PDA

View Full Version : Remy Bonjasky carriere.



Irishrover
09-03-2010, 17:08
Geen ongegrond verhaal of lastering.

Maar,

Heb het gevoel dat Bonjasky-Lief binnenkort zijn carriere tot stilstand brengt.

Denk dat hij z'n laatste flappen aan het innen is, nog even wat losse wedstrijden vechten & seminars geven in landen waar het kickboxen niet gemeenzaam is.

Maybe dat hij dit jaar nog één keer in het befaamde Yokohama Arena te bewonderen is voor de K-1 WGP.

Nadat hij de gordel in 2008 had ontvangen gaf Bonjasky aan dat hij nog één of twee jaar ging strijden en dat hij daarna ging kappen.

Afgelopen December stond ik een beetje verpaft te kijken naar Bonjasky, dit om het feit dat hij wat minder getraind eruitzag. Hij was +/- 2,8 kilo afgevallen.

Dit hoeft natuurlijk niets te zeggen, maar het eerste denkbeeld wat ik kreeg was dat hij wellicht steeds minder gemotiveerd is om te knokken.

Nu doet hij ( als het goed is ) niet mee op 3 April in Japan.


Maar mocht Bonjasky willen stoppen binnenkort, dat is dat zijn goed recht.
De man heeft een mooie carriere achter de rug en een hele mooie lijst afgeschilderd met maar liefst 3 titels.

Nogmaals: Dit is slechts mijn gedachte goed, ik kan het ook zwaar mis hebben en praat ik zonder betaling in de verleden tijd term.


Mijn vraag aan jullie is: Hoe denken jullie hierover ?


P.S: [A.U.B geen Lasterpraatjes & Kwatongerij plaatsen]
Want ik weet namelijk dat Bonjasky een gevoelig onderwerp is hier.

Slome
09-03-2010, 17:10
zolang er niets officieels is doe ik geen uitspraken...

ik denk dat ie nog lekkr door knokt...

Bonjasky is een echte topper:thup:

JeMalleMoer
09-03-2010, 17:14
Je vraagt of iedereen even wild gaat zitten gissen wat hij denkt of doet. Maar we moeten wel lief blijven.

nou eeh succes.

dirk5
09-03-2010, 17:14
Remy gaat nog wel effe door.

zou hem graag nog 1 keer champ zien worden.

ts De wens is de vader van de gedachte?

edit: ik denk het wel, topic title heet Bonjasky carriere en het gaat er alleen over of hij gaat stoppen....

Irishrover
09-03-2010, 17:20
Je vraagt of iedereen even wild gaat zitten gissen wat hij denkt of doet. Maar we moeten wel lief blijven.

nou eeh succes.

Dank je,

Mixfight is een site waar je kunt discussieren over o.a Kickbox/MMA.
Hierin zul je meningen/feiten/gedachtengoed vinden.

Vrij normaal dat we ook kunnen discussieren over dit onderwerp.

Lief zijn vind ik een ongepaste term, bedoel meer: Geen onnodige beledigingen of gespuis.

Is toch niet teveel gevraagd ?

XanaduNL
09-03-2010, 17:23
Zou hij niet enorm veel flappen kunnen verdienen met een paar potjes MMA? :P

Slome
09-03-2010, 17:26
Zou hij niet enorm veel flappen kunnen verdienen met een paar potjes MMA? :P


:fp:

Irishrover
09-03-2010, 17:28
Zou hij niet enorm veel flappen kunnen verdienen met een paar potjes MMA? :P

Zou kunnen, maar is niet echt zijn ding, denk je niet?

mikeymcd
09-03-2010, 17:49
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben Irishrover. Hij zei ook backstage na een gevecht (volgens mij met mahoef) dat hij misschien te bang was om aan te vallen. De scherpte en de echte vechterswil lijkt er een klein beetje af te zijn.
Zal het wel jammer vinden. Blijft een uitzonderlijk goede vechter en af en toe ook heel mooi om naar te kijken (neem afgelopen jaar ronde 1 tegen Zimmerman bijv.)

