PDA

View Full Version : K-1 gp 3 april fightcard so far



univers1l
06-03-2010, 09:11
op de k1 site zijn bevestigd:

http://www.k-1.co.jp/en/event/2010/0403_wgp/index.html

aerts vs kyotaro
schilt vs zimmerman
hari vs ignashov
lebanner vs karaev
overeem vs poturak


mooie fightcard so far:thup:

micha
06-03-2010, 09:20
vette card

Marquis
06-03-2010, 09:34
Had die poturak niet van Iggy verloren afgelopen jaar?

mikeymcd
06-03-2010, 09:38
Wel leuk...

Kemal
06-03-2010, 09:42
dat wordt knallen!!

8701.
06-03-2010, 10:30
aerts vs kyotaro KO
schilt vs zimmerman KO
hari vs ignashov KO
lebanner vs karaev wop
overeem vs poturak KO

micha
06-03-2010, 10:51
dit wordt een kijkcijferknaller

Mattie73
06-03-2010, 10:56
Dat ze die le Banner nog terug laten komen na die schandalige wanvertoning van de laatste grand prix???

mikeymcd
06-03-2010, 11:20
Dat ze die le Banner nog terug laten komen na die schandalige wanvertoning van de laatste grand prix???

Is al wel vaker over gesproken. Het is de naam die de mensen trekt die minder bekend zijn met de sport. De naam 'Le Banner' is toch een begrip in de K-1

simtekf1
06-03-2010, 11:41
Wie is Poturak?
En traint Le Banner nou bij Harinck of nog steeds niet? (zijn het nog steeds telkens alleen maar mooie woorden van hem)

Peter0711
06-03-2010, 11:42
Ik vindt het weer een mooie line-up!

En toch weer zin/hoop in de partij van Hari vs Ignashof :D

Peter0711
06-03-2010, 11:44
Wie is Poturak?
En traint Le Banner nou bij Harinck of nog steeds niet? (zijn het nog steeds telkens alleen maar mooie woorden van hem)

Dat vraag ik me ook af inderd....(wie is poturak)

K-1 OFFICIAL WEBSITE | Dzevad Poturak | FIGHTERS (http://www.k-1.co.jp/en/fighter/player.php?index=dzevad_poturak)

Ken 'm verder helemaal niet...Moet ook eerlijk zeggen dat dat van mij ook zo mag blijven!

iconian
06-03-2010, 11:53
poturak is geen pannenkoek, heeft van manhoef en onlangs nog van ghita gewonnen. goede bosnische vechter, alleen nogal klein van postuur (voor een k1 vechter)

jaco
06-03-2010, 12:19
mooie kaart, kan een mooi event worden

Peter0711
06-03-2010, 12:21
poturak is geen pannenkoek, heeft van manhoef en onlangs nog van ghita gewonnen. goede bosnische vechter, alleen nogal klein van postuur (voor een k1 vechter)

Ben benieuwd,ik zal 'm in de gaten houden ;) Maar ik las hierboven de vraag of hij van Ignashof had verloren,kan jij dat beamen?

iconian
06-03-2010, 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=4ODnYslDWdM

micha
06-03-2010, 12:38
thanks

Peter0711
06-03-2010, 12:40
Thanks man!

iconian
06-03-2010, 12:48
no problem

dus als ik het goed begrijp vecht alistair en in maart k1, en in april op glory, en begin mei voor strikeforce? wordt een druk schema

Peter0711
06-03-2010, 12:58
Het is toch ook een machine ;)

Kameleon
06-03-2010, 13:55
Dat ze die le Banner nog terug laten komen na die schandalige wanvertoning van de laatste grand prix???

ja, onbegrijpelijk. Die Japanners zijn echt niet te volgen. Destijds ook met Bob Sapp....

Zimmerman vs Schilt kan een leuke pot worden....mits...Zimmerman zich voorbereid.

R.D.N
06-03-2010, 14:29
heb nu al medelijden met ignashov..............

