PDA

View Full Version : Moet badr hari een nieuwe tegenstander krijgen?



bananenplukster
14-03-2010, 00:39
Hesdy gerges heeft net in milaan verloren op punten:whistling:. Zou het niet beter zijn om badr hari een nieuwe tegenstander te geven zoals peter aerts of zimmerman of saki:blush:

Petrosyan188
14-03-2010, 01:19
dit had ik echt zien aankomen... maar ik hoopte dat ik ongelijk had, niet dus. als ik simon was zou ik gelijk hesdy daaruit halen en dan maar ghita ofzo is nog altijd 100x beter dan gerges die op deze forum echt zo overschat is dat het gewoon ziek is

Darkness
14-03-2010, 01:47
Geef Badr gewoon de winst! dan is er niks aan de hand(en vooral met hesdy)
Dit wordt een zware K.O!

Irishrover
14-03-2010, 01:49
Ik gaf pas geleden al aan dat het met Hesdy niks wordt.
Heb hem paar keer live zien vechten, was zeker niet onder de indruk.
Nu verliest meneer weer, deze jongen gaat k.o tegen Badr.

Maar ondanks dit, wil ik hem toch tegenover Badr zien.

rafi
14-03-2010, 01:52
hij gaat 100% ko tegen badr

micha
14-03-2010, 04:00
Zimmerman! Zimmerman! Ik weet zeker dat Badr liever van Zimmerman wint dan van Hesdy!

Rverm
14-03-2010, 04:30
Zimmerman! Zimmerman! Ik weet zeker dat Badr liever van Zimmerman wint dan van Hesdy!

ook niet leuk dat jij nu de uitslag dan al weet...;)

spacebox
14-03-2010, 07:29
Hesdy gerges heeft net in milaan verloren op punten:whistling:. Zou het niet beter zijn om badr hari een nieuwe tegenstander te geven zoals peter aerts of zimmerman of saki:blush: SPOILER overigens

Nee geen Zimmerman dat is voor de finale8!!! (JAPAN)

Tja badr is gewoon tegoed denk ik nu ook!! Als ik dit zo hoor was Hesdy Gerges tegen Karaev ook meer geluk dan wijsheid of beter gezegd Karaev was gewoon slecht die dag.

Tja moeilijk de K1 is gewoon (Zeg ik met pijn in me hart) toch wel erg dun bezaaid.
Stel hij vecht wel tegen Zimmerman of tegen Peter Aerts, wat blijft er dan voor de finale over.

Dan maar tegen Ghita al zie ik die ook niet winnen.

marcelt
14-03-2010, 08:19
Badr heeft toch ook kanonnenvlees nodig...............

spacebox
14-03-2010, 08:28
Ja dat is waar Marcelt HIIHIhihi Hij moet toch tegen iemand vechten:D

Mr 1 Leg
14-03-2010, 09:00
hij gaat 100% ko tegen badrx2

k1max
14-03-2010, 09:01
Die gozer is ZWAAARR overschat heeft van die domme rus gewonnen en hij denkt dat ie Bruce Lee is, en heeft nog een grote mond ook. Ik heb zelf die wedstrijd van hem gezien tegen Ashwin Balrak (was volgens hem een opwarmetje voor de arena) maar integendeel Ashwin heeft hem alle hoeken van de ring laten zien en van hem gewonnen. Die gozer is veel te traag trapt alleen maar en heeft een stootkracht van een -70er, en nou heeft ie verloren van die Brice G.:twak:
Simon Rutz moet snel een waardige tegenstander zoeken want anders verkoop ik men kaartje zo snel mogelijk!!!

spacebox
14-03-2010, 09:07
Ik vond hem inderdaad wel goed tegen die rus. Daarentegen vind ik zijn hoge trapen altijd wel lachwekkend met alle respect

Kemal
14-03-2010, 09:29
hij gaat 100% ko tegen badr


X3

Marquis
14-03-2010, 09:35
Zo heb je vrienden als je wint en zo word je met de grond gelijk gemaakt als je verliest. Inmiddels is deze gedachtengang een onderdeel van de Nederlandse "cultuur" geworden.

