-2010, 16:24
DE BIJNAAM VAN TALIBAN IS VOORTAAN "SJAAK"!...EINDE DISCUSSIE!

Atik Sjaak??

Thebadguy
07-03-2010, 16:37
Vrij schandalig dat zijn bijnaam Taliban is. Zegt veel over de persoon in mijn ogen.
Ik zie bv. geen enkele cambiodiaanse vechter zich "rode khmer" noemen.

Als je loopt te pronken met zulke bijnaam vind ik dit echt afschuwelijk, maar ja we leven in vrije landen... Dus domme uitlatingen worden ook getolereerd.

Voor de rest hoop ik op een mooie partij van beide heren.
wat een gare conclusie !!!

ATik (want zo heet hij) traint bij ffc en in de bijlmer hebbe wij niet echt veel araBIEREN daarkomt bij dat Taliban echt een killer (in de ring bedoel ik hoor rustig maar) dus ligt het voor de hand dat we hem taliban noemen ....hij heeft die naam dus gekregen van sportschool maatjes als hij afrikaan was hadden we/ze hem waarschijnlijk chaka zulu of kunta kinte genoemt .... IK!! zie het probleem niet zo , KILLER ,assason , murder ,axe murder ,grim reaper, mag wel maar taliban niet onzin ....
ATIK (taliban) zelf is niet blij met deze naam (zegt wat over de persoon)
en wilt er ook vanaf hoorde ik ... maar niet zo serieus imro main is ook geen moordenaar hoor :)

Thebadguy
07-03-2010, 16:40
wen er maar aan TALIBAN=BAAS
hahaha sjaak is nog doper !!!

tabrizie187
07-03-2010, 21:42
ik snap die hele discussie niet echt over zijn bijnaam. die heeft hij waarscheinlijk ooit van zijn trainings maatjes gekregen. wat is daar nou erg aan?