Slome
06-03-2010, 15:59
Strikeforce heavyweight champion, Alistair Overeem is set to climb back into the K-1 ring on April 3rd to take on Dzevad Poturak, just six weeks before he’s due to square off with Brett Rogers for his title on May 15th.

Despite being on a two-fight losing streak, Poturak represents a serious threat to the physical condition of the Dutchman with a number of impressive knockout wins over the course of his career.

The big question is how committed is Overeem to defending his title and making sure he is fully prepared for the challenge that Rogers represents. Another concern for the California based MMA promotion will be if Overeem decides to do a u-turn and decide against a return to the United States.

Sendur
06-03-2010, 16:05
Zeer mooie card al.

Hoop echt dat Aerts deze pakt voor de titel, als ik 1 iemand het gun is het Aerts nu wel.

micha
06-03-2010, 16:39
Zeer mooie card al.

Hoop echt dat Aerts deze pakt voor de titel, als ik 1 iemand het gun is het Aerts nu wel.

x2

Slome
06-03-2010, 16:43
poturak is geen pannenkoek, heeft van manhoef en onlangs nog van ghita gewonnen. goede bosnische vechter, alleen nogal klein van postuur (voor een k1 vechter)

Poturak

29mei tegen rico verhoeven in de arena

betuwebiker
06-03-2010, 16:50
heb nu al medelijden met ignashov..............


Je kunt nooit weten met Iggy, misschien dat hij nog eens voor een verrassing kan gaan zorgen.
Hij sloeg destijds wel Sem naar het canvas en dat kunnen er niet veel zeggen.
En Badr heeft geen kin van beton is ook wel eens gebleken.
Ik hoop dat het een mooie partij wordt en geen teleurstelling.
Ik mocht Ignashov altijd graag zien vechten.

betuwebiker
06-03-2010, 16:53
Poturak

29mei tegen rico verhoeven in de arena


Als ik Poturak was zou ik mijn handjes iets hoger houden tegen Rico.:D

spacebox
06-03-2010, 17:06
Toch wel een mooie Line-Up had ik eigenlijk niet verwacht. :D

Goooooo Peter

Marquis
06-03-2010, 17:16
Je kunt nooit weten met Iggy, misschien dat hij nog eens voor een verrassing kan gaan zorgen.
Hij sloeg destijds wel Sem naar het canvas en dat kunnen er niet veel zeggen.
En Badr heeft geen kin van beton is ook wel eens gebleken.
Ik hoop dat het een mooie partij wordt en geen teleurstelling.
Ik mocht Ignashov altijd graag zien vechten.


Ik denk dat Badr Iggy 3 rondes les gaat geven..
Eerst martelen en dan afmaken :)

marcelt
08-03-2010, 19:13
Fight card announcement streamed live on Ustream.
K-1 Event Producer Sadaharu "Tany" Tanikawa recently announced more fightcards for the upcoming Yokohama event live on Ustream streaming network. A Heavyweight title match between Peter Aerts and Kyotaro had been previously made public and now the following cards were announced:
K-1 Super Heavyweight Title Match
Semmy Schilt vs. Errol Zimmerman
Super Fight
Badr Hari vs. Alexey Ignashov
Alistair Overeem vs. Dzevad Poturak
Jerome Le Banner vs. Ruslan Karaev
Super Heavy Title Match
Super Heavy Title Match
Some very interesting points come to mind when viewing the cards. First of all, Schilt will be defending his Super Heavyweight title from Errol Zimmerman (also of Golden Glory Gym). The Z-man captured fans attention last year with a charismatic fighting style. Still somewhat new to the K-1 ring, he held his own against many of the top K-1 fighters. He is quoted saying, "if anyone can beat Semmy, it's me."
Red Scorpion Returns against Golden Boy Badr Hari!
Badr Hari was steps away from the WGP championship once again last year and now he must begin the journey toward the crown once more. His first obstacle is "Red Scorpion" Alexey Ignashov, who hasn't fought in Japan since the Bonjasky bout in 2005 and who hasn't fought in K-1 since the 2006 Las Vegas event. When he first came on the scene he was dispatching some of K-1's best fighters right and left, but then started to lose momentum soon after. Tany reveals that Ignashov had been fighting some personal demons, thus making it more difficult for him to perform well in the ring. "He had become an alcoholic. We just couldn't use him anymore. It was that bad. Then suddenly 2 years ago, he shows up in Shinagawa with a suit and tie and asked me to give him another chance. I told him that it wouldn't be that easy and that he'd have to earn it. Soon after he moved to New Zealand where he defeated Bjorn Bregy and Dzevad Poturak. In October last year, he fought Semmy all the way to a decision and one week later defeated Ron Sparks with a high kick KO in the second round. It looks to me like this Scorpion has got his sting back." Though Badr Hari may seem to be the favorite, don't discount Iggy's knee attacks which helped him tear right through the competition in his heyday.

