PDA

View Full Version : Nieky Holzen vecht gewoon in de Arena ....



Jamila
08-03-2010, 19:36
Na enkele geruchten dat Nieky Holzken niet zo aatreden tegen Giorgio Petrosyan wil ik de lucht klaren.

Nieky Holzken vs. Giorgio Petrosyan gaat gewoon door.

Echt een top partij .................... GG-Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:

Peter0711
08-03-2010, 19:40
Tafels zijn alsnog verkocht,hahaha :D

Nou,alsnog eve afwachten lijkt mij,maar tot nu toe goed nieuws!!!

Wheelie
08-03-2010, 19:42
Dat is mooi en inderdaad een vette partij :)

Rverm
08-03-2010, 19:43
Na enkele geruchten dat Nieky Holzken niet zo aatreden tegen Giorgio Petrosyan wil ik de lucht klaren.

Nieky Holzken vs. Giorgio Petrosyan gaat gewoon door.

Echt een top partij .................... GG-Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:

Wat een klotevolk is dat ook heh, die mensen die altijd van die geruchten verspreiden. Zou wel weer 1 of andere internetwarrior geweest zijn...;)

Slome
08-03-2010, 19:47
micha en jamila.... heerlijk.. die 2....:whistling:

Marquis
08-03-2010, 19:48
Wat een klotevolk is dat ook heh, die mensen die altijd van die geruchten verspreiden. Zou wel weer 1 of andere internetwarrior geweest zijn...;)

x2 :lol:



Wel leuk voor Nicky dat het door gaat, ik zou het jammer voor hem vinden als het feestje niet door ging.

marcelt
08-03-2010, 19:56
Micha heeft dus voor niks alles en iedereen zitten opfokken ???

Irishrover
08-03-2010, 19:57
Niet te geloven, voortaan
moet er maar verplicht een bron bij vermeld worden haha.

Goed nieuws, wordt vast een leuke partij.
Ik maak me alleen zorgen om het feit dan Nieky soms statisch vecht.
En Giorgio is erg bewegelijk.

Kemal
08-03-2010, 20:44
goed nieuws dat wordt knallen!!

Marco
08-03-2010, 21:04
gelukkig maar, staat ook zo raar al die lege viptafeltjes....

8701.
08-03-2010, 21:11
och nou is het opeens geweldigggggg

en 2 dagen terugs was het nog simon pruts bla bla

ben blij voor nieky dat ie toch vecht tegen werleds beste maar ik denk toch dat ie het gaat afleggen hoor..

zat al te hopen op kyshenko vs petrosyan of gewoon souwer

TheCarnage
08-03-2010, 21:37
Kijk! Dit maakt mijn week weer helemaal goed!
Dit is toch een van de partijen waar ik mijn kaartje voor gekocht heb!

TOON
08-03-2010, 22:06
Micha heeft dus voor niks alles en iedereen zitten opfokken ???

tja dat denk ik dus weer niet....kan me best voorstellen dat de samenwerking GG vs It's Showtime zulke dingen gebeuren.... misschien heeft GG wat water bij de wijn gedaan, misschien It's showtime....maar ze waren het er denk ik samen wel over eens dat het niet doorgaan van de partij voor beide niet goed zou zijn....ff de zaak op scherp zetten zal het wel geweest zijn....

STERKE JERKE
08-03-2010, 22:39
EERST ZIEN DAN GELOVEN!.....Geldt voor alle partijen in de Arena overigens!

micha
08-03-2010, 22:40
Hoera!!

Highline
08-03-2010, 22:45
top nieuws, nieky was vanochtend lekker aan het trainen

TommieWeber
08-03-2010, 23:25
tja dat denk ik dus weer niet....kan me best voorstellen dat de samenwerking GG vs It's Showtime zulke dingen gebeuren.... misschien heeft GG wat water bij de wijn gedaan, misschien It's showtime....maar ze waren het er denk ik samen wel over eens dat het niet doorgaan van de partij voor beide niet goed zou zijn....ff de zaak op scherp zetten zal het wel geweest zijn....


