PDA

View Full Version : Tyrone Spong vs Singh Jaideep 3 april



Sluwe Fox
11-03-2010, 01:22
bevestigd door Black Label zelf. Kan een leuke worden lijkt mij.

micha
11-03-2010, 06:22
WAR Tyrone!

superfreak
11-03-2010, 10:18
WAR TYrone inderdaad. Deze moet hij wel kunnen hebben.

remco pardoel
11-03-2010, 10:40
Mooie partij om zijn loopbaan als heavyweight te gaan bouwen
Ook niet teveel kans om schade op te lopen voor de pot van het jaar tegen Melvin.

superfreak
11-03-2010, 11:40
Spong zou maar ko gaan. 6 weken krijgt hij dan toch. Dan redt hij het net voor ArenA of tel ik nou verkeerd?

Naj85
11-03-2010, 12:44
Singh Jaideep is zoo een saaie vechter..
deze moet Tyrone kunnen pakken

Mr 1 Leg
11-03-2010, 12:58
WARRRRRRRR SPONG

goro
11-03-2010, 14:37
Pf, ik zeg pot op met K1 heavy weights. Dat er no eindelijk een middleweight division komt!

Mensen als Mes, Spong en een hele hoop natuurlijke middengewichten kunnen voor spectakel zorgen.

Kyotauro etc horen niet echt bij de "zwaare mannen". Die zijn te veel aan het concentreren op bijkomen.

Irishrover
11-03-2010, 14:40
Singh Jaideep is zoo een saaie vechter..
deze moet Tyrone kunnen pakken

Haha, ja die partij laatst tegen Everton. Pfff.
Hij was aan het hardlopen in de ring, dat gespring en af een toe een tikje.
Je kan moeilijk dichtbij hem komen, hij springt als een sprinkhaan zo 3 meter van je weg.

Vind hem maar niks, hoop dat Tyrone hem een lesje leert.

Irishrover
11-03-2010, 14:41
Pf, ik zeg pot op met K1 heavy weights. Dat er no eindelijk een middleweight division komt!

Mensen als Mes, Spong en een hele hoop natuurlijke middengewichten kunnen voor spectakel zorgen.

Kyotauro etc horen niet echt bij de "zwaare mannen". Die zijn te veel aan het concentreren op bijkomen.

Goed idee, maar dan krijg je wel nog minder echte Heavyweights.
Hoe lossen ze dat op dan?

Slome
11-03-2010, 14:48
google:
http://www.google.nl/search?q=Singh%20Jaideep&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7PBEA&redir_esc=&um=1&hl=nl&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw

Chane
11-03-2010, 16:28
Lijkt me niet boeiend deze partij.
Moet Spong makkelijk kunnen pakken.
Snap sowieso niet wat die Indier in de K1 doet.

Stallion
11-03-2010, 16:45
Lijkt me niet boeiend deze partij.
Moet Spong makkelijk kunnen pakken.
Snap sowieso niet wat die Indier in de K1 doet.

Ik denk dat ze aan het zoeken zijn naar nieuwe mensen voor de K1 aangeizen de vechters op de evenementen al een tijdje hetzelfde zijn. Daarom proberen ze hem een aantal keer uit. Goed intiatief als je het mij vraagt. Dan kan er altijd wel een keertje iemand tussenzit die gewoon niet goed genoeg is.

goro
11-03-2010, 17:14
Goed idee, maar dan krijg je wel nog minder echte Heavyweights.
Hoe lossen ze dat op dan?
You got a point! Maar kom, die mes zou veel beter tot zijn recht komen in een middleweight. Spong ook. En ik denk niet dat Bonjaski, aerts, Schilt gaan cutten.

blackadder
11-03-2010, 17:29
Lijkt me niet boeiend deze partij.
Moet Spong makkelijk kunnen pakken.
Snap sowieso niet wat die Indier in de K1 doet.
Hij heeft vorig jaar een toernooi gewonnen, he?
Ik weet niet wat de eisen zijn om voor een toernooi in aanmerking te komen. Echt indrukwekkend was ie niet.

Irishrover
11-03-2010, 17:49
You got a point! Maar kom, die mes zou veel beter tot zijn recht komen in een middleweight. Spong ook. En ik denk niet dat Bonjaski, aerts, Schilt gaan cutten.

Ja ben ik mee eens, spong, saki en ook manhoef komen te kort voor de wat 'grotere' vechters zoals Badr, Sem, Remy.

Hesdy is een optie omdat hij groot genoeg is om mee te doen met de big boys. Met wat goede begeleiding en ontwikkeling zou het mogelijk kunnen lukken.

Rico verhoeven is er ook één die meekan met hen naar mijn idee.

Je kan het toch aardig opvullen mate

Dus een middleweight en heavyweight klasse klinkt erg goed.

Naj85
11-03-2010, 18:05
Haha, ja die partij laatst tegen Everton. Pfff.
Hij was aan het hardlopen in de ring, dat gespring en af een toe een tikje.
Je kan moeilijk dichtbij hem komen, hij springt als een sprinkhaan zo 3 meter van je weg.

Vind hem maar niks, hoop dat Tyrone hem een lesje leert.
Ja precies, die wedstrijd had ik ook in gedachten haha
sommigen zeiden dat hij de nieuwe badr hari is, maar hij komt niet eens in de buurt van hari
Ik denk dat Tyrone deze makkelijk kan winnen, Jaideep gaat toch niks doen behalve af en toe counteren en ontwijken

Irishrover
11-03-2010, 18:20
Ja precies, die wedstrijd had ik ook in gedachten haha
sommigen zeiden dat hij de nieuwe badr hari is, maar hij komt niet eens in de buurt van hari
Ik denk dat Tyrone deze makkelijk kan winnen, Jaideep gaat toch niks doen behalve af en toe counteren en ontwijken

haha, Tyrone moet hem goed insluiten in een hoek waar de klappen vallen.
Of een paar goede lowkicks geven, dan kan hij niet meer wegspringen.

Highline
11-03-2010, 18:48
jaideep woont in japan heb ik gehoord, beetje hetzelfde verhaal als nicholas pettas en andy hug

blackadder
11-03-2010, 19:12
jaideep woont in japan heb ik gehoord, beetje hetzelfde verhaal als nicholas pettas en andy hug
Alleen is zijn achtergrond niet karate.

the art of muay thai
11-03-2010, 21:55
Ik ken die jaideep niet echt goed, maar ik heb een paar partijen van hem gezien op youtube. Weliswaar is hij qua skills beduidend minder dan spong, maar toch lijkt hij mij een lastige tegenstander voor hem omdat hij een stuk langer is en zo beweeglijk de ring doorgaat. Maar ik hoop dat spong hem ko ramt.

Omar.
11-03-2010, 22:21
Ik denk dat we ongeveer net zo'n saaie gevecht krijgen als Jaideep tegen Teixera.

Wel een tegenstander om Tyrone wat meer zelfvertrouwen te geven in de Heavyweight.

Maar kan alle kanten op, ik denk een puntenoverwinning van Tyrone.

Slome
11-03-2010, 22:23
Ik denk dat we ongeveer net zo'n saaie gevecht krijgen als Jaideep tegen Teixera.

Wel een tegenstander om Tyrone wat meer zelfvertrouwen te geven in de Heavyweight.

Maar kan alle kanten op, ik denk een puntenoverwinning van Tyrone.

ik hoop op puntenoverwinning van Tyrone Spong