Newcomer Poturak takes on Overeem
Alistair Overeem return to the K-1 ring may seem a surprise to many fans since the charismatic fighter made it clear that he wants to focus on his MMA career. In fact, he has a fight lined up in May for the Strikforce organization. Whether or not Overeem continues to play in the K-1 sandbox is, according to Tany, "dependent upon what happens in May." His opponent, Bosnia-Herzegovinian Dzevad Poturak, though mostly unknown, is actually a fighter that many hardcore fans have been waiting to see in Japan. He's already defeated last year's shining star, Daniel Ghita and power fighter Melvin Manhoef. Overeem may have to watch his step as Poturak may be as difficult to beat as his name is to pronounce.
The last fight card announcement was LeBanner versus Karaev, a fight that almost happened in 2007, but due to Karaev's withdrawal makes this the first time for the two power-hitters to meet up. Looking at past performance, it's much more likely that we will see someone's face on the canvas at the end of the match than we will see a decision.
Along with the five card anouncements, Tany announced the following WGP tournament schedule:
March 18, Poland
April 10, Lithuania
April 17, Azerbaijan
May 21, Romania (Eastern Europe Championship)
June 5, Germany (Western Europe Championship)
June - August, Australia (Oceania Championship), China (Asia Championship)
August - Europe Grand Prix (World Elimination Championship)
October, WGP Final 16 Tournament
December, WGP Final
Looks like the year will turn out to be an exciting one and all eyes are on Yokohama as the season begins! Check the K-1 Official home page and YouTube K-1 Channel for updates and get ready because in K-1, anything can happen!
Source: K-1 OFFICIAL WEBSITE (http://www.k-1.co.jp/en/index.php)

marcelt
08-03-2010, 19:18
Àerts en Badr hebben het makkelijk . Schilt en Overeem winnen ook wel. JLB wint van Karaev? Vond Karaev geen schim van zichzelf tegen Hesdy.
Iggy is volgens mij wel de enige die van Schilt en Badr heeft gewonnen (heb het allebei gezien !) Maar als je hem tegen Schilt zag; hij heeft alleen maar ontweken en bijna niets gedaan. Opzich een prestatie drie rondes tegen Semmy, die ook niet al te veel moeite deed. Iggy moest wel want hij moest de week erna weer een paycheck halen in Oost-Europa. Volgens mij idd. tegen Poturak.

8701.
08-03-2010, 21:17
Badr gaat slopennnnn

TOON
08-03-2010, 22:09
Je kunt nooit weten met Iggy, misschien dat hij nog eens voor een verrassing kan gaan zorgen.
Hij sloeg destijds wel Sem naar het canvas en dat kunnen er niet veel zeggen.
En Badr heeft geen kin van beton is ook wel eens gebleken.
Ik hoop dat het een mooie partij wordt en geen teleurstelling.
Ik mocht Ignashov altijd graag zien vechten.

die destijds is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden
jammer want zag hem altijd graag vechten, alleen z'n opkomst was al epic!!
gaat um niet meer worden met iggy, badr op KO in ronde 1

Peter0711
08-03-2010, 22:24
Mooi stukkie over the Red Scorpion.Heb er zin in!! Wat jullie??

micha
08-03-2010, 22:39
Iggy is nog nooit ko gegaan

Harrie Nak
08-03-2010, 22:47
Leuke card, hoewel ik dacht dat de enige zinvolle reden om Le Banner terug te halen was om hem tegen Hari te zetten. Zijn laatste optreden was immer niet je van het.

