PDA

View Full Version : Couture: Fedor's going to have to step up and willing to fight top level guys again



Harrie Nak
09-03-2010, 09:42
"At some point Fedor's going to have to step up and be willing to fight top level guys again. I don't know what's going on with him or why he's not willing to do that and certainly (Fabricio) Werdum is one of those guys he's going to have to face to be considered a top fighter. To be pound-for-pound best fighter in the world he's going to have to start facing tougher opponents. Hopefully we'll see the Werdum fight happen."Former UFC Heavyweight Champion Randy Couture weighs in on the Great Fedor Debate after hearing that "The Last Emperor" was not going to make a planned Strikeforce appearance in April against Fabricio Werdum and may not be able to make the May rain date either. There have been rumblings about a lingering hand injury as well as some sticking points in the Strikeforce / M-1 negotiations but all "Captain America" wants to see is Emelianenko fight top level guys. Fedor's last three wins came at the expense of two former UFC heavyweight champions and a power-punching tire mechanic from Illinois. Couture is apparently unimpressed by those wins.

Bron (http://mmaprime.tv/2010/03/08/randy-couture-talks-werdum-vs-fedor/).

micha
09-03-2010, 10:01
ik denk dat Couture zelf een keer wil tegen Fedor

dirk5
09-03-2010, 10:08
Dit komt van dezelfde Couture die op twitter loopt te roepen dat ie tegen james toney wil.....

epic fail.

Mule-Kick
09-03-2010, 10:18
Dit komt van dezelfde Couture die op twitter loopt te roepen dat ie tegen james toney wil.....

epic fail.

Lol hahaha idd. Niet dat Couture zich nog hoeft te bewijzen maar Toney is nu ook bepaald geen top level guy lijkt me...
Alhoewel we hem nog niet in actie hebben gezien natuurlijk, wie weet :P

Sendur
09-03-2010, 10:26
To be pound-for-pound best fighter in the world he's going to have to start facing tougher opponents

Couture heeft gelijk, en dat hij zelf tegen Tony wil heeft er niks mee te maken. Randy is immer niet DE top pound for pound in de wereld.

dirk5
09-03-2010, 10:39
Couture heeft gelijk, en dat hij zelf tegen Tony wil heeft er niks mee te maken. Randy is immer niet DE top pound for pound in de wereld.

Volgensmij heeft Fedor zichzelf niet de titel p4p best gegeven, dat hebben wij gedaan. Dus hij MOET helemaal niks, al helemaal niet omdat Couture dat zegt.

Een jaar geleden waren Arlovski en Barnett de mannen die Fedor konden hebben. Arlovski heeft ie gecrushed, Barnett niet, maar dit was niet zijn schuld.

Fedor is afhankelijk van de tegenstanders die Strikeforce heeft, en die Coker hem geeft, dan kun je wel gaan lopen janken dat dat niet de besten zijn, maar volgensmij heeft hij al vaak genoeg laten zien wie er de GOAT of mma is.

Fedor moet gewoon lekker verder gaan waar hij mee bezig is, en Randy Couture moet lekker tegen de barndon Veras van deze wereld blijven vechten en zijn mond dicht houden.

Sendur
09-03-2010, 10:43
Volgensmij heeft Fedor zichzelf niet de titel p4p best gegeven, dat hebben wij gedaan. Dus hij MOET helemaal niks, al helemaal niet omdat Couture dat zegt.

Een jaar geleden waren Arlovski en Barnett de mannen die Fedor konden hebben. Arlovski heeft ie gecrushed, Barnett niet, maar dit was niet zijn schuld.

Fedor is afhankelijk van de tegenstanders die Strikeforce heeft, en die Coker hem geeft, dan kun je wel gaan lopen janken dat dat niet de besten zijn, maar volgensmij heeft hij al vaak genoeg laten zien wie er de GOAT of mma is.

Fedor moet gewoon lekker verder gaan waar hij mee bezig is, en Randy Couture moet lekker tegen de barndon Veras van deze wereld blijven vechten en zijn mond dicht houden.

