PDA

View Full Version : Golden Glory: "Overeem will fight 3 or 4 times in Strikeforce this year"



Slome
05-03-2010, 18:36
Golden Glory says Alistair Overeem will fight 3 or 4 times in Strikeforce this year:

http://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/102445/15q7orn.jpg

"But this year, I've been promised by Golden Glory that he's going to fight three or four times for us here before the end of the year, and we're going to hold him to it." Coker said.

"[Overeem] is going to have to come in and take the necessary tests and prove that he's like every other athlete," Coker said.

"The playing field should be even for everyone, including Alistair, who's our world champion."

Coker declines comment on title talk,
says Overeem vs. Rogers news might provide surprise

While the California-based Strikeforce organization has spent the past year building its roster of athletes, one of the most burning questions on MMA fans' minds regarding the promotion has been, "When will heavyweight champ Alistair Overeem return?"

Strikeforce CEO Scott Coker confirmed on Thursday's edition of ESPN.com's "MMA Live" that Overeem's (32-11 MMA, 2-0 SF) return will indeed be on the promotion's as-yet-unannounced May event (believed to take place in St. Louis) in a fight with power-puncher Brett Rogers (10-1 MMA, 2-1 SF) as had been previously reported, but one simple question remains: Will the "Demolition Man's" title be on the line?

http://94.100.120.88/631150001-631200000/631170601-631170700/631170656_5_GYYV.jpeg

Coker refused to answer that question when he recently spoke with MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com) (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)), but he did say that fans could expect some surprises in forthcoming news.

"We're going to make an announcement next week, so I don't want to say anything about [the title implications of the fight], but it might be something that people are not expecting," Coker said.

Overeem earned Strikeforce's heavyweight title in a November 2007 win over UFC veteran Paul Buentello. The victory was the first in Overeem's current seven-fight win streak, but none of following six contests took place under the Strikeforce banner.

Many MMA observers have often questioned how Strikeforce officials could allow their heavyweight champion to fight outside of the organization. Coker said the Dutch striker has been anything but missing in action, and he has been in constant communication with Overeem's Golden Glory team.

"Golden Glory and Strikeforce have a very good relationship; I met (Overeem's manager) Bas Boon 10 years ago when I started working in Japan for K-1," Coker said. "They let me know last year that they were going to need to fight in Japan on these dates starting in October (of 2009). We had a window of opportunity to have [Overeem] fight, and then he got hurt. He had that fistfight in the nightclub, which is not something we advocate, but it is what it is. He was protecting his brother, and he got in a fight, and he broke his hand. Then he had an infection in there. We missed the window of opportunity.

"But this year, I've been promised by Golden Glory that he's going to fight three or four times for us here before the end of the year, and we're going to hold him to it."

http://www.fiveknuckles.com/assets/images/camps/team-golden-glory-logo.jpg

Of course, as it seems with nearly any story in MMA, Overeem's return to competition in the U.S. doesn't come without rampant speculation. Many MMA observers have pointed to Overeem's chiseled physique and nearly 30-pound weight gain since his Strikeforce title win as a possible reason to accuse the heavyweight of steroid use.

Coker said he's aware of the speculation, but he is unconcerned about any baggage his champion could potentially bring to the cage.

"[Overeem] is going to have to come in and take the necessary tests and prove that he's like every other athlete," Coker said. "The playing field should be even for everyone, including Alistair, who's our world champion."

So it appears Overeem will finally defend his title after a 30-month absence from the promotion, and while the champ's disappearing act has been a bit of concern for many MMA pundits, Coker said he's simply looking forward to showcasing a talented mixed martial artist in his promotion's cage.

"Honestly, Alistair Overeem is an amazing fighter, and to get him back in the cage and competing against our best heavyweights, I'm looking forward to seeing the outcome."


http://www.boxingrepublic.com/wp-content/uploads/2009/10/strikeforce_logo_21.jpg
MMAjunkie.com

Sendur
05-03-2010, 18:41
Is die op extrema ofzo op die foto?
kan we iig niet meer herinneren dat daar schaafijs was lol.

Iig goed nieuws als het klopt, 4 keer zou wel mooi zijn maar zie het niet gebeuren.

bigboz
05-03-2010, 18:42
Bring it on :D

Kemal
05-03-2010, 18:42
nou...I'm looking forward also...

Slome
05-03-2010, 18:48
Is die op extrema ofzo op die foto?
kan we iig niet meer herinneren dat daar schaafijs was lol.