Irishrover
08-03-2010, 22:57
Mooi stukkie over the Red Scorpion.Heb er zin in!! Wat jullie??

Mwah, beetje. Persoonlijk ben ik niet echt enthousiast.

The red scorpion was vroeger natuurlijk een hele gevaarlijke & sierlijke vechter.
Debuut wedstrijd van Badr tegen deze man was aanlokkelijk.

Badr Bood goed tegenstand, helaas ging die op het einde neer.
Maar deed het niet slecht voor iemand die op het laatste moment moest invallen op een zeer jonge leeftijd tegen toen de beste man in de heavyweight klasse.

Maar denk dat Iggy weinig tot geen tegenstand kan bieden.
Badr is op alle fronten enorm gegroeid, en Iggy is achteruit gegaan ( Logisch )

Snap Badr wel, hij wil iedere match die hij verloren heeft revancheren.

Een verlieswedstrijd op je lijst is minder erg als je hem gerevancheerd hebt.

marcelt
08-03-2010, 23:12
Iggy is nog nooit ko gegaan

Hij maakt nu wel een erg goede kans, maar eerlijk is eerlijk tegen Semmy bleef hij ook staan.

sterrenkijker
09-03-2010, 08:18
poturak is geen pannenkoek, heeft van manhoef en onlangs nog van ghita gewonnen. goede bosnische vechter, alleen nogal klein van postuur (voor een k1 vechter)


Nou nou niet overdrijven. Hij won in 2005 van Manhoef en in 2008 van Ghita. Daarna verloor hij van Balrak, Ignashov en Ghita.

Tommy v Wijngaarden
09-03-2010, 08:41
Iggy is nog nooit ko gegaan

Ging Iggy niet K.O. tegen Freddy Kemayo?

micha
09-03-2010, 09:03
Ging Iggy niet K.O. tegen Freddy Kemayo?


TKo ik geloof knie blessure

micha
09-03-2010, 09:03
Nou nou niet overdrijven. Hij won in 2005 van Manhoef en in 2008 van Ghita. Daarna verloor hij van Balrak, Ignashov en Ghita.


ok dat is weer iets anders als alleen winstpartijen

simtekf1
09-03-2010, 10:16
Hij maakt nu wel een erg goede kans, maar eerlijk is eerlijk tegen Semmy bleef hij ook staan.

En tegen Kemayo kreeg hij 8 tellen.
Dezelfde Kemayo die van Schilt verloor op TKO. (en van vele anderen)

superfreak
09-03-2010, 10:37
Spong zou toch ook op deze card vechten. Is daar niets meer van bekend?

8701.
09-03-2010, 11:01
Iggy is nog nooit ko gegaan

dan word dit de eerste keer!

Pride_187
09-03-2010, 11:09
Als Iggy de lijn uit zijn topjaren had doorgetrokken was hij nu de volgende Ernesto Hoost geweest. Eeeuwig zonde.

Ik hoop dat hij afgetraind en fit in de ring verschijnd.. blijft toch altijd een van mijn idolen. Iedere keer als ik die muziek van Alphex Twins hoor krijg ik weer kippenvel.

Btw: als iggy een beetje fit op komt dagen zie ik Hari hem niet k.o slaan. Daar is hij te ervaren voor. Hoop voor zijn eigen sake dat hij deze partij serieus neemt...

dirk5
09-03-2010, 11:29
For old times sake:

WAR IGGY!!!

8701.
09-03-2010, 11:44
For old times sake:

WAR IGGY!!!

haha dit word een zware martelpartij..

badr is te snel, te sterk en goed voor hem

dirk5
09-03-2010, 12:46
haha dit word een zware martelpartij..

badr is te snel, te sterk en goed voor hem

ga jij nu op elke post reageren hoe goed Badr wel niet is?

