PDA

View Full Version : Nieky Holzken vecht niet in Arena!



micha
06-03-2010, 17:38
Nieky Holzken vecht niet in de Arena. Helaas voor de fans.

el bastardo
06-03-2010, 17:38
Why? Balen trouwens!

Slome
06-03-2010, 17:41
Nieky Holzken vecht niet in de Arena. Helaas voor de fans.

omdat?!

en nu wie krijgt Giorgio Petrosyan tegenover zich?

Illest
06-03-2010, 17:47
jammer....die partij was wel vet!

ik heb iets gehoord over gage en tafels?

Micha?

micha
06-03-2010, 17:53
miscommunicatie en contractuele onenigheden.

Ik ken geen vechter die zoveel tafels verkoopt als Nieky Holzken alleen al zijn supertrouwe fans uit Helmond vullen met gemak 25 tafels. Als je je dan bedankt dat heel veel mensen een kaartje kopen voor deze man.
Iedere promototer wil Nieky Holzken op zijn line-up hebben.

ICON
06-03-2010, 17:53
lekker duidelijk weer micha

micha
06-03-2010, 17:54
lekker duidelijk weer micha

sorry.

jammer voor de fans

betuwebiker
06-03-2010, 17:56
[quote=micha;884786]miscommunicatie en contractuele onenigheden.




Van wie z'n kant dan? Ligt het bij de promotor of bij Nieky.

Jammer dat de fans weer de dupe zijn, en raar dat dit weer gebeurd nadat het bijna uitverkocht is.:(

Marquis
06-03-2010, 17:59
Probeert Micha weer eens de zwarte piet uit te delen naar een andere partij (lees Simon) ?!?

Een klein relletje aan het creëren Micha ..?? what's new !

Slome
06-03-2010, 18:01
Probeert Micha weer eens de zwarte piet uit te delen naar een andere partij (lees Simon) ?!?

Een klein relletje aan het creëren Micha ..?? what's new !

2x suptieler brengen kan ook micha..

univers1l
06-03-2010, 18:02
wat jammer

golden glory en showtime moeten echt ophouden met dit zielige gedoe onderling.
fans zijn hier de dupe van.

Illest
06-03-2010, 18:02
er is al langer iets aan de hand tussen GG en IS...althans, zo lijkt het..

Illest
06-03-2010, 18:06
Probeert Micha weer eens de zwarte piet uit te delen naar een andere partij (lees Simon) ?!?

Een klein relletje aan het creëren Micha ..?? what's new !

mwah...valt nu wel mee toch? hij heeft het slechts gemeld...

en ja eerlijk=eerlijk....Holzken zien vechten, is als liefhebber puur genieten geblazen....

dus zeker een aderlating dat hij niet vecht

Marquis
06-03-2010, 18:11
mwah...valt nu wel mee toch? hij heeft het slechts gemeld...

en ja eerlijk=eerlijk....Holzken zien vechten, is als liefhebber puur genieten geblazen....

dus zeker een aderlating dat hij niet vecht


Je moet het anders zien..

Hij gooit ff een lijntje en laat mensen vervolgens speculeren waardoor het over gaat naar een discussie .. en wanneer de vuur in de pan slaat dan komt ome Bas ook ff verhaal doen en sneer uitdelen richting Simon etc etc etc


Dit hebben wij en jij ook al vaker gezien bij dit soort topics van Micha en Jamilla.

Heel doorzichtig dit.

Justinian
06-03-2010, 18:15
Je moet het anders zien..

Hij gooit ff een lijntje en laat mensen vervolgens speculeren waardoor het over gaat naar een discussie .. en wanneer de vuur in de pan slaat dan komt ome Bas ook ff verhaal doen en sneer uitdelen richting Simon etc etc etc


Dit hebben wij en jij ook al vaker gezien bij dit soort topics van Micha en Jamilla.

Heel doorzichtig dit.
Laten we niet gaan speculeren over de vraag waarom het is gepost. Dan gaan we weer offtopic en daar zit niemand op te wachten. Ik ben met name benieuwd naar de reden waarom Nieky niet vecht!

Garcia
06-03-2010, 18:16
Of... Micha komt met nieuws, kan er niet teveel over kwijt of weet niet de ins & outs maar is hij wel zo relaxt dat hij het hier kenbaar maakt.

Er zijn natuurlijk posts geweest vanuit het GG kamp waarbij ik absoluut m'n twijfels had maar ik vind dat Micha hier gewoon netjes gaf op de vraag van Sjoerd en Boris.

Marquis
06-03-2010, 18:19
Laten we niet gaan speculeren over de vraag waarom het is gepost. Dan gaan we weer offtopic en daar zit niemand op te wachten. Ik ben met name benieuwd naar de reden waarom Nieky niet vecht!


Simon wilt dat de gage voledig word betaalt dmv de viptafels die hij verkoopt.Het is iedergeval iets in die richting... Ik hoorde vannacht al een gerucht over deze kwestie.

Justinian
06-03-2010, 18:20
Simon wilt dat de gage voledig word betaalt dmv de viptafels die hij verkoopt.Het is iedergeval iets in die richting... Ik hoorde vannacht al iets over deze kwestie.
Dat zou inderdaad kunnen want daar heb ik ook wel iets van opgevangen.

Slome
06-03-2010, 18:20
marquis ouwe rauwdauwer

Peter0711
06-03-2010, 18:26
Het verbaasd me in ieder geval niet zo! Het is tot nu toe elke It's showtime gebeurt dat partij'en af worden gezegd in de laatste maanden! Ik denk dat de mensen die daar een kaartje voor kopen,rekening moeten houden "met onder voorbehoud van"

Je heb de partij in de Arena pas,wanneer de vechters daadwerkelijk in de ring staat!

Wat de reden is dat een GG vechter terug getrokken wordt,zal vanzelf wel uitkomen denk ik!

micha
06-03-2010, 18:29
Ik meld dit zodat de fans weten dat hij daar niet vecht. That's all folks

Peter0711
06-03-2010, 18:34
Mischien had een reden erbij wel handig geweest,gezien jou reputatie hier op MF als Golden Glory hyper!! :D (zie ook je vorige Topic ;) )

ICON
06-03-2010, 18:51
sorry.

jammer voor de fans


lol :D

das inderdaad beter

remco pardoel
06-03-2010, 18:53
Als je loopt te pochen dat hij minimaal 25 tafels verkoopt..
Dan ga je natuurlijk als promotor zeggen dat je zijn gage koppelt aan de verkoop van tafels.
Als je dat helaas niet waar kan maken dan is de promoter er niet blij mee natuurlijk. Er staan natuurlijk nog meer kostbare partijen op de lijst.
Dan krijg je een miscommunicatie en teleurstelling van twee kanten.
Heb ik het zo goed verwoord / begrepen.

Voor Holzken en GG een gemiste kans om hem tegen de allerbeste v.d. wereld te laten aantreden.
Voor It's Showtime een gemis van een heel attractieve vechter

Het gala is er niet door verloren.

Wheelie
06-03-2010, 19:03
Damn hier baal ik echt van, vond het een van de mooiste partijen van It's Showtime.
Ik vind het goed dat het hier gemeld word maar hoop dat ze er toch nog uit komen.
Nieky is een goede vechter die veel tafels verkoopt, blijkbaar niet genoeg.

bananenplukster
06-03-2010, 19:05
Jammer dan maar geen GG vechter op de it's showtime gala bij GG gala waren er ook geen it's showtime vechters dus nu staan ze quite?:whistling:

Wie neemt het nu op tegen petrsoyan misschien weer chahid? Of misschien buakaw?