Ik was ook pro Hesdy en deze resultaten vallen vies tegen maar denk niet dat Simon deze partij van het menu schrapt aangezien ik aan neem dat er contracten zijn getekend.

Maar goed een partij kan alle kanten op gaan natuurlijk.

spacebox
14-03-2010, 09:39
Hahaha dat jij dat zegt Marquis AO Fan!!

Edit: Dit is wel bedoelt voor je laatste edit:D

Nathan
14-03-2010, 09:51
Denk dat het niet uitmaakt wie je tegenover Badr zet, hij slaat (op Schilt na) iedereen k.o. Hesdy is wel een jongen met een vechtershart en een hele goede mentaliteit die op en top gemotiveerd zal zijn tegen Badr. Uiteindelijk denk ik ook dat Hesdy niet wint maar het zal spectsculairder worden dan iedereen denkt.

spacebox
14-03-2010, 09:53
Vergeet Bonjasky niet.

Marquis
14-03-2010, 10:08
Hahaha dat jij dat zegt Marquis AO Fan!!

Edit: Dit is wel bedoelt voor je laatste edit:D



Haha nou ja .. ik heb niets tegen AO al lijkt dat wel zo..Ik ga gewoon niet mee met de hype die er nu gaande is op MF als het om AO gaat.

Ik vind de beste man een mooie vechter (altijd al gevonden) alleen heeft hij het in MMA op zijn gewicht nog niet laten zien. En daar kom ik gewoon voor uit tot frustraties van vele mensen hier.


Maar goed daar gaat deze thread niet over.


Ps. Ik blijf het zeggen de Arena heeft soms rare effecten op vechters... wie weet verast Hesdy ons allen.

Illest
14-03-2010, 10:27
hmmmm niet niveau verschil tussen Hesdy en Badr wordt nu toch wel ff blootgelegd....

begin te twijfelen of het wel een waardige hoofdpartij wordt

TOON
14-03-2010, 10:48
volgens mij is dit inherent aan Badr een hoofdpartij laten draaien.....er zijn maar 4/5 vechters die het hem moeilijk kunnen maken of van hem kunnen winnen, schilt/bonjasky?/aerts?/overeem?/heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zimmerman.....

maar verder is er gewoon weinig over wat voor een knaller van een pot kan zorgen....
gewoon laten staan deze match.....

als je nu aan matchmakingen gaat sleutelen omdat bepaalde vechters een mindere periode hebben dan blijf je natuurlijk aan de gang....

Illest
14-03-2010, 10:54
volgens mij is dit inherent aan Badr een hoofdpartij laten draaien.....er zijn maar 4/5 vechters die het hem moeilijk kunnen maken of van hem kunnen winnen, schilt/bonjasky?/aerts?/overeem?/heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zimmerman.....

maar verder is er gewoon weinig over wat voor een knaller van een pot kan zorgen....
gewoon laten staan deze match.....

als je nu aan matchmakingen gaat sleutelen omdat bepaalde vechters een mindere periode hebben dan blijf je natuurlijk aan de gang....

ja, ben ik wel met je eens...er blijft echt weinig over....wie weet stijgt ie weer boven zichzelf uit of onderschat Badr hem wel...

word (ben ik bang) toch wel een vluggertje voor Hari

Knowledge
14-03-2010, 11:17
volgens mij is dit inherent aan Badr een hoofdpartij laten draaien.....er zijn maar 4/5 vechters die het hem moeilijk kunnen maken of van hem kunnen winnen, schilt/bonjasky?/aerts?/overeem?/heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien zimmerman.....

maar verder is er gewoon weinig over wat voor een knaller van een pot kan zorgen....
gewoon laten staan deze match.....

als je nu aan matchmakingen gaat sleutelen omdat bepaalde vechters een mindere periode hebben dan blijf je natuurlijk aan de gang....


X2

MB667
14-03-2010, 11:32
1ste 2rondes was hij aan het winnen, in de 2de werd hij almoe. 3 en 4de washij kapot moe.

Als hij niets aan zijn conditie doet, en het gaat langer als 2 rondes duren,verliest hij zeker van hari. het was gewoon zijn conditie was gisteren parten speelde. als hij daar iets aan doet, dan is het zeker een goede tegenstander voor hari...... vond het raar dat hij uberhaupt moest vechten,terwijl hij 2 weken geleden ook al tegen balrak moest vechten.

dundee
14-03-2010, 12:15
En de internethelden zijn weer los........sukkels. Wees is een keer blij dat er jongens zoals Hesdy bestaan. Anders hadden jullie met je piepie in je hand niet eens je gal kunnen spuwen. Misselijkmakend...maar ja zal wel iets met mentaliteit te maken hebben. Iets wat Hesdy wel heeft!!!!!

Slome
14-03-2010, 12:20
DE TITEL VAN DE THREAD IS AL EEN SPOILER>>>>> lkkr bananenaap....

Slome
14-03-2010, 12:23
Denk dat het niet uitmaakt wie je tegenover Badr zet, hij slaat (op Schilt na) iedereen k.o. Hesdy is wel een jongen met een vechtershart en een hele goede mentaliteit die op en top gemotiveerd zal zijn tegen Badr. Uiteindelijk denk ik ook dat Hesdy niet wint maar het zal spectsculairder worden dan iedereen denkt.

2x

Marchant
14-03-2010, 12:27
En de internethelden zijn weer los........sukkels. Wees is een keer blij dat er jongens zoals Hesdy bestaan. Anders hadden jullie met je piepie in je hand niet eens je gal kunnen spuwen. Misselijkmakend...maar ja zal wel iets met mentaliteit te maken hebben. Iets wat Hesdy wel heeft!!!!!


Amen!!!

univers1l
14-03-2010, 12:45
sorry maar hesdy moet vervangen worden, ik weet dat het misschien wel een vette pot kan worden, maar gezien de laatste resultaten is het op papier een mismatch.

chahid is toch ook vervangen tegen petrosyan vanwege zijn slechte reeks.

dus dan liever op papier een betere tegenstander, zelfs karaev klinkt interessanter.
zie graag aerts een rematch krijgen

knift
14-03-2010, 12:56
Nou ik ben nog steeds blij dat Badr tegenover Hesdy staat dat gejank van sommige losers hier wat Marquis al zij in de Arena kan alles gebeuren en ik ga schreeuwen voor Hesdy het zal wat wezen dat je afgeschreven bent na 2 verlies partijen,verliezen is al erg genoeg dat voelt Hesdy beter als ons en als iedereen "m nog is afbrand is dat niet echt stimulerend voor een vechter.
In 2009 had Hesdy een top jaar en kon hij bij de meeste niet meer stuk dus denk ik dat het een goeie partij kan worden en als ie verliest jammer dan maar dan is Hesdy niet gelijk slecht maar dan is Badr gewoon heel goed,dus wie je ook tegen Badr zet er zal altijd wel iemand wat te zeiken hebben voorlopig durft ie het tegen Badr op te nemen en nam hij vorig jaar ook ff on voorbereid een partij tegen Schit aan Hesdy is een warrior!!!!

Peter0711
14-03-2010, 13:02
Ik ben blij om te lezen dat niet iedereen deze wedstrijd afblaft!! kom op mensen

100% zeker dat badr op knock out wint...?????? Hoelang draaien jullie al mee in de vechtsport? Want jullie horen allemaal te weten dat niks 100 % is..1 goeie stoot is voldoende.Simple as that! Het wordt gewoon een knaller van een wedstrijd!!

En wat gebeurt,gebeurt..Mar iets meer respect van achter de computer zou wel op ze plek zijn!

Rusell Bell
14-03-2010, 13:11
Vind Hesdy z'n partijen ook niks aan. Juist de partij waardoor hij zo veel lof door kreeg (tegen Kareav) heb ik niet live gezien. Maar Badr in normale doen wint dit zeker.

Irishrover
14-03-2010, 13:37
Hesdy hoeft niet vervangen te worden, omdat het inderdaad schriftelijk vast staat.

Het zal wel een gladiator's hart hebben tussen de borstkas, maar ben nooit onder de indruk geweest van z'n vechtstijl.

Hesdy stoot & trapt zacht voor een heavyweight.
Hij is erg statisch en langzaam.

Partij tegen Ruslan valt niks op aan te merken, dit heeft hij lekker gedaan & won met overtuiging.
Maar de partijen daarna heb ik de 'Hesdy vs Ruslan' niet terug kunnen vinden.

Over de laatste partij kan ik niet oordelen, die heb ik niet gezien.
Weet alleen dat hij weer verloren heeft.

Hij heeft nog weinig tijd om o.a power & snelheid te scheppen.
Want anders is hij vrij kansloos in Mei.

Het is niet nodig om Hesdy een natrap te geven, maar je hoeft ook niet onnodig te prijzen.

Lennie
14-03-2010, 13:47
kan je even een poll toevoegen?

Thebadguy
14-03-2010, 14:07
Hesdy gerges heeft net in milaan verloren op punten:whistling:. Zou het niet beter zijn om badr hari een nieuwe tegenstander te geven zoals peter aerts of zimmerman of saki:blush:
aan de ene kant zeg ik jah vervange die hap maarrrrr andere andere kant , he ik hesdy al aardig wat partijen live zien knokken en ben ik nog nooit onder de indruk geweest behalve tegen karaev en sem .... dus het zou zo maar kunnen dat hij tegen badr weer schitterd (kleine kans)

potetiele tegenastanders :

bonjasky (wil niet)
saki (mag niet meer in de arena vechten)
aerts (te makkelik)
schilts (beter voor finals)
zimmerman (beter voor de finals )
le banner (leuk voor badr)
ghita (goede kans voor ghita)
FEDOR ( haha :) )
alistair (beter voor de finals)

of laat badr lekker chille die dag en zet :

OVEREEM vs YVEL als hoofd party (kdenk niet dal alistair durf en gilbet MAG van suge white)

doom
14-03-2010, 14:48
Hesdy heeft nu een partij verloren en na een 4 ronde was het nog een split decicion.Het had ook de andere kant kunnen opgaan.Het was trouwens een van de beste partij van de avond dus zeur niet.Hesdy gaat gewoon knallen tegen een op papier betere tegenstander maar zo wat hij knokt tenminste en heb daar repsect voor.

R.D.N
14-03-2010, 16:30
Hesdy gerges heeft net in milaan verloren op punten:whistling:. Zou het niet beter zijn om badr hari een nieuwe tegenstander te geven zoals peter aerts of zimmerman of saki:blush:


ja 1000% mee eens zimmerman daar moeten ze badr tegen zetten

wrestler_nl
14-03-2010, 16:37
Badr vs Schilt 3...Make it Happen!!

rafi
14-03-2010, 16:39
badr vs jerom le banner

Kameleon
14-03-2010, 16:40
maar integendeel Ashwin heeft hem alle hoeken van de ring laten zien en van hem gewonnen.

Sommigen kunnen toch echt overdrijven.....

Kameleon
14-03-2010, 16:41
badr vs jerom le banner

Neeeee....echt niet!

univers1l
14-03-2010, 18:14
wat als harinck en hesdy toch beslissen om even gas terug te nemen, kan dat?
of is dat contractbreuk?

wie je ook tegen badr zet, er zijn altijd voor en tegenstanders,
het is lastig voor hesdy, want als hij tegen badr verliest, zullen ze in japan niet echt onder de indruk zijn en kan zijn kans vergaan of niet?

musti
14-03-2010, 18:52
aan de ene kant zeg ik jah vervange die hap maarrrrr andere andere kant , he ik hesdy al aardig wat partijen live zien knokken en ben ik nog nooit onder de indruk geweest behalve tegen karaev en sem .... dus het zou zo maar kunnen dat hij tegen badr weer schitterd (kleine kans)

potetiele tegenastanders :

bonjasky (wil niet)
saki (mag niet meer in de arena vechten)
aerts (te makkelik)
schilts (beter voor finals)
zimmerman (beter voor de finals )
le banner (leuk voor badr)
ghita (goede kans voor ghita)
FEDOR ( haha :) )
alistair (beter voor de finals)

of laat badr lekker chille die dag en zet :

OVEREEM vs YVEL als hoofd party (kdenk niet dal alistair durf en gilbet MAG van suge white)


Waarom mag Saki niet in de Arena vechten?

MB667
14-03-2010, 19:00
.Het was trouwens een van de beste partij van de avond dus zeur niet.

vond het een leuke pot, maar niet de beste van de avond, de leukste van de avond waren die van sergio wielzen, chahid, en Yavuz Kayabasi

Slome
14-03-2010, 19:02
STELLETJE ZEURZEIKERDS.....:twak::twak:

WAT EEN ONZIN HIER....:twak::twak::twak:

mokumnised
14-03-2010, 21:32
Ik denk dat Hesdy teveel over deze 2 partijen heen heeft gekeken in de richting van die partij tegen Badr en dat daarom zijn focus niet in orde was (niet goed, maar wel begrijpelijk). Dat Badr momenteel boven bijna alle partijen staat zijn we het allemaal denk ik wel over eens, maar om Hesdy dan na 2 verliespotten met de grond gelijk te maken vind ik dus weer echt typisch Nederlands.

Het wordt Hesdy ook nagedragen dat hij heeft gejuicht nadat hij ten onrechte als winnaar werd aangewezen na de partij tegen Balrak, alsof hij de eerste is die zoiets doet. Dat heb ik talloze vechters zien doen en het zijn eigenlijk juist grote uitzonderingen die zoiets meteen toegeven (ik heb het maar een paar keer zien gebeuren in de tijd dat ik de sport volg). Ik lees dan ook nog een post waarin staat dat Hesdy niet hard trapt en stoot: zijn stoot kan en moet zeker harder, maar als je zegt dat Hesdy zacht trapt kun je volgens mij voortaan beter naar korfbal gaan kijken ,want dan snap je er niet veel van, met name zijn lowkicks zijn keihard.

Ziet de stijl van Badr er beter uit? Ja. Is de kans groot dat Badr de pot tegen Hesdy op k.o. wint? Ja. Maar een klein beetje meer respect voor de vechter Hesdy mag ook wel toch?

mokumnised
14-03-2010, 21:33
Waarom mag Saki niet in de Arena vechten?

Dat lijkt me vrij duidelijk, denk dat Saki nooit meer op een evenement van Rutz zal vechten.

Darkness
14-03-2010, 22:10
Zet dan Aerts tegen over Badr, dan is de Arena meteen uitverkocht!
En Aerts staat te trappelen om een rematch tegen Badr.

Irishrover
14-03-2010, 22:22
Ik denk dat Hesdy teveel over deze 2 partijen heen heeft gekeken in de richting van die partij tegen Badr en dat daarom zijn focus niet in orde was (niet goed, maar wel begrijpelijk). Dat Badr momenteel boven bijna alle partijen staat zijn we het allemaal denk ik wel over eens, maar om Hesdy dan na 2 verliespotten met de grond gelijk te maken vind ik dus weer echt typisch Nederlands.

Het wordt Hesdy ook nagedragen dat hij heeft gejuicht nadat hij ten onrechte als winnaar werd aangewezen na de partij tegen Balrak, alsof hij de eerste is die zoiets doet. Dat heb ik talloze vechters zien doen en het zijn eigenlijk juist grote uitzonderingen die zoiets meteen toegeven (ik heb het maar een paar keer zien gebeuren in de tijd dat ik de sport volg). Ik lees dan ook nog een post waarin staat dat Hesdy niet hard trapt en stoot: zijn stoot kan en moet zeker harder, maar als je zegt dat Hesdy zacht trapt kun je volgens mij voortaan beter naar korfbal gaan kijken ,want dan snap je er niet veel van, met name zijn lowkicks zijn keihard.

Ziet de stijl van Badr er beter uit? Ja. Is de kans groot dat Badr de pot tegen Hesdy op k.o. wint? Ja. Maar een klein beetje meer respect voor de vechter Hesdy mag ook wel toch?

Ik vind dat je overdrijft met 'met de grond gelijk maken'.
Dat wordt hier niet gedaan.
Er wordt gezegd dat Hesdy gaat verliezen tegen Badr.

De meeste denken op K.O, wat is hier zo vernederend aan dan?

Ik vind Hesdy inderdaad niet hard trappen, maar dat komt omdat ik het misschien vergelijk met Badr.
Badr zijn lowkicks zijn veel harder, enorme pegels die hard aankomen op het been.

Kemal
14-03-2010, 22:28
op papier is het misschien wel appeltje eitje, maar in de arena is van alles mogelijk misschien kan Hesdy wel voor een verrassing zorgen...

lumberjack>>
14-03-2010, 23:23
hij is toch lekker bezig met zijn opwarmpartijtjes voor arena?hij is alleen nog maar aan t opwarmen voor badr.

Irishrover
14-03-2010, 23:53
hij is toch lekker bezig met zijn opwarmpartijtjes voor arena?hij is alleen nog maar aan t opwarmen voor badr.

Ziet er niet echt alsof het opwarm partijtjes zijn.

ZanZaiZuk
15-03-2010, 00:11
Hoe raar het ook mag klinken maar liever balrak of guidon tegen hari dan gerges gezien zijn laatste prestaties. Het waren inderdaad 'opwarmpartijen' met een zeer triestig resultaat. Geen hoofdpartij waardig, ik zie dan veel liever manhoef vs spong.

Khanom Thom
15-03-2010, 00:23
Beetje jammer dit... Nederlands vechtsportpubliek op en top! Je bent zo goed als je laatste partij.
Er is op dit moment bijna niemand die Badr kan kloppen (op de gevestigde orde na).
Ik vind Hesdy een goede tegenstander voor Badr in de Arena. Als je kijkt hoe kranig hij tegen Schilt vocht vorig jaar, Schilt kreeg hem niet neer. En die partij nam hij pas een paar dagen ervoor aan.

Ik zeg... laat die partij lekker staan in de Arena en hou op met zeuren.

Irishrover
15-03-2010, 00:32
Beetje jammer dit... Nederlands vechtsportpubliek op en top! Je bent zo goed als je laatste partij.
Er is op dit moment bijna niemand die Badr kan kloppen (op de gevestigde orde na).
Ik vind Hesdy een goede tegenstander voor Badr in de Arena. Als je kijkt hoe kranig hij tegen Schilt vocht vorig jaar, Schilt kreeg hem niet neer. En die partij nam hij pas een paar dagen ervoor aan.

Ik zeg... laat die partij lekker staan in de Arena en hou op met zeuren.


Nederlands vechtsportpubliek?
Omdat sommige van ons vinden dat Hesdy niet goed vecht de laatste 2 a 3 partijen zijn we ineens zeurpieten en 'denken' wij dat Hesdy zo goed is als z'n laatste partij?

Dat is het niet, we kijken naar de resultaten & manier van vechten van z'n laatste partijen.
Je gaat met toch niet vertellen dat het goede prestaties zijn ?

Omar.
15-03-2010, 02:22
Ik heb zoiets van laat deze partij maar gewoon doorgaan. Dan hebben we dat ook weer gehad.

Heel de arena zal op zn kop staan als Hesdy wint, maar ook als Hesdy KO gaat.. dus het is zoiezo genieten imo.

Ik kijk wel uit naar een echte spannende party van badr, want Mourad bouzidi was ook 3 x niks.

Ik ben bang dat ik toch nog even moet wachten tot december........

RedaHari
15-03-2010, 05:44
IK, een diehard Badr fan! zeg het volgende:

Normaal gezien moet Hari dit kunnen winnen en met gemak ook!

MAAR onderschat niemand! een goeie van Hesdy en de rollen worden zo omgedraaid! en dat weet HARI gelukkig als geen ander!

heb HARI ook persoonlijk gesproken en uit zijn woorden blijkt dat hij HESDY echt niet onderschat!! en dat is maar goed ook!

GO HARI!!!!

Marquis
15-03-2010, 08:56
Het word steeds gekker hier ... Badr vs Hesdy stond al vast contractueel en is naar buiten gebracht naar het publiek.

Vervolgens verliest Hesdy 1 x voordat hij in de Arena zal vechten en dan moet Simon gelijk de line up veranderen. Ik snap dat Hedsy even teleurstelt.. maar wat de meeste van jullie vragen slaat natuurlijk nergens op. Dat zie je bij geen enkele tak van sport.

Het is aan Hesdy om het tij te keren in de Arena.

En ik blijf het zeggen een pot kan zo overslaan en de verwachte uitslag van het publiek doen verassen naar een andere uitslag.


1 korte hoek of een scheurtje boven je oog of elders kan voldoende zijn... zie Zimmerman vs Bouzizi om maar een voorbeeld te geven.

Justinian
15-03-2010, 09:06
Het word steeds gekker hier ... Badr vs Hesdy stond al vast contractueel en is naar buiten gebracht naar het publiek.

Vervolgens verliest Hesdy 1 x voordat hij in de Arena zal vechten en dan moet Simon gelijk de line up veranderen. Ik snap dat Hedsy even teleurstelt.. maar wat de meeste van jullie vragen slaat natuurlijk nergens op. Dat zie je bij geen enkele tak van sport.

Het is aan Hesdy om het tij te keren in de Arena.

En ik blijf het zeggen een pot kan zo overslaan en de verwachte uitslag van het publiek doen verassen naar een andere uitslag.


1 korte hoek of een scheurtje boven je oog of elders kan voldoende zijn... zie Zimmerman vs Bouzizi om maar een voorbeeld te geven.
Mee eens! Onzin om deze partij nu in eens te schrappen omdat Hesdy kennelijk (ik heb de partij nog niet gezien) een mindere partij heeft gedraaid. Vergeet niet dat hij in Amsterdam, PTA, de sterren van de hemel vocht tegen een goede tegenstander. Tegen Badr zal hij er denk ik optimaal staan. En zoals Marquis ook al aangeeft; er is een overeenkomst gesloten en tenzij hier een beding in is opgenomen t.a.v. vormbehoud o.i.d. is het onzin om te suggereren dat de partij maar moet worden geschrapt.

Thebadguy
15-03-2010, 09:37
Waarom mag Saki niet in de Arena vechten?

vorig jaar zou saki tege spong vechten ....

plots was saki geblesseerd

toen had basboon `gelukkig`Karaev achter de hand

toen had Karaev geen visum ofzo =?!?!?

toen kon Saki ineens WEL maaaaarrrr dan wou hij ineeens meeer geld omdat hij EINGELIJK geblesseerd was .....

toen heeft Simon in nette woorden gezegt : FOK SAKI :)

daarom valt saki af (en GG ook een btje)

simtekf1
15-03-2010, 10:45
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd he.. wat meer respect is wel op z'n plek voor Hesdy.

mclahey
15-03-2010, 12:55
Op de site van showtime staan een paar leuke intervieuws. Ook met Badr. Wellicht zouden jullie die eens moeten lezen. Het komt er in het kort op neer dat hij vind dat ook minder grote namen recht hebben op een kans en dat hij dit soort partijen nooit uit de weg zal gaan.
Tegen alle namen die jullie voorstellen heeft hij al 1 of meerdere keren gevochten. En straks in december moet hij weer tegen een van die gasten. Ik geef Hesdy ook weinig kans maar dat is vrij logisch als je een 'nieuwkomer' tegen iemand van de gevestigde orde zet.

Als de top de hele tijd tegen elkaar blijft vechten verandert er nooit iets aan de K1 en op ditzelfde forum hoor ik toch wel regelmatig dat daar wat behoefte aan is. Ik hoorde zelfs iemand voorstellen Hari- Le Banner. Kom op even hey. Als er iemand NIET verdient om daar te vechten is het Le Banner wel.

Anyway. Hesdy wil zo graag bij de grote jongens horen. Als hij niet van Badr wint of niet goed partij geeft dan weten we dat ook weer. Dan gaat dat niet gebeuren. Dat weet Hesdy ook dus die gaat voor zijn laatste kans op roem. Dat moet hem wel wat inspiratie geven lijkt me dus dat kan nog wel eens leuk worden. Laat het gewoon gebeuren man.

Khanom Thom
15-03-2010, 13:12
Nederlands vechtsportpubliek?
Omdat sommige van ons vinden dat Hesdy niet goed vecht de laatste 2 a 3 partijen zijn we ineens zeurpieten en 'denken' wij dat Hesdy zo goed is als z'n laatste partij?

Dat is het niet, we kijken naar de resultaten & manier van vechten van z'n laatste partijen.
Je gaat met toch niet vertellen dat het goede prestaties zijn ?

Je mag van Hesdy denken wat je wilt, ik vind alleen dat sommigen te snel oordelen en erger nog... de disrespect naar een vechter toe. Velen prees hem de lucht in toen hij een goede partij tegen Sem vocht en een hele goede partij vocht in het PTA. Nu doet hij het wat minder en wordt hij afgebrand en wordt er geëist dat hij de matchmaking afgehaald moet worden. Ik vind dat nogal ver gaan.
Nogmaals... je mening geven mag, maar doe het wel met een een beetje respect.


Op de site van showtime staan een paar leuke intervieuws. Ook met Badr. Wellicht zouden jullie die eens moeten lezen. Het komt er in het kort op neer dat hij vind dat ook minder grote namen recht hebben op een kans en dat hij dit soort partijen nooit uit de weg zal gaan.
Tegen alle namen die jullie voorstellen heeft hij al 1 of meerdere keren gevochten. En straks in december moet hij weer tegen een van die gasten. Ik geef Hesdy ook weinig kans maar dat is vrij logisch als je een 'nieuwkomer' tegen iemand van de gevestigde orde zet.

Als de top de hele tijd tegen elkaar blijft vechten verandert er nooit iets aan de K1 en op ditzelfde forum hoor ik toch wel regelmatig dat daar wat behoefte aan is. Ik hoorde zelfs iemand voorstellen Hari- Le Banner. Kom op even hey. Als er iemand NIET verdient om daar te vechten is het Le Banner wel.

Anyway. Hesdy wil zo graag bij de grote jongens horen. Als hij niet van Badr wint of niet goed partij geeft dan weten we dat ook weer. Dan gaat dat niet gebeuren. Dat weet Hesdy ook dus die gaat voor zijn laatste kans op roem. Dat moet hem wel wat inspiratie geven lijkt me dus dat kan nog wel eens leuk worden. Laat het gewoon gebeuren man.

Precies! Badr vocht als nieuwkomer ook tegen Ignosov in de Arena... Hij verloor welliswaar maar hij kreeg wel de kans om zich in de kijker te vechten.

Lionheart
15-03-2010, 13:45
Het word steeds gekker hier ... Badr vs Hesdy stond al vast contractueel en is naar buiten gebracht naar het publiek.

Vervolgens verliest Hesdy 1 x voordat hij in de Arena zal vechten en dan moet Simon gelijk de line up veranderen. Ik snap dat Hedsy even teleurstelt.. maar wat de meeste van jullie vragen slaat natuurlijk nergens op. Dat zie je bij geen enkele tak van sport.

Het is aan Hesdy om het tij te keren in de Arena.

En ik blijf het zeggen een pot kan zo overslaan en de verwachte uitslag van het publiek doen verassen naar een andere uitslag.


1 korte hoek of een scheurtje boven je oog of elders kan voldoende zijn... zie Zimmerman vs Bouzizi om maar een voorbeeld te geven.

x2

Harlem
15-03-2010, 21:49
Let maar op! Hesdey kan nog wel eens voor een verrasing gaan zorgen, als Badr net zo denkt als 95% van de mensen op dit forum dan kan het nog wel eens leuk gaan worden...Hesdey gaat trouwens ook niet zo snel KO...ik moet het nog zien, Badr met z'n glazen kin..

Irishrover
15-03-2010, 22:13
Let maar op! Hesdey kan nog wel eens voor een verrasing gaan zorgen, als Badr net zo denkt als 95% van de mensen op dit forum dan kan het nog wel eens leuk gaan worden...Hesdey gaat trouwens ook niet zo snel KO...ik moet het nog zien, Badr met z'n glazen kin..

Verhaal van de glazen is achterhaald, klopt niks van.
Uitleg heb ik al gegeven.

Trouwens Badr onderschat Hesdy niet, dat heb ik gelezen in een interview van hem.

Omar.
16-03-2010, 02:55
Let maar op! Hesdey kan nog wel eens voor een verrasing gaan zorgen, als Badr net zo denkt als 95% van de mensen op dit forum dan kan het nog wel eens leuk gaan worden...Hesdey gaat trouwens ook niet zo snel KO...ik moet het nog zien, Badr met z'n glazen kin..


hoop doet leven:fp: