PDA

View Full Version : Alistair Overeem vs Brett Rogers: HW titel



Slome
09-03-2010, 18:41
Alistair Overeem vs Brett Rogers will be for the heavyweight title after all

http://images.dailyradar.com/media/uploads/mma/story_large/2009/06/09/brett_rogers.jpg

The heavyweight collision between Strikeforce champion, Alistair Overeem and Brett Rogers will be for the title after all according to the latest report after the decision was made yesterday by all parties involved.

According to Mauro Ranallo’s Hardcore Sports radio show (http://hardcoresportsradio.com/members/Mauro-Ranallo/default.aspx), the fight will now be for the Strikeforce heavyweight title, something that has gathered dust over the past three years, with Fedor Emelianenko vs. Fabricio Werdum pencilled in on the same card as well.

It was originally thought that because Rogers had lost his last fight, a second round stoppage by Fedor Emelianenko, the fight would be a non-title affair. That appears not to matter so much now though, even with the Russian competing on the same card.

Sendur
09-03-2010, 18:42
goed nieuws!!

Zien we ALi weer eens met zijn belt om zijn middel.

mikeymcd
09-03-2010, 18:45
Denk niet dat iemand behalve Fedor in staat is OA te pakken. Maar eindelijk weer is een ECHTE mma pot van ALi. Zin in!!

8701.
09-03-2010, 19:00
2 mannen met veel kracht..

allebei ook aardig op de grond..

beide ko in de vuisten..

ben benieuwd!

dark
09-03-2010, 19:27
Snap niet waarom Rogers een titleshot krijgt?

Kemal
09-03-2010, 19:30
goed nieuws , ben benieuwd naar die pot!!

steftheboxer
09-03-2010, 19:31
2 mannen met veel kracht..

allebei ook aardig op de grond..

beide ko in de vuisten..

ben benieuwd!

Aardig op de grond? Wat hebben we tot nu toe gezien van Rodgers zijn groundgame? AO moet deze gewoon pakken, enige kans die Rodgers heeft is het landen van een goede stoot

Surrender
09-03-2010, 19:38
Title match?? Slaat nergens op, maar ja eindelijk kan Alistair aan de bak in Strikeforce, hopelijk wint ie en kan hij eindelijk zien wie Fedor is

sjaakie'tje
09-03-2010, 20:20
Bijzonder gevaarlijke partij voor Overeem, Rogers heeft enorm veel natuurlijke kracht ( veel meer dan Overeem ) en heeft een zware, gevaarlijke stoot. Fedor mocht er eens van proeven en gelukkig voor hem ging hij niet KO op de grond, maar mi had het even goed het geval kunnen zijn. Denk dat hij het best naar de grond gaat met deze beer.

TOON
09-03-2010, 20:26
beetje gek dat Rogers een titleshot krijgt...maar goed ben allang blij dat deze partij gaat komen!!

Robkitetop03
09-03-2010, 20:26
Goed nieuws eindelijk eens een echte MMA tegenstander van formaat, Rogers heeft zware handen maar ik denk toch dat Overeem hem op de grond zal pakken!

Peter0711
09-03-2010, 20:28
Zouden ze Rogers niet een kans geven voor de titel om elke kans aan te pakke deze weg te halen bij Overeem?

Hendy
09-03-2010, 20:45
Top! heb er zin in..

Wanneer gaat deze pot plaats vinden?

kooivechter
09-03-2010, 21:01
Aardig op de grond? Wat hebben we tot nu toe gezien van Rodgers zijn groundgame? AO moet deze gewoon pakken, enige kans die Rodgers heeft is het landen van een goede stoot


ja aardig op de grond ja. Hij redde zich prima op de grond tegen de beste grondvechter ter wereld op mma regels. Dan kun je wel wat op de grond. Hij was ook in staat om weer op te staan tgen fedor. je zag in die partij dat die gast echt verschrikklijk veel rauwe kracht heeft. Ik denk echt dat dit een lastige wordt voor AO. Rogers had aanvallender moeten zijn tegen Fedor, dat wist hij zelf ook wel. Dat zal hem bij AO niet weer gebeuren. ben benieuwd naar AO in deze partij tegen een top tegenstander.

Ronald
09-03-2010, 21:16
Titleshot of niet vind ik best een lastige in dit geval. Alistair is de kampioen en persoonlijk vind ik het altijd vreemd als de kampioen vecht terwijl de titel niet op het spel staat. Een titel zou eigenlijk altijd op het spel moet staan als de kampioen vecht.

Aan de andere kant komt Rogers van een verliespartij. Het maakt het wel erg vreemd om vanuit een verliespartij een titleshot te krijgen.

De meest logische partij zou Alistair vs Fedor zijn. Fedor is immers contender nr. 1. Maar goed, schijnbaar kan dat niet op dit moment. In dat geval is als alternatief Rodgers helemaal zo gek nog niet... ware het niet dat het dan gelijk om de titel gaat.

Misschien zou je kunnen concluderen dat Alistair wat dat betreft niet als kampioen behandeld wordt. Ook helemaal niet zo gek trouwens gezien zijn lange afwezigheid (+ de aanwezigheid van Fedor). Al met al zorgt dat er dan wel voor dat je een vreemde situatie krijgt als dit.

Maar op zich lijkt Alistair vs Rodgers mij een mooie partij. Dat het dan ook om de titel gaat is dan maar even niet anders.

Hendy
09-03-2010, 21:18
Top! heb er zin in..

Wanneer gaat deze pot plaats vinden?

Heb het al gevonden.. 15mei dus!
Ik zeg: livestreampje @ Mixfight party ;)

Irishrover
09-03-2010, 21:24
Rogers had aanvallender moeten zijn tegen Fedor, dat wist hij zelf ook wel.

Precies! Dat gaf hij aan na de wedstrijd, hij was dik teleurgesteld & gefrustreerd om het feit dat hij op een gegeven moment respect gaf aan Fedor. Hij was even onder de indruk op het laatst, dit omdat hij een paar stoten te eten kreeg.

Dit maakte de partij voor hem verderfelijk.

Anyway,

Beide hebben een vuur effect in de vuisten, Rogers die toch duidelijk liet zien laatst tegen Fedor dat hij op de grond ook geen groentje is.

Kan haast niet wachten.

K-1sunstarr
09-03-2010, 21:28
Wins voor Ali, ik heb alle vertrouwen in.
Ali takedown & ground game is veel beter dan Rogers.
En Roger harde stoten, daar weet Ali raad mee, naar de grond mee en afmaken.
Dus ik gok al mijn VCast op Ali.

GerritTonijn
09-03-2010, 21:29
Ach...wat is die titel in SF nou nog waard....mij boeit het niks, iedereen denkt toch dat Fedor de No1 is.

Hendy
09-03-2010, 21:31
Wins voor Ali, ik heb alle vertrouwen in.
Ali takedown & ground game is veel beter dan Rogers.
En Roger harde stoten, daar weet Ali raad mee, naar de grond mee en afmaken.
Dus ik gok al mijn VCast op Ali. 2x

Peter0711
09-03-2010, 21:35
Altijd fijn met Gerrit in de buurt,hahah :D

Nou,Gerrit,ik denk dat je je daar nog lelijk in vergist.Volgens mij zijn er veel die de titel willen dragen,incl Fedor! (los van het feit dat ik ook geloof dat Fedor NR 1 is)

Juist om die reden denk ik ook dat daarom Rogers ook nu al een shot naar de titel krijgt.
Iedereen wil die titel weghalen bij Allistar.. Met name de organisatie zelf denk ik!

62jeroen
09-03-2010, 22:23
Titelgevecht lijkt mij wel logisch eigenlijk. Nu al Fedor-Overeem is te snel voor een PPV. Verder, het MOET een titelgevecht zijn. Stel dat Rogers wint maar niet de titel krijgt, is iemand in Amerika dan nog geïnteresseerd in Fedor-Overeem? Als Ali verliest van Rogers wordt hij niet meer serieus genomen, dan heeft hij zich opnieuw niet bewezen tegen een top-10 vechter. Dus in dat geval wil iedereen Fedor-Rogers #2 zien. Fedor-Overeem voor de titel is dan niet meer interessant.

TOON
09-03-2010, 22:38
Titleshot of niet vind ik best een lastige in dit geval. Alistair is de kampioen en persoonlijk vind ik het altijd vreemd als de kampioen vecht terwijl de titel niet op het spel staat. Een titel zou eigenlijk altijd op het spel moet staan als de kampioen vecht.

Aan de andere kant komt Rogers van een verliespartij. Het maakt het wel erg vreemd om vanuit een verliespartij een titleshot te krijgen.

De meest logische partij zou Alistair vs Fedor zijn. Fedor is immers contender nr. 1. Maar goed, schijnbaar kan dat niet op dit moment. In dat geval is als alternatief Rodgers helemaal zo gek nog niet... ware het niet dat het dan gelijk om de titel gaat.

Misschien zou je kunnen concluderen dat Alistair wat dat betreft niet als kampioen behandeld wordt. Ook helemaal niet zo gek trouwens gezien zijn lange afwezigheid (+ de aanwezigheid van Fedor). Al met al zorgt dat er dan wel voor dat je een vreemde situatie krijgt als dit.

Maar op zich lijkt Alistair vs Rodgers mij een mooie partij. Dat het dan ook om de titel gaat is dan maar even niet anders.


dit dus!

en stel dat Rogers wint, dan krijgen we dus weer Fedor vs Rogers voor de belt, zou een beetje jammer zijn natuurlijk....maar goed, het is niet anders...

cholitzu
09-03-2010, 22:48
Mijn inziens is Overeem vs Werdum toch de meest logische eerst volgende partij, doorgaan waar je bent gestopt.

lopez86
09-03-2010, 23:17
Bijzonder gevaarlijke partij voor Overeem, Rogers heeft enorm veel natuurlijke kracht ( veel meer dan Overeem ) en heeft een zware, gevaarlijke stoot. Fedor mocht er eens van proeven en gelukkig voor hem ging hij niet KO op de grond, maar mi had het even goed het geval kunnen zijn. Denk dat hij het best naar de grond gaat met deze beer.

Met alle respect, maar hier overschat je Rogers en onderschat je Overeem. Rogers heeft een 10-1 record tegen nobodies, terwijl Alistair al met de groten der aarde in de ring heeft gestaan. Daarbij kan hij mee met K-1 topniveau, heeft hij legio sparringspartners die technisch gezien beter zijn en kwa kracht echt niet onderdoen voor Rogers en heeft Overeem heel erg veel grondervaring, ook iets wat Rogers niet heeft. Rogers moet die ene harde beuk plaatsen, want de papieren liegen er niet om en schatten zijn kansen vanuit alle hoeken erg laag in.
Desalniettemin wel een tegenstander die Overeem weerstand kan bieden, maar komop jongens... Buentello was misschien een stuk kleiner, maar hetzelfde type vechter, en hoever kwam hij? juist.

edit: Volgens mij is Rogers ook nog eens lichter dan Overeem. Weer minder kansen

Karel
10-03-2010, 00:03
hoop op een mooie submission

Irishrover
10-03-2010, 00:09
edit: Volgens mij is Rogers ook nog eens lichter dan Overeem. Weer minder kansen

Rogers weegt 120 kilo & Alistair weegt 115.

Dus..

NESCIO
10-03-2010, 00:12
vet en kilo's... zegt me niet zoveel....

daarentegen weet ik wel hoe sterk Overeem is, als Rogers nog sterker is dan dat hoe sterk is Fedor dan wel niet.

lopez86
10-03-2010, 01:43
Rogers weegt 120 kilo & Alistair weegt 115.

Dus..

Dus maakt het nogsteeds niks uit, want Alistair weegt opt moment 118kg en is afgetraind itt Rogers die gewoon een vetlaagje heeft.
Alistair wint van Rogers, met overtuiging.

Naj85
10-03-2010, 04:00
Bijzonder gevaarlijke partij voor Overeem, Rogers heeft enorm veel natuurlijke kracht ( veel meer dan Overeem ) en heeft een zware, gevaarlijke stoot. Fedor mocht er eens van proeven en gelukkig voor hem ging hij niet KO op de grond, maar mi had het even goed het geval kunnen zijn. Denk dat hij het best naar de grond gaat met deze beer.
Ik denk niet dat Rogers veel meer natuurlijke kracht heeft dan Overeem, ik zou eerder zeggen andersom. Overeem is een stier man! zijn stoten komen snoeihard aan. hoe hij Badr Hari raakte in de eerste partij, die vloog gewoon bijna. Peter Aerts kreeg ook paar van die flinke stoten
en dan die knieen van Ali niet te vergeten..

Choukri
10-03-2010, 08:10
Ik hoop Alistair, des te sneller krijgen we Overeem - Fedor voor de belt te zien!

Even offtopic, is al er meer nieuws over een eventueel deel 2 van Demolition Men?

Irishrover
10-03-2010, 08:27
Dus maakt het nogsteeds niks uit, want Alistair weegt opt moment 118kg en is afgetraind itt Rogers die gewoon een vetlaagje heeft.
Alistair wint van Rogers, met overtuiging.

Ik reageerde op iemand die dacht dat Alistair zwaarder woog.
Doelde niet op vet/ spiermassa.
Weet wel hoe dat zit.

rene37
10-03-2010, 17:11
Even offtopic, is al er meer nieuws over een eventueel deel 2 van Demolition Men?


Is deel 1 al uit dan???:D

Tony
10-03-2010, 17:17
Is deel 1 al uit dan???:D

Alleen de "5 euro" release van Wheelie ;)

Slome
10-03-2010, 17:52
Alleen de "5 euro" release van Wheelie ;)

gewoon ff pm'en voor kopietje...

mikeymcd
10-03-2010, 18:23
Ach...wat is die titel in SF nou nog waard....mij boeit het niks, iedereen denkt toch dat Fedor de No1 is.


Iedereen WEET toch, bedoel je ?

Wheelie
10-03-2010, 18:45
Alleen de "5 euro" release van Wheelie ;)


gewoon ff pm'en voor kopietje...
Kappen nou, weten jullie wel hoeveel PM's ik krijg voor een kopietje ? :D

Naj85
10-03-2010, 19:19
de 5 euro release??

kooivechter
10-03-2010, 23:35
Met alle respect, maar hier overschat je Rogers en onderschat je Overeem. Rogers heeft een 10-1 record tegen nobodies, terwijl Alistair al met de groten der aarde in de ring heeft gestaan. Daarbij kan hij mee met K-1 topniveau, heeft hij legio sparringspartners die technisch gezien beter zijn en kwa kracht echt niet onderdoen voor Rogers en heeft Overeem heel erg veel grondervaring, ook iets wat Rogers niet heeft. Rogers moet die ene harde beuk plaatsen, want de papieren liegen er niet om en schatten zijn kansen vanuit alle hoeken erg laag in.
Desalniettemin wel een tegenstander die Overeem weerstand kan bieden, maar komop jongens... Buentello was misschien een stuk kleiner, maar hetzelfde type vechter, en hoever kwam hij? juist.

edit: Volgens mij is Rogers ook nog eens lichter dan Overeem. Weer minder kansen

die vergelijking gaat van Buentello gaat natuurlijk voor geen meter op. Buentello is een stuk lichter en een b-level vechter. Dat is Rogers absoluut niet het krachtverschil tussen een rogers en een Buentello is enorm. Rogers is alleen minder bekend, maar dat het een groot talent is, dat heb ik wel gezien de laatste wedstrijden.

Rverm
11-03-2010, 00:03
eindelijk een tegenstander van naam en kwaliteit voor Overeem. Geef Overeem wel een grote kans voor de overwinning. Staand en op de grond moet ie de betere zijn.

lopez86
11-03-2010, 01:40
die vergelijking gaat van Buentello gaat natuurlijk voor geen meter op. Buentello is een stuk lichter en een b-level vechter. Dat is Rogers absoluut niet het krachtverschil tussen een rogers en een Buentello is enorm. Rogers is alleen minder bekend, maar dat het een groot talent is, dat heb ik wel gezien de laatste wedstrijden.

Buentello is 112 kilo, en ik doelde eigenlijk meer op t feit dat het beide staande brawlers zijn, en er kwa niveau techniek niet veel verschilt.
Buentello misschien een b-level vechter, maar wel 39 mma partijen op naam en al tegen grotere namen gestaan.
Ik vind dat Rogers nog veel te bewijzen heeft voordat ik hem een groot talent noem.
Dat hij een flinke poeier in huis heeft is duidelijk maar van wie heeft hij op Arlovski na eigenlijk gewonnen?
Junior dos Santos is bijv. een groot talent.

Mr 1 Leg
11-03-2010, 08:38
goed nieuws!!

Zien we ALi weer eens met zijn belt om zijn middel.x2 het werdt tijd voor actie WARRRR ali ;)

El Bambino
11-03-2010, 08:59
Eindelijk kunnen we zien hoe goed Ali is, veel bla bla bla laatste maanden en hopelijk bewijst ie het in de praktijk!!

Marquis
11-03-2010, 09:01
Buentello misschien een b-level vechter, maar wel 39 mma partijen op naam en al tegen grotere namen gestaan.



Je kan wel tegen grote namen staan maar dan moet je wel van ze winnen...zo niet dan heeft het geen enkele betekenis.

En wilt dat zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg bent voor de absolute top.

Je geeft aan dat AO tegen de grootste ter aarde heeft gevochten in de MMA.. van wie heeft hij dan in het zwaargewicht gewonnen die aan de top van MMA zit ?!?

Ik ben benieuwt naar je antwoord!

ondiep
11-03-2010, 09:41
Je kan wel tegen grote namen staan maar dan moet je wel van ze winnen...zo niet dan heeft het geen enkele betekenis.

En wilt dat zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg bent voor de absolute top.

Je geeft aan dat AO tegen de grootste ter aarde heeft gevochten in de MMA.. van wie heeft hij dan in het zwaargewicht gewonnen die aan de top van MMA zit ?!?

Ik ben benieuwt naar je antwoord!

Niemand in de HW division als je kijkt naar zijn LHW verleden is het een ander verhaal toch?

Rogers is pas in 2009 naam gaan maken in SF, Werdum heeft pas in Augustus 2009 de overstap van UFC naar SF gemaakt, Antonio Silva zelfs later pas in 2009 zijn eerste partij voor SF maar die reken ik ook niet echt in het kaliber van Ali, en Fedor die heeft pas zijn eerste SF partij eind 2009 gedraaid.

Maar in mijn ogen vrij logisch welke top HW'S hadden SF en Dream nou te bieden aan Ali dan??

superfreak
11-03-2010, 11:17
Lees hier een hoop over dat Ali hard slaat, wat vast wel het geval zal zijn, echter kan hij stoten niet verwerken zoals een Fedor dit doet. Als Rodgers hem weet te raken of in een ground en pound positie weet te krijgen dan heeft hij serieuze problemen. Gaat het gecontroleerd naar de grond dan durf ik wel te stellen dat Ali de betere groudn game heeft. Die moet hem dan kunnen submitten.

MilfhunterMMA
11-03-2010, 11:31
zware dobber, die rogers.

8701.
11-03-2010, 11:37
Je kan wel tegen grote namen staan maar dan moet je wel van ze winnen...zo niet dan heeft het geen enkele betekenis.

En wilt dat zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg bent voor de absolute top.

Je geeft aan dat AO tegen de grootste ter aarde heeft gevochten in de MMA.. van wie heeft hij dan in het zwaargewicht gewonnen die aan de top van MMA zit ?!?

Ik ben benieuwt naar je antwoord!

x2
dat bedoel ik!

hij heeft tegen werdum gestaan..waren beide niet echt zwaargewichten en VERLOREN.

dirk5
11-03-2010, 11:52
x2
dat bedoel ik!

hij heeft tegen werdum gestaan..waren beide niet echt zwaargewichten en VERLOREN.

Heb je de partij ook gezien? of heb je alleen de uitslag gelezen? want Fabricio had helemaal niks in te brengen tot Ali gassed.

Fasada
11-03-2010, 12:11
Je kan wel tegen grote namen staan maar dan moet je wel van ze winnen...zo niet dan heeft het geen enkele betekenis.

En wilt dat zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg bent voor de absolute top.

Je geeft aan dat AO tegen de grootste ter aarde heeft gevochten in de MMA.. van wie heeft hij dan in het zwaargewicht gewonnen die aan de top van MMA zit ?!?

Ik ben benieuwt naar je antwoord!


Je kan het ook omdraaien van welke zwaargewicht die aan de top zit heeft hij verloren??
Juist ja, weinig tot niemand, hij heeft simpelweg nog niet tegen ze gevochten dus hij is bijna net zo groen als Rogers wat dat betreft. Alistair zit namelijk niet zolang in het zwaargewicht en heeft inderdaad geen echte potten kunnen breken op LHW. Het was een bewuste keuze om zwaargewicht te gaan vechten en het gaat hem tot nu toe goed af (ja, het waren geen hoogvliegers in M.M.A. en ja ik reken zijn K-1 gevechten toch mee om te zien dat hij is gegroeid als vechter)

Ondanks dat Alistair nooit van de absolute top heeft kunnen winnen in het LHW, kan je niet ontkennen dat hij veel ervaring heeft opgedaan. Hij leert van zulke partijen. Verder vind ik de LHW vechters over het algemeen betere vechters dan de zwaardere jongens, dit is dan vooral terug te zien in techniek en snelheid. De zwaargewichten zijn voornamelijk nog vrij lomp en vooral erg sterk. Daarom zie ik genoeg ruimte voor verbetering in de zwaargewichten. Dit is een algemene stelling by the way.

Wat ik belangrijk vind in de partij Rogers vs Overeem is dat ik vind (het is een mening) dat Alistair de betere vechter is zowel staand als op de grond. Helaas is M.M.A. geen dammen waardoor een gevecht in 1 klap over kan zijn. Dit is nou net hetgeen waar de kansen voor Rogers liggen. Hij heeft "heavy" hands en slaat gewoon hard en zal zoeken naar de punch.

Dus als Overeem zijn dekking goed kan houden zie ik geen reden dat hij verliest van Rogers...

Hoe dan ook ik ben superblij met deze partij want er valt nu zowel te winnen voor Alistair. Hij kan eindelijk aantonen dat hij in de top10* hoort en de (terechte) criticasters de mond snoeren

*Rogers staat overigens op de 6e plek op sherdog

lopez86
11-03-2010, 12:47
Je kan wel tegen grote namen staan maar dan moet je wel van ze winnen...zo niet dan heeft het geen enkele betekenis.

En wilt dat zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg bent voor de absolute top.

Je geeft aan dat AO tegen de grootste ter aarde heeft gevochten in de MMA.. van wie heeft hij dan in het zwaargewicht gewonnen die aan de top van MMA zit ?!?

Ik ben benieuwt naar je antwoord!

edit: ik kan zelf niet lezen, facepalm:fp:

je Quote maar een fractie van mijn post wat ik niet echt snap.
Verder, ben ik het absoluut niet eens met het feit dat winnen winnen is en dat alles is wat telt.
Dat is missch. in een autorace of schaatscompetitie zo maar komop, dit is mma!
Ff een extreem voorbeeld, Datsik die wint van Arlovski. Of beter nog, Fedor die verliest van Fujita.
Het gaat mij om de prestatie die geleverd word tijdens de partij. Overeem heeft vroeger meerdere malen laten zien dat hij meer dan weerstand kon bieden aan namen als Werdum en Lidell, voordat de gastank leegging. En dat was in die partijen de doorslaggevende factor, niet de kwaliteiten van Overeem als vechter.

8701.
11-03-2010, 13:37
Heb je de partij ook gezien? of heb je alleen de uitslag gelezen? want Fabricio had helemaal niks in te brengen tot Ali gassed.

nee heb de partij ook gezien..niks in te brengen tot Ali gassed?

dat is ook gewoon een kwaliteit hoor!

onder niks inbrengen versta ik dat ie heeft verloren..

maar Werdum heeft toch echt gewonnen dmv submission!!

Simone
11-03-2010, 14:00
edit: ik kan zelf niet lezen, facepalm:fp:

je Quote maar een fractie van mijn post wat ik niet echt snap.
Verder, ben ik het absoluut niet eens met het feit dat winnen winnen is en dat alles is wat telt.
Dat is missch. in een autorace of schaatscompetitie zo maar komop, dit is mma!
Ff een extreem voorbeeld, Datsik die wint van Arlovski. Of beter nog, Fedor die verliest van Fujita.
Het gaat mij om de prestatie die geleverd word tijdens de partij. Overeem heeft vroeger meerdere malen laten zien dat hij meer dan weerstand kon bieden aan namen als Werdum en Lidell, voordat de gastank leegging. En dat was in die partijen de doorslaggevende factor, niet de kwaliteiten van Overeem als vechter.

Mee eens, reps!

kooivechter
11-03-2010, 14:17
Buentello is 112 kilo, en ik doelde eigenlijk meer op t feit dat het beide staande brawlers zijn, en er kwa niveau techniek niet veel verschilt.
Buentello misschien een b-level vechter, maar wel 39 mma partijen op naam en al tegen grotere namen gestaan.
Ik vind dat Rogers nog veel te bewijzen heeft voordat ik hem een groot talent noem.
Dat hij een flinke poeier in huis heeft is duidelijk maar van wie heeft hij op Arlovski na eigenlijk gewonnen?
Junior dos Santos is bijv. een groot talent.

ook die vergelijking gaat niet helemaal op als je zegt dat Dos Santos een talent is en Rogers niet. De enige absolute topper waar je van kunt spreken waar Dos Santos tegen heeft gestaan is Werdum.( zelfs daar kun je nog je vraagtekens bij plaatsen of werdum de absolute top is) Arlovski is minstens van hetzelfde kaliber als Werdum. Beide hebben dus nog wat te bewijzen om tot de absolute top te behoren, omdat ze nog niet genoeg partijen hebben gedraaid tegen de absolute top. Ze zijn allebij wel erg talentvol.

Slome
11-03-2010, 14:19
edit: ik kan zelf niet lezen, facepalm:fp:

je Quote maar een fractie van mijn post wat ik niet echt snap.
Verder, ben ik het absoluut niet eens met het feit dat winnen winnen is en dat alles is wat telt.
Dat is missch. in een autorace of schaatscompetitie zo maar komop, dit is mma!
Ff een extreem voorbeeld, Datsik die wint van Arlovski. Of beter nog, Fedor die verliest van Fujita.
Het gaat mij om de prestatie die geleverd word tijdens de partij. Overeem heeft vroeger meerdere malen laten zien dat hij meer dan
weerstand kon bieden aan namen als Werdum en Lidell, voordat de gastank leegging. En dat was in die partijen de doorslaggevende factor, niet de kwaliteiten van Overeem als vechter.

een volle gastank is zeker ook een kwaliteit die je moet hebben als pro vechter.... overigs vindt ik alistair zeker een topper...

dirk5
11-03-2010, 14:28
onder niks inbrengen versta ik dat ie heeft verloren..

maar Werdum heeft toch echt gewonnen dmv submission!!

lezen?

niks in te brengen TOT

Dat Ali het niet afmaakt is wel iets wat we hem kwalijk mogen nemen, zoals in meerdere partijen.

8701.
11-03-2010, 14:48
lezen?

niks in te brengen TOT

Dat Ali het niet afmaakt is wel iets wat we hem kwalijk mogen nemen, zoals in meerdere partijen.

dus was werdum op dat moment te goed voor AO, anders kun je het niet noemen..

dus blijft het nog steeds zo dat ie nog niet van toppers heeft gewonnen..

dirk5
11-03-2010, 14:58
dus was werdum op dat moment te goed voor AO, anders kun je het niet noemen..


nee absoluut niet, Ali was en is een klasse beter.

8701.
11-03-2010, 15:19
nee absoluut niet, Ali was en is een klasse beter.

Werdum heeft op zn rug AO doorstaan..

en wanneer die een gaatje zag submit ie hem..

dus AO was niet goed genoeg..

Lionheart
11-03-2010, 15:38
Overeem heeft een enorme progressie geboekt afgelopen 2 jaar.

Werdum zal het op geen enkel front redden tegen de Alistair van nu.

makavelli
11-03-2010, 15:44
Overeem heeft een enorme progressie geboekt afgelopen 2 jaar.

Werdum zal het op geen enkel front redden tegen de Alistair van nu.

x2

ReZp
11-03-2010, 15:45
WAR AO!

Hoop dat ie m pakt.

dirk5
11-03-2010, 15:56
Werdum heeft op zn rug AO doorstaan..

en wanneer die een gaatje zag submit ie hem..

dus AO was niet goed genoeg..

Ali zijn gastank was niet goed genoeg, hijzelf wel.

8701.
11-03-2010, 16:05
zijn gastank is onderdeel van AO

een goede gastank is een kwaliteit

sorry maar hij kwam te kort

dirk5
11-03-2010, 16:09
zijn gastank is onderdeel van AO

een goede gastank is een kwaliteit

sorry maar hij kwam te kort

zijn gastank kwam idd tekort, maar daar hoef jij je toch niet voor te verontschuldigen?

8701.
11-03-2010, 16:11
zijn gastank kwam idd tekort, maar daar hoef jij je toch niet voor te verontschuldigen?

ik begrijp niet wat je bedoelt, verklaar nader..

dirk5
11-03-2010, 16:13
ik begrijp niet wat je bedoelt, verklaar nader..

je zegt: sorry maar hij kwam te kort....

de sorry hoeft er niet voor lijkt me, behalve........ ben jij Ali? ;)

SnerkeL
11-03-2010, 16:18
Welles!
Nietes!
Welles!
Nietes!


:twak:




In die fase van zijn carrière was AO vaak gassed! Tegen Nogeira, Werdum, Shogun, Arona....
Ik wil best rematches zien, nu AO minder hoeft af te vallen en eigenlijk in prima conditie is. Aan de andere kant ben ik het wel met 8701 eens dat ''overleven'' ook een kwaliteit is. Yvel verliest nooit omdat ie gassed is, terwijl hij ook niet in alle gevechten in topconditie is. Het is dus ook iets mentaals.

Maar het mooiste van alles blijft dat we een wereldtopper MMA hebben die weer MMA vecht. Tegen Werdum heeft ie de beste papieren, hij is explosiever, sneller en op de grond heeft ie altijd al zijn mannetje gestaan.
En AO is natuurlijk aan krachttraining gaan doen.. Ik denk als ze gaan wegen dan Werdum denkt: WTF!! is dit dezelfde gast??

mocht hij dit jaar tegen Werdum en Rogers vechten of nog vaker is het Nederlandse publiek al de winnaar. Ongeacht of hij wint of verliest.

8701.
11-03-2010, 16:22
sorry van ik ben het niet met je eens..

8701.
11-03-2010, 16:23
[quote=SnerkeL;887276]

En AO is natuurlijk aan krachttraining gaan doen.quote]

LOL :lol:

SnerkeL
11-03-2010, 16:25
@8701: haha het staat er wat raar, maar ik las laatst dat AO vroeger niet eens krachttraining deed. Dat kon ik haast niet geloven. Middleweight zag ie er al behoorlijk droog en getraind uit..

dirk5
11-03-2010, 16:27
sorry van ik ben het niet met je eens..

oke, op die fiets, dan kan/mag.

iconian
11-03-2010, 16:59
@8701: haha het staat er wat raar, maar ik las laatst dat AO vroeger niet eens krachttraining deed. Dat kon ik haast niet geloven. Middleweight zag ie er al behoorlijk droog en getraind uit..

middleweight was gewoon de sterkste divisie met shogun, arona, nogueira, overeem. geen wonder dat hij toen nog vaak verloor. Nu zit hij in een zwakke divisie en met zijn kwaliteiten kan hij flink huishouden, rogers eet hij iig op.

fedor-overeem zou ik ook wel willen zien, misschien eens iets voor strikeforce om aan te denken (hehe)

Marquis
11-03-2010, 20:49
Ali zijn gastank was niet goed genoeg, hijzelf wel.


Een complete vechter bezit ook een volle gastank..

Als je die niet hebt dan wilt dat zeggen dat je niet goed genoeg bent voor de top. Oftewel geen complete vechter bent en wat mist in het geheel om van een topper met uithoudingsvermogen te winnen.

Niet iedere gevecht word beslist dmv KO of submission...Als de tank leeg raakt voordat de partij op punten beslist kan worden dan kan ik maar 1 conclussie trekken en dat is dat je net niet goed genoeg was om die partij te winnen.

Ik praat hier dan puur over de feiten niet meer niet minder.

In sport telt alleen het resultaat... net niet telt niet !!

Marquis
11-03-2010, 20:59
middleweight was gewoon de sterkste divisie met shogun, arona, nogueira, overeem. geen wonder dat hij toen nog vaak verloor. Nu zit hij in een zwakke divisie en met zijn kwaliteiten kan hij flink huishouden, rogers eet hij iig op.

fedor-overeem zou ik ook wel willen zien, misschien eens iets voor strikeforce om aan te denken (hehe)


Wat ik stuitend vind in een discussie als deze is dat men de discussie niet aan gaat met elkaar wat gebasseerd is op feiten.

Waaruit basseer jij dat hij Rogers gaat op eten of dat het piece of cake word? Ik neem dat jij je informatie ergens vandaan haalt om tot zo een conclussie te komen?


Rogers vs Alistair kan in mijn ogen alle kanten op gaan..

Rogers die niet zo lang in het circuit zit maar wel tegenstand bood aan Fedor (de grootste der aarde op MMA vlak) en een goede indruk heeft achter gelaten.

En dan hebben we Alistair die wel langer in het circuit zit maar alles heeft verloren van veelzeggende namen en gewonnen heeft van nobodies.

Als je het aan mij vraagt is er geen peil aan te trekken en spelen er op zo een dag meerdere factoren. Vorm,coaching,scherpte,rust in je bovenkamer etc etc ditem voor je tegenstander.
1 van deze factoren kan een vechter zomaar nekken als hij 1 mist.

Zie Melvin Manhoef bijvoorbeeld bij zijn laatste MMA partij.
Conclussie van die partij is dat Melvin te kort kwam... was dat namelijk niet het geval dan had hij gewonnen. (Feiten)

Typisch geval van "net niet"

iconian
11-03-2010, 21:47
Wat ik stuitend vind in een discussie als deze is dat men de discussie niet aan gaat met elkaar wat gebasseerd is op feiten.

Waaruit basseer jij dat hij Rogers gaat op eten of dat het piece of cake word? Ik neem dat jij je informatie ergens vandaan haalt om tot zo een conclussie te komen?


Rogers vs Alistair kan in mijn ogen alle kanten op gaan..

Rogers die niet zo lang in het circuit zit maar wel tegenstand bood aan Fedor (de grootste der aarde op MMA vlak) en een goede indruk heeft achter gelaten.

En dan hebben we Alistair die wel langer in het circuit zit maar alles heeft verloren van veelzeggende namen en gewonnen heeft van nobodies.

Als je het aan mij vraagt is er geen peil aan te trekken en spelen er op zo een dag meerdere factoren. Vorm,coaching,scherpte,rust in je bovenkamer etc etc ditem voor je tegenstander.
1 van deze factoren kan een vechter zomaar nekken als hij 1 mist.

Zie Melvin Manhoef bijvoorbeeld bij zijn laatste MMA partij.
Conclussie van die partij is dat Melvin te kort kwam... was dat namelijk niet het geval dan had hij gewonnen. (Feiten)

Typisch geval van "net niet"

Fedor leek me nogal roestig in zijn partij, hij had immers al een jaar bijna niet meer gevochten.

titelgevecht is 5 rondes heh. Na een explosieve eerste ronde van Rogers zag je duidelijk een verlies van concentratie en slecht voetenwerk bij de man, en fedor maakt het dan gewoon af.

Als Brett Rogers zijn tegenstander niet kan overweldigen (wat bij ali slecht gaat lukken) heeft hij weinig mogelijkheden meer om te winnen. Alistair is sterk met submissions en imo is hij ook een sterke worstelaar. Als Alistair boven op hem komt is het snel over, natuurlijk kan Rogers iedereen verbazen en overleven op de grond maar over 5 rondes pakt ali hem wel een keer.

Als de odds uitkomen is ali waarschijnlijk zwaar favoriet en terecht

martijn2
11-03-2010, 22:23
Overeem is een net zo sterk als brock?

kooivechter
11-03-2010, 22:51
Overeem is een net zo sterk als brock?

denk dat zo'n brock nog sterker is. Dat is echt een oermens, alleen AO is de complete mma vechter.

Marquis
11-03-2010, 22:57
Fedor leek me nogal roestig in zijn partij, hij had immers al een jaar bijna niet meer gevochten.

titelgevecht is 5 rondes heh. Na een explosieve eerste ronde van Rogers zag je duidelijk een verlies van concentratie en slecht voetenwerk bij de man, en fedor maakt het dan gewoon af.

Als Brett Rogers zijn tegenstander niet kan overweldigen (wat bij ali slecht gaat lukken) heeft hij weinig mogelijkheden meer om te winnen. Alistair is sterk met submissions en imo is hij ook een sterke worstelaar. Als Alistair boven op hem komt is het snel over, natuurlijk kan Rogers iedereen verbazen en overleven op de grond maar over 5 rondes pakt ali hem wel een keer.

Als de odds uitkomen is ali waarschijnlijk zwaar favoriet en terecht


Ik krijg het idee uit jouw verhaal dat Rogers tegenstand kon bieden omdat Fedor niet wedstrijdfit was. Maar het feit dat AO tegen pannekoeken heeft gevochten de laatste tijd in de MMA HW word maar voor het even even vergeten en telt niet mee?!?

Je zegt zelf dat het 5 rondes kan duren .. en ik hoor velen weer zeggen dat AO altijd problemen heeft met zijn conditie.

Tegenstrijdige berichten allemaal.

Laat de wedstrijd er maar eerst van komen en dan krijgen we met z'n allen het antwoord en dan kunnen we het over het feit hebben wie gewonnen heeft en wie niet. Ik moet het allemaal nog zien of AO ooit nog voor SF uit komt.

lopez86
11-03-2010, 23:55
Wat ik stuitend vind in een discussie als deze is dat men de discussie niet aan gaat met elkaar wat gebasseerd is op feiten.

Waaruit basseer jij dat hij Rogers gaat op eten of dat het piece of cake word? Ik neem dat jij je informatie ergens vandaan haalt om tot zo een conclussie te komen?


Rogers vs Alistair kan in mijn ogen alle kanten op gaan..

Rogers die niet zo lang in het circuit zit maar wel tegenstand bood aan Fedor (de grootste der aarde op MMA vlak) en een goede indruk heeft achter gelaten.

En dan hebben we Alistair die wel langer in het circuit zit maar alles heeft verloren van veelzeggende namen en gewonnen heeft van nobodies.

Als je het aan mij vraagt is er geen peil aan te trekken en spelen er op zo een dag meerdere factoren. Vorm,coaching,scherpte,rust in je bovenkamer etc etc ditem voor je tegenstander.
1 van deze factoren kan een vechter zomaar nekken als hij 1 mist.

Zie Melvin Manhoef bijvoorbeeld bij zijn laatste MMA partij.
Conclussie van die partij is dat Melvin te kort kwam... was dat namelijk niet het geval dan had hij gewonnen. (Feiten)

Typisch geval van "net niet"

gast nogmaals, je hebt mijn reply niet gelezen.
dit is mma, en geen autoracen.
nogmaals het voorbeeld; Datsik vs Arlovski en Fedor vs Fujita.
case closed.

Lennie
12-03-2010, 02:06
Het gaat wel heel raar worden voor Fedor als Rogers AO verslaat... dan heeft hij niks meer bij Strikeforce te zoeken/halen.

STERKE JERKE
12-03-2010, 02:45
Ik ga voor Alistair!

Marquis
12-03-2010, 08:31
gast nogmaals, je hebt mijn reply niet gelezen.
dit is mma, en geen autoracen.
nogmaals het voorbeeld; Datsik vs Arlovski en Fedor vs Fujita.
case closed.



Gast deze reply was gericht naar iconian en niet op Lopez86 !


Of praat jij voor anderen of heb je 2 accounts hier of denk jij als Lopez wat zegt hier dat we het met z'n allen hier als zoete koek moeten aannemen ?!? Think again

Nergens vergelijk ik MMA als Autoracen dus waar haal jij die wijsheid vandaan dat ik deze 2 sporten met elkaar vergelijk?!? En waarom is deze discussie closed omdat Lopez dat zegt ?!?


Jij hebt jouw mening en visie over dit onderwerp en anderen waaronder ik hebben weer een andere mening of visie hier over.


Case is weer open !

marokkaan
12-03-2010, 11:06
Ik heb niet heel erg veel verstand van MMA dus ik lees meer maar post weinig. In kickbox topics kan je me wel betrappen op het posten.

MMA vind ik wel interessant, daarom lees ik stiekem mee.

Iemand had het over gassed en na verder lezen bleek dat het gaat om conditie tekort hebben. Daarnaast stelde iemand dat als je conditie te kort kwam dat je dan niet bij de top hoort.

Melvin Manhoef had een keer een MMA partij gedraaid waarin zowel hij als zijn tegenstander zo moe waren dat ze zowat niks meer konden.
Mocht iemand van jullie weten welke partij dat was, dan hoor ik het graag.
Zou die partij graag terug willen zien!

Alvast bedankt!

Lennie
12-03-2010, 11:13
manhoef vs cyborg, een total slugfest was dat

SnerkeL
12-03-2010, 11:31
Damn! Dat was echt het gevecht van het jaar toen!! haha die cyborg was zo moe dat ie op een gegeven moment de scheids aan het ''slaan'' was..

maar zoek maar op joetoep: cyborg vs manhoef..

Necrodamus
12-03-2010, 11:39
Hopelijk geeft de ervaring en natuurlijk het hogere skills nivo van Ali O de doorslag in deze partij en pakt hij Brett Rogers..maar bij dit soort Tanks weet je het nooit en als je tegen een tikje op je kop oploopt kunnen de lichtjes vrij snel uitgaan. Beiden zijn geen pannekoek dus het kan een mooie partij worden..

Zou het wel tof vinden om wat voorbereidingsfilmpjes te zien van Ali O...wat is zijn strategie, wie zijn zun sparringspartners etc.

En wat manhoef betreft volgens mij had hij de partij in de pocket, zijn gameplan was goed maar helaas liep hij tegen een dikke hoek op. Ik zeg op naar de rematch :)...

RamonaS
12-03-2010, 11:41
Wat ik stuitend vind in een discussie als deze is dat men de discussie niet aan gaat met elkaar wat gebasseerd is op feiten.

Waaruit basseer jij dat hij Rogers gaat op eten of dat het piece of cake word? Ik neem dat jij je informatie ergens vandaan haalt om tot zo een conclussie te komen?


Rogers vs Alistair kan in mijn ogen alle kanten op gaan..

Rogers die niet zo lang in het circuit zit maar wel tegenstand bood aan Fedor (de grootste der aarde op MMA vlak) en een goede indruk heeft achter gelaten.

En dan hebben we Alistair die wel langer in het circuit zit maar alles heeft verloren van veelzeggende namen en gewonnen heeft van nobodies.

Als je het aan mij vraagt is er geen peil aan te trekken en spelen er op zo een dag meerdere factoren. Vorm,coaching,scherpte,rust in je bovenkamer etc etc ditem voor je tegenstander.
1 van deze factoren kan een vechter zomaar nekken als hij 1 mist.

Zie Melvin Manhoef bijvoorbeeld bij zijn laatste MMA partij.
Conclussie van die partij is dat Melvin te kort kwam... was dat namelijk niet het geval dan had hij gewonnen. (Feiten)

Typisch geval van "net niet"

Wat ik stuitend vind is dat jij altijd zo uit je nek lult...hater!
Dit zijn jouw feiten, maar vooral niet DE feiten!
Geef toe dat zijn opponenten in de HW tot op heden niet van niveau waren, maar in de LHW heeft Ali div. gerenommeerde tegenstanders overtuigend uitgeschakeld. De man heeft in de halve finales van Pride gestaan... is dat soms niks??? Dus "alles verloren van veelzeggende namen" gaat echt niet op...

dirk5
12-03-2010, 11:54
Wat ik stuitend vind is dat jij altijd zo uit je nek lult...hater!
Dit zijn jouw feiten, maar vooral niet DE feiten!
Geef toe dat zijn opponenten in de HW tot op heden niet van niveau waren, maar in de LHW heeft Ali div. gerenommeerde tegenstanders overtuigend uitgeschakeld. De man heeft in de halve finales van Pride gestaan... is dat soms niks??? Dus "alles verloren van veelzeggende namen" gaat echt niet op...

Sterker nog, Ali is degene die het Shogun het moeilijkste van allemaal heeft gemaakt tijdens Pride MW championship.

Jamila
12-03-2010, 12:07
Met de kruis contracten die Alistair binden aan meerdere organisaties zoals K-1, Dream en Strike Force, zijn deze organisaties altijd weer blij als ze Alistair kunnen plaatsen. Alistair is een van de weinige vechters waarbij de organisaties dit toestaan. Ik kan jullie persoonlijk beloven dat deze partij tegen Brett Rogers gewoon staat. Als Fedor niet had geweigerd (management) dan had het Fedor vs. Overeem geweest.

Alistair verkeert in top vorm, het maakt hem niet wie tegenover hem staat. Ik ken maar weinig vechters waarin zo weinig afweging huist als in Alistair. Dit heeft hij dan ook bewezen in zijn loopbaan.


Gr, Jamila:thup:

kooivechter
12-03-2010, 12:16
Sterker nog, Ali is degene die het Shogun het moeilijkste van allemaal heeft gemaakt tijdens Pride MW championship.

rogerio heeft shogun in pride mw het moeilijkst gemaakt. Dat was trouwens een geweldige partij.

stoet
12-03-2010, 12:17
Dit zal absolut een top partij worden. Allebei zeer sterke vechters met beide een KO in beide vuisten. Als biede vechters naast elkaar zet zie ik het volgende:

Technisch: Overeem beter dan Rogers
Power: Zowel Overeem als Rogers, lichte voordeel Rogers
Groundgame: Overeem beter dan Rogers
Ervaring: Overeem meer dan Rogers
Standupgame: Overeem beter dan Rogers
Incasseringsvermogen: Rogers beter dan Overeem

Over het algemeen zou Overeem van Rogers moeten kunnen winnen. Maar ik ben bang dat het neer zal gaan komen op het incasseringsvermogen, daar staat Overeem niet echt mee te boek. Ik heb diverse wedstrijden van Overeem gezien en het valt mij op dat hij een uitermate slechte incasseringsvermogen heeft. Een goede stoot van Rogers is genoeg om Overeem naar de canvas te slaan. Rogers heeft daarin tegen een betere incasseringsvermogen. Ik denk dat bij deze wedstijd het incasseringsvermogen een grote rol zal gaan spelen. Dan zie ik het slecht in voor Overeem, tenzij Overeem Rogers naar de grond toe werkt en hier vanuit Rogers uitschakeld. Ik kan me niet voorstellen dat Rogers over de hele wedstrijd geen ene rake klap uitdeelt.

Ik ben benieuwd jongens!!!!!

Sendur
12-03-2010, 12:27
Sterker nog, Ali is degene die het Shogun het moeilijkste van allemaal heeft gemaakt tijdens Pride MW championship.

Idd Dirk, Ali was er een van.
De andere was Rogerio.

Maar Alistair had toen een bliksem start, er droop daarna af.

Dat zal nu niet meer zijn, the dutch marvel hero will kill people in SF!!

dirk5
12-03-2010, 12:30
Idd Dirk, Ali was er een van.
De andere was Rogerio.

Maar Alistair had toen een bliksem start, er droop daarna af.

Dat zal nu niet meer zijn, the dutch marvel hero will kill people in SF!!

Rogerio idd helemaal vergeten, my bad :(

klopt helemaal, hij had hem gewoon in de Guilotine maar kon het helaas niet afmaken.

Ik zeg War Ali!

Sendur
12-03-2010, 12:34
Rogerio idd helemaal vergeten, my bad :(

klopt helemaal, hij had hem gewoon in de Guilotine maar kon het helaas niet afmaken.

Ik zeg War Ali!


x2 Ali gaat mensen opeten daar!!

TOON
12-03-2010, 13:07
mijn gevoel zegt ook absoluut Overeem, hij is op bijna alle fronten beter of op z'n minst gelijkwaardig.....

maar wat Stoet postte klopt ook, qua incasseringsvermogen is het niet je van het, Overeem heeft volgens mij nooit een echte brawl gewonnen, hij heeft partijen gewonnen die vanaf het begin lekker gaan, op het moment dat het gevecht kantelt en hij zelf klappen krijgt dan lijkt het wel of ie er niet zelf bovenop kan komen....

correct me if i'm wrong....

dat zal um wsl opbreken tegen een fedor, van rogers gaat ie wel winnen...al ligt zo'n manhoef vs lawler scenario wel om de hoek te loeren denk ik...

Lennie
12-03-2010, 13:13
mijn gevoel zegt ook absoluut Overeem, hij is op bijna alle fronten beter of op z'n minst gelijkwaardig.....

maar wat Stoet postte klopt ook, qua incasseringsvermogen is het niet je van het, Overeem heeft volgens mij nooit een echte brawl gewonnen, hij heeft partijen gewonnen die vanaf het begin lekker gaan, op het moment dat het gevecht kantelt en hij zelf klappen krijgt dan lijkt het wel of ie er niet zelf bovenop kan komen....

correct me if i'm wrong....

dat zal um wsl opbreken tegen een fedor, van rogers gaat ie wel winnen...al ligt zo'n manhoef vs lawler scenario wel om de hoek te loeren denk ik...
Ben idd ook een beetje bang voor een Hail Mary

lopez86
12-03-2010, 18:15
Effe TTT, heerlijke discussie dit.


Gast deze reply was gericht naar iconian en niet op Lopez86 !


Of praat jij voor anderen of heb je 2 accounts hier of denk jij als Lopez wat zegt hier dat we het met z'n allen hier als zoete koek moeten aannemen ?!? Think again

Nergens vergelijk ik MMA als Autoracen dus waar haal jij die wijsheid vandaan dat ik deze 2 sporten met elkaar vergelijk?!? En waarom is deze discussie closed omdat Lopez dat zegt ?!?


Jij hebt jouw mening en visie over dit onderwerp en anderen waaronder ik hebben weer een andere mening of visie hier over.


Case is weer open !

Je begrijpt het niet zo goed, dat geeft niks, ik zal het even rustig uitleggen.
Wat ik bedoel met autoracen en mma (wat je zelf ook kunt bedenken) is dat winnen niet zomaar winnen is, en dat het niet direct iets over iemands kwaliteiten zegt laat staan wie de betere vechter is.
Daarom noem ik ook (voor de 3e keer al) de extreme voorbeelden Datsik winst op Arlovski en Fujita op Fedor.
Datsik kreeg hierbij over alle ronden een pak slaag van heb ik jou daar en beukt vervolgens een nonchalante Arlovski KO.
Zegt dat dan dat hij beter is? Dat hij goed genoeg is voor de absolute top?
Als Fedor verliest van Fujita op TKO door een snee, zegt dat dan dat Fujita beter is?

Beiden nee, en als je niet wint betekent dat zeker niet dat het geen enkele betekenis heeft.
Kern van het verhaal is dus dat Overeem op conditioneel vlak tekort kwam tegen Werdum, op technisch vlak in de verste verte niet.
Hopelijk is het nu wat duidelijker, we kunnen hierbij ook nog discutabele jurybeslissingen in betrekken als winnen in jou ogen toch is wat telt maar ik hoop dat dat niet nodig is.


Je kan wel tegen grote namen staan maar dan moet je wel van ze winnen...zo niet dan heeft het geen enkele betekenis.

En wilt dat zeggen dat je simpelweg niet goed genoeg bent voor de absolute top.

Je geeft aan dat AO tegen de grootste ter aarde heeft gevochten in de MMA.. van wie heeft hij dan in het zwaargewicht gewonnen die aan de top van MMA zit ?!?

Ik ben benieuwt naar je antwoord!

Marquis
12-03-2010, 20:19
Effe TTT, heerlijke discussie dit.



Je begrijpt het niet zo goed, dat geeft niks, ik zal het even rustig uitleggen.
Wat ik bedoel met autoracen en mma (wat je zelf ook kunt bedenken) is dat winnen niet zomaar winnen is, en dat het niet direct iets over iemands kwaliteiten zegt laat staan wie de betere vechter is.
Daarom noem ik ook (voor de 3e keer al) de extreme voorbeelden Datsik winst op Arlovski en Fujita op Fedor.
Datsik kreeg hierbij over alle ronden een pak slaag van heb ik jou daar en beukt vervolgens een nonchalante Arlovski KO.
Zegt dat dan dat hij beter is? Dat hij goed genoeg is voor de absolute top?
Als Fedor verliest van Fujita op TKO door een snee, zegt dat dan dat Fujita beter is?

Beiden nee, en als je niet wint betekent dat zeker niet dat het geen enkele betekenis heeft.
Kern van het verhaal is dus dat Overeem op conditioneel vlak tekort kwam tegen Werdum, op technisch vlak in de verste verte niet.
Hopelijk is het nu wat duidelijker, we kunnen hierbij ook nog discutabele jurybeslissingen in betrekken als winnen in jou ogen toch is wat telt maar ik hoop dat dat niet nodig is.


Het is heel simpel Lopez.. bij topsport telt enkelt de winst.

Of het nou om zwemmen,hockey,tennis,mma of karate gaat.

Federer kan een wereldpartij tenissen tegen Nadal maar als Federer zijn punten niet pakt op de cruciale momenten en Nadal speelt wat minder spectaculair maar pakt wel deze punten dan overschaduwt de winst van van Nadal het spel van Federer.

Als Ajax a.s. zondag heel attractief speelt tegen PSV en PSV speelt een saaie pot maar scoort uiteindelijk wel en Ajax niet dan heeft het spel van Ajax geen enkele betekenis.

Als Remy 3 rondes defensief loopt te vechten tegen Badr maar wel zijn punten pakt en Badr zorgt voor spectakel en probeert aanvallend te vechten maar vergeet zijn punten te pakken of Remy KO te slaan dan zal ook Remy deze partij winnen.

Kortom bij de topsport draait het altijd om de winst los of de verliezer mooier heeft gevochten, gevoetbalt, getennist etc etc

Als AO steeds verliest op cruciale momenten dan was AO gewoonweg niet goed genoeg om de partij naar zich toe te trekken.

En dat geld overigens voor iedere sporter die op een lullige manier verliest (zie Manhoef vs Lawler).

Wat Lawler heeft gedaan tegen Mahoef is ook een kwaliteit.

En dit soort kwaliteiten missen veel sporters.

Marquis
12-03-2010, 20:30
Wat ik stuitend vind is dat jij altijd zo uit je nek lult...hater!
Dit zijn jouw feiten, maar vooral niet DE feiten!
Geef toe dat zijn opponenten in de HW tot op heden niet van niveau waren, maar in de LHW heeft Ali div. gerenommeerde tegenstanders overtuigend uitgeschakeld. De man heeft in de halve finales van Pride gestaan... is dat soms niks??? Dus "alles verloren van veelzeggende namen" gaat echt niet op...

Van welke gevierde vechters heeft hij dan gewonnen in de LHW ?

Waarschijnlijk heb jij andere informatie dan wij hebben.. ik zou zeggen deel ze met ons.

Slome
12-03-2010, 20:38
Van welke gevierde vechters heeft hij dan gewonnen in de LHW ?

Waarschijnlijk heb jij andere informatie dan wij hebben.. ik zou zeggen deel ze met ons.

volgens mij Belfort 2x, Igor Vovchanchyn en ook Karithonov toch?
geen kleine jongens...

Thebadguy
12-03-2010, 20:52
volgens mij Belfort 2x, Igor Vovchanchyn en ook Karithonov toch?
geen kleine jongens...
van de laatste heeftie gewonne en in de rematch ging hij wegrenne
je hoeft alleen de laatste 10 sec te zien (dat is dan fedor vs overeem)

http://www.youtube.com/watch?v=uZa6Fdfu8oY&feature=fvw

Peter0711
12-03-2010, 21:28
Beste stuurlui staan aan wal he! :D

El Bambino
12-03-2010, 21:48
Begrijp me niet verkeerd, ALi is een goede vechter maar wat wordt deze vechter erg overschat zonder het te hebben bewezen zeg, puur hollands.
We roepen bij elke WK voetbal dat wij kampioen worden op basis van een Oranjebril, werkelijkheid is tog altijd anders. Laat Ali zich eindelijk bewijzen tegen waardige vechters en dan pas praten, en de hemel in prijzen!

RamonaS
13-03-2010, 00:58
Van welke gevierde vechters heeft hij dan gewonnen in de LHW ?

Waarschijnlijk heb jij andere informatie dan wij hebben.. ik zou zeggen deel ze met ons.

Dat had jij beter eerst even zelf kunnen checken, voordat je onzin in de ruimte loopt te blaten. Die haatcampagne van jouw gaat helemaal nergens over. Je weet niet eens de echte feiten, dat blijkt wel....:twak:

kooivechter
13-03-2010, 01:43
Dat had jij beter eerst even zelf kunnen checken, voordat je onzin in de ruimte loopt te blaten. Die haatcampagne van jouw gaat helemaal nergens over. Je weet niet eens de echte feiten, dat blijkt wel....:twak:

ach ja sommige gaste snappe er niks van en roepe maar wat zonder te weten wat ze zeggen. Niet teveel van aantrekken

Marquis
13-03-2010, 09:26
Dat had jij beter eerst even zelf kunnen checken, voordat je onzin in de ruimte loopt te blaten. Die haatcampagne van jouw gaat helemaal nergens over. Je weet niet eens de echte feiten, dat blijkt wel....:twak:


Moeilijk hé inhoudelijk reageren op mijn vraag ..ipv de discussie aan te gaan kom je met die dooddoeners als haatcampagne/haten etc etc word is volwassen.

Ik ken de cv van AO en mening MMA vechter in NL als geen ander .. mijn vraag aan jou is tegen welke gevierde vechter in de LHW heeft AO gewonnen. Jij bent namelijk degene die hier beweert dat hij van gerenomeerde vechters op dat gewicht heeft gewonnen.

Dus ik ben nieuwsgierig wie jij allemaal bedoelt. Als mijn vraag te moeilijk voor je is om te beantwoorden dan moet je het gewoon zeggen hoor. Ik kan namelijk beperkingen van veel mensen hier begrijpen.

martijn2
13-03-2010, 09:38
Brock lesnar doet het goed puur op kracht , je kan inmiddels wel zeggen dat kracht in open gewicht de belangrijkste eigenschap is van een mma vechter .
Alistair is dus nu wel even iemand anders dan dat ie was in dit filmpje volgens mij.

Ik denk dat ie de helft van zijn techniek kan vergeten en dan met de kracht die die nu heeft gewoon bijna iedereen pakt .- Als ie niet KO gaat dan -

anoniem gg
13-03-2010, 09:39
Moeilijk hé inhoudelijk reageren op mijn vraag ..ipv de discussie aan te gaan kom je met die dooddoeners als haatcampagne/haten etc etc word is volwassen.

Ik ken de cv van AO en mening MMA vechter in NL als geen ander .. mijn vraag aan jou is tegen welke gevierde vechter in de LHW heeft AO gewonnen. Jij bent namelijk degene die hier beweert dat hij van gerenomeerde vechters op dat gewicht heeft gewonnen.

Dus ik ben nieuwsgierig wie jij allemaal bedoelt. Als mijn vraag te moeilijk voor je is om te beantwoorden dan moet je het gewoon zeggen hoor. Ik kan namelijk beperkingen van veel mensen hier begrijpen.

Heb je weer moeite met slapen Marquis? Alistair doet het goed in K-1 en Dream en nu ook te zien very soon voor de tietel verdediging van Strikeforce in de USA, wordt het allemaal teveel voor je?

2 x Victor Belfort 1 x Igor Vovchanchin

Marquis
13-03-2010, 09:40
2 x Victor Belfort 1 x Igor Vovchanchin



Hey Bas ga je nou voor je beurt praten of ben jij Ericje :lol:



Love & Peace

carlsson
13-03-2010, 11:03
vergeten we dat AO een glazen kinnetje heeft en als een vechter hem tijdens het gevecht onder druk zet hij er vaak niet mee om weet te gaan.

RamonaS
13-03-2010, 12:37
Moeilijk hé inhoudelijk reageren op mijn vraag ..ipv de discussie aan te gaan kom je met die dooddoeners als haatcampagne/haten etc etc word is volwassen.

Ik ken de cv van AO en mening MMA vechter in NL als geen ander .. mijn vraag aan jou is tegen welke gevierde vechter in de LHW heeft AO gewonnen. Jij bent namelijk degene die hier beweert dat hij van gerenomeerde vechters op dat gewicht heeft gewonnen.

Dus ik ben nieuwsgierig wie jij allemaal bedoelt. Als mijn vraag te moeilijk voor je is om te beantwoorden dan moet je het gewoon zeggen hoor. Ik kan namelijk beperkingen van veel mensen hier begrijpen.

Ik beweer niet dat Ali van gerenommeerde vechters heeft gewonnen, het is gewoon zo. De enige die hier wat beweert ben jij...en dat is overwegend onzin. Als je de cv van Ali zo goed kent, volgens je eigen woorden..., wat zit je dan naar de bekende weg te vragen? Je wilt het perse van mij horen, terwijl je het al weet..., en het ook al door meerdere personen hier benoemd is. Nutteloze discussies voeren kan je beter met je stoere motorvriendjes doen.
Trouwens, weet jij de betekenis van het woord discussie wel...betwijfel het echt!

RamonaS
13-03-2010, 12:38
Hey Bas ga je nou voor je beurt praten of ben jij Ericje :lol:



Love & Peace

Aannames en complottheorieën...zo dom!

dietrik
13-03-2010, 13:09
http://i44.tinypic.com/jzih46.gif

Slome
13-03-2010, 13:57
http://i44.tinypic.com/jzih46.gif

http://i44.tinypic.com/jzih46.gif

Marquis
13-03-2010, 14:27
Ik beweer niet dat Ali van gerenommeerde vechters heeft gewonnen, het is gewoon zo.

Dus wanneer jij wat vind dan is het gewoon zo zonder het te hoeven onderbouwen ?!?



De enige die hier wat beweert ben jij...en dat is overwegend onzin. Als je de cv van Ali zo goed kent, volgens je eigen woorden..., wat zit je dan naar de bekende weg te vragen?

Jij kan het onzin vinden net zoals ik jouw opmerkingen zwakzinnig vind,..dus het staat je vrij wat je van mij wilt denken of vinden Ericje.



Je wilt het perse van mij horen, terwijl je het al weet..., en het ook al door meerdere personen hier benoemd is.

Ik heb gezegd dat ik zijn cv ken maar dat betekent niet gelijk dat ik jouw mening of van een ander deel betreft de "topprestaties" die hij geleverd heeft in de LHW competitie. Dat zijn pas aannames beste Ericje.



Nutteloze discussies voeren kan je beter met je stoere motorvriendjes doen.

Ik vind het alles behalve een nutteloze discussie.. een grote gedeelte hier zegt dat AO Rogers simpel op eet en dat hij Fedor ook makkelijk kan hebben .. En ik betwijfel dat omdat de statistieken zeggen dat AO in de HW competitie weinig potten heeft gebroken als het gaat om top 10 MMA vechters in de wereld. Beste Ericje een Fujita,Thomson of een Goodridge behoren niet tot de top 10 van de wereld als het om MMA gaat.

Ik snap dat jouw hersencellen niet toereikend zijn om het te kunnen begrijpen. Dat geeft ook niet Ericje daar hoef je je ook niet voor te schamen. Maar om je onzekerheid en je onbezonnen liefde voor AO hier zo kenbaar te maken dat je niet eens meer rationeel kan denken en je emoties niet in de hand hebt (arme besmeurde poster van AO boven je bed). Wilt niet zeggen dat we allemaal hier op het niveau van Ericje zitten.

En beste Ericje mijn "stoere" motorvriendjes doen in deze discussie niet terzake maar je bent altijd vrij om ze aan te spreken over mijn "haatcampagne" op MF. Ik ben benieuwt of jij ook zo stoer bent !!


Trouwens, weet jij de betekenis van het woord discussie wel...betwijfel het echt!



Een `discussie` is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen


Nou Ericje nu weten we beiden wat het woord discussie betekent.

Ga nu maar weer met je He-man poppetjes spelen .. tot ziens en zwaai zwaai..

Dag Eric

TOON
13-03-2010, 16:27
word je nooit moe van jezelf marquis?

Marquis
13-03-2010, 16:35
word je nooit moe van jezelf marquis?

Nee TOON dat word ik niet.

RamonaS
13-03-2010, 16:41
[quote=Marquis;888041]Dus wanneer jij wat vind dan is het gewoon zo zonder het te hoeven onderbouwen ?!?


slaapverwekkend gezeur :sleep1:


Jij kan het onzin vinden net zoals ik jouw opmerkingen zwakzinnig vind,..dus het staat je vrij wat je van mij wilt denken of vinden Ericje.


bedankt voor je mening.


Ik heb gezegd dat ik zijn cv ken maar dat betekent niet gelijk dat ik jouw mening of van een ander deel betreft de "topprestaties" die hij geleverd heeft in de LHW competitie. Dat zijn pas aannames beste Ericje.


Jij deelt geen enkele mening, want je kent alleen maar haat en afgunst.

I
k vind het alles behalve een nutteloze discussie.. een grote gedeelte hier zegt dat AO Rogers simpel op eet en dat hij Fedor ook makkelijk kan hebben .. En ik betwijfel dat omdat de statistieken zeggen dat AO in de HW competitie weinig potten heeft gebroken als het gaat om top 10 MMA vechters in de wereld. Beste Ericje een Fujita,Thomson of een Goodridge behoren niet tot de top 10 van de wereld als het om MMA gaat.


Je hebt mij niet horen zeggen dat Ali Rogers op gaat eten, maar ik hoop het wel...
En er is niemand die zal beweren dat Ali in de HW al tegenstanders van echt formaat(behalve letterlijk dan...) heeft gehad, dus ik ook niet. Wat is nou je punt...


Ik snap dat jouw hersencellen niet toereikend zijn om het te kunnen begrijpen. Dat geeft ook niet Ericje daar hoef je je ook niet voor te schamen. Maar om je onzekerheid en je onbezonnen liefde voor AO hier zo kenbaar te maken dat je niet eens meer rationeel kan denken en je emoties niet in de hand hebt (arme besmeurde poster van AO boven je bed). Wilt niet zeggen dat we allemaal hier op het niveau van Ericje zitten.


Beste Marquis...ook hier bedankt voor je mening. Zat er een scheetje dwars toen je dit opschreef. Bespeur hier toch weer enige haat...


En beste Ericje mijn "stoere" motorvriendjes doen in deze discussie niet terzake maar je bent altijd vrij om ze aan te spreken over mijn "haatcampagne" op MF. Ik ben benieuwt of jij ook zo stoer bent !!


:rotflmao: :rotflmao: Alleen een labiel persoon kan zo'n opmerking maken. Het ging trouwens ook niet om je vriendjes, maar om jouw nutteloze discussie. To the point blijven knulletje, je dwaalt steeds af...



Ga nu maar weer met je He-man poppetjes spelen .. tot ziens en zwaai zwaai..


Deze opmerking zegt heel veel over jou en niets over mij :whistling:

Beste Marquis, ik wens jou een heel fijn weekend.

Groetjes,

Eric

Thebadguy
13-03-2010, 16:51
vergeten we dat AO een glazen kinnetje heeft en als een vechter hem tijdens het gevecht onder druk zet hij er vaak niet mee om weet te gaan.

x2 Alistair is goed echt waar maar ze kin is echt z'n (misschien ze enige)zwakte punt .....daarom gaat hij het niet edde tegen rodgers ,wedrum , barnett , gilbert , brock , mir , congo, nog wat UFC namen en ofcorse FEDOR

Thebadguy
13-03-2010, 16:53
Heb je weer moeite met slapen Marquis? Alistair doet het goed in K-1 en Dream en nu ook te zien very soon voor de tietel verdediging van Strikeforce in de USA, wordt het allemaal teveel voor je?

2 x Victor Belfort 1 x Igor Vovchanchin
en dar washoeveel jaar geleden of waren die 2toen ook top vechters ?

micha
13-03-2010, 19:26
en dar washoeveel jaar geleden of waren die 2toen ook top vechters ?


nee igor vochancin was een afwashulp. ben jij je pas de laatste weken aan het verdiepen in de sport?

Slome
13-03-2010, 19:40
nee igor vochancin was een afwashulp. ben jij je pas de laatste weken aan het verdiepen in de sport?

en belfort was schoenmaker.....

micha
13-03-2010, 20:34
en belfort was schoenmaker.....

x2

Harrie Nak
17-03-2010, 09:35
De card voor die avond schijnt er als volgt uit te gaan zien:


Overeem vs. Rogers
Arlovski vs. Silva
Gracie vs. Randleman
Britt vs. Feijao
Mayhem vs. TBA (Lawler? Jacare?)

Niet zo slecht lijkt me zo.
Helaas geen Frank Shamrock vs. Pat Miletich, omdat Frank liever tegen Cung Le vecht.

Slome
17-03-2010, 11:09
Giant Silva... haha......

ondiep
17-03-2010, 11:27
De card voor die avond schijnt er als volgt uit te gaan zien:


Overeem vs. Rogers
Arlovski vs. Silva
Gracie vs. Randleman
Britt vs. Feijao
Mayhem vs. TBA (Lawler? Jacare?)
Niet zo slecht lijkt me zo.
Helaas geen Frank Shamrock vs. Pat Miletich, omdat Frank liever tegen Cung Le vecht.

Mayhem tegen onze Melvin lijkt me ook wel vet.

Tony
17-03-2010, 11:41
x2 Alistair is goed echt waar maar ze kin is echt z'n (misschien ze enige)zwakte punt .....daarom gaat hij het niet edde tegen rodgers ,wedrum , barnett , gilbert , brock , mir , congo, nog wat UFC namen en ofcorse FEDOR

Overeen vreet mensen als Gilbert en Kongo echt rauw op nu...

Mir, Werdum en Barnett blijven tricky.... (top notch grondwerk)

Rogers kan een stier KO'en.. dus ook overeem... Maar ik zie Overeem dit dik winnen.

Brock... Hier durf ik niks over te zeggen...

Fedor.. Dat is een verhaal apart.

YoMarK
17-03-2010, 12:18
We gaan het meemaken binnekort, nuff said.

superfreak
17-03-2010, 12:24
Zijn kin is inderdaad een pijn punt en dat zou ook tegen Rogers pijnlijk duidelijk kunnen worden. Voor wat betreft zijn cardio.. daar kunnen we nog niets over zeggen. De beste man heeft in mma partijen als sinds 2008 niet meer langer dan een eerste ronde erin gestaan. Oke, niet tegen de meest noemenswaardige tegenstanders dat dan wel weer.
Verder hoor ik iemand roepen dat Brock het puur op kracht doet. Brock is inderdaad een sterke boer maar zijn sterkste punten zijn z'n omvang gecombineerd met z'n explosiviteit. Hij beweegt zo snel voor zijn gewicht en dit helpt hem op de grond heel erg en tel daar zijn kracht bij op dan heb je een probleem.
Voor wat betreft zijn overwinningen over Belfort en Igor. Igor was inderdaad een grote, Belfort was met het hele gedoe van z'n zusje en doping ellende niet in z'n best doen. Ze zijn nu niet meer in de zelfde gewichtsklasse maar Overeem zou het nu niet redden denk ik tegen Belfort. Puur mijn mening voor de duidelijkheid.

Al met al.. WAR OVEREEM!!

TOON
17-03-2010, 14:39
Overeen vreet mensen als Gilbert en Kongo echt rauw op nu...

Mir, Werdum en Barnett blijven tricky.... (top notch grondwerk)

Rogers kan een stier KO'en.. dus ook overeem... Maar ik zie Overeem dit dik winnen.

Brock... Hier durf ik niks over te zeggen...

Fedor.. Dat is een verhaal apart.

sluit ik me wel bij aan idd! behalve mbt Yvel....even z'n pot tegen Rothwell afwachten :)
maar das persoonlijk....

Budokan
20-03-2010, 10:43
Inmiddels is gemeld dat het een non-title fight is, echt een schande. Fedor is zogenaamd de beste en vecht tegen nobodies, Ali vecht na 2 jaar weer eens en zelfs na al die tijd durft hij de titel niet in te zetten. Wat als hij verliest? Neemt iemand de HW-title van Strikeforce nog serieus?

GerritTonijn
20-03-2010, 10:47
Inmiddels is gemeld dat het een non-title fight is, echt een schande. Fedor is zogenaamd de beste en vecht tegen nobodies, Ali vecht na 2 jaar weer eens en zelfs na al die tijd durft hij de titel niet in te zetten. Wat als hij verliest? Neemt iemand de HW-title van Strikeforce nog serieus?



misschien was het niet zijn keus

oosterbuur
20-03-2010, 11:21
Rogers moet je niet onderschatten...ik denk dat hij met zijn stootwerk heel gevaarlijk is...

Ik zeg Rogers op KO.

TOON
20-03-2010, 12:36
Inmiddels is gemeld dat het een non-title fight is, echt een schande. Fedor is zogenaamd de beste en vecht tegen nobodies, Ali vecht na 2 jaar weer eens en zelfs na al die tijd durft hij de titel niet in te zetten. Wat als hij verliest? Neemt iemand de HW-title van Strikeforce nog serieus?

nou op zich is het vreemd dat Rogers na een loss een titleshot zou krijgen.....verder is er natuurlijk het risico dat Rogers wint en dan zou fedor wederom een keer tegen Rogers moeten vechten voor de titel.....

tja....je weegt het bovenstaande af tegen een titel-verdediging van Overeem...tja...het is een keuze....

maar dacht eigenlijk dat het wel vaststond dat overeem vs rogers voor de SF title was??

Slome
20-03-2010, 13:26
bron?

kooivechter
20-03-2010, 13:58
nou op zich is het vreemd dat Rogers na een loss een titleshot zou krijgen.....verder is er natuurlijk het risico dat Rogers wint en dan zou fedor wederom een keer tegen Rogers moeten vechten voor de titel.....

tja....je weegt het bovenstaande af tegen een titel-verdediging van Overeem...tja...het is een keuze....

maar dacht eigenlijk dat het wel vaststond dat overeem vs rogers voor de SF title was??

tuurlijk ze willen graag een fedor-rogers 2 omdat rogers fedor aardig tegenstand kon bieden. En als AO wint dan is het evengoed prima voor sf aangezien iedereen het veel over deze partij heeft. Die gasten zijn veel meer marketable dan een werdum, daarom laten ze die denk ik eerst tegen fedor. Voor sf vanuit een commercieel oogpunt gezien het beste. fedor doe ze niet zo maar voor een titelshot kunnen ze hem nog meer hypen voordat hij evt. de belt wint.

Budokan
20-03-2010, 13:59
bron?


http://www.fightline.com/fl/news/2010/0319/486252/alistair-overeem/index.shtml

Slome
20-03-2010, 14:08
http://www.fightline.com/fl/news/2010/0319/486252/alistair-overeem/index.shtml
;)

Marquis
20-03-2010, 15:23
nou op zich is het vreemd dat Rogers na een loss een titleshot zou krijgen.....verder is er natuurlijk het risico dat Rogers wint en dan zou fedor wederom een keer tegen Rogers moeten vechten voor de titel.....

tja....je weegt het bovenstaande af tegen een titel-verdediging van Overeem...tja...het is een keuze....

maar dacht eigenlijk dat het wel vaststond dat overeem vs rogers voor de SF title was??



Tegen wie heeft AO allemaal gevochten naast Buentello en gewonnen om recht te hebben om voor de titel te vechten ?!?

Ik denk dat men die titel te zwaar laat wegen in contrast van de verdediging daar van (3 jaar) Op een gegeven moment moet je het los kunnen laten. Het zou chique zijn op sportief gebied dat dit gevecht om de titel zou gaan.

En dat Rogers eventueel weer eens tegen Fedor zou uit komen is niet eens zo gek ,.. management van Fedor en management van AO komen er toch niet uit zodat die partij er van komt. Jammer dan leven gaat door en de gevechten ook. En daar kan Rogers niets aan doen.. hij wilt tenminste wel gewoon knokken.

ijsbier
20-03-2010, 15:47
Bijzonder gevaarlijke partij voor Overeem, Rogers heeft enorm veel natuurlijke kracht ( veel meer dan Overeem ) en heeft een zware, gevaarlijke stoot. Fedor mocht er eens van proeven en gelukkig voor hem ging hij niet KO op de grond, maar mi had het even goed het geval kunnen zijn. Denk dat hij het best naar de grond gaat met deze beer.

natuurlijke kracht... wat is dat?

GerritTonijn
20-03-2010, 16:59
natuurlijke kracht... wat is dat?

Volgens mij is dat zoals als dat wijf uit X-men had, zij kon de wind en regen enzo besturen

bigboz
20-03-2010, 17:13
Volgens mij is dat zoals als dat wijf uit X-men had, zij kon de wind en regen enzo besturen

whahahaha

Guile
20-03-2010, 17:14
Overeen vreet mensen als Gilbert en Kongo echt rauw op nu...





Vroeger niet dan?

Weet nog wel die poll, bijna de helft hier ziet Gilbert winnen. Misschien dat er een hoop mensen vanuit die achtergrond redeneren, kun je natuurlijk ook andersom zeggen. Maar als de tank niet leeg gaat zoals vroeger dan is hij gevaarlijk voor iedere tegenstander. Je moet wel echt blind zijn als je de potentie van AO niet ziet.

AO wint 2e ronde KO. Daarna Fedor, wat natuurlijk een ander verhaal is.



Belfort was met het hele gedoe van z'n zusje en doping ellende niet in z'n best doen. Ze zijn nu niet meer in de zelfde gewichtsklasse maar Overeem zou het nu niet redden denk ik tegen Belfort. Puur mijn mening voor de duidelijkheid.


Hij heeft 2 keer tegen hem gevochten, zat ruim een jaar tussen. Belfort moet op 185 vechten, daar is ie gevaarlijk. Op 205 is hij geen absolute topper.

The Bulldog
20-03-2010, 17:41
Tegen wie heeft AO allemaal gevochten naast Buentello en gewonnen om recht te hebben om voor de titel te vechten ?!?

Ik denk dat men die titel te zwaar laat wegen in contrast van de verdediging daar van (3 jaar) Op een gegeven moment moet je het los kunnen laten. Het zou chique zijn op sportief gebied dat dit gevecht om de titel zou gaan.

En dat Rogers eventueel weer eens tegen Fedor zou uit komen is niet eens zo gek ,.. management van Fedor en management van AO komen er toch niet uit zodat die partij er van komt. Jammer dan leven gaat door en de gevechten ook. En daar kan Rogers niets aan doen.. hij wilt tenminste wel gewoon knokken.


buiten een verkapte insinuatie, ben ik het helemaal met je eens...

Rogers zegt gewoon dat ie tegen de top wil...voor hem is ao een stapje onder Fedor....dus terechte partij....en daar heeft op dit moment de belt niks mee te maken....

ijsbier
20-03-2010, 17:44
Volgens mij is dat zoals als dat wijf uit X-men had, zij kon de wind en regen enzo besturen

ooooh, maar natuurlijk :P

rafi
20-03-2010, 18:00
dit wordt iedergaval wel een spetter van een beukpartij.

Joris
20-03-2010, 19:19
kijk er idd naar uit, niet te veel analyseren, gewoon kijken!

Harrie Nak
29-03-2010, 13:16
Het is inmiddels officieel (http://www.sherdog.com/news/news/Overeem-to-Defend-Strikeforce-Title-May-15-23512) dat het gevecht voor de titel zal zijn.

Slome
29-03-2010, 13:21
eerst wel, dan niet, nu dus wel.... aight...

Garcia
29-03-2010, 13:50
Ben allang blij dat Alistair nu weer voor Strikeforce gaat knokken :D

The Persian Killer
29-03-2010, 13:53
Eindelijk vecht Overeem weer in de States , maar verkeerde timing want Rogers wint via KO!;)

de Stiep
29-03-2010, 19:27
Zucht.......... Ali O is naar mijn mening een vechter die zo ongelooflijk ondergewaardeerd wordt. Ik ben van mening dat hij echt " allround" is. Een tiepje als Melvin Manhoef die zowel in K1 als in MMA hoge ogen gooit, maar niet in de K1 bekend is/wordt door allerlei redenen. (centjes, verkeerde bond en ga zo maar door). Allister is voor mij de meest complete vechter die er op dit aardbolletje rondloopt op de voet gevolgd door MM.
Uiteraard weet ik wat Fedor kan, maar als je Ali O. ziet, jeemig hij is zo ongelooflijk compleet.

YoMarK
29-03-2010, 19:42
Allister is voor mij de meest complete vechter die er op dit aardbolletje rondloopt op de voet gevolgd door MM.

Begrijp ik je nu goed dat je Melvin Manhoef een complete vechter vind?
Tuurlijk Manhoef in de standup vrijwel ongeëvenaard, maar compleet is ie absoluut niet.

Harrie Nak
29-03-2010, 19:50
Inderdaad. En wanneer heeft Manhoef in de MMA hoge ogen gegooid? Tegen Lawler bedoel je?

El Bambino
29-03-2010, 19:56
Zucht.......... Ali O is naar mijn mening een vechter die zo ongelooflijk ondergewaardeerd wordt. Ik ben van mening dat hij echt " allround" is. Een tiepje als Melvin Manhoef die zowel in K1 als in MMA hoge ogen gooit, maar niet in de K1 bekend is/wordt door allerlei redenen. (centjes, verkeerde bond en ga zo maar door). Allister is voor mij de meest complete vechter die er op dit aardbolletje rondloopt op de voet gevolgd door MM.
Uiteraard weet ik wat Fedor kan, maar als je Ali O. ziet, jeemig hij is zo ongelooflijk compleet.

Melvin Manhoef is goed maar geen top, Ali moet het nog gaan bewijzen, theorie telt niet, enige wat telt zijn feiten en feit is dat Ali het nog lang niet heeft waargemaakt tegen toppers!:thup:

jesselaar
30-03-2010, 16:49
Zucht.......... Ali O is naar mijn mening een vechter die zo ongelooflijk ondergewaardeerd wordt. Ik ben van mening dat hij echt " allround" is. Een tiepje als Melvin Manhoef die zowel in K1 als in MMA hoge ogen gooit, maar niet in de K1 bekend is/wordt door allerlei redenen. (centjes, verkeerde bond en ga zo maar door). Allister is voor mij de meest complete vechter die er op dit aardbolletje rondloopt op de voet gevolgd door MM.
Uiteraard weet ik wat Fedor kan, maar als je Ali O. ziet, jeemig hij is zo ongelooflijk compleet.


hij is niet ondergewaardeerd, hij heeft nog niet tegen de top 10 gestaan in de hw divisie dus is hij nog niet getest tegen een tegenstander van formaat . daar gaat gelukkig snel verandering in komen want rogers is er wel een.(het word zeker geen makkie)
buiten dat ao in jou ogen zo ongelooflijk compleet is je moet wel realistisch blijven , want wat moet je wel niet van fedor vinden dan ?ubercompleet?

lopez86
30-03-2010, 17:03
Overeem vreet deze brulboel genaamd Rogers met haar, huid, tanden en nagels op als ontbijt, lunch, diner en tussendoortje.

jesselaar
30-03-2010, 17:16
Met de kruis contracten die Alistair binden aan meerdere organisaties zoals K-1, Dream en Strike Force, zijn deze organisaties altijd weer blij als ze Alistair kunnen plaatsen. Alistair is een van de weinige vechters waarbij de organisaties dit toestaan. Ik kan jullie persoonlijk beloven dat deze partij tegen Brett Rogers gewoon staat. Als Fedor niet had geweigerd (management) dan had het Fedor vs. Overeem geweest.


zo speciaal zijn die kruiscontracten niet ,ik kan je er nog wel een paar noemen.
kwam mijn vooruitziende blik toch nog uit tegen rogers veel s6

Alistair verkeert in top vorm, het maakt hem niet wie tegenover hem staat. Ik ken maar weinig vechters waarin zo weinig afweging huist als in Alistair. Dit heeft hij dan ook bewezen in zijn loopbaan.

er was inderdaad geen afweging dat alistair kon verliezen ,dus inderdaad het maakte niet uit tegen welke tegenstander hij stond je had ze net zo goed allemaal tegelijk tegen hem kunnen zetten , had hij nog gewonnen
""mischien"" als hij weer de top 10 staat krijgt hij zn kans wie weet hoop doet leven.

Gr, Jamila:thup:

Harrie Nak
31-03-2010, 10:50
Rogers heeft in ieder geval alvast z'n gelukstrui aangeschaft. :)

http://i789.photobucket.com/albums/yy178/tntkidsherdog/BrettRogersinSweater.jpg