Eindelijk iemand die het snapt!:D:D

Laten we hopen op een spetterende knal partij! en moge de beste vechter winnen

P.S de helmonder dus:whistling:

marcelt
08-03-2010, 23:30
Ik vind Nieky geweldig, maar geef hem weinig kans in deze partij. Maar ben blij dat ik erbij ben .

biggz
08-03-2010, 23:46
Sorry maar Holzken maakt geen kans tegen Petrosyan.
Die gast heeft afgelopen tijd een bloedspoor achter gelaten in de -70kg divisie door alle toppers te verslaan.

Marquis
09-03-2010, 06:58
Sorry maar Holzken maakt geen kans tegen Petrosyan.
Die gast heeft afgelopen tijd een bloedspoor achter gelaten in de -70kg divisie door alle toppers te verslaan.


Misschien ontaard Nicky zich weer in een andere vechter (zie Joerie Mes)
en verast hij weer iedereen in de Arena. In de Arena gebeuren vaker vreemde dingen.

Zie Zimmerman vs Bregy , Badr vs Sem.. Yvel tegen AO .. ohh nee die ging niet door :D

micha
09-03-2010, 07:21
Zimmerman vs Breggy was niet zo vreemd.

Nieky gaat iedereen verbazen

MataLeo
09-03-2010, 07:30
Mooie partij

Succes Nieky

Marquis
09-03-2010, 07:48
Zimmerman vs Breggy was niet zo vreemd.

Nieky gaat iedereen verbazen


Zimmerman was aan de verliezende hand en in eens kreeg hij een boost om boven zichzelf te stijgen en het karwei af te maken.

Ten minste zo heb ik het ervaren.. het was geen makkelijke karwei voor Zimmerman.

micha
09-03-2010, 08:42
Het was een zwaar beladen partij die alle kanten kon opgaan maar tot mijn grote vreugde door Errol werd gewonnen.

Bitchy tits vs de bonecrusher

een bh in de ring in de arena

Garcia
09-03-2010, 08:47
Goed nieuws!

8701.
09-03-2010, 09:13
waar blijft fransvincent met zn excuses naar Simon Rutz???

Thebadguy
09-03-2010, 09:27
Na enkele geruchten dat Nieky Holzken niet zo aatreden tegen Giorgio Petrosyan wil ik de lucht klaren.

Nieky Holzken vs. Giorgio Petrosyan gaat gewoon door.

Echt een top partij .................... GG-Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

Gr, Jamila:thup:
geruchten ?????
je bedoelt micha die ging janken hahaha

Thebadguy
09-03-2010, 09:29
Zimmerman vs Breggy was niet zo vreemd.

Nieky gaat iedereen verbazen

badr vs sem wasniet vreemd hoor

mclahey
09-03-2010, 09:43
Hoera!!

Wat nou Hoera jonge. Hypocriet figuur!!! Jij hebt dit gerucht ZELF de wereld in gebracht! En toen we naar een bron vroegen zei je 'ja, geloof me nou maar, ik zeg het alleen maar om jullie teleurstelling te besparen en blablabla.
En nou loop je ineens heel hard hoera te roepen en dat je zo blij bent en er zo naar uit kijkt. Wat ben je nou voor een lul van een gozer?

Ik vind uberhaupt niet dat jij in dit topic zou mogen reageren maar als je dat dan toch perse wil zou je dan niet eerst eens beginnen met het aanbieden van je excuses voor het ongemak dat je veroorzaakt?

Alsof er niks aan de hand is jonge. Zo reageer je. Ga anders lekker met die Jamilla op een eiland wonen. Zonder internetverbinding.

phranq
09-03-2010, 09:49
Wat nou Hoera jonge. Hypocriet figuur!!! Jij hebt dit gerucht ZELF de wereld in gebracht! En toen we naar een bron vroegen zei je 'ja, geloof me nou maar, ik zeg het alleen maar om jullie teleurstelling te besparen en blablabla.
En nou loop je ineens heel hard hoera te roepen en dat je zo blij bent en er zo naar uit kijkt. Wat ben je nou voor een lul van een gozer?