Want dat weet iedereen wel hoor. Net zoals iedereen weet dat jij liever in het darmkanaal van Badr zit, dan er buiten.

8701.
09-03-2010, 13:23
iedereen?

probeer jou nog te overtuigen want komop he..

als dirk niet achter badr staat kan ie toch niet vechten??

dirk5
09-03-2010, 13:28
iedereen?

probeer jou nog te overtuigen want komop he..

als dirk niet achter badr staat kan ie toch niet vechten??

Dat ie goed is, is mij bekend.

diehard fan zal ik alleen niet worden denk ik.

8701.
09-03-2010, 13:34
Dat ie goed is, is mij bekend.

diehard fan zal ik alleen niet worden denk ik.

sterker nog je bent anti badr en altijd voor de tegenstander..

daarom word je ook uitgekotst door velen..

dirk5
09-03-2010, 13:47
sterker nog je bent anti badr en altijd voor de tegenstander..

daarom word je ook uitgekotst door velen..

haha, je hebt gelijk (had niet verwacht dat ooit te zeggen)

Moet je nagaan dat ik nog meer geliefd ben dan jij hier :)

8701.
09-03-2010, 13:51
haha, je hebt gelijk (had niet verwacht dat ooit te zeggen)

Moet je nagaan dat ik nog meer geliefd ben dan jij hier :)

je hebt het al meerdere keren gezegd, weet je nu ook al niet meer wat je wel en niet heb gezegd..

jij bent heel geliefd hier, maar dat komt ook omdat jij zon goed hart hebt he ;)

dirk5
09-03-2010, 13:59
als je denk dat je me daarmee kwetst dan heb je het verkeerd, toont alleen aan dat jij toch best een zielig figuur bent.

jij bent ook zo'n persoon wat scheld met kanker of niet?

maar weer ontopic: WAR IGGY!

Omar.
09-03-2010, 14:08
Vind JLB vs Karaev wel een leuke pot. Zou niet weten wie er als winnaar uitkomt!

Verder vind ik t altijd leuk om de heren aan t werk te zien!

Bonjasky vecht dus niet??????????

8701.
09-03-2010, 14:10
als je denk dat je me daarmee kwetst dan heb je het verkeerd, toont alleen aan dat jij toch best een zielig figuur bent.

jij bent ook zo'n persoon wat scheld met kanker of niet?

maar weer ontopic: WAR IGGY!

wie heeft het hier over kwetsen?

dat woord neem ik niet eens in mn mond..

WAR Badr!! :pimp:

bananenplukster
09-03-2010, 15:01
Ik mis nog bonjasky, saki en spong. Spong zei toch dta hij ook zou vechten op 2 april? Misschien tegen bonjasky? Of rematch tegen saki?

sterrenkijker
09-03-2010, 15:53
bonjasky vecht volgens mijn in mei in roemenie..

Darkness
09-03-2010, 20:39
bonjasky vecht volgens mijn in mei in roemenie..
Jij kijkt te veel naar sterren!

sterrenkijker
10-03-2010, 14:42
bonjasky vecht volgens mijn in mei in roemenie..


Jij kijkt te veel naar sterren!

grapjas :sleep1:

Spong vecht tegen Singh Jaideep!

Sadix
10-03-2010, 15:24
Mijn vcash zit wel goed met deze k1

bijna allemaal 100% zeker fights.

aerts, schilt, badr, overeem.

Thebadguy
10-03-2010, 16:23
Mijn vcash zit wel goed met deze k1

bijna allemaal 100% zeker fights.

aerts, schilt, badr, overeem.

tyron vecht tege jaideep (die koelie vechter)

Thebadguy
10-03-2010, 16:24
Mijn vcash zit wel goed met deze k1

bijna allemaal 100% zeker fights.

aerts, schilt, badr, overeem.

marcelt
13-03-2010, 14:08
http://www.youtube.com/watch?v=Vu2ELJnvcTI