Iig goed nieuws als het klopt, 4 keer zou wel mooi zijn maar zie het niet gebeuren.

Latin Village, daar hebben ze altijd schaafijs;)

micha
05-03-2010, 18:51
Nou iedereen weer blij?

Iggy
05-03-2010, 18:59
Goed nieuws. Rogers Werdum en Arlovski? Fedor zie ik niet gebeuren.

el bastardo
05-03-2010, 19:08
Bring it on!!!

universele
05-03-2010, 19:12
Ben benieuwd hoe het met de titel gaat.
Verder eens zien hoe vaak hij zal vechten.
Wel goed nieuws dat hij weer sf gaat knokken

8701.
05-03-2010, 19:14
Nou iedereen weer blij?

eerst zien dan geloven :whistling:

dirk5
05-03-2010, 19:23
Rogers, Fedor en Werdum.

lijkt me een goeie.

Marquis
05-03-2010, 20:01
Nou iedereen weer blij?



We zijn blij wanneer hij daadwerklijk voor SF vecht.

We worden namelijk al die interviews omtrent SF een beetje beu.

bananenplukster
05-03-2010, 21:39
Geloof er geen bal van hoe zouden ze dat kunnen doen? In mei vecht hij(als het doorgaat tegen rogers) maar in september vecht hij bij de laatste 16(k1) en eventueel in december bij de final 8 denk dan niet dat hij in de tussentijd een grote partij gaat aannemen:whistling:

Peter0711
05-03-2010, 21:42
Goed nieuws tot nu toe!! :D

Justinian
05-03-2010, 21:46
Geloof er geen bal van hoe zouden ze dat kunnen doen? In mei vecht hij(als het doorgaat tegen rogers) maar in september vecht hij bij de laatste 16(k1) en eventueel in december bij de final 8 denk dan niet dat hij in de tussentijd een grote partij gaat aannemen:whistling:
Vorig jaar vocht Alistair 7 partijen; 3xMMA en 4xK-1. Op zich zou het wel moeten kunnen. Als hij niet geblesseerd raakt in mei, dan zou hij in juni en juli makkelijk nog een keer kunnen knokken. Je hebt wel een punt wat betreft de periode tussen september en december, maar het is zeker niet onmogelijk voor hem om dit jaar drie keer voor Strikeforce te vechten.

PD_EC
05-03-2010, 21:58
goed nieuws

iconian
05-03-2010, 22:21
war alistair

GerritTonijn
05-03-2010, 23:24
ik geloof er niks van. 3/4 sure, maar niet 3/4 in SF

ReZp
05-03-2010, 23:55
Is die op extrema ofzo op die foto?
kan we iig niet meer herinneren dat daar schaafijs was lol.

Iig goed nieuws als het klopt, 4 keer zou wel mooi zijn maar zie het niet gebeuren.

Volgens mij was dit Coup'd Amsterdam tijdens koninginnendag

heb er ergens ook nog een foto van :thup:

on topic : Erg vet , ik zie AO graag vechten ik denk dat hij ook wel 4 keer gaat vechten.Hoop tegen goeie partij.

war AO

Fyodor
06-03-2010, 00:31
Vorig jaar vocht Alistair 7 partijen; 3xMMA en 4xK-1. Op zich zou het wel moeten kunnen. Als hij niet geblesseerd raakt in mei, dan zou hij in juni en juli makkelijk nog een keer kunnen knokken. Je hebt wel een punt wat betreft de periode tussen september en december, maar het is zeker niet onmogelijk voor hem om dit jaar drie keer voor Strikeforce te vechten.

Dat klopt, maar het lijkt me stug dat Alistair in één jaar tijd bijvoorbeeld de volgende tegenstanders wegwerkt: Rogers, Fedor, Werdum en Arlovski.
En dan te bedenken dat het nu al maart is... :whistling:

Maar goed, ik wacht het af. Zou wel te gek zijn natuurlijk...

Pepe the Ice-Murderer
06-03-2010, 02:40
Erg goed nieuws vind ik!
Alleen zou het wat raar zijn mocht Rogers winnen van Alistair en dan Champ worden terwijl Fedor z'n hoofd er bijna had afgeslagen.

Maar eerlijk gezegd interesseert die Strikeforce titel me bitter weinig, de potentiele gevechten des te meer!

Mr 1 Leg
06-03-2010, 08:17
we zullen zien ik hoop het in ieder geval ;)

Marquis
06-03-2010, 09:11
Vorig jaar vocht Alistair 7 partijen; 3xMMA en 4xK-1. Op zich zou het wel moeten kunnen. Als hij niet geblesseerd raakt in mei, dan zou hij in juni en juli makkelijk nog een keer kunnen knokken. Je hebt wel een punt wat betreft de periode tussen september en december, maar het is zeker niet onmogelijk voor hem om dit jaar drie keer voor Strikeforce te vechten.


SF:
Werdum
Arlovski
Rogers
Fedor

Appeltje eitje !
Sylvester
Thompson
Fujita



Leauge appeltje eitje kan je natuurlijk nooit vergelijken een Fedor of een Werdum.


Dat is het zelfde als Barcelona 10 x op 1 jaar tegen Heracles speelt om vervolgens verwachten
dat ze het jaar daarna 10 x tegen Madrid spelen met dezelfde resultaat.


Met de K1 in het vooruitzicht en 3 x echt aan de bak gaan tegen toppers moeten wij nog zien,.. eerst zien en dan geloven!

MMAFAN-1122
06-03-2010, 10:00
Nou iedereen weer blij?

Het zou mooi zijn, maar we zullen zien!

micha
06-03-2010, 10:22
nou nou azijnzeikers zegt hij dat voor SF gaat vechten is het weer niet goed

Marquis
06-03-2010, 10:30
nou nou azijnzeikers zegt hij dat voor SF gaat vechten is het weer niet goed


Niemand zegt dat het niet goed is het is juist heel goed.
Alleen tot op heden word er alleen maar gepraat en staat er
tot op heden niets vast. En na 3 jaar de titel om diverse redenen
niet te hebben verdedigt is het niet zo gek dat men sceptisch is.

Of kan jij je daar niets bij voorstellen?

micha
06-03-2010, 10:59
nee dat gezeur kennen we nu wel. lees de colum van Joop |Kasteel maar in de ringsports dat gaat over jou.

8701.
06-03-2010, 11:27
nee dat gezeur kennen we nu wel. lees de colum van Joop |Kasteel maar in de ringsports dat gaat over jou.

en die praatjes kennen we nu ook wel!

nogmaals eerst zien dan geloven..

micha
06-03-2010, 11:41
Hahahaha wat ontzettend mogool ben jij ook zeg.. (volgens mij heb jij echt de gedachtengang van iemand die 20 jaar achter loopt)

Moet ik onder indruk zijn van een column? Iemand die zijn mening uit net als ik of een ieder? Wel leuk dat jij mij zoveel credits geeft dat Joop speciaal een column voor mij heeft geschreven. Over jou zie ik voorlopig niemand schrijven.. behalve de mensen die jou lopen te bashen hier natuurlijk.

Probeer is inhoudelijk te reageren ipv dat slappe geouwuhoer hier en alles recht probeert te lullen voor een ander.


Ik 20 jaar achter lopen? jij moet volgens mij nog 5 jaar bier halen voor je motormaatjes voordat je je jas aan mag.

pannekoek

Marquis
06-03-2010, 11:57
Ik 20 jaar achter lopen? jij moet volgens mij nog 5 jaar bier halen voor je motormaatjes voordat je je jas aan mag.

pannekoek


Je bent altijd welkom in de Arena om een biertje te komen brengen... wie weet mag je aan het leer ruiken.

En het spijt mij dat ik jouw opmerkingen als zwakzinnig bestempel hier.. dat was namelijk reden om gelijk een infraction te krijgen.

rene37
06-03-2010, 12:00
Dit topic maakt duidelijk hoeveel aan geloofwaardigheid Allistair heeft ingeboet.

Onbegrijpelijk dat dat gebeurt is, Allistair heeft in het verleden tegen grote namen gestaan.

Maar resultaten in het verleden geven nu eenmaal geen garantie voor de toekomst.

De periode van 2 jaar(of is het zelfs 3jaar?) tegen relatief onbeduidende of over de top zijnde tegenstanders uitkomen(in mma), is veel te lang om het predikaat top vechter te hanteren.

Peter0711
06-03-2010, 12:11
Gaan ze weer,hahaha..zijn jullie mischien stiekum verliefd of zo??

Marchant
06-03-2010, 12:15
nou nou azijnzeikers zegt hij dat voor SF gaat vechten is het weer niet goed

Moet in eens aan een nummer van charles and eddie denken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JCrCpgBRpc8

micha
06-03-2010, 12:17
Je bent altijd welkom in de Arena om een biertje te komen brengen... wie weet mag je aan het leer ruiken.