Ik vind uberhaupt niet dat jij in dit topic zou mogen reageren maar als je dat dan toch perse wil zou je dan niet eerst eens beginnen met het aanbieden van je excuses voor het ongemak dat je veroorzaakt?

Alsof er niks aan de hand is jonge. Zo reageer je. Ga anders lekker met die Jamilla op een eiland wonen. Zonder internetverbinding.

Je bent zeker vergeten dat het 'gerucht' werd bevestigd door Bas Boon?

Khanom Thom
09-03-2010, 09:50
Wat nou Hoera jonge. Hypocriet figuur!!! Jij hebt dit gerucht ZELF de wereld in gebracht! En toen we naar een bron vroegen zei je 'ja, geloof me nou maar, ik zeg het alleen maar om jullie teleurstelling te besparen en blablabla.
En nou loop je ineens heel hard hoera te roepen en dat je zo blij bent en er zo naar uit kijkt. Wat ben je nou voor een lul van een gozer?

Ik vind uberhaupt niet dat jij in dit topic zou mogen reageren maar als je dat dan toch perse wil zou je dan niet eerst eens beginnen met het aanbieden van je excuses voor het ongemak dat je veroorzaakt?

Alsof er niks aan de hand is jonge. Zo reageer je. Ga anders lekker met die Jamilla op een eiland wonen. Zonder internetverbinding.

Nou, nou, nou... kan het wat minder!? En misschien heeft TOON wel gelijk en mogen we Micha wel bedanken... ;)


tja dat denk ik dus weer niet....kan me best voorstellen dat de samenwerking GG vs It's Showtime zulke dingen gebeuren.... misschien heeft GG wat water bij de wijn gedaan, misschien It's showtime....maar ze waren het er denk ik samen wel over eens dat het niet doorgaan van de partij voor beide niet goed zou zijn....ff de zaak op scherp zetten zal het wel geweest zijn....

simtekf1
09-03-2010, 10:11
Het was een zwaar beladen partij die alle kanten kon opgaan maar tot mijn grote vreugde door Errol werd gewonnen.

Bitchy tits vs de bonecrusher

een bh in de ring in de arena

Nou laten we dan zeggen, Zimmerman tegen Samedov die Zimmerman dankzij de jury won.

mclahey
09-03-2010, 10:23
Je bent zeker vergeten dat het 'gerucht' werd bevestigd door Bas Boon?

Nee. Maar wat wil je daar mee zeggen dan?
Mijn punt is dat als hij een gerucht de wereld in helpt en best wel veel mensen (ik zelf niet bijzonder) waren hier echt ziek van en wilde hun kaartje gaan verbranden en hebben zich flink op zitten winden. Vervolgens blijkt het niet waar te zijn en dan zit hij met dezelfde mensen die hij op het verkeerde been heeft gezet mee te juichen dat het allemaal zo fantastisch is dat het niet waar is. En als je in het woordenboek zoekt zal je merken dat het woord hypocriet vrij goed de lading dekt in zo'n geval.

Wat heeft Bas Boon daar mee te maken? Die loopt hier niet te juichen dat zijn eigen gerucht niet waar is.

phranq
09-03-2010, 10:37
Nee. Maar wat wil je daar mee zeggen dan?
Mijn punt is dat als hij een gerucht de wereld in helpt en best wel veel mensen (ik zelf niet bijzonder) waren hier echt ziek van en wilde hun kaartje gaan verbranden en hebben zich flink op zitten winden. Vervolgens blijkt het niet waar te zijn en dan zit hij met dezelfde mensen die hij op het verkeerde been heeft gezet mee te juichen dat het allemaal zo fantastisch is dat het niet waar is. En als je in het woordenboek zoekt zal je merken dat het woord hypocriet vrij goed de lading dekt in zo'n geval.

Wat heeft Bas Boon daar mee te maken? Die loopt hier niet te juichen dat zijn eigen gerucht niet waar is.

