PDA

View Full Version : Aerts & Le Banner training @ Chakuriki



sjaakie'tje
13-03-2010, 12:55
Paar leuke foto's; Aerts staat kurkdroog.

http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?t=9767 (http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?t=9767)

Jeru
13-03-2010, 12:57
Zeker droog die Peter! Moet messcherp zijn lijkt me!!

Justinian
13-03-2010, 13:17
Ziet er goed uit. Met name leuk om te zien dat Aerts en Lebanner aan het sparren zijn, wetende dat ze al vaker tegenover elkaar in de ring hebben gestaan.

Effective
13-03-2010, 14:07
Mooi verslagje, Peter lijkt echt wel in z'n tweede jeugd te zijn beland, ripped!

Sadix
13-03-2010, 14:19
Ziet er goed uit. Met name leuk om te zien dat Aerts en Lebanner aan het sparren zijn, wetende dat ze al vaker tegenover elkaar in de ring hebben gestaan.


idd vond ik ook erg mooi.

Zie ik daar nou ook Amir Sadollah?

Justinian
13-03-2010, 14:20
idd vond ik ook erg mooi.

Zie ik daar nou ook Amir Sadollah?
Yep, zie Kort gesprek met Amir Sadollah (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/kort_gesprek_met_amir_sadollah/)

Sadix
13-03-2010, 14:26
ooh ja lees het nu.

Dankje wel.

Amir is toch zeker 1 van mijn lievelings vechters, lijkt me echt een toffe gozer.

blackadder
13-03-2010, 14:29
Damn. Peter lijkt wel half the man he used to to be. Hopelijk gaat dat niet teveel ten koste van zijn kracht en energie. Zou kut zijn als hij van die Jap verliest omdat ie teveel massa kwijt is.

Jeru
13-03-2010, 14:43
Oh ja zag het gewoon niet eens haha. Wel tof dat Amir ook meedeed!!

knift
13-03-2010, 15:13
Damn. Peter lijkt wel half the man he used to to be. Hopelijk gaat dat niet teveel ten koste van zijn kracht en energie. Zou kut zijn als hij van die Jap verliest omdat ie teveel massa kwijt is.


2x hij is wel erg veel kilo's kwijt maar ik neem aan dat Thom en Peter weten wat ze doen dus ik kijk HEEL ERG uit naar de partij tegen Maeda

AERTS RULES:thup:

Stallion
13-03-2010, 15:16
Aerts ziet er idd afgetraind uit zeg. Denk dat hij in deze staat ook wel eenvoudig van die Jap kan winnen. Gun hem die HW titel van harte.

blackadder
13-03-2010, 15:26
2x hij is wel erg veel kilo's kwijt maar ik neem aan dat Thom en Peter weten wat ze doen dus ik kijk HEEL ERG uit naar de partij tegen Maeda

AERTS RULES:thup:
Ik hoop het zeker. Want Maeda is, zoals ie wel vaker heeft bewezen als ie tegen een grote naam vocht, toch wel gevaarlijk en kan ook wel een stootje hebben. Hij heeft nog nooit op KO verloren. En het is en blijft een Japanner in Japan. Ook nog eens de enigste Japanner die ooit zo een titel won. Dus Peter moet denk ik wel alle zeilen bijzetten.

WAR Peter Aerts!!!

Sendur
13-03-2010, 18:36
Haha Peter lijkt wel weer een klein menneke zo,

Hij is goed bezig.

Hij pakt die titel wel.

Tykill
13-03-2010, 18:49
Weet iemand waar zo'n vest goed voor is?

Ik zie het wel vaker en vraag me altijd af waarom.
Gaat hij hierdoor niet meer zweten? en is dat het hele idee erachter om sneller af te vallen?

blackadder
13-03-2010, 18:52
Weet iemand waar zo'n vest goed voor is?

Ik zie het wel vaker en vraag me altijd af waarom.
Gaat hij hierdoor niet meer zweten? en is dat het hele idee erachter om sneller af te vallen?
Ja. Het houdt de lichaamswarmte meer vast dus koel je niet zo snel af en zweet je meer. Als je geen vest hebt kun je ook een vuilniszak gebruiken.

ICON
13-03-2010, 20:05
en als je daarna weer n liter water naar binnen werkt?

iconian
13-03-2010, 20:18
liter water is ongeveer een kilo, dus ben je weer een kilo zwaarder.

Ik weet nog uit de reportage van B lesnar waarin hij vertelde dat hij na een zware training 7 tot 9 kilo lichter was, en moeite had genoeg te drinken om het vochtverlies te compenseren.

Sadix
13-03-2010, 21:49
ik gebruik zo nu en dan ook een zweetpak om iets wat af te vallen.

Heeft zo een pak echt effect? verlies je ook vet in al dat zweet of is het puur vocht?

blackadder
13-03-2010, 22:15
ik gebruik zo nu en dan ook een zweetpak om iets wat af te vallen.

Heeft zo een pak echt effect? verlies je ook vet in al dat zweet of is het puur vocht?
Vocht. Het is wel goed voor je huid. Zweet je toch ff heel wat gifstoffen uit.:D

Knowledge
14-03-2010, 11:26
Vocht. Het is wel goed voor je huid. Zweet je toch ff heel wat gifstoffen uit.:D

Blackadder's right

goro
15-03-2010, 11:10
Maeda, zit nu even bij Teixera´s/ Feitosa gym. Ik heb even met de trainer van Ichi Geki academi gemailt. Hij heeft bij zijn dragon team niet genoeg sparringspartners.

Leventdepevent
15-03-2010, 11:23
aerts ziet er idd afgetraind uit respect man.........leuk om le banner weer eens aan t trainen te zien

wrestler_nl
15-03-2010, 13:39
Thanks voor de foto's!
Aerts gaat knallen tegen Maeda. Ik hoop dat hij via (t)KO wint!

Kemal
15-03-2010, 19:20
Thanks!! Aerts ziet er goed uit!

sjaakie'tje
17-03-2010, 21:43
Ik hoop het zeker. Want Maeda is, zoals ie wel vaker heeft bewezen als ie tegen een grote naam vocht, toch wel gevaarlijk en kan ook wel een stootje hebben. Hij heeft nog nooit op KO verloren. En het is en blijft een Japanner in Japan. Ook nog eens de enigste Japanner die ooit zo een titel won. Dus Peter moet denk ik wel alle zeilen bijzetten.

WAR Peter Aerts!!!

Denk niet dat hij een gevaar vormt voor Peter. Hij heeft zeker veel talent, is snel en heeft een goede stoot, maar met zijn kort armpjes en beentjes gaat hij het niet redden tegen Aerts. Als hij het einde van ronde 3 haalt, dan zou dat al een overwinning zijn voor hem.

blackadder
18-03-2010, 00:09
Denk niet dat hij een gevaar vormt voor Peter. Hij heeft zeker veel talent, is snel en heeft een goede stoot, maar met zijn kort armpjes en beentjes gaat hij het niet redden tegen Aerts. Als hij het einde van ronde 3 haalt, dan zou dat al een overwinning zijn voor hem.
Ik hoop het van harte.