En het spijt mij dat ik jouw opmerkingen als zwakzinnig bestempel hier.. dat was namelijk reden om gelijk een infraction te krijgen.

Moet je niet aan de motor van je baas sleutelen? . dan mag je er misschien een rondje oprijden.

aan het leer ruiken? wat doen jullie daar allemaal in die blokhut?

dietrik
06-03-2010, 12:20
micha tuint elke keer weer in de marquis val. Ik heb altijd het idee dat het een knaapje van 15 is of zo hehe.

micha
06-03-2010, 12:21
Marquis: ik heb je gevonden. ik weet wie je bent!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XUl55yzZCiE

Marquis
06-03-2010, 12:22
Moet je niet aan de motor van je baas sleutelen? . dan mag je er misschien een rondje oprijden.

aan het leer ruiken? wat doen jullie daar allemaal in die blokhut?


Je hebt best veel praatjes.. maar goed ik zal er verder niet op in gaan.
Dit bevestigt alleen maar mijn beeld van jou. En ik hoop dat je toch verstandig je woordkeuze maakt hier.

Marquis
06-03-2010, 12:24
Marquis: ik heb je gevonden. ik weet wie je bent!!!

http://www.youtube.com/


Ach ja jij hebt die mogelijkheid en de power hier om alles te maken op het forum. Ik krijg gelijk infractions e.d. benut jouw vrijheid hier Micha .. benut ze zou ik zeggen :thup:

Peter0711
06-03-2010, 12:34
Jongens,hebben jullie wel eens van prive berichten gehoort,of nemen jullie stiekum met ze 2tjes ons allemaal in de zeik?? want het begint wel een beetje een zielige vertoning te worden keer op keer ;)

Ik zou zeggen laat het lekker gaan joh! Het kan is een keer gebeuren dat je op een forum niet op 1 golflengte zit met iemand,maar op dan keer op keer te blijven bekvechten met dezelfde persoon is niet bepaald een win win situatie,want het zegt uiteindelijk alleen maar meer van je eigen karakter........!! :D

Peter0711
06-03-2010, 12:35
Moet in eens aan een nummer van charles and eddie denken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JCrCpgBRpc8

Zo,das een tijd geleden dat ik dat nummer heb gehoort..!! Scherp ;)

Strange Cutbean
06-03-2010, 12:37
Marquis: ik heb je gevonden. ik weet wie je bent!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XUl55yzZCiE


Je moet maar net weten waar je moet zoeken!

Peter0711
06-03-2010, 12:38
Tegen wie schatten jullie eigelijk dat Overeem komt te staan die de komende 3 wedstrijden dit jaar? Staat Fedor nog op dat lijstje bij de meeste of is de hoop al opgegeven??

Rogers
Fedor
?
(En eventueel) ?

micha
06-03-2010, 12:39
tja rare snijboon hij gaf het zelf al aan.

Strange Cutbean
06-03-2010, 12:42
tja rare snijboon hij gaf het zelf al aan.

Dat dan weer wel.

micha
06-03-2010, 12:45
Tegen wie schatten jullie eigelijk dat Overeem komt te staan die de komende 3 wedstrijden dit jaar? Staat Fedor nog op dat lijstje bij de meeste of is de hoop al opgegeven??

Rogers
Fedor
?
(En eventueel) ?

Werdum, Arlovski,Barnett

Peter0711
06-03-2010, 12:47
Arlovski ?? Is die niet ook een keer in BullyBeatDown geweest?

Marquis
06-03-2010, 12:48
Ik zou zeggen laat het lekker gaan joh! Het kan is een keer gebeuren dat je op een forum niet op 1 golflengte zit met iemand,maar op dan keer op keer te blijven bekvechten met dezelfde persoon is niet bepaald een win win situatie,want het zegt uiteindelijk alleen maar meer van je eigen karakter........!! :D

Ik had een hele mooie betoog en vervolgens reageert beste Mich niet inhoudelijk en geeft aan dat een ander (Joop Kasteel) speciaal voor Marquis een column heeft geschreven.

Ik noem die opmerking van Micha zwakzinnig en geen inhoudelijke reactie.. vervolgens krijg ik een infraction. Als ik vervolgens uitleg daar naar vraag geeft men niet thuis.