Marquis
06-03-2010, 19:07
Het gala is er niet door verloren.

Ben ik niet met je eens dit was natuurlijk een meesterlijke match en vooral een superuitdaging voor Nicky persoonlijk en zijn achterban.

bananenplukster
06-03-2010, 19:14
Wat ook kan is direkci vs kyshenko verplaatsen dat het kyshenko vs petrsoyan wordt en dan direkci vs chahid oulad el hadj(die hebben wat goed te maken met elkaar).

Hendy
06-03-2010, 19:18
Als iemand het de Italiaan moeilijk kon maken.. was het Holzken wel! Jammer.

Ben wel benieuwd wie ze nu tegen Petrosyan zetten, imo toch absoluut de nr 1 op dit moment.

Illest
06-03-2010, 19:23
doorschuiven en Souwer tegen Petrosyan zetten...

Hendy
06-03-2010, 19:26
doorschuiven en Souwer tegen Petrosyan zetten...
Dat zou alles weer goedmaken:D

knift
06-03-2010, 19:27
"ZUCHT" elk jaar het zelfde liedje en wie er schuld heeft boeit me niet maar ik baal er wel van Nieky is geen koekebakker en zie 'm altijd graag vechten.

knift
06-03-2010, 19:30
Dat zou alles weer goedmaken:D



Dat zou ik ook een zeer interesante partij vinden ook al is ie 2x gevochten want er blijven weinig vechters over die het petrosian moeilijk kunnen maken.

payap
06-03-2010, 19:32
Dat is zonde. Petrosyan vs Holzken en Spong vs Manhoef zijn de spannendste partijen van de line up. Had me wel verheugd op Nieky Holzken vs Petrosyan. Holzken zie ik als een van de weinige vechters die Petrosyan kan stoppen.

Verder zie ik alleen kansen voor Andy Souwer, Kychenko, Buakaw en Yodsaenklai. En Saiyok, maar dan op muaythai rules.

Irishrover
06-03-2010, 19:33
Laten we niet gaan speculeren over de vraag waarom het is gepost. Dan gaan we weer offtopic en daar zit niemand op te wachten. Ik ben met name benieuwd naar de reden waarom Nieky niet vecht!

Ik zie het broertje van Nieky weleens posten op kickbox.nl.

Iemand vroeg, kan iemand dit bevestigen?

Toen zei de broertje van Nieky:

'Ja kan ik zoals het er nu voor staat vecht nieky niet in de arena'

Nog niet helemaal zeker.

Zo goed als.

Illest
06-03-2010, 19:47
Dat zou alles weer goedmaken:D

yup..

tis wel kort achter elkaar maar dat blijft gewoon een boeiende partij

@ Irishman

quote van kickbox.nl op mixfight plaatsen = fail

:lol:

BJJrajawali
06-03-2010, 20:00
Als iemand het de Italiaan moeilijk kon maken.. was het Holzken wel! Jammer.

Ben wel benieuwd wie ze nu tegen Petrosyan zetten, imo toch absoluut de nr 1 op dit moment.


Nieky had geen kans tegen pertosyan..... jammer is het wel

BJJrajawali
06-03-2010, 20:00
Dat is zonde. Petrosyan vs Holzken en Spong vs Manhoef zijn de spannendste partijen van de line up. Had me wel verheugd op Nieky Holzken vs Petrosyan. Holzken zie ik als een van de weinige vechters die Petrosyan kan stoppen.

Verder zie ik alleen kansen voor Andy Souwer, Kychenko, Buakaw en Yodsaenklai. En Saiyok, maar dan op muaythai rules.


Spong - Manhoef zal ook wel niet doorgaan.........:crying:

Koike88
06-03-2010, 20:17
Ben ik niet met je eens dit was natuurlijk een meesterlijke match en vooral een superuitdaging voor Nicky persoonlijk en zijn achterban.
Dat is waar, maar It's Showtime draait niet alleen om zijn achterban en Holzken.
Ik ga voor andere partijen, had deze ook wel willen zien maar Petrosyan tegen een andere tegenstander vind ik ook niet erg. Liever zie ik trouwens nog Gago Drago tegen Petrosyan en dan Chahid tegen Kaestner.

appelsap
06-03-2010, 20:28
Wat ik nooit snap is dat dit soort dingen gebeuren terwijl de matchup al bekend gemaakt is, en naar ik aanneem, de contracten getekend zijn. Daar staat toch precies in hoe en wat. Als er een Afspraak is gemaakt over gage obv tafelverkoop, dan staat er toch ook in wat de konsekwenties zijn als daar niet aan wordt voldaan, aan beide kanten.
Het lijkt weer eens een gebrek aan professionaliteit mbt contractsonderhandelingen, waarvan het publiek de dupe wordt.

fransvincent
06-03-2010, 20:35
Spong - Manhoef zal ook wel niet doorgaan.........:crying:
Nieky vecht heelaas niet in de arena jammer .
Ja en dan allemaal spekuleren waarom en hoe kan dat ,er zijn poosters boekjes, enz enz ik denk dat heel veel kickboksliefhebbers naar deze partij uitgekeken hebben maar heelaas simon pruts laat het weer afweeten.en waarom nieky krijt geen gage zoals afgesprooken maar moet daarvoor tafels verkopen waar is pruts mee bezig. Dit komt zeekers niet ten goede aan de kickbokssport. waar blijven de gg vechters de toppers uit de kickboks wereld OOK niet in de arena. En badr hari hebben ze geen beetere tegenstander zo kan hij niet verliezen in de arena dat is logika.
Simon pruts waar ben je mee bezig

oliebol
06-03-2010, 20:45
Jammer dat Nieky niet vecht, maar denk eigenlijk ook niet dat hij gewonnen zou hebben. Als hij al zo uit zijn spel gehouden word door BPP en hier niet goed mee om kan gaan, hoe zal hij dat dan tegen Petrosyan doen? Ik vind Petrosyan tactisch toch wel de beste vechter in zijn klasse dus ik denk dat Petrosyan Nieky weer uit zijn spel zou halen en hiermee een puntenoverwinning zou hebben gekregen.
Neemt niet weg dat ik Nieky geen topper vind, is misschien wel mijn meest favoriete vechter. Maar ik denk dat hij tegen zo'n tactische vechter niet het best uit de verf komt, ik hoop dat daar snel verandering in komt ;)

Peete
06-03-2010, 20:51
Zonde, had deze partij graag gezien!