Anderson
09-03-2010, 17:55
Denk nog 1 a 2 jaar maar hij deed het juist goed de laatste finale tegen Zimmerman heel goed gevochten. Shilt ging goed maar daarna maakte die de fout om niet meer aan te vallen.

micha
09-03-2010, 17:57
wat moet hij dan gaan doen? die blijft gewoon kickboksen mensen let maar op. Of hij kondigd aan te stoppen en doet na 2 jaar een come back

Kemal
09-03-2010, 18:28
nou van mij mag ie nog zeker een paar jaar meegaan!
Het zou zonde zijn als hij besluit te stoppen , voor hem en de kickboks wereld...

T15Boxing
09-03-2010, 19:05
De beste man zou kunnen stoppen op zijn 35e. Meestal gaat het alleen maar bergafwaarts na die leeftijd en ik zie graag elke vechter stoppen voordat ze teveel partijen en hun gezondheid verliezen. Met Bonjasky lijkt het me zo dat hij mentaal niet meer op zijn best is, en dat is wel het allerbelangrijkste in alle vechtsporten.

Hij is de reden dat ik K1 volg, sinds 2002 op Europsport. Dus ik gun hem een mooie afsluiting. Mischien die rot Schilt eindelijk verslaan maar mischien is dat teveel gevraagd haha.

sjaakie'tje
09-03-2010, 19:17
Ik denk dat Schilt de motivatie bij veel vechters wegneemt. Neem nu een Le Banner, die heeft nu zowat alles tegen Schilt geprobeerd, maar komt gewoon de reach tekort om hem te verslaan.

Remy heeft hetzelfde probleem. Hij kan ook niet van Schilt winnen en Schilt staat dus in de weg om de titel te pakken. Dat is erg frustrerend voor een vechter, want de belt op het einde van het jaar is toch waar ze het voor doen. What's the point in fighting if you can't get the crown?

Peter0711
09-03-2010, 19:33
Ik denk persoonlijk dat Remy,ondanks het een talent is,andere opties zoals acteren / presenteren / managment,graag wil aanpakken,en daar ook voor open staat! Daarom ben ik van mening,zolang de beste man geen andere aanbiedingen krijgt om een ander pad in te slaan,incl toekomstperspectief,dat we hem gewoon zullen zien kickboksen de komende jaren!

Maar,mocht hij wel een mooie aanbieding krijgen,dat hij daar voorang aangeeft,of op ze minst een aantal stappen terug neemt uit de vechtsport wereld!!

Dat is wat ik gok,gewoon gebasseerd op niks!! :D

Irishrover
09-03-2010, 20:08
Ik denk dat Schilt de motivatie bij veel vechters wegneemt. Neem nu een Le Banner, die heeft nu zowat alles tegen Schilt geprobeerd, maar komt gewoon de reach tekort om hem te verslaan.

Remy heeft hetzelfde probleem. Hij kan ook niet van Schilt winnen en Schilt staat dus in de weg om de titel te pakken. Dat is erg frustrerend voor een vechter, want de belt op het einde van het jaar is toch waar ze het voor doen. What's the point in fighting if you can't get the crown?

Mee eens, Schilt is echt groot en moeilijk om tegen te duelleren.

Zijn reach is enorm, zijn klappen zijn hardvochtig en als tegenstander kom je er ook niet bij.

Het lijkt me inderdaad frustrerend als je keer op keer verliest van dezelfde tegenstander & wetend dat hij onoverwinbaar voor je is.

Irishrover
09-03-2010, 20:13
Ik denk persoonlijk dat Remy,ondanks het een talent is,andere opties zoals acteren / presenteren / managment,graag wil aanpakken,en daar ook voor open staat! Daarom ben ik van mening,zolang de beste man geen andere aanbiedingen krijgt om een ander pad in te slaan,incl toekomstperspectief,dat we hem gewoon zullen zien kickboksen de komende jaren!