Men beperkt mij in mijn vrijheid van meningsuitting en Micha kan alles maken wat hij hier wilt maken.

Daarnaast als de moderator vond dat ik over de scheef ging waarom niet het gedeelte verwijderen van mijn post waar hij vond dat ik over de scheef ging. Nu verwijdert hij mijn hele post waar op ik alleen maar uit kan concluderen dat hij aan censuur doet.

Jammer !

micha
06-03-2010, 12:49
Arlovski is een grote naam in de states. Goede pr laat mensen zijn glazen kin vergeten

Peter0711
06-03-2010, 13:01
@ Marquis.. Just let it go,en post gewoon gezellig mee!! ;) Jullie worden het toch nooit eens,en het gaat natuurlijk alleen maar van kwaad tot erger..En wie der ook gelijk heeft,het zou zonde zijn als 1 van jullie gebanned word toch :D

@ Micha Heeft Arlovski dan zo een glazen kin??Ik dacht namelijk dat hij wel een knaller was,want dan krijgt de beste man een goeie opgaven tegen Overeem/Fedor/Rogers.

micha
06-03-2010, 13:05
Ik vind Arlovksi een spectaculaire vechter maar qua incasseringsvermogen niet echt een 10

makavelli
06-03-2010, 13:06
micha tuint elke keer weer in de marquis val. Ik heb altijd het idee dat het een knaapje van 15 is of zo hehe.

haha dan schat je hem nog hoog in denk ik

Peter0711
06-03-2010, 13:07
haha dan schat je hem nog hoog in denk ik

Nee,deze post betuigt van intelligentie!! :D

Ben benieuwd of Arlovski,Overeem nog tegen komt dit jaar ;)

8701.
06-03-2010, 13:24
Ik vind Arlovksi een spectaculaire vechter maar qua incasseringsvermogen niet echt een 10

en wat vind jij van de incasseringsvermogen van AO?

Peter0711
06-03-2010, 13:27
en wat vind jij van de incasseringsvermogen van AO?

Daar heb je een goed punt ja!! want die heeft volgens mij ook wel een glazen kinnetje :D

micha
06-03-2010, 13:32
Dan moet je hem toch eerst raken. Als je tegen Peter Aerts vecht en hem zo neerzet dan wordt het voor een mma vechter helemaal lastig

makavelli
06-03-2010, 13:34
Nee,deze post betuigt van intelligentie!! :D

Ben benieuwd of Arlovski,Overeem nog tegen komt dit jaar ;)

Vind het niet echt volwassen of intelligent over komen om het als je roeping te zien om een vechter op een forum zwart te maken.

Peter0711
06-03-2010, 13:49
Nou volgens mij doet niemand dat hier,maar goed dat terzijde,hier op een vechtsport forum komen,om andere members af te vallen is ook niet echt idiaal toch! ;)

marcelt
06-03-2010, 14:02
Wij, de fans , wachten al heel lang om AliO in de Usa te zien vechten en hem eindelijk weer tegen top tegenstanders in MMA te zien , dus hoop dat het nu echt allemaal doorgaat Wedum, Arlovski, Rogers.... bring 'em on !

Peter0711
06-03-2010, 14:06
Wij, de fans , wachten al heel lang om AliO in de Usa te zien vechten en hem eindelijk weer tegen top tegenstanders in MMA te zien , dus hoop dat het nu echt allemaal doorgaat Wedum, Arlovski, Rogers.... bring 'em on !

Duidelijke taal!!

8701.
06-03-2010, 14:12
Dan moet je hem toch eerst raken. Als je tegen Peter Aerts vecht en hem zo neerzet dan wordt het voor een mma vechter helemaal lastig

een stoot van Fedor is denk ik nog harder dan die van Badr ;)

Slome
06-03-2010, 14:19
over motorrijders gesproken... wat heeft dat in g*dsnaam met GG, Overeem of Strikeforce te maken...