Rverm
06-03-2010, 20:56
Nieky vecht heelaas niet in de arena jammer .
Ja en dan allemaal spekuleren waarom en hoe kan dat ,er zijn poosters boekjes, enz enz ik denk dat heel veel kickboksliefhebbers naar deze partij uitgekeken hebben maar heelaas simon pruts laat het weer afweeten.en waarom nieky krijt geen gage zoals afgesprooken maar moet daarvoor tafels verkopen waar is pruts mee bezig. Dit komt zeekers niet ten goede aan de kickbokssport. waar blijven de gg vechters de toppers uit de kickboks wereld OOK niet in de arena. En badr hari hebben ze geen beetere tegenstander zo kan hij niet verliezen in de arena dat is logika.
Simon pruts waar ben je mee bezig

je komt uit helmond, dit is je eerste post...toevallig vriend...
misschien had je erbij moeten gaan zitten met onderhandlingen ipv hier het mannetje spelen die het zo goed weet. Denk je dat mij die hele schijt gage van Holzken me wat kan schelen? Het publiek koopt kaarten, ook voor deze partij. Rutz maakt afspraken met de vechters die op ZIJN gala hun partij moeten draaien. Als je niet aan afspraken houd of iets dergelijks of er komen andere zaken tussen, dan is het jammer en kan "de baas" het contract beeindigen. Je had bij de eerste mm een bericht neermoeten zetten hoe goed dat gala wel niet was. Nu is er gezeik met Holzken en jij plaatst een bericht dat het gala slecht is. Noem is iemand tegen wie Badr Hari kan staan? Tegen Schilt heeft ie in een jaar tijd paar keer gestaan, tegen Overeem heeft ie in een jaar tijd paar keer gestaan...De andere zwaargewichten van jouw favoriete sportschool maken geen kans tegen Badr. Hesdy Gerges heeft een andere zwaargewicht van GG gedegradeerd tot een Nieuwelingenklasser een aantal maanden terug en hem kickboksles gegeven. Tis klote dat Holzken niet meer vecht, je bent heus niet de enige die teleurgesteld is, maar kom niet praten over hoe slecht alles is enzo.

Marquis
06-03-2010, 20:59
je komt uit helmond, dit is je eerste post...toevallig vriend...
misschien had je erbij moeten gaan zitten met onderhandlingen ipv hier het mannetje spelen die het zo goed weet. Denk je dat mij die hele schijt gage van Holzken me wat kan schelen? Het publiek koopt kaarten, ook voor deze partij. Rutz maakt afspraken met de vechters die op ZIJN gala hun partij moeten draaien. Als je niet aan afspraken houd of iets dergelijks of er komen andere zaken tussen, dan is het jammer en kan "de baas" het contract beeindigen. Je had bij de eerste mm een bericht neermoeten zetten hoe goed dat gala wel niet was. Nu is er gezeik met Holzken en jij plaatst een bericht dat het gala slecht is. Noem is iemand tegen wie Badr Hari kan staan? Tegen Schilt heeft ie in een jaar tijd paar keer gestaan, tegen Overeem heeft ie in een jaar tijd paar keer gestaan...De andere zwaargewichten van jouw favoriete sportschool maken geen kans tegen Badr. Hesdy Gerges heeft een andere zwaargewicht van GG gedegradeerd tot een Nieuwelingenklasser een aantal maanden terug en hem kickboksles gegeven. Tis klote dat Holzken niet meer vecht, je bent heus niet de enige die teleurgesteld is, maar kom niet praten over hoe slecht alles is enzo.


Gooi het er uit.. wees geen binnenvetter.

fransvincent
06-03-2010, 21:04
Supper slecht allemaal lekker thuis blijven

Illest
06-03-2010, 21:16
Supper slecht allemaal lekker thuis blijven

jij zit gewoon te stangen....:lol:

Anderson
06-03-2010, 21:28
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes:

Holzken moet Petrosyan het moeilijk maken hha hhahah :rotflmao::rotflmao:

Volgens mij zijn mensen deze partij vergeten.

http://www.youtube.com/watch?v=zkd601iL2kM
http://www.youtube.com/watch?v=PQ8p2zWjRDc&feature=related

delightone
06-03-2010, 21:49
Het is zonde dat hij niet vecht maar zoals iemand hierboven als zei.
Er is toch een contract als het aangekondigd wordt, waarom houdt rutz holzkens niet aan zijn contract of net andersom.
En buiten wat micha zei als hij 25 tafels vol krijgt a 6000 euro lijkt me toch een grote payday voor die prijs ga ik nog wel tegen hari en manhoef tegelijk staan en nog echt me best doen er een hoek door te krijgen.

Marquis
06-03-2010, 21:51
Dat is waar, maar It's Showtime draait niet alleen om zijn achterban en Holzken.
Ik ga voor andere partijen, had deze ook wel willen zien maar Petrosyan tegen een andere tegenstander vind ik ook niet erg. Liever zie ik trouwens nog Gago Drago tegen Petrosyan en dan Chahid tegen Kaestner.


Er zijn een hoop fans die een kaartje kopen en die van ver komen om Nicky te zien vechten. Dat bedoel ik met zijn achterban.

Dat betreft heeft die FransDuits figuur die hier post wel gelijk..
Men moet dit soort partijen op zwart wit vast leggen en dan pas naar buiten brengen en kaarten verkopen. Een vreemde constructie ook als je het mij vraagt om een vechter tafels te laten verkopen.

Als ik morgen een artiest in huur voor een optreden in de Arena dan spreek ik toch ook niet af dat hij zelf viptafels moet verkopen om een percentage van zijn knaken te vangen. Ik organiseer een evenement dus ik ben verantwoordelijk voor de kaartverkoop en eventueel de viptafel verkoop.

Nu loopt men wel te zeggen dat het de evenement niet schaad maar dat doet het juist wel. De fans incl vechter en management zijn de dupe hier van.


Helaas moet ik het eens zijn met Micha ondanks dat hij andere intenties heeft door dit zo rauw in de groep te gooien zonder enige uitleg.

mikeymcd
06-03-2010, 21:59
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: :rolleyes:

Holzken moet Petrosyan het moeilijk maken hha hhahah :rotflmao::rotflmao:

Volgens mij zijn mensen deze partij vergeten.




Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat dit op papier echt een KNALLER! is. Dit is echt kut, dit was toch wel een van de mooiste gevechten van de avond. :twak:

Irishrover
07-03-2010, 01:24
yup..

tis wel kort achter elkaar maar dat blijft gewoon een boeiende partij

@ Irishman

quote van kickbox.nl op mixfight plaatsen = fail

:lol:

Haha, hoezo?

bananenplukster
07-03-2010, 02:32
Er zijn een hoop fans die een kaartje kopen en die van ver komen om Nicky te zien vechten. Dat bedoel ik met zijn achterban.

Dat betreft heeft die FransDuits figuur die hier post wel gelijk..
Men moet dit soort partijen op zwart wit vast leggen en dan pas naar buiten brengen en kaarten verkopen. Een vreemde constructie ook als je het mij vraagt om een vechter tafels te laten verkopen.

Als ik morgen een artiest in huur voor een optreden in de Arena dan spreek ik toch ook niet af dat hij zelf viptafels moet verkopen om een percentage van zijn knaken te vangen. Ik organiseer een evenement dus ik ben verantwoordelijk voor de kaartverkoop en eventueel de viptafel verkoop.

Nu loopt men wel te zeggen dat het de evenement niet schaad maar dat doet het juist wel. De fans incl vechter en management zijn de dupe hier van.


Helaas moet ik het eens zijn met Micha ondanks dat hij andere intenties heeft door dit zo rauw in de groep te gooien zonder enige uitleg.