Nou zijn management verkondigd hem zo wel.
Hij heeft niet voor niks de WAMMA (wtf) belt.

Dus hij is de beste HW van de wereld, en zo word hij ook op de markt gezet.
Lekker uitmelken denkt zijn management.

Achja wat doet het er ook toe, ik heb Randy altijd al een overrated vechter gevonden. En hij praat graag.

Zelf is hij al lang niet meer geloofwaardig.

Harrie Nak
09-03-2010, 12:41
En de begeleidende video:

http://www.youtube.com/watch?v=yCrpzcMYqHo

Kemal
09-03-2010, 19:07
nice...

El Bambino
09-03-2010, 21:21
Randy is van een topvechter naar een zielig vechter geworden en zijn uitspraken kan je niet eens serieus nemen :D

wrestler_nl
09-03-2010, 23:38
Ik vind dat fedor wel tegen top vechters vecht maar ja ieder z'n eigen mening natuurlijk!
@Dirk5 ...wat is er mis met Brandon Vera? Randy verdient niets minder dan respect om zo goed te presteren @ 46!

Pepe the Ice-Murderer
09-03-2010, 23:49
Randy heeft gewoon gelijk. Fedor vecht gewoon té weinig, alhoewel het het laatste jaar een half wel verbeterd was.

Fabricio wordt gezien als de nummer één tegenstander (voer voor een andere discussie zijn de kansen van Overeem.) maar Werdum werd in de UFC toch maar lekker bijeengemept door Junior Dos Santos.

Dus ik denk dat het voor Fedors geloofwaardigheid (waar echte mma-fans niet aan twijfelen) beter zou zijn als hij gewoon tegen de toppers uit Strikeforce vecht en wint en dan gewoon tekent bij de UFC en daar alles kapotmaakt wat ze hem voorschotelen.

Zo denk ik erover, en ik hoop dat Fedor er ook zo over denkt en dat zijn gezondheid en/of eventuele blessures dit niet in de weg staan.

Pepe the Ice-Murderer
09-03-2010, 23:51
PS Ik wil met mijn vorige post niet zeggen dat Werdum niet bij de toppers behoort, voor alle duidelijkheid: WAR WERDUM! Maar niet tegen Fedor :D

Slome
10-03-2010, 20:05
Juanito Ibarra warns UFC superstars: James Toney is a born fighter
Juanito Ibarra, the man credited for improving the stand-up skills of former, UFC light heavyweight champion, Quinton “Rampage” Jackson, has been speaking about potential surprise package boxing champion, James Toney will be when he steps inside the octagon, saying the man is a born fighter.
Speaking via FightHype.com (http://www.fighthype.com/pages/content7119.html?PHPSESSID=529ffda41732d4f42bbaf4d a3d9e4c00), Ibarra said:

“He's a born fighter. People are talking about his age and things like that, but James Toney was born to fight; end of story! He has the passion and the will to continue to learn and get better…I believe that people will see that James Toney is for real and I won't be surprised, but I think the world will be surprised… Toney threw a head kick at me the other day and, like I said, I'm not surprised that he can do it, it's just that he's doing it that fast. His flexibility is there and that's one of the things that we are working on, besides other things like the ground game and everything else that you have to work on in MMA, but it's just a pleasant surprise.”
Toney could be about to make his UFC debut against “Hall of Famer, Randy Couture sometime over the summer months. How will the boxer cope with the clinch game and takedowns of the master of the octagon? It looks like we may get the chance to find out.

http://assets.sbnation.com/assets/191618/juanito.jpg

bryan
11-03-2010, 00:15
randy moet zelf stoppen om van HW naar LHW te springen iedere keer als hij verliest..

Mr 1 Leg
11-03-2010, 08:42
ik wil fedor zien knokken meer ni simpel en randy is en blijft een topper net zoals fedor.;)

micha
11-03-2010, 08:44
ik heb echt veel respect voor Randy. Hij is een sympatieke kerel. Hij is 46 en draait nog steeds aardig mee dat op zich is al een super prestatie!