/

Peter0711
06-03-2010, 14:22
Hahaha...is de discussie eindelijk over,ga je 'm weer beginnen :D

Antwoord = Niks


Klaar! ;)

remco pardoel
06-03-2010, 14:24
al zou hij maar 3 x per jaar vechten
Geweldig voor de sport en promotie van GG en Alistar

Peter0711
06-03-2010, 14:32
al zou hij maar 3 x per jaar vechten
Geweldig voor de sport en promotie van GG en Alistar

Dat gaat dus waarschijnlijk gebeuren in 2010! :D

Justinian
06-03-2010, 14:40
Kom op mensen, gewoon ontopic blijven. Ik wilde er eigenlijk niks over zeggen omdat de 'offtopic discussie' alweer voorbij was ;)

Marquis
06-03-2010, 16:20
Kom op mensen, gewoon ontopic blijven. Ik wilde er eigenlijk niks over zeggen omdat de 'offtopic discussie' alweer voorbij was ;)


Nou ?!? :whistling:


;)

Thebadguy
06-03-2010, 20:47
Golden Glory says Alistair Overeem will fight 3 or 4 times in Strikeforce this year:

http://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/102445/15q7orn.jpg

"But this year, I've been promised by Golden Glory that he's going to fight three or four times for us here before the end of the year, and we're going to hold him to it." Coker said.

"[Overeem] is going to have to come in and take the necessary tests and prove that he's like every other athlete," Coker said.

"The playing field should be even for everyone, including Alistair, who's our world champion."

Coker declines comment on title talk,
says Overeem vs. Rogers news might provide surprise

While the California-based Strikeforce organization has spent the past year building its roster of athletes, one of the most burning questions on MMA fans' minds regarding the promotion has been, "When will heavyweight champ Alistair Overeem return?"

Strikeforce CEO Scott Coker confirmed on Thursday's edition of ESPN.com's "MMA Live" that Overeem's (32-11 MMA, 2-0 SF) return will indeed be on the promotion's as-yet-unannounced May event (believed to take place in St. Louis) in a fight with power-puncher Brett Rogers (10-1 MMA, 2-1 SF) as had been previously reported, but one simple question remains: Will the "Demolition Man's" title be on the line?

http://94.100.120.88/631150001-631200000/631170601-631170700/631170656_5_GYYV.jpeg

Coker refused to answer that question when he recently spoke with MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com) (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)), but he did say that fans could expect some surprises in forthcoming news.

"We're going to make an announcement next week, so I don't want to say anything about [the title implications of the fight], but it might be something that people are not expecting," Coker said.

Overeem earned Strikeforce's heavyweight title in a November 2007 win over UFC veteran Paul Buentello. The victory was the first in Overeem's current seven-fight win streak, but none of following six contests took place under the Strikeforce banner.

Many MMA observers have often questioned how Strikeforce officials could allow their heavyweight champion to fight outside of the organization. Coker said the Dutch striker has been anything but missing in action, and he has been in constant communication with Overeem's Golden Glory team.

"Golden Glory and Strikeforce have a very good relationship; I met (Overeem's manager) Bas Boon 10 years ago when I started working in Japan for K-1," Coker said. "They let me know last year that they were going to need to fight in Japan on these dates starting in October (of 2009). We had a window of opportunity to have [Overeem] fight, and then he got hurt. He had that fistfight in the nightclub, which is not something we advocate, but it is what it is. He was protecting his brother, and he got in a fight, and he broke his hand. Then he had an infection in there. We missed the window of opportunity.

"But this year, I've been promised by Golden Glory that he's going to fight three or four times for us here before the end of the year, and we're going to hold him to it."

http://www.fiveknuckles.com/assets/images/camps/team-golden-glory-logo.jpg

Of course, as it seems with nearly any story in MMA, Overeem's return to competition in the U.S. doesn't come without rampant speculation. Many MMA observers have pointed to Overeem's chiseled physique and nearly 30-pound weight gain since his Strikeforce title win as a possible reason to accuse the heavyweight of steroid use.

Coker said he's aware of the speculation, but he is unconcerned about any baggage his champion could potentially bring to the cage.

"[Overeem] is going to have to come in and take the necessary tests and prove that he's like every other athlete," Coker said. "The playing field should be even for everyone, including Alistair, who's our world champion."

So it appears Overeem will finally defend his title after a 30-month absence from the promotion, and while the champ's disappearing act has been a bit of concern for many MMA pundits, Coker said he's simply looking forward to showcasing a talented mixed martial artist in his promotion's cage.

"Honestly, Alistair Overeem is an amazing fighter, and to get him back in the cage and competing against our best heavyweights, I'm looking forward to seeing the outcome."


http://www.boxingrepublic.com/wp-content/uploads/2009/10/strikeforce_logo_21.jpg
MMAjunkie.com
aiii dope hoeveel weeg hij als hij gaat vchten (15kg lichter haha)

GerritTonijn
07-03-2010, 00:18
http://img.moronail.net/img/3/7/1037.jpg