En als dit al contractueel vast lag en holzken er nu op terug gekomen is en liever cash geld wil? Dan ligt de fout toch echt bij holzken;). Contract is contract en niet later zeggen dat het niet haalbaar is dat had hij van te voren moeten bedenken als dit klopt.

joury1986
07-03-2010, 04:12
sayok of yod als vervanger zou wel top zijn! Verder wel jammer

ZanZaiZuk
07-03-2010, 04:58
sayok of yod als vervanger zou wel top zijn! Verder wel jammer

X2, superthai vs petrosyan mooi staaltje thaibox :)

El Bambino
07-03-2010, 11:09
Het verbaasd me in ieder geval niet zo! Het is tot nu toe elke It's showtime gebeurt dat partij'en af worden gezegd in de laatste maanden! Ik denk dat de mensen die daar een kaartje voor kopen,rekening moeten houden "met onder voorbehoud van"

Je heb de partij in de Arena pas,wanneer de vechters daadwerkelijk in de ring staat!

Wat de reden is dat een GG vechter terug getrokken wordt,zal vanzelf wel uitkomen denk ik!

100% Waar!!
Simon verkoopt iets wat hij niet kan garanderen en als het 1x gebeurt ok, maar het is elk jaar hetzelfde!

TheCarnage
07-03-2010, 11:41
Dit bericht heeft echt mijn weekend verpest ouwe... Heb ik 80 eurie neergetikt mede voor deze partij dan krijg je dit, kan niet man...

Kemal
07-03-2010, 11:43
wel klote...

Marquis
07-03-2010, 11:46
Wel grappig om te zien hoe de kampen zijn verdeeld...
Na die interview van Justinian met Simon was een grote gedeelte pro Simon.

Nu hoort men wat vaags over dat Nicky niet meer zal vechten en in eens beweren een aantal weer dat Simon nooit brengt wat hij maanden lang van te voren verkoopt aan het publiek.

Als ik het verhaal een beetje begrijp dan vind ik ik het raar dat Nicky er voor moet zorgen dat er viptafelfs verkocht moet worden zodat hij zijn knaken krijgt.

Ik krijg hierbij het gevoel dat Nicky zich in heeft gekocht om te mogen vechten in de Arena.En dat Simon niet de intentie had hem uberhaubt op te stellen in zijn programma maar met een lucratieve deal toch was gezwicht.

De viptafels zijn de voorgaande jaren toch ook als zoete broodjes verkocht (wij hebben namelijk niets aan Nicky hoeven over te dragen voor die tafel) of had Nicky toen ook aandelen bij It's Showtime ? :lol:

Aan de andere kant vind ik het wel apart als Simon een product verkoopt aan het publiek dat hij zonder blikken en blozen een partij durft te schrappen zonder rekening te houden met de betalende publiek en de betalende fans en liefhebbers van Nicky.

Ik kan hier uit concluderen dat Simon dus geen waterdichte contracten heeft waardoor hij kan neer zetten wat hij belooft (uitzondering op ziekte,blessure en sterfgevallen) aan ons.

Maar goed het blijft speculeren als buitenstaander en ik verwacht dus binnenkort dat BB als van ouds de vuile was hier gaat doen op MF voor opheldering.

meneerelmo
07-03-2010, 11:54
Mijn ervaring is bij showtime...: kaartje pas heeeel laat kopen, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan. Voor de rest prima gala's maar nergens veranderd de matchmaking zo vaak volgens mij. Ook dit weer erg zonde, al verwacht ik niet dat Holzken echt potten zou gaan breken, ondanks dat ik hem wel echt een attractieve goede vechter vind.

Justinian
07-03-2010, 11:54
Wel grappig om te zien hoe de kampen zijn verdeeld...
Na die interview van Justinian met Simon was een grote gedeelte pro Simon.

Nu hoort men wat vaags over dat Nicky niet meer zal vechten en in eens beweren een aantal weer dat Simon nooit brengt wat hij maanden lang van te voren verkoopt aan het publiek.
Niets zo veranderlijk als de mens ;)

PD_EC
07-03-2010, 12:01
jammer dat nieky niet vecht

Marquis
07-03-2010, 12:08
Niets zo veranderlijk als de mens ;)


Touché :thup:

micha
07-03-2010, 12:10
Bij mij weet je het toch meestal wel zeker .....

anoniem gg
07-03-2010, 12:10
En als dit al contractueel vast lag en holzken er nu op terug gekomen is en liever cash geld wil? Dan ligt de fout toch echt bij holzken;). Contract is contract en niet later zeggen dat het niet haalbaar is dat had hij van te voren moeten bedenken als dit klopt.

Geen vuile was Marquis, gewoon de waarheid, zoals altijd!

Klopt wat je zegt contract is contract mondeling of schriftenlijk, misschien dat de hr Rutz dat contract even kan overleggen, laten zien, publiceren???
OOh nee wacht, het is zoiets als destijds met Badr Hari een mondelinge afspraak van twee gevechten tegen Alistair Overeem een op MMA regels en een op K-1 regels!
Mijn partner Ron neemt normaal altijd 4 tafels af bij het its showtime gala in de Arena, daar is Simon gewoon vanuit gegaan (toen hij hoorde dat dit niet het geval zou zijn, zei hij gewoon dan vecht Nieky maar niet). Dat is natuurlijk niet echt professioneel, helmaal niet als je maar een vechter van GG opstelt. Het is logisch dat mijn partner dan zegt, tja dit jaar zal het er niet van komen om voor mij 4 tafels af te nemen (let op dit geld alleen voor mijn partner zelf en heeft niks te maken met de verkoop van tafels en kaarten in helmond voor de vaste aanhang van Nieky). Dat een promoter een afspraak maakt met aanhang, trainers en andere kaart/tafelverkopers, moet de promotor weten.
GG is een management bedrijf die vechters bij promotors laat vechten, soms organiseren we zelf ook en dan proberen we zoveel mogelijk kaarten en tafels te verkopen.
Wij kunnen dus natuurlijk niet verantwoordelijk worden gehouden voor aannamens van Simon Rutz dat zou te gek zijn.
Wij zijn ook geen its showtime medewerkers zoals Simon zelf zegt in een intervieuw heeft hij 11 vaste mensen in dienst. Wij horen daar niet bij en zijn zelfstandig.
Verder is er gewoon een prijs afgesproken en er is helemaal niks gezegd over tafels of kaarten, ook niet in voorgaande jaren. En Micha heeft gelijk als er iemand een grote aanhang heeft is het Nieky wel.
Ben trouwens benieuwd hoeveel tafels Petrosyan en een vechter als Arthur Kyshenko verkopen in de Arena, ik weet zeker dat het nog geen vierde is van wat Nieky Holzken zou verkopen.
Maar misschien is dit allemaal wel een misverstand en vecht Nieky toch.
Dan heeft het publiek gewonnen en vinden wij bij GG Simon weer lief!

