PDA

View Full Version : time for action



pdr
08-03-2010, 10:15
Ik heb me gister erg zitten opwinden over het gala van gister. Ik heb diverse vechtpartijen en dronken, snuivende vervelende mensen gezien. Het dieptepunt van de avond was dat een grow-shop winkel in de hal zijn nieuwste kast moch tentoonstellen om daarin wiet te kunnen kweken. ( en maar zeuren over negatieve berichtgeving. TE GEK VOOR WOORDEN. Ach het was wel weer een avondje van 1000 jaar aan strafblad. Ik ga voorlopig ook niet meer totdat men inziet dat dit niet langer kan.:boos:

phranq
08-03-2010, 10:29
Ik pleit voor alcoholvrije gala's.

bazooka
08-03-2010, 10:30
Als er geen andere sponsors te vinden zijn en dit gala anders niet neergezet had kunnen worden kan ik er wel mee leven. Ik heb gisteren de partij van het jaar gezien tussen Kraus en Diender en had een geweldige avond, ook al zat er een stelletje luidruchtige snuiverds een tafel naast me.

TOON
08-03-2010, 13:05
Ik pleit voor alcoholvrije gala's.

x2
en die wietlucht vind ik ook niet zo gepast....maakt mij geen reet uit, maar kan me voorstellen als je in de ring staat dat het toch niet zo heel erg fijn is....

Dragon Tail
08-03-2010, 13:10
x2
en die wietlucht vind ik ook niet zo gepast....maakt mij geen reet uit, maar kan me voorstellen als je in de ring staat dat het toch niet zo heel erg fijn is....

Werd er IN de zaal gerookt dan?

Leventdepevent
08-03-2010, 13:13
mmm jammer dat een paar gekken het weer verpesten voor de rest.:S

reefer
08-03-2010, 13:33
Was er zelf ook en ook ik heb me afgevraagd hoe sommige mensen er toch telkens weer goed mee weg komen onder de noemer :VIP tafel,dus ook vip gedrag.Echt in- en intriest wat er gisterenavond weer is gebeurt.Vechten,irritant haantjes gedrag,gooien met spullen.
Ik kan me nmiet voorstellen dat je hier als organisator blij mee bent,maar ja,neem er maar eens afstand van.Zonder al die aardige VIP gasten is er waarschijnlijk geeneens een gala.Maar waar gaan we de grens trekken?
Als het aan mij ligt sowieso geen alcohol verkoop aan publiek(nee.ook niet aan VIP tafels),verder denk ik dat de organisator misschien toch meer geld moet uittrekken voor beveiliging.Zeg niet dat er teweing was,maar de beveiliging vond ik wel heel selectief op bepaalde momenten.(Of heeft dat met aanzien van bepaalde personen te maken?)
Verder wel mooie partijen gezien en duie blijven bij mij bovendrijven maar ook ik hoorde gisteren mensen na afloop dingen zeggen in de trant van"wat een zooitje hier,kom voorlopig niet meer "enz.
Wanneer gaat er eens een mentaliteitsverandering plaatsvinden in de zaal?

Respect

mclahey
08-03-2010, 15:15
Ja. Da's een lastige. Die gasten schijnen een hoop geld in het laatje te brengen. Maar eigenlijk moet je het hele begrip VIP tafel afschaffen. Wat nou VIP. Omdat je meer geld uit kan geven aan onzinnige dingen ben je niet belangrijker dan mensen die dat niet kunnen (of niet willen).
Ik beschouw mezelf tot de laatste categorie. Ik kan het best betalen maar ik zou nog niet aan zo'n tafel gaan zitten als ik geld toe kreeg.
Wat zitten ze nou in je trainingspakkie met je gouden kettingen en tatoeages quasi decadent te doen? Stelletje kruimeldieven.
Als je echt zo belangrijk was had je geen 4 ruggen voor een tafel neer moeten leggen. Domoor.

VIP tafels moeten gratis zijn voor graag geziene en/of speciale gasten. Dat betekent VIP. Een speciale ingang en een speciale plek omdat je belangrijk bent voor de sport of haar imago. Peter Aerts en familie. Die moet een VIP tafel krijgen. Dat soort mensen. Je krijgt pas een VIP tafel als je VERY IMPORTANT bent voor de sport.

Niet omdat je 4 ruggen overhebt die je nergens anders aan kwijt kan omdat het zo crimineel is als je ketting. Of omdat er bloed aan kleeft.

En dan zie je ze nog altijd uit de hoogte in de rondte kijken van 'kijk mij eens VIP zijn'. Alsof ik of iemand anders daar van onder de indruk is. Ik in ieder geval niet. Een VIP ben je om wat je doet en voor die status hoef je geen geld te betalen. Als je dat wel doet ben je een nerd.

Voor degene die in mijn post op zoek zijn naar de oplossing voor het geschetste probleem van de topicopener: die heb ik niet....ik wilde dit gewoon even kwijt.

Grt

Richelieu
08-03-2010, 15:27
Voor degene die in mijn post op zoek zijn naar de oplossing voor het geschetste probleem van de topicopener: die heb ik niet....ik wilde dit gewoon even kwijt.

Snap je verhaal wel Mclahey, maar vergeet niet dat zonder deze VIP's en het hele systeem van de tafels in Nederland er geen gala's met hoogstaande A-klasse partijen kunnen worden georganiseerd. Tot op heden brengen ze het kapitaal om de gevraagde (vaak hoge) gages op te brengen die de vechters vragen.

Fasada
08-03-2010, 15:59
Ik snap het hele VIP tafel principe om je evenement te bekostigen wel maar wat mij altijd opvalt is dat de gage zo hoog zijn....

Er worden soms bedragen gevraagd van vechters waarbij ik soms echt vraag hoe je met een gezonde bedrijfsvoering zo'n vechter op z'n gala kan hebben... We zitten niet in Japan dus het is onzin om zulke bedragen te kunnen betalen.....

En het lijkt erop dat de gages elk jaar weer omhoog gaan....

Slome
08-03-2010, 16:40
Ik heb me gister erg zitten opwinden over het gala van gister. Ik heb diverse vechtpartijen en dronken, snuivende vervelende mensen gezien. Het dieptepunt van de avond was dat een grow-shop winkel in de hal zijn nieuwste kast moch tentoonstellen om daarin wiet te kunnen kweken. ( en maar zeuren over negatieve berichtgeving. TE GEK VOOR WOORDEN. Ach het was wel weer een avondje van 1000 jaar aan strafblad. Ik ga voorlopig ook niet meer totdat men inziet dat dit niet langer kan.:boos:


Viva Hollandia!!!

btw: in haarlem was vorige week het gala alchol vrij... alleen niet voor de tafels..;)

micha
08-03-2010, 17:00
Zonder VIP geen gala. Klaar

MJOKKIE
08-03-2010, 17:23
Ja. Da's een lastige. Die gasten schijnen een hoop geld in het laatje te brengen. Maar eigenlijk moet je het hele begrip VIP tafel afschaffen. Wat nou VIP. Omdat je meer geld uit kan geven aan onzinnige dingen ben je niet belangrijker dan mensen die dat niet kunnen (of niet willen).
Ik beschouw mezelf tot de laatste categorie. Ik kan het best betalen maar ik zou nog niet aan zo'n tafel gaan zitten als ik geld toe kreeg.
Wat zitten ze nou in je trainingspakkie met je gouden kettingen en tatoeages quasi decadent te doen? Stelletje kruimeldieven.
Als je echt zo belangrijk was had je geen 4 ruggen voor een tafel neer moeten leggen. Domoor.

VIP tafels moeten gratis zijn voor graag geziene en/of speciale gasten. Dat betekent VIP. Een speciale ingang en een speciale plek omdat je belangrijk bent voor de sport of haar imago. Peter Aerts en familie. Die moet een VIP tafel krijgen. Dat soort mensen. Je krijgt pas een VIP tafel als je VERY IMPORTANT bent voor de sport.

Niet omdat je 4 ruggen overhebt die je nergens anders aan kwijt kan omdat het zo crimineel is als je ketting. Of omdat er bloed aan kleeft.

En dan zie je ze nog altijd uit de hoogte in de rondte kijken van 'kijk mij eens VIP zijn'. Alsof ik of iemand anders daar van onder de indruk is. Ik in ieder geval niet. Een VIP ben je om wat je doet en voor die status hoef je geen geld te betalen. Als je dat wel doet ben je een nerd.

Voor degene die in mijn post op zoek zijn naar de oplossing voor het geschetste probleem van de topicopener: die heb ik niet....ik wilde dit gewoon even kwijt.

Grt

Touchee!

'There are just some things that money can't buy..'