PDA

View Full Version : Classic PRIDE Fight: Mauricio Shogun Rua vs Alistair Overeem



Slome
06-03-2010, 15:26
Classic PRIDE Fight –

Mauricio Shogun Rua vs Alistair Overeem

24 feb. 2007 Las Vegas, Nevada op PRIDE 33-Second Coming, dit legendarische gevecht....

Blijft smullen... :thup:



http://squabbles.com/wp-content/uploads/2009/10/104_mauricio_rua_table-300x214.jpg (http://squabbles.com/wp-content/uploads/2009/10/104_mauricio_rua_table.jpg)
Mauricio Shogun Rua


In this fight, Shogun Rua dispatches the skittish – and pre-juiced – Alistair Overeem in a classic matchup…

http://www.youtube.com/watch?v=i3RfDTTatng&feature=player_embedded

(en nee dit is niet een topic om alistair te bashen)

Sendur
06-03-2010, 17:20
Tnx SLome!

ps kan geen reps geven dus hou je te goed ;)

El Bambino
06-03-2010, 17:27
Incasserendsvermogen van Ali is vanaf het begin van zijn carriere zeer zwak.

Slome
06-03-2010, 17:34
Incasserendsvermogen van Ali is vanaf het begin van zijn carriere zeer zwak.

was toch een behoorlijke tik hoor als j t mij vraagt...

ZakKa!
06-03-2010, 17:34
man wat mis ik deze tijd...

RED SCORPION
06-03-2010, 17:40
Incasserendsvermogen van Ali is vanaf het begin van zijn carriere zeer zwak.

Van zo een klap zal bijna iedereen ko gaan... misschien een of ander Hunt of Big Nog niet, maar voor de rest...
Dit sutuatie (GnP) had weinig te maken met incasseringsvermogen.

ICON
06-03-2010, 17:44
Incasserendsvermogen van Ali is vanaf het begin van zijn carriere zeer zwak.

als iemand met de kracht en gewicht van shogun zo´n klap precies op je kin dropt dan gaan bij jou je ogen ook dicht.

el bastardo
06-03-2010, 17:46
Van zo een klap zal bijna iedereen ko gaan... misschien een of ander Hunt of Big Nog niet, maar voor de rest...
Dit sutuatie (GnP) had weinig te maken met incasseringsvermogen.
2x

RamonaS
06-03-2010, 17:48
Incasserendsvermogen van Ali is vanaf het begin van zijn carriere zeer zwak.

jij hebt er echt verstand van...:wacko:

Marquis
06-03-2010, 18:09
Zonde van deze partij Alistair was goed bezig,
Shogun had in die periode meer ervaring dat zie je gelijk.

Garcia
06-03-2010, 18:25
Ik vind dat Alistair qua standup zeer vooruit gegaan is en hij was goed bezig tegen Shogun Die stoot was echt heel mooi getimed zeg.

bladetrinity
06-03-2010, 19:00
Ja het probleem in zijn LHW tijd is dat hij vaak goed begon. Zie ook zijn partij tegen Lidell,eerste keer Rua en ook zijn tweede partij tegen Sergei(al was dit HW). Dat hij na dit begin te snel moe werd.

Niet dat ik dit zeker weet, maar vaak naar zijn goede begin verliest hij toch. Dit probleem lijkt opgelost te zijn nu hij een volwaardige HW is :).

Fyodor
06-03-2010, 19:13
Ja het probleem in zijn LHW tijd is dat hij vaak goed begon. Zie ook zijn partij tegen Lidell,eerste keer Rua en ook zijn tweede partij tegen Sergei(al was dit HW). Dat hij na dit begin te snel moe werd.

Niet dat ik dit zeker weet, maar vaak naar zijn goede begin verliest hij toch. Dit probleem lijkt opgelost te zijn nu hij een volwaardige HW is :).

Idd, lil nog en Werdum kan je hier nog aan toevoegen.

Overeem vs Werdum is trouwens een rematch die er MOET komen. Hij vreet hem nu helemaal op!

62jeroen
06-03-2010, 19:58
Dit probleem lijkt opgelost te zijn nu hij een volwaardige HW is :).
Dat geloof ik pas als hij Brett Rogers pakt in mei (laten we hopen dat die partij er ook echt komt). Brett zou voor hem pas de eerste top-10 vechter zijn in de HW-klasse. Alistair heeft veel potentieel, maar maakt fouten op beslissende momenten. Dat kan niet tegen iemand als Rogers.

bladetrinity
06-03-2010, 20:03
Dat geloof ik pas als hij Brett Rogers pakt in mei (laten we hopen dat die partij er ook echt komt). Brett zou voor hem pas de eerste top-10 vechter zijn in de HW-klasse. Alistair heeft veel potentieel, maar maakt fouten op beslissende momenten. Dat kan niet tegen iemand als Rogers.

Daar heb je helemaal gelijk in. Al deed hij het wel goed tegen crocop(al is die niet meer in zijn prime). Ook leek zijn conditie tegen Peter Aerts en Remy ook goed te zijn(dit is dan weer geen mma).

We zullen het vanzelf zien in strikeforce!

Thebadguy
06-03-2010, 20:42
Incasserendsvermogen van Ali is vanaf het begin van zijn carriere zeer zwak.
NOG steeds als je hem op zn kaak slaat gaat hij neer (of rennen)

Anderson
06-03-2010, 20:58
Dat is gewoon een goede punch.

Mr 1 Leg
07-03-2010, 08:42
Dat is gewoon een goede punch.x2 zeker