Love and Peace

Justinian
07-03-2010, 12:12
Bij mij weet je het toch meestal wel zeker .....
Ik doelde niet op jou Micha ;)

Marquis
07-03-2010, 12:15
Klopt wat je zegt contract is contract mondeling of schriftenlijk, misschien dat de hr Rutz dat contract even kan overleggen, laten zien, publiceren???
OOh nee wacht, het is zoiets als destijds met Badr Hari een mondelinge afspraak van twee gevechten tegen Alistair Overeem een op MMA regels en een op K-1 regels!
Mijn partner Ron neemt normaal altijd 4 tafels af bij het its showtime gala in de Arena, daar is Simon gewoon vanuit gegaan (toen hij hoorde dat dit niet het geval zou zijn, zei hij gewoon dan vecht Nieky maar niet). Dat is natuurlijk niet echt proffesioneel, helmaal niet als je maar een vechter van GG opstelt. Het is logisch dat mijn partner dan zegt, tja dit jaar zal het er niet van komen 4 tafels (let op dit geld alleen voor mijn partner zelf en heeft niks te maken met de verkoop van tafels en kaarten in helmond voor de vaste aanhang van Nieky). Dat een promoter een afspraak maakt met aanhang, trainers en andere kaart/tafelverkopers, moet de promotor weten.
GG is een management bedrijf die vechters bij promotors laat vechten, soms organiseren we zelf ook en dan proberen we zoveel mogelijk kaarten en tafels te verkopen.
Wij kunnen dus natuurlijk niet verantwoordelijk worden gehouden voor aannamens van Simon Rutz dat zou te gek zijn.
Wij zijn ook geen its showtime medewerkers zoals Simon zelf zegt in een intervieuw heeft hij 11 vaste mensen in dienst. Wij horen daar niet bij en zijn zelfstandig.
Verder is er gewoon een prijs afgesproken en er is helemaal niks gezegd over tafels of kaarten, ook niet in voorgaande jaren. En Micha heeft gelijk als er iemand een grote aanhang heeft is het Nieky wel.
Ben trouwens benieuwd hoeveel tafels Petrosyan en een vechter als Arthur Kyshenko verkopen in de Arena, ik weet zeker dat het nog geen vierde is van wat Nieky Holzken zou verkopen.
Maar misschien is dit allemaal wel een misverstand en vecht Nieky toch.
Dan heeft het publiek gewonnen en vinden wij bij GG Simon weer lief!

Love and Peace


Dus uit jouw verhaal begrijp ik dat Nicky is geslachtofferd door Simon ?

Daar gaan al die reps voor Simon :lol:

micha
07-03-2010, 12:24
Thanks Bas.

Ik hoop dat het dan toch maar geregeld kan worden.

Choukri
07-03-2010, 12:46
Raar verhaal zeg, je zou denken dat die 4 extra tafels ook wel verkopen, als ze niet door Ron (zie post BB) afgenomen worden. Klinkt een beetje als een slap excuus van Simon.

Hopelijk gaat het toch door, ben erg benieuwd naar de uitkomst!

Marquis
07-03-2010, 12:51
Raar verhaal zeg, je zou denken dat die 4 extra tafels ook wel verkopen, als ze niet door Ron (zie post BB) afgenomen worden. Klinkt een beetje als een slap excuus van Simon.

Hopelijk gaat het toch door, ben erg benieuwd naar de uitkomst!


Verhaal is nog eenzijdig kan nog alle kanten op gaan.

Wel jammer voor Nicky ik vind hem de aangenaamste vechter van GG.
Gewoon een Hollandse nuchtere jongen die nog heel jong is zonder poeha en dedicated is naar zijn gezin en zijn carriere. Kunnen een hoop vechters voorbeeld aan nemen.

fransvincent
07-03-2010, 12:59
:pimp:Dat is een hard hebben heer BOON gewoon reageren en op een eerlijke manier. Waar blijft nu de reacktie van Ruts geen tijd zeekers:please: Laat wat Horen

micha
07-03-2010, 13:01
dat si welo. ik zie nog geen reactie van It's showtime.

fransvincent
07-03-2010, 13:45
Mischien te druk,Denken,denken hoe kunnen wij dit uitleggen wat STOM van its showtime .Een tip simon pruts zoek een tovernaar

marcelt
07-03-2010, 14:00
Mijn ervaring is bij showtime...: kaartje pas heeeel laat kopen, zodat je niet voor vervelende verrassingen komt te staan. Voor de rest prima gala's maar nergens veranderd de matchmaking zo vaak volgens mij. Ook dit weer erg zonde, al verwacht ik niet dat Holzken echt potten zou gaan breken, ondanks dat ik hem wel echt een attractieve goede vechter vind.

Ik koop ieder jaar gelijk een kaartje en kan niet anders zeggen dan dat ik ieder jaar een topmatchmaking voorgeschotelt krijg ; er vallen wel eens partijen uit ,maar er komt altijd genoeg voor terug.

Koike88
07-03-2010, 14:09
Voor een leuk prijsje wil ik dan best een tafeltje nemen. Een crisisprijs wel te verstaan.

boola
07-03-2010, 14:15
De meeste zitten hier af te geven op het gala its showtime. Zelf ga ik de laatste 2jaar niet meer. Niet door de line up want die is al jaren de beste van nederland en ja daar valt wel eens een partij uit. Maar ik heb geen zin om 125 euro uittegeven en het dan nog niet goed te kunnen zien. Maar met de line up is niks mis ook al vecht holzken niet. Rutz zorgt bijna altijd ook voor een goeie vervanger

Dragon Tail
07-03-2010, 14:23
Niets zo veranderlijk als de mens ;)

Jawel, het weer!

Oet mo'n!

Slome
07-03-2010, 15:47
It's showtime is HET gala van nederland, ga eens vergelijken hoeveel partijen uitvallen bij de wekelijkse gala'tjes....

kan gebeure...

succes aan een ieder...

phranq
07-03-2010, 15:58
Waar blijft nu de reacktie van Ruts geen tijd zeekers:please: Laat wat Horen

Simon Rutz heeft hier nog nooit gepost, waarom zou hij dat nu wel doen?

Peter0711
07-03-2010, 16:02
Ik begrijp echt niet waarom iedereen hier zo geschokt over doet! :D
Dit is toch niets nieuws?? het gaat toch elk jaar zo! Als jullie zo geschokt zijn,komt dat doordat jullie eigen verwachtingen te hoog waren,en niet door It's showtime!
Indirect natuurlijk wel,dat snap ik,maar nogmaals,dit is niets nieuws,het gaat al jaren zo!! Je koopt het kaartje voor de Arena (jammergenoeg) onder voorbehoud van! Thats it!

Je heb de wedstrijd in de Arena pas wanneer de 2 vechters daadwerkelijk in de ring staan!!!!

(En dan nog geeneens trouwens,want Bob Sapp stond jaren geleden aan het begin van de avond samen met Ernesto en de andere vechters ook in de ring,maar dat gevecht kwam er ook niet..Dus laat ik het zo zeggen,wanneer ze met de handschoenen aan,klaar voor de bel,in de ring staan :D )

Richelieu
07-03-2010, 16:03
Ben overigens wel benieuwd naar de vervanger van Holzken. Op de website van It's Showtime stond Chahid Oulad El Hadj nog vrij op de matchmaking, dus het zou met niets verbazen als hij de vervanger zou zijn van Holkzen.

Stallion
07-03-2010, 16:08
Wat een slap gedoe weer. Zoals Slome zegt; partijen vallen nu eenmaal uit. En om dan elk jaar maar weer te gaan zeiken op It's Showtime. Volgens mij waren er voorgaande jaren goede redenen waarom partijen niet doorgingen. Bijvoorbeeld dat de K1 een gala organiseerde vlak voor It's Showtime of blessures.

Men kan nu wel met een vingertje gaan wijzen naar Rutz, maar bijna niemand kent de afspraken en de inhoud van het contract en dus ook niet de reden van de afzegging.

Natuurlijk is het jammer dat deze partij (waarschijnlijk) niet door gaat maar er staat verder nog een aantal fantastische partijen op het pragramma.

Peter0711
07-03-2010, 16:16
Ben overigens wel benieuwd naar de vervanger van Holzken. Op de website van It's Showtime stond Chahid Oulad El Hadj nog vrij op de matchmaking, dus het zou met niets verbazen als hij de vervanger zou zijn van Holkzen.

Toch liever Andy! ;)

TheCarnage
07-03-2010, 16:24
nou nou nou mensen dat vind ik weer een ander uiterste om nu de mensen die teleurgesteld zijn (waar ik er ook een van ben) te gaan vertellen dat ze slap zijn of dat er niet gesnapt wordt waarom mensen hierdoor "geschokt" zijn.

Kijk uitvallen op een groot toernooi heb je altijd, en als dit is doordat een vechter geblesseerd is of iets dergelijks heb ik daar al veel minder moeite mee, maar als dit is omdat er een financieel geschil is of iets in die aard is dat heel iets anders dat had kortgesloten moeten worden voordat je zo een partij aankondigd, want ja iemand als Holzken daar komen inderdaad een hoop mensen voor.

gieloe
07-03-2010, 16:34
Persoonlijk kan ik er niet zo mee zitten. Mismatch imo!

sterrenkijker
07-03-2010, 16:46
Toch liever Andy! ;)

of misschien mag kyshenko het eens proberen?

Slome
07-03-2010, 16:47
Toch liever Andy! ;)

Andy, Who the F*uck is Andy....!!?

Volgens google (http://images.google.nl/images?q=andy&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7PBEA&redir_esc=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi)

Thebadguy
07-03-2010, 16:52
Probeert Micha weer eens de zwarte piet uit te delen naar een andere partij (lees Simon) ?!?

Een klein relletje aan het creëren Micha ..?? what's new !


X2 ga maar lekker janken misha !!! (nix negatiefs naar nicky hele vette vechter om te zien ) nu zitten we cker in een lege arena , zonder tafels hahahaha NOT

micha
07-03-2010, 17:04
X2 ga maar lekker janken misha !!! (nix negatiefs naar nicky hele vette vechter om te zien ) nu zitten we cker in een lege arena , zonder tafels hahahaha NOT


???

Thebadguy
07-03-2010, 17:05
Ik begrijp echt niet waarom iedereen hier zo geschokt over doet! :D
Dit is toch niets nieuws?? het gaat toch elk jaar zo! Als jullie zo geschokt zijn,komt dat doordat jullie eigen verwachtingen te hoog waren,en niet door It's showtime!
Indirect natuurlijk wel,dat snap ik,maar nogmaals,dit is niets nieuws,het gaat al jaren zo!! Je koopt het kaartje voor de Arena (jammergenoeg) onder voorbehoud van! Thats it!

Je heb de wedstrijd in de Arena pas wanneer de 2 vechters daadwerkelijk in de ring staan!!!!

(En dan nog geeneens trouwens,want Bob Sapp stond jaren geleden aan het begin van de avond samen met Ernesto en de andere vechters ook in de ring,maar dat gevecht kwam er ook niet..Dus laat ik het zo zeggen,wanneer ze met de handschoenen aan,klaar voor de bel,in de ring staan :D )

bij de laatste GLORY in PTA hoopte ik juist dat de line up laatste moment zou worden verandert ...maar helaas stonden de GG toppers alsnog tegen pannekoeken (of pannenkoeken)
..maar als jij nou niet naar ARENA gaat zal er iemand ander heeeeel blij zijn met je kaartje
eerlijk ik was echt geen simon Ruts fan ofzo ...maar die man heeft mijn respect verdient !!! kwalitatief komt er geen gala in nederland in de buurt van its showtime .. showtime is zwaar nr 1 (gevolgt door slamm en vroeger gentleman) maar mede door GG ben ik Simon echt dope gaan vinden ....

net als badr ik was echt tege badr , 1ste keer hari-overeem was ik ook echt voor overeem maaar de tweede keer was ik ECHT ECHT voor BADR .... door al die rand debielen(bass en zijn vrouwtjes hond) van gg raken ze veel fans kwijt , dats jammer vor jongens als nicky want NICKY =TOP !!!

WAR SIMON , badr, tyrone,mosab ,furdjel,murder ,azziz kallah , kleintje !!!

RamonaS
07-03-2010, 17:11
X2 ga maar lekker janken misha !!! (nix negatiefs naar nicky hele vette vechter om te zien ) nu zitten we cker in een lege arena , zonder tafels hahahaha NOT

http://data.boomerang.nl/t/tridion/image/zeiken-doe-je-maar-op-de-plee/s600/zeiken-op-de-plee.jpg

8701.
07-03-2010, 17:51
Dat is natuurlijk niet echt professioneel, helmaal niet als je maar een vechter van GG opstelt.


basje, het zit je dus hoog dat er maar 1 gg vechter gematched staat?

is meteen ook de enige mooie vechter om naar te kijken van gg..

dat zal its showtime niet voor niks hebben gedaan..

its showtime is altijd TOP, with or without gg :thup:

Gerben Zonderland
07-03-2010, 17:56
Ik vind dit echt shit nieuws eerlijk gezegd. Dit was voor mij DE partij. Er zijn verder nog wel mooie partijen, maar dit was voor mij de beste pot. Jammer, heel jammer. Ik wacht nog wel even met het kopen van een kaartje, want als er nog meer gaat uitvallen vind ik het zonde. De line-up zoals die nu staat is top. Maar blijft hij ook zo?

Bolletje
07-03-2010, 18:10
Mischien te druk,Denken,denken hoe kunnen wij dit uitleggen wat STOM van its showtime .Een tip simon pruts zoek een tovernaar

De tovernaar van Oss.

gt-2
07-03-2010, 18:33
Ook beter zo Holzken is totaal kansloos tegen Petrosyan die is ff een maatje de groot voor hem....

Thebadguy
07-03-2010, 18:38
Ik vind dit echt shit nieuws eerlijk gezegd. Dit was voor mij DE partij. Er zijn verder nog wel mooie partijen, maar dit was voor mij de beste pot. Jammer, heel jammer. Ik wacht nog wel even met het kopen van een kaartje, want als er nog meer gaat uitvallen vind ik het zonde. De line-up zoals die nu staat is top. Maar blijft hij ook zo?
niet gaan !!! kan iemand anders gaan hahaha TYRONe vs MANhoef koop ik kaartje voor de rest is ook TOP

murder vs petrosian in nl maken weinig mensen kans tege petrosian maar murder gaat hem wel pijn doen ;) of tarik als zn been ok is..... offf YOUNES (van mousid) dat is ook een topper offff AUSSIE offf panyunsuk !!

anoniem gg
07-03-2010, 18:51
basje, het zit je dus hoog dat er maar 1 gg vechter gematched staat?

is meteen ook de enige mooie vechter om naar te kijken van gg..

dat zal its showtime niet voor niks hebben gedaan..

its showtime is altijd TOP, with or without gg :thup:

Nee hoor, zit mij niet hoog, de waarde van GG vechters is zo hoog dat ze aanbiedingen genoeg krijgen. Ik bedoelde als er maar een GG vechter staat moet je niet verwachten dat je hetzelfde aantal tafels verkoopt als de vorige keer. Het is dan een beetje raar om hierdoor zo een partij af te zeggen. maar het is zijn evenement en Simon bepaald hoeveel tafels je wel of niet moet verkopen, dat is zijn goed recht of het verstandig is is een tweede!
Het was wel te verwachten deze houding van Simon, Petrosyan staat onder ccontract bij Simon en is K-1 max winnaar, als deze zou verliezen tegen Nieky is dat heel zuur voor Simon zowel sportief als vooral financieel.
We zullen zien of het dit jaar top is, ik wens Simon veel succes.

Ps. Je kan nu in iedergeval veel tafels verkopen aan de aanhang van Petrosyan en Arthur of weggeven is ook een optie!

Richelieu
07-03-2010, 18:52
niet gaan !!! kan iemand anders gaan hahaha TYRONe vs MANhoef koop ik kaartje voor de rest is ook TOP

murder vs petrosian in nl maken weinig mensen kans tege petrosian maar murder gaat hem wel pijn doen ;) of tarik als zn been ok is..... offf YOUNES (van mousid) dat is ook een topper offff AUSSIE offf panyunsuk !!

Het was juist de zinderende overwinning van de toen nog onbekende Petrosyan tijdens het RINGS "Blood, Sweat & Tears" gala op Imro Main waardoor hij echt bekend werd en o.a. opviel bij grotere promotors zoals It's Showtime. Main had destijds niets in te brengen!!

jerome-lebanner
07-03-2010, 18:58
niet gaan !!! kan iemand anders gaan hahaha TYRONe vs MANhoef koop ik kaartje voor de rest is ook TOP

murder vs petrosian in nl maken weinig mensen kans tege petrosian maar murder gaat hem wel pijn doen ;) of tarik als zn been ok is..... offf YOUNES (van mousid) dat is ook een topper offff AUSSIE offf panyunsuk !!



murder maakt 0,00000 procent kans om te winnen hij heeft het al een keer geprobeert tegen petrosyan. pet heeft hem zwaar ko geslagen. de enige twee in nederland die een serieuse kans maken zijn aussie en holzken eventueel bourdif met zijn moordende tempo.... thas it goloof me maar ik weet waar ik het over heb

mikeymcd
07-03-2010, 19:18
murder maakt 0,00000 procent kans om te winnen hij heeft het al een keer geprobeert tegen petrosyan. pet heeft hem zwaar ko geslagen. de enige twee in nederland die een serieuse kans maken zijn aussie en holzken eventueel bourdif met zijn moordende tempo.... thas it goloof me maar ik weet waar ik het over heb

uhhhh Souwer ? ooit van gehoord?

Durfal
07-03-2010, 19:19
Blijft toch jammer en zeer spijtig dat je als vechter beoordeelt wordt om hoeveel tafeltjes je schijnbaar kunt verkopen......
Niet om je daadwerkelijke vechterskwaliteiten...........
Maar ja dat is in deze ook oud nieuws ........maar toch..............
Gala's moeten maar groter en groter en dus duurder en dat terwijl je als klant steeds verder weg vd ring komt te zitten als je niet kapitaalkrachtig genoeg bent.....
Persoonlijk vind ik dit toch een jammerlijke ontwikkeling,al ben ik wel blij dat onze mooie sport steeds meer coverage op tv krijgt......
Maar elke sport wereldwijd is kapot gegaan aan het grote geld hopelijk blijft dit de vechtsport bespaart!!!

Osu

Irishrover
07-03-2010, 19:29
Men kan nu wel met een vingertje gaan wijzen naar Rutz, maar bijna niemand kent de afspraken en de inhoud van het contract en dus ook niet de reden van de afzegging.



Inderdaad, we hebben één kant van de overlevering gehoord.

Natuurlijk post Simon zelf hier niet, dat maakt het gecompliceerd.

Maar wie kan het verhaal van de 'VIP tafels zelf verzorgen' bevestigen dan?

Wij kunnen slechts speculeren en het aannemen van mensen die totaal los staan van zowel Nieky als Simon.

Wacht.

Misschien dat Bas Boon het ons kan vertellen. ?

Anderson
07-03-2010, 19:32
murder maakt 0,00000 procent kans om te winnen hij heeft het al een keer geprobeert tegen petrosyan. pet heeft hem zwaar ko geslagen. de enige twee in nederland die een serieuse kans maken zijn aussie en holzken eventueel bourdif met zijn moordende tempo.... thas it goloof me maar ik weet waar ik het over heb


Ja ja ja ja, jij weet waar je het over hebt. Wist je dat Aussie op 76 kg vecht en niet op -70 kg:rolleyes::rolleyes:.

Bourdiff geld hetzelfde 76 kg en 72,5 kg en die 72,5 red die maar net. Holzken kreeg billenkoek van Paramuk die kan het ook vergeten.

Jij weet helemaal niks.

Rverm
07-03-2010, 19:47
Mijn partner Ron neemt normaal altijd 4 tafels af bij het its showtime gala in de Arena, daar is Simon gewoon vanuit gegaan (toen hij hoorde dat dit niet het geval zou zijn, zei hij gewoon dan vecht Nieky maar niet).

Is zijn weekendverlof een ander weekend geworden dat ie afgemeld heeft? ;)
Jij als geen ander weet dat een promoter/manager de regels bepaalt en tis balen dat jullie enige vechter die gematcht stond niet op het grootste en meest aansprekende gala van Europa aanwezig kan/mag zijn maar Simon zou er zijn redenen wel voor hebben.

Gezichtsverlies als Petrosyan zou verliezen? Ik denk dat je meer krediet opbouwt als je tegen de beste gaat staan en dan eventueel verliest dan dat je je beste vechters tegen plaatselijke aardappelboeren als Tony Sylvester laat staan. Dat is pas gezichtsverlies leiden.

Verder is het jammer dat Nieky niet meer vecht, hij hoort er zeker bij. Simon weet dat ie een deel van het publiek een spreekwoordelijke zure beffer bezorgd door Nieky van de mm te halen. Maar hij zou hier zijn redenen dan ook wel goed voor hebben en het zou geen impulsbeslissing zijn. Zonde voor Nieky, zonde voor jou omdat je een bepaalt percentage van zijn gage niet pakt, zonde voor het publiek dat voor Nieky naar de Arena komt en zonde voor Simon Rutz dat hij zo'n topper niet kan plaatsen.

Irishrover
07-03-2010, 19:56
Wacht.

Misschien dat Bas Boon het ons kan vertellen. ?

Ik quote mezelf ff, want ik heb te gehaast gereageerd, ik zag dat Bas namelijk gereageerd heeft op pagina 4..

Silly me..

Illest
07-03-2010, 22:48
als dat de werkelijke reden is, dan haalt Simon hem wel erg makkelijk van de line up...

Slome
07-03-2010, 22:58
Is zijn weekendverlof een ander weekend geworden dat ie afgemeld heeft? ;)
Jij als geen ander weet dat een promoter/manager de regels bepaalt en tis balen dat jullie enige vechter die gematcht stond niet op het grootste en meest aansprekende gala van Europa aanwezig kan/mag zijn maar Simon zou er zijn redenen wel voor hebben.

Gezichtsverlies als Petrosyan zou verliezen? Ik denk dat je meer krediet opbouwt als je tegen de beste gaat staan en dan eventueel verliest dan dat je je beste vechters tegen plaatselijke aardappelboeren als Tony Sylvester laat staan. Dat is pas gezichtsverlies leiden.

Verder is het jammer dat Nieky niet meer vecht, hij hoort er zeker bij. Simon weet dat ie een deel van het publiek een spreekwoordelijke zure beffer bezorgd door Nieky van de mm te halen. Maar hij zou hier zijn redenen dan ook wel goed voor hebben en het zou geen impulsbeslissing zijn. Zonde voor Nieky, zonde voor jou omdat je een bepaalt percentage van zijn gage niet pakt, zonde voor het publiek dat voor Nieky naar de Arena komt en zonde voor Simon Rutz dat hij zo'n topper niet kan plaatsen.

bijna mee eens, zonder die uitbrander naar BB had ik het goed gevonden.. ik bgrijp heel goed dat BB er niet blij mee is... en die centjes,, tja.. dat hoort er nou eenmaal bij...:)

en euh die "spreekwoordelijke zure beffer" proefde ik in me bek,, wat een uitspraak, GADVER;)

knift
07-03-2010, 23:03
Ja ja ja ja, jij weet waar je het over hebt. Wist je dat Aussie op 76 kg vecht en niet op -70 kg:rolleyes::rolleyes:.

Bourdiff geld hetzelfde 76 kg en 72,5 kg en die 72,5 red die maar net. Holzken kreeg billenkoek van Paramuk die kan het ook vergeten.

Jij weet helemaal niks.



hahahaha AU die zal pijn doen:D

knift
07-03-2010, 23:14
Ben overigens wel benieuwd naar de vervanger van Holzken. Op de website van It's Showtime stond Chahid Oulad El Hadj nog vrij op de matchmaking, dus het zou met niets verbazen als hij de vervanger zou zijn van Holkzen.


Chahid stond een tijdje geleden ook gematcht tegen Petrosian maar daar hebben ze vanaf gezien omdat Chahid een aantal partijen verloren had opzich niet verkeerd denk ik maar zou het wel raar vinden als ze 'm nu als nog tegen Petrosian zetten,niets te nadelen van Chahid hoor dat vind ik een echte knokker.

Thebadguy
07-03-2010, 23:42
murder maakt 0,00000 procent kans om te winnen hij heeft het al een keer geprobeert tegen petrosyan. pet heeft hem zwaar ko geslagen. de enige twee in nederland die een serieuse kans maken zijn aussie en holzken eventueel bourdif met zijn moordende tempo.... thas it goloof me maar ik weet waar ik het over heb

murder maakt tegen iedereen kans !!! als die knie zit dan zit petrosian ook hoor .... aussie is inderdaad te zwaar .
ik zou zeggen andy maar jah die heeft al 1 of 2 kanse gehad.

Harrie Nak
08-03-2010, 00:44
Jammer, en zeker als het komt door die 4 van de 25 "lege" tafeltjes waar Bas het over heeft.

ARMENIA
08-03-2010, 01:02
murder maakt tegen iedereen kans !!! als die knie zit dan zit petrosian ook hoor .... aussie is inderdaad te zwaar .
ik zou zeggen andy maar jah die heeft al 1 of 2 kanse gehad.

ja ja.. dat hebben we gezien in Enschede de laatste x dat ze tegenelkaar stonden...

Koike88
08-03-2010, 01:11
Zie 100x liever Drago tegen Petrosyan dan Holzken. Anders krijg je dezelfde partij te zien als tegen Buakaw denk ik inderdaad. Drago is veel explosiever, misschien dat er zomaar een klap raak gaat en Petrosyan naar de grond. Zet Kaestner dan tegen een ander.

Sjaak
08-03-2010, 01:14
Als er een Afspraak is gemaakt over gage obv tafelverkoop, dan staat er toch ook in wat de konsekwenties zijn als daar niet aan wordt voldaan, aan beide kanten.

Begrijp ik het goed als ik zeg dat partijen alleen doorgang vinden als er genoeg tafels verkocht worden ?

En wat is de rol van het publiek dan, wachten tot er vechters komen met een grote achterban :eek:

Wheelie
08-03-2010, 01:36
Persoonlijk kan ik er niet zo mee zitten. Mismatch imo!
Ik vond dit absoluut geen mismatch ;)

Heb het net aan Simon gevraagd of Nieky van de line-up af is gehaald.
Ik weet nog van niks zei hij met een grijns ;)

Ik hoop dan ook dat deze partij gewoon door gaat

cholitzu
08-03-2010, 01:41
Ik vond dit absoluut geen mismatch ;)

Heb het net aan Simon gevraagd of Nieky van de line-up af is gehaald.
Ik weet nog van niks zei hij met een grijns ;)


Die kristallen bol zorgt dan wel voor een hoop onrust op het forum.;)

ARMENIA
08-03-2010, 01:43
Zie 100x liever Drago tegen Petrosyan dan Holzken. Anders krijg je dezelfde partij te zien als tegen Buakaw denk ik inderdaad. Drago is veel explosiever, misschien dat er zomaar een klap raak gaat en Petrosyan naar de grond. Zet Kaestner dan tegen een ander.

als er iemand is die voorspellend vecht dan is het drago wel. als er iemand is die hier superieur overweg mee kan, is het petrosyan wel..

drago zou hem nauwelijks raken jo en uiteindelijk met een dikke dikke puntenachterstand verliezen.

petrosyan tegen holzken zou eigenlijk wel vet zijn, kyscheno, direkci ook wel.

Wheelie
08-03-2010, 01:46
Begrijp ik het goed als ik zeg dat partijen alleen doorgang vinden als er genoeg tafels verkocht worden ?

En wat is de rol van het publiek dan, wachten tot er vechters komen met een grote achterban :eek:
Helaas gebeurd dit steeds vaker dat de vechters die de meeste tafels verkopen eerder aan vechten toe komen dan (betere) vechters die geen tafels verkopen.

Nieky is een geweldige vechter die ook nog eens veel tafels verkoopt, als hij niet vecht komt dat vast niet omdat hij te weinig VIP tafels verkocht heeft. (Dat denk ik ;) )

fransvincent
08-03-2010, 02:06
Heren heb vanavond van simon persoonlijk gehoord dat nieky gewoon vecht in de arena discussi gesloten effe afwachten

micha
08-03-2010, 09:01
toch!

mikeymcd
08-03-2010, 09:04
kijk dat is goed nieuws

Hammerkick
08-03-2010, 09:50
http://94.100.118.40/895500001-895550000/895534901-895535000/895534980_5_actP.jpeg

Volgens Hammerkick en zoon moet Nieky Holzken altijd vechten in de arena !! Kom op, Nieky moet daar staan !!!! :)

http://img251.imageshack.us/img251/6615/dscf0415x.jpg (http://img251.imageshack.us/i/dscf0415x.jpg/)

2 Kanjers, die altijd op de nodige steun (een dvdtje)van mij kunnen rekenen, Nieky Holzken en Johannes Hofman !!

Richelieu
08-03-2010, 10:07
In afwachting van een officieel statement van It's Showtime gaat deze topic op slot, aangezien er nu meerdere verhalen de ronde gaan! Op de website van de organisatie staat Holzken overigens nog steeds vermeld als tegenstander voor Petrosyan.