Maar,mocht hij wel een mooie aanbieding krijgen,dat hij daar voorang aangeeft,of op ze minst een aantal stappen terug neemt uit de vechtsport wereld!!

Dat is wat ik gok,gewoon gebasseerd op niks!! :D

Ik persoonlijk vind dat hij in het kickboxwereldje moet blijven ( wanneer hij stopt ), hij is de man die een uitstekend beeld kan geven aan de sport.
Bonjasky kan een grote steen bijdrage aan het kickboxen. Net als wat Simon doet.

Klinkt gek, maar Badr & Bonjasky zouden later eventueel samen kunnen werken voor de kickbox kosmos.

Beide zijn spontaan, enthousiast, bezield en hebben een naam.

Peter0711
09-03-2010, 20:24
Ik vindt Badr niet zo spontaan hoor.Hij is een goeie kickbokser,en een kijkcijfer kanon! Dat zeker!! Maar los van die 2 feiten,vindt ik 'm nou ook weer niet zo een super goed gezicht voor de sport! Al moet ik zeggen,dat het de laatste tijd wel steeds wat beter wordt,heb ik het idee.

Spinelbow
09-03-2010, 20:34
de remy die je destijds tegen abidi zag heb ik de afgelopen jaren niet meer gezien

Peter0711
09-03-2010, 20:39
de remy die je destijds tegen abidi zag heb ik de afgelopen jaren niet meer gezien

Alsjeblieft! :D

http://www.youtube.com/watch?v=Yy-sM4Rl4vo

Irishrover
09-03-2010, 21:01
Ik vindt Badr niet zo spontaan hoor.Hij is een goeie kickbokser,en een kijkcijfer kanon! Dat zeker!! Maar los van die 2 feiten,vindt ik 'm nou ook weer niet zo een super goed gezicht voor de sport! Al moet ik zeggen,dat het de laatste tijd wel steeds wat beter wordt,heb ik het idee.

Ben het met je eens als je het over z'n verleden hebt.
Alhoewel ik hem altijd wel spontaan heb gevonden, hij is in voor grapjes.
Lacht heel vaak met die gekke Mike Schaevello & behandeld z'n fans erg goed.


In de ring is het meestal een beangstigend iemand haha.

Maar wat je zelf ook aangeeft, de laatste tijd heeft hij z'n gedrag eerbaar veranderd.
Hoop dat het zo blijft of dat het nog juister wordt.

Hij kan later ook een toepasselijk tintje inschenken voor de sport.

Irishrover
09-03-2010, 21:32
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben Irishrover. Hij zei ook backstage na een gevecht (volgens mij met mahoef) dat hij misschien te bang was om aan te vallen. De scherpte en de echte vechterswil lijkt er een klein beetje af te zijn.
Zal het wel jammer vinden. Blijft een uitzonderlijk goede vechter en af en toe ook heel mooi om naar te kijken (neem afgelopen jaar ronde 1 tegen Zimmerman bijv.)


Ja, je merkt inderdaad dat Bonjasky niet meer snijdend is, dit kan met vele zaken te maken hebben.

Zoals jij aangeeft, hij is bang omdat de scherpte er niet meer is waardoor hij veel moet incasseren.

Of het niveau van vechters wordt zodanig hoger waardoor hij niet kan of wil aanvallen. Althans minder aanvallen.

Denk ook dat zijn afwerende stijl hem niet lang op de frontlinie houdt.
Je zag dat Zimmerman echter wel raad wist met het systeem van Bonjasky.

Andere vechters zullen hier ook op trainen & anticiperen.

