PDA

View Full Version : Mijn sportschool zit niet aangesloten bij een bond



ozzy90
06-03-2010, 12:34
Ik heb een vraag je voor jullie
Ik train al 3 jaar kickboxen en 1 jaar BJJ
Ik zou graag eens een keertje een vechten in de ring. maar mijn sportschool is niet aangesloten bij een bond.
Weten jullie hoe ik dan een wedstijdje kan kickboksen en mma. Ergens in regio amsterdam

Ik weeg 78 1,78 19 jaar

Team Henk & Deb H
06-03-2010, 12:41
je kan jezelf tog aansluitenbijeen bond?

marcelt
06-03-2010, 12:49
Of je gaat bij een sportschool erbij trainen waarbij je wel wedstrijden kan doen.

Peter0711
06-03-2010, 12:51
En als je trouw wilt blijven aan je huidige sportschool,zou ik deze vraag bij je trainer neerleggen! En als die daar niks mee doen,is het toch een kwestie van keuze's maken denk ik!

fight reporter
06-03-2010, 12:55
Bij WFCA kan je zo vechten.
Je hoeft er niet lid van te zijn en kijk op agenda welke gala's er in de buurt worden gehouden.

Eden ids ook leuk voor grappling en dan kan je kijken hoever je op de grond bent.
Ik dacht 14 maart maar zie dit forum

Maar je moet dit samen met je trainer doen en anders bij een andere school gaan kijken.

Briant
06-03-2010, 12:59
Bij WFCA kan je zo vechten.
Je hoeft er niet lid van te zijn en kijk op agenda welke gala's er in de buurt worden gehouden.

Eden ids ook leuk voor grappling en dan kan je kijken hoever je op de grond bent.
Ik dacht 14 maart maar zie dit forum

Maar je moet dit samen met je trainer doen en anders bij een andere school gaan kijken.


Ede, 13 Maart inschrijven kan nog tot en met 10 Maart op Welkom bij Budo Academy Physical (http://www.yoseikan.nl)

Voor wedstrijden MMA, BJJ en grappling hoef je over het algemeen niet bij een bond aangesloten te zijn, je kan je vaak via internet inschrijven. Voor Judo en Kickboxen is dit vaak anders, maar dan kun je vaak jezelf inschrijven bij de bond en alsnog aan wedstrijden doen.

Met je trainer praten is ook een goede suggestie.

R.D.N
06-03-2010, 14:26
:wacko:..............................

Nopain85
06-03-2010, 15:02
zou gewoon lekker worstelen , bjj , kickboksen en boksen bij goede scholen gaan trainen en jezelf inschrijven voor een gevecht.

good luck.

ozzy90
07-03-2010, 14:07
maar geen een van deze zit in de buurt van amsterdam knnen jullie er een die in de buurt van amsterdam mma partijen organiseert. en kan ik mezelf ook inschirjven bij een bond om een kickbox wedstrijd te doen. zo ja welke bond.

bryan
07-03-2010, 14:34
maar geen een van deze zit in de buurt van amsterdam knnen jullie er een die in de buurt van amsterdam mma partijen organiseert. en kan ik mezelf ook inschirjven bij een bond om een kickbox wedstrijd te doen. zo ja welke bond.

serieus ?? regio amsterdam.. pick one man.. geloof dat de meeste bekende scholen wel een vestiging in amsterdam hebben..

google doet wonderen..