Als je Bas' z'n verhaal leest was het wel iets meer dan een gerucht, ik denk dat je er van uit kan gaan dat dit tussen beide partijen is opgelost. Het is wel heel makkelijk om Micha hier voor te flamen.

mclahey
09-03-2010, 10:45
Als je Bas' z'n verhaal leest was het wel iets meer dan een gerucht, ik denk dat je er van uit kan gaan dat dit tussen beide partijen is opgelost. Het is wel heel makkelijk om Micha hier voor te flamen.


Ik beschuldig hem ook niet van het in de wereld brengen van een gerucht. Ik snap ook niet waar je dat leest in mijn post. Ik beschuldig hem van meejuichen over iets wat hij zelf de wereld in heeft geholpen. Ik zeg ook niet dat hij er niet blij over mag zijn. Ik zeg alleen dat het hem zou hebben gesierd als hij zegt:

Hey jongens. SORRY maar ik had het via betrouwbare bronnen vernomen en wilde jullie hiervan op de hoogte brengen. Het was goed bedoeld. Excuses voor de verwarring. Ik ben heel blij dat het toch door gaat. Hoera!

sterrenkijker
09-03-2010, 10:49
Hoera!!

:fp:

ondiep
09-03-2010, 10:53
Ik beschuldig hem ook niet van het in de wereld brengen van een gerucht. Ik snap ook niet waar je dat leest in mijn post. Ik beschuldig hem van meejuichen over iets wat hij zelf de wereld in heeft geholpen. Ik zeg ook niet dat hij er niet blij over mag zijn. Ik zeg alleen dat het hem zou hebben gesierd als hij zegt:

Hey jongens. SORRY maar ik had het via betrouwbare bronnen vernomen en wilde jullie hiervan op de hoogte brengen. Het was goed bedoeld. Excuses voor de verwarring. Ik ben heel blij dat het toch door gaat. Hoera!



Wat nou Hoera jonge. Hypocriet figuur!!! Jij hebt dit gerucht ZELF de wereld in gebracht! En toen we naar een bron vroegen zei je 'ja, geloof me nou maar, ik zeg het alleen maar om jullie teleurstelling te besparen en blablabla.
En nou loop je ineens heel hard hoera te roepen en dat je zo blij bent en er zo naar uit kijkt. Wat ben je nou voor een lul van een gozer?

Ik vind uberhaupt niet dat jij in dit topic zou mogen reageren maar als je dat dan toch perse wil zou je dan niet eerst eens beginnen met het aanbieden van je excuses voor het ongemak dat je veroorzaakt?

Alsof er niks aan de hand is jonge. Zo reageer je. Ga anders lekker met die Jamilla op een eiland wonen. Zonder internetverbinding.

Just saying, dont shoot the messenger ;):blush:

phranq
09-03-2010, 10:58
Ik beschuldig hem ook niet van het in de wereld brengen van een gerucht. Ik snap ook niet waar je dat leest in mijn post. Ik beschuldig hem van meejuichen over iets wat hij zelf de wereld in heeft geholpen. Ik zeg ook niet dat hij er niet blij over mag zijn. Ik zeg alleen dat het hem zou hebben gesierd als hij zegt:

Hey jongens. SORRY maar ik had het via betrouwbare bronnen vernomen en wilde jullie hiervan op de hoogte brengen. Het was goed bedoeld. Excuses voor de verwarring. Ik ben heel blij dat het toch door gaat. Hoera!

Op het moment dat hij het hier op het forum gooide was het geen gerucht denk ik. En om nu door het stof te gaan vind ik ook een beetje overdreven. Je kan natuurlijk discussiëren over de manier hoe sommige dingen worden gepost, dat ben ik zeker met je eens. Aan de andere kant kan je Micha niet betrappen op het posten van onzin, hij krijgt inside info en post dat hier. Dat het daarna tussen beide partijen word opgelost en de partij toch door gaat wil niet zeggen dat hij sorry moet zeggen, en je kan er vanuit gaan dat hij net zo blij is als de rest dat deze pot toch plaats zal vinden. Just my 2 cents.

mclahey
09-03-2010, 11:36
Just saying, dont shoot the messenger ;):blush:

Hey gast. Snap je nou serieus ECHT nog steeds niet wat ik bedoel of zit je gewoon een beetje irritant te doen?

Het gaat me niet om het gerucht in de wereld brengen (wat hij overigens wel gedaan heeft). Maar daar gaat het dus (voor de derde keer en voor de duidelijkheid) NIET om.
En het gaat mij ook niet om dat hij niet blij mag zijn dat het door gaat.

Het gaat er om dat het hypocriet is om mee te juichen over iets wat je zelf in de wereld hebt gebracht. Dat mag wel, hij mag mee juichen. Maar zeg eerst even sorry. Dat is alles wat ik zeg. Als jij dat door het stof wil noemen is dat jouw mening.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Bedankt voor je bijdrage maar ik blijf gewoon bij mijn eerste post.

Dan ga ik nu weer gewoon door met mijn leven. Ik adviseer je hetzelfde te doen. No hard feelings verder.

8701.
09-03-2010, 11:42
Hey gast. Snap je nou serieus ECHT nog steeds niet wat ik bedoel of zit je gewoon een beetje irritant te doen?

Het gaat me niet om het gerucht in de wereld brengen (wat hij overigens wel gedaan heeft). Maar daar gaat het dus (voor de derde keer en voor de duidelijkheid) NIET om.
En het gaat mij ook niet om dat hij niet blij mag zijn dat het door gaat.

Het gaat er om dat het hypocriet is om mee te juichen over iets wat je zelf in de wereld hebt gebracht. Dat mag wel, hij mag mee juichen. Maar zeg eerst even sorry. Dat is alles wat ik zeg. Als jij dat door het stof wil noemen is dat jouw mening.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Bedankt voor je bijdrage maar ik blijf gewoon bij mijn eerste post.

Dan ga ik nu weer gewoon door met mijn leven. Ik adviseer je hetzelfde te doen. No hard feelings verder.

helemaal mee eens!

wanneer het niet schijnt door te gaan dan its showtime en simon rutz afkraken en wanneer het doorgaat net doen of er niks aan de hand is en blij zijn dat het doorgaat.

phranq
09-03-2010, 11:55
Hey gast. Snap je nou serieus ECHT nog steeds niet wat ik bedoel of zit je gewoon een beetje irritant te doen?

Het gaat me niet om het gerucht in de wereld brengen (wat hij overigens wel gedaan heeft). Maar daar gaat het dus (voor de derde keer en voor de duidelijkheid) NIET om.
En het gaat mij ook niet om dat hij niet blij mag zijn dat het door gaat.

Het gaat er om dat het hypocriet is om mee te juichen over iets wat je zelf in de wereld hebt gebracht. Dat mag wel, hij mag mee juichen. Maar zeg eerst even sorry. Dat is alles wat ik zeg. Als jij dat door het stof wil noemen is dat jouw mening.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Bedankt voor je bijdrage maar ik blijf gewoon bij mijn eerste post.

Dan ga ik nu weer gewoon door met mijn leven. Ik adviseer je hetzelfde te doen. No hard feelings verder.

ge·rucht het; o -en bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.

Snap je dit? Of moet ik het nog verder voor je uitspellen? Wat Micha postte was op dat moment actueel en de waarheid.

No hard feelings verder.

Thebadguy
09-03-2010, 12:19
Wat nou Hoera jonge. Hypocriet figuur!!! Jij hebt dit gerucht ZELF de wereld in gebracht! En toen we naar een bron vroegen zei je 'ja, geloof me nou maar, ik zeg het alleen maar om jullie teleurstelling te besparen en blablabla.
En nou loop je ineens heel hard hoera te roepen en dat je zo blij bent en er zo naar uit kijkt. Wat ben je nou voor een lul van een gozer?

Ik vind uberhaupt niet dat jij in dit topic zou mogen reageren maar als je dat dan toch perse wil zou je dan niet eerst eens beginnen met het aanbieden van je excuses voor het ongemak dat je veroorzaakt?

Alsof er niks aan de hand is jonge. Zo reageer je. Ga anders lekker met die Jamilla op een eiland wonen. Zonder internetverbinding.

x2 en basboon ... die man heeft media training nodig hahaha prutzers

ondiep
09-03-2010, 13:21
Hey gast. Snap je nou serieus ECHT nog steeds niet wat ik bedoel of zit je gewoon een beetje irritant te doen?

Het gaat me niet om het gerucht in de wereld brengen (wat hij overigens wel gedaan heeft). Maar daar gaat het dus (voor de derde keer en voor de duidelijkheid) NIET om.
En het gaat mij ook niet om dat hij niet blij mag zijn dat het door gaat.

Het gaat er om dat het hypocriet is om mee te juichen over iets wat je zelf in de wereld hebt gebracht. Dat mag wel, hij mag mee juichen. Maar zeg eerst even sorry. Dat is alles wat ik zeg. Als jij dat door het stof wil noemen is dat jouw mening.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken. Bedankt voor je bijdrage maar ik blijf gewoon bij mijn eerste post.

Dan ga ik nu weer gewoon door met mijn leven. Ik adviseer je hetzelfde te doen. No hard feelings verder.

Ik post zeker niet om andere mensen te irriteren mocht het zo overkomen mijn excuses, je schrijft alleen in je ene post dat je iemand niet beschuldigd van het in de wereld brengen van een gerucht en in een andere post zet je de specifieke tekst neer waar je diezelfde persoon wel ervan beschuldigd een gerucht de wereld in te brengen.

Dat is iig hoe ik het als neutrale toeschouwer om het zo maar even te noemen lees, nogmaals als het overkomt alsof ik je probeer te irriteren oid mijn excuses dat was niet de bedoeling.

No hard feelings van mijn kant ;)

mikeymcd
09-03-2010, 13:49
Als ik hoorde van uit betrouwbare bronnen dat het niet doorging zou ik het ook posten. Als ik daarna hoor dat ze er toch uit zijn gekomen dan zal ik ook blij zijn.

Maar lekker boeiend. HOLZKEN - PETROSYAN WORDT EEN KNALLER!!!!

Sjaak
09-03-2010, 14:29
Bliven posten zulke geruchten Micha, niks mis mee

TOON
09-03-2010, 14:45
ge·rucht het; o -en bericht dat rondgaat maar waarvan de waarheid onzeker is.

Snap je dit? Of moet ik het nog verder voor je uitspellen? Wat Micha postte was op dat moment actueel en de waarheid.

No hard feelings verder.

x2

je mag vinden van GG of Micha wat je zelf wil maar sla er aub niet in door....
dan kunnen we wel bij iedere topic verontwaardigd gaan reageren...lighten up en ben vooral blij dat GG en It's showtime er voor gezorgd hebben dat het toch doorgaat...

phranq
09-03-2010, 14:50
x2

je mag vinden van GG of Micha wat je zelf wil maar sla er aub niet in door....
dan kunnen we wel bij iedere topic verontwaardigd gaan reageren...lighten up en ben vooral blij dat GG en It's showtime er voor gezorgd hebben dat het toch doorgaat...

Dus dat!

Omar.
09-03-2010, 16:01
Begrijp best dat het misschien op leek dat Nieky niet zou vechten en het daarom werd gepost. Misschien op dat moment de waarheid.

Maar hoe dom is het van Jamila om dit zelf een gerucht te noemen?!

micha
09-03-2010, 16:04
Bliven posten zulke geruchten Micha, niks mis mee

Thanks Sjaak zal ik zeker doen.

Highline
09-03-2010, 16:48
micha had wel gelijk...

Slome
09-03-2010, 17:07
/

Khanom Thom
09-03-2010, 17:17
/

Precies, alle geruchten zijn de wereld uit dus... topic closed!