NESCIO
09-03-2010, 22:39
@Spinelbow die heb ik juist wel gezien, een beperkte vechter die niet kan boksen en in al die tijd ook niet beter is gaan boksen.

jammer nu de spirit weg lijkt komen de altijd al aanwezige tekortkomingen duidelijk naar boven.

kijk maar is crocop vs remy...

overigens wel respect voor behaalde prestaties, niet voor acteer talenten tegen badr.

meneerelmo
09-03-2010, 23:53
+\- 2,8 kilo eraf...wat is er +/- aan 2,8...vind ik toch vrij precies ;)

Irishrover
10-03-2010, 00:05
+\- 2,8 kilo eraf...wat is er +/- aan 2,8...vind ik toch vrij precies ;)

De milligram heb ik niet kunnen calculeren, vandaar de +/-

martijn2
10-03-2010, 10:34
Voor de gezondheid zal die natuurlijk moeten stoppen , maar hoe krijg je dan die rush van de ring nog?
Dat ga je zeker missen , wat denk ik de reden is dat veel sportmensen maar niet kunnen stoppen ook al weten ze zelf best wat verstandig is .

Volgens mij moet ie dus wel heel sterk in z'n schoenen staan wil die nu , terwijl die bovenaan staat , stoppen.

Stoppen zou zeker verstandig zijn , maar of het lukt :confused:

Illest
10-03-2010, 11:03
Remy oogt idd niet meer zo hongerig...eerlijk is eerlijk.....

blijf t een zeer fraaie vechter vinden

Irishrover
10-03-2010, 12:54
Voor de gezondheid zal die natuurlijk moeten stoppen , maar hoe krijg je dan die rush van de ring nog?
Dat ga je zeker missen , wat denk ik de reden is dat veel sportmensen maar niet kunnen stoppen ook al weten ze zelf best wat verstandig is .

Volgens mij moet ie dus wel heel sterk in z'n schoenen staan wil die nu , terwijl die bovenaan staat , stoppen.

Stoppen zou zeker verstandig zijn , maar of het lukt :confused:

Klopt, er zijn inderdaad een mand vol vechters dat kiest om door te knokken.

Bonjasky vind ik wat pienter ogen, de man weet wel wanneer hij moet stoppen.
Niet dat hij slecht is ofzo, maar de beleving kraakt er steeds meer vanaf.

Nogmaals, ik denk dat het niet al te lang meer duurt.

mclahey
10-03-2010, 16:11
+\- 2,8 kilo eraf...wat is er +/- aan 2,8...vind ik toch vrij precies ;)

Dat als ie gaat zitten schijten het nog maar 2,43 is.

Beetje vreemde topic overigens. Er wordt een puur hypothetische stelling de wereld in geworpen en wij mogen daar niet speculatief of ongegrond op reageren. Tja. Nou goed.

Ik vind het wel leuk dat Bonjasky er bij is en hoop dat hij nog zo lang mogelijk door blijft gaan. NIet mijn favoriete vechter maar dat maakt het aan de andere kant ook wel weer leuk. Beetje een haat liefde verhouding met zijn type vechter maar dan gebeurt er tenminste wel iets qua emoties die het oproept en dat is altijd welkom. Je kan in ieder geval niet neutraal tegenover Bonjasky staan.

Alleen het vriendelijke verzoek om dat opkomst slaapliedje te vervangen. De meeste toernooien zijn om 4 uur snachts en dat heb ik er voor over en dan ben ik gewoon klaarwakker maar je moet het lot niet tarten. Dat liedje heb ik nou wel een keer gehoord.

dirk5
10-03-2010, 16:28
Alleen het vriendelijke verzoek om dat opkomst slaapliedje te vervangen. De meeste toernooien zijn om 4 uur snachts en dat heb ik er voor over en dan ben ik gewoon klaarwakker maar je moet het lot niet tarten. Dat liedje heb ik nou wel een keer gehoord.

Ik heb serieus in alle jaren dat ik de k-1 live kijk nog nooit mijn wekker om 4 uur moeten zetten.

Amerika is 4 uur snachts (UFC strikeforce)
Japan/Korea is altijd 8-10 in de ochtend (pride, k-1, dream)

mclahey
10-03-2010, 16:32
Ik heb serieus in alle jaren dat ik de k-1 live kijk nog nooit mijn wekker om 4 uur moeten zetten.

Amerika is 4 uur snachts (UFC strikeforce)
Japan/Korea is altijd 8-10 in de ochtend (pride, k-1, dream)

Nou vooruit. Feitelijk heb je gelijk. Zaterdag of zondag morgen om 8 uur is voor mij echter hetzelfde als 4 uur. Midden in de nacht....

dirk5
10-03-2010, 16:40
Nou vooruit. Feitelijk heb je gelijk. Zaterdag of zondag morgen om 8 uur is voor mij echter hetzelfde als 4 uur. Midden in de nacht....

haha, op die manier :)

LeeMurray
10-03-2010, 18:48
Remy vecht anders dan een paar jaar geleden, maar hij levert nog steeds top prestaties. Hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij niet wil eindigen als een Muhammad Ali (met letsel e.d.). Misschien verklaart dat zijn voorzichtige stijl de laatste jaren. Verder denk ik dat er niet veel te zeggen valt. Vreemde topic...

Dat als ie gaat zitten schijten het nog maar 2,43 is.

Beetje vreemde topic overigens. Er wordt een puur hypothetische stelling de wereld in geworpen en wij mogen daar niet speculatief of ongegrond op reageren. Tja. Nou goed.

Ik vind het wel leuk dat Bonjasky er bij is en hoop dat hij nog zo lang mogelijk door blijft gaan. NIet mijn favoriete vechter maar dat maakt het aan de andere kant ook wel weer leuk. Beetje een haat liefde verhouding met zijn type vechter maar dan gebeurt er tenminste wel iets qua emoties die het oproept en dat is altijd welkom. Je kan in ieder geval niet neutraal tegenover Bonjasky staan.

Alleen het vriendelijke verzoek om dat opkomst slaapliedje te vervangen. De meeste toernooien zijn om 4 uur snachts en dat heb ik er voor over en dan ben ik gewoon klaarwakker maar je moet het lot niet tarten. Dat liedje heb ik nou wel een keer gehoord.
Tja. Respect voor TS, maar ik begrijp ook niet waarom hij deze topic heeft geopend.

Guillermo
10-03-2010, 18:55
Topicstarter wil gewoon een beetje gal spugen op Remy lijkt mij :whistling:

Irishrover
10-03-2010, 20:04
Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

Mclahey,

Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
(Speculatief of ongegrond )


Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

Ik reflecteerde dit naar mij toe.

mclahey
10-03-2010, 21:53
Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

Mclahey,

Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
(Speculatief of ongegrond )


Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

Ik reflecteerde dit naar mij toe.

Misschien moet je niet van die dure woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen. Dat zou al een stuk onduidelijkheid wegnemen. Beter gebruik je normale woorden want dit gaat je niet al te best af. Je praat best raar :thup:

Irishrover
10-03-2010, 22:26
Misschien moet je niet van die dure woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen. Dat zou al een stuk onduidelijkheid wegnemen. Beter gebruik je normale woorden want dit gaat je niet al te best af. Je praat best raar :thup:

Mclahey, geloof me deze woorden waren goedkoop.
Denk eerder dat het aan jezelf ligt.

Maar ok.

ik zal het makkelijk voor je maken zodat je me begrijpt.

*Ikke vragen voor die mening van jij en andere mensen*



Jij begrijp ?

mclahey
11-03-2010, 10:42
Mclahey, geloof me deze woorden waren goedkoop.
Denk eerder dat het aan jezelf ligt.

Maar ok.

ik zal het makkelijk voor je maken zodat je me begrijpt.

*Ikke vragen voor die mening van jij en andere mensen*

Jij begrijp ?

Ehm. Tja. Nou op zich begrijp ik het wel. Met mijn begripvorming is niets mis.
Ik geef alleen even aan dat je een nogal aparte manier van praten hebt. Het lijkt wel alsof je een vertaalprogramma gebruikt. Dat maakt verder niet uit maar leg eventueel onstane verwarring dan niet bij mij niet alsof ik het niet goed zou begrijpen. Jij zegt het gewoon raar en dat is heel wat anders dan dat ik het niet begrijp.
Ik probeer alleen even te begrijpen waarom je de topic opende. En dat weet ik nu nog steeds niet maar inmiddels interesseert het me eerlijk gezegd ook niet echt meer want deze discussie gaat de hele verkeerde kant op.
Waar de topic ook over mogen gaan, hij gaat in ieder geval niet over jou en mij dus wat mij betreft laten we het zo en hebben we het weer over Bonjasky.

Grt

dirk5
11-03-2010, 11:05
Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

Mclahey,

Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
(Speculatief of ongegrond )


Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

Ik reflecteerde dit naar mij toe.

dude, word jij niet moe van jezelf?

sportfan
11-03-2010, 11:13
#INTERESSANT DOEN AAN#


Even voor de duidelijkheid, mijn intentie is zeker niet om bittere vloeistof te spuwen richting Bonjasky.

Snap ook niet hoe jullie aan deze aangelegenheid komen, mijn verdichtsel is duidelijk.

Simpel gezegd: Ik vraag me af hoe lang Bonjasky nog doorgaat met vechten, aangezien we hier op een forum zitten discussieer ik graag met jullie hierover.

Wat is jullie zienswijze? Meer vroeg ik niet.
Sommige van jullie komen dan met een misplaatste bespiegeling.

Mclahey,

Kom ik met een hypothese, dan 'mag' je van mij altijd responderen.
(Speculatief of ongegrond )


Denk dat je in de war bent geraakt met het beginstuk van mijn betoog.

Ik reflecteerde dit naar mij toe.

#INTERESSANT DOEN UIT#

"mijn verdichtsel is duidelijk" en toen ben ik afgehaakt...

el mustafa
11-03-2010, 12:50
ik vind het toch spijtig dat er zoveel anti -remy mensen zijn , is een goede ambassadeur voor de sport en heefd 3 x de k1 gewonnen , wat willen jullie nog meer ... mischien badr hari ... die heefd nog nooit de k1 gewonnen!!!!

Irishrover
11-03-2010, 13:49
Nederlands is beperkt bij een aantal.
Zat mensen die het wel snappen, dus ik heb me conclusie getrokken.

Zeg ik wel bij, mochten jullie meedoen met een discussie, zal ik goedkope woordjes gebruiken.

Dirk5, wannabe de hoogmoedige held.

Aangezien jij het balletje kaatst..

jij stelt een vraag die je allang aan jezelf moest stellen.
Ook ben je nog eens hypocriet, je weet toch wel hoeveel mensen jou hier uitspuwen?

Ik neem je allang niet meer serieus jongeman.
Mager, negatief - depressief joch.

Ik vraag je vriendelijk om a.u.b om geen aandacht bij mij te vragen.
Hartelijk dank schorriemorrie.

On:

Hoe lang denken jullie dat Bonjasky nog doorgaat ?

Irishrover
11-03-2010, 13:53
#INTERESSANT DOEN AAN#



#INTERESSANT DOEN UIT#

"mijn verdichtsel is duidelijk" en toen ben ik afgehaakt...

Toen kwam je erachter dat je beter je best had moeten op de basisschool.

Justinian
11-03-2010, 14:03
Aub ontopic blijven mensen!!

Illest
11-03-2010, 14:16
Justi, je hebt helemaal gelijk, maar Irishman kan het e.e.a. ook normaal verwoorden.....hij vraagt er min of meer om dat mensen off topic gaan....

on topic:

Remy is echt een topvechter....maar z'n stijl is wel veranderd...oogt minder gretig....maar het blijft een kunst om vanuit je achteruit te blijven scoren...

die 'down' die hij Sem gaf, had ik ook echt niet verwacht...

ik zie 'm graag vechten!

Irishrover
11-03-2010, 14:17
ik vind het toch spijtig dat er zoveel anti -remy mensen zijn , is een goede ambassadeur voor de sport en heefd 3 x de k1 gewonnen , wat willen jullie nog meer ... mischien badr hari ... die heefd nog nooit de k1 gewonnen!!!!

Ik gaf inderdaad ook aan dat hij de sport een nog betere naam kan geven.
Mocht hij ooit stoppen, kan hij aan de slag gaan als promoter, coach, manager of iets dergelijks

Bonjasky doet het goed, lijst/titels liegen er niet om.
Ik zie alleen dat het momenteel minder wordt qua pit/inzet.
Weet niet precies waarom, daar heb ik me vraagtekens ook nog eens bij.

Irishrover
11-03-2010, 14:21
Justi, je hebt helemaal gelijk, maar Irishman kan het e.e.a. ook normaal verwoorden.....hij vraagt er min of meer om dat mensen off topic gaan....

on topic:

Remy is echt een topvechter....maar z'n stijl is wel veranderd...oogt minder gretig....maar het blijft een kunst om vanuit je achteruit te blijven scoren...

die 'down' die hij Sem gaf, had ik ook echt niet verwacht...

ik zie 'm graag vechten!

Ik zal het 'normaal' verwoorden voortaan.

De laatste partij tegen Sem koos hij er voor om direct in de aanval te gaan.
Hij heeft geleerd van Peter & Badr, daarna ging hij nog eventjes door met zwaaien.

Helaas hield hij het niet vol, en ging steeds meer achteruit.
Wel heel jammer, want had graag de finale Bonjasky-Badr gehad.

Justinian
11-03-2010, 15:05
Laatste waarschuwing mensen, ik heb geen zin om als politie-agent op te treden. Gewoon ontopic blijven. Volgende die offtopic gaat heeft een infraction te pakken en ik sluit deze thread.

sportfan
11-03-2010, 15:43
Toen kwam je erachter dat je beter je best had moeten op de basisschool.

Helaas de basisschool was iets te hoog gegrepen voor mij. Ik begrijp uit jouw woorden dat jij deze wel met succes hebt afgerond? Je bent er trots op he?

En wat betreft Remy; die moet gewoon doorgaan aangezien hij een topatleet is, er altijd 'goed' uitziet (voor het mainstream publiek) en hij al jaren 'standaard' bij de laatste 8 behoort (en de halve finale bijna altijd haalt bij de laatste 8).

Daarnaast hoort Remy bij de echte toppers (Sem, Badr, Peter) wat je ook van zijn vechtstijl vinden mag.

Irishrover
11-03-2010, 17:44
Helaas de basisschool was iets te hoog gegrepen voor mij. Ik begrijp uit jouw woorden dat jij deze wel met succes hebt afgerond? Je bent er trots op he?

En wat betreft Remy; die moet gewoon doorgaan aangezien hij een topatleet is, er altijd 'goed' uitziet (voor het mainstream publiek) en hij al jaren 'standaard' bij de laatste 8 behoort (en de halve finale bijna altijd haalt bij de laatste 8).

Daarnaast hoort Remy bij de echte toppers (Sem, Badr, Peter) wat je ook van zijn vechtstijl vinden mag.

Nee joh, ik kon altijd beter mijn vriend.

Ik hoop dat hij nog een aantal jaren blijft doorgaan, anders verdwijnt er een topvechter inderdaad.

Want ik heb het idee dat er niet zoveel aanstromend talent is die de absolute top kan halen ( Badr, Sem, Remy )

Marquis
11-03-2010, 20:13
Ik gaf inderdaad ook aan dat hij de sport een nog betere naam kan geven.
Mocht hij ooit stoppen, kan hij aan de slag gaan als promoter, coach, manager of iets dergelijks

Bonjasky doet het goed, lijst/titels liegen er niet om.
Ik zie alleen dat het momenteel minder wordt qua pit/inzet.
Weet niet precies waarom, daar heb ik me vraagtekens ook nog eens bij.


Wie zegt dat hij al niet alles geeft ? leeftijd speelt ook een rol bij topsporters en sommige takelen nou eenmaal sneller dan de ander af.

Wie zal het zeggen.. zijn management cq promoter zit ook op Mixfight vraag of ze aan deze thread willen deelenemen. :whistling:

Irishrover
11-03-2010, 21:28
Wie zegt dat hij al niet alles geeft ? leeftijd speelt ook een rol bij topsporters en sommige takelen nou eenmaal sneller dan de ander af.

Wie zal het zeggen.. zijn management cq promoter zit ook op Mixfight vraag of ze aan deze thread willen deelenemen. :whistling:

ik zeg dat, geef me mening.
Ik vind dat hij meer achteruit & minder fel vecht.
Gaf in me andere post aan dat het aan vele dingen kan liggen.

Vechters zijn beter, remy durft minder risico te nemen.
Vechters hebben hem misschien door.
Minder gemotiveerd omdat Sem in de weg loopt.

Facade
11-03-2010, 22:39
Ik vind dit wel erg speculatief allemaal hoor. Bovendien heeft zeggen dat iemands inzet minder is niks met een mening geven te maken. Je mening geven is zeggen wat je ergens van vindt, niet dingen constateren terwijl je slechts onderbuikgevoelens hebt om het te ondersteunen.

over het onderwerp dan: ik denk dat hij sowieso nog wel een jaar doorgaat maar je kunt er alleen maar naar raden he....

Irishrover
11-03-2010, 23:24
Ik vind dit wel erg speculatief allemaal hoor. Bovendien heeft zeggen dat iemands inzet minder is niks met een mening geven te maken. Je mening geven is zeggen wat je ergens van vindt, niet dingen constateren terwijl je slechts onderbuikgevoelens hebt om het te ondersteunen.

over het onderwerp dan: ik denk dat hij sowieso nog wel een jaar doorgaat maar je kunt er alleen maar naar raden he....

Klopt, het is ook speculeren. Dat komt bijna bij ieder topic voor.
Is niks nieuws aan, ik blijf zeggen dat het een mening is wanneer ik zeg:
Ik vind dat hij zich minder inzet als een tijdje terug.

Als ik zou zeggen: Hij zet zich minder in, dan hadden we een akkoord.

Marquis
12-03-2010, 07:36
Als ik zou zeggen: Hij zet zich minder in, dan hadden we een akkoord.


Maar hoe kom je er bij dat hij zich minder inzet ? Hij kan kan toch ook alles geven maar dat het er niet uit komt zoals hij dat graag zou willen.

Irishrover
12-03-2010, 08:16
Maar hoe kom je er bij dat hij zich minder inzet ? Hij kan kan toch ook alles geven maar dat het er niet uit komt zoals hij dat graag zou willen.

Met inzet bedoel ik het aanvallend aspect.
Dit kunnen we niet ontkennen, wat dit heeft hij zelf aangegeven.
Een aantal jaren terug kregen we een Remy te zien die 3 rondes lang voor aanvallend spektakel zorgde.
Tegenwoordig geeft hij alleen gas in de 3e ronde.
Ronde 1 & 2 denkt Remy defensief.

Daar is niets mis mee, dat is immers zijn stijl geworden.

Er kan veel meer uitkomen, aanvallen hoeft hij niet uit te stellen tot op het laatst wanneer het
moet.
Want hij bewijst dat hij zeer scherp & actief kan aanvallen in de laatste ronde.
Meestal overwint hij z'n tegenstanders door omdat hij erg slim & tactisch vecht.

mclahey
12-03-2010, 10:34
De een vind Bonjasky te afwachtend -> de ander vindt het wel meevallen
De een vind Schilt saai -> de ander vindt het wel meevallen
De een vind Manhoef zijn dekking niet goed -> de ander vindt het wel meevallen
De een vind Overeem een oneerlijke gast -> de ander vind het wel meevallen

Pfff. Het wordt hoog tijd dat er weer eens gewoon een echte wedstrijd of toernooi komt zodat we het over echte dingen kunnen hebben. We beginnen een beetje op een stelletje ouwe wijven te lijken of voetbalanalitici die achteraf nog eens tachtig jaar na gaan zitten analyseren.

Slome
12-03-2010, 11:42
wat een k*ckb*ks.nl topic......:twak: