PDA

View Full Version : Uitslagen It's Showtime Milan ***SPOILER***



Kemal
14-03-2010, 09:37
UITSLAGEN ' IT'S SHOWTIME Milaan 13 Maart 2010

PART 1

Fabio di Marco vs Lulian Imeri
Lulian Imeri op punten

Sergio Wielzen vs Matteo Luppi
Sergio Wielzen TKO 3e ronde

Robert van Nimwegen vs Federico Pancini
Federico Pancini op punten

Ali Cenik vs Bruno Franchi
Ali Cenik op punten

Wendell Roche vs Luca Panto
Luca Panto op punten

Egon Racz vs Orono vor Petchpoon
Orono vor Petchpoon door Medische Interventie

Part 2

Yavuz Kayabasi vs Hicham Bettani
Yavuz Kayabasi op punten

Dzhavar Askerov vs Armen Petrosyan
Armen Petrosyan op punten

Brice Guidon vs Hesdy Gerges
Brice Guidon op punten

Sudsakorn sor Klinmee vs Chahid Oulad el Hadj
Sudsakorn sor Klinmee op punten

It’s Showtime World Title 77 kg max
Cosmo Alexandre vs Dmitry Shakuta
Cosmo Alexandre door Medische Interventie

Khem Sitsonpeenong vs Giorgio Petrosyan
Giorgio Petrosyan op punten


http://www.itsshowtime.nl/fight/index.php?option=com_content&view=article&id=819&catid=133&Itemid=62

Mr 1 Leg
14-03-2010, 09:44
thanks voor de uitslagen :thup:

Italian*Berlusconi*
14-03-2010, 10:29
UITSLAGEN ' IT'S SHOWTIME Milaan 13 Maart 2010


[B]It’s Showtime World Title 77 kg max
Cosmo Alexandre vs Dmitry Shakuta
Cosmo Alexandre door Medische Interventie]

Ik zeg Aussie vs Sem Braan en de winnaar tegen Cosmo voor de titel!

ben benieuwd naar de beelden van dit gala!

Kemal
14-03-2010, 10:30
ben benieuwd naar de beelden van dit gala!


X2

payap
14-03-2010, 11:15
Khem Sitsonpenong VS Giorgio Petrosyan

Ben benieuwd hoe deze partij is gegaan. Khem is op muaythai gebied van hele hoge klasse maar nu voor het eerst op regels waar veel van zijn sterkste wapens zijn verboden.

Aangezien Petrosyan ook van oorsprong een echte muaythai vechter is had/zou ik deze partij ook wel eens op Thaise regels willen zien.

iconian
14-03-2010, 11:34
Khem Sitsonpenong VS Giorgio Petrosyan

Ben benieuwd hoe deze partij is gegaan. Khem is op muaythai gebied van hele hoge klasse maar nu voor het eerst op regels waar veel van zijn sterkste wapens zijn verboden.

Aangezien Petrosyan ook van oorsprong een echte muaythai vechter is had/zou ik deze partij ook wel eens op Thaise regels willen zien.

http://www.youtube.com/watch?v=HXT86_0ct74

MB667
14-03-2010, 11:38
khem werd op k1 regels overklast,hij sloeg pètrosyan wel aan in de 1ste ronde. was erg klote om te zien dat de thaise wapens (orono ook) door de k1 regels totaal werden geneutraliseerd....... ze konden gewoon niet in hun spel komen door het niet clinchen en het niet ellebogen.

ik zou graag een rematch tussen hun zien op full mt rules,maar die komt denk ik niet.

waar chaid tegen moest,die thai,die deed het wel heelerg goed op k1 rules. de tering wat was die goed, hij vocht zo arrogant en laks (dekking laag etc) maar hij was echt op dreef. chaid raakte enorm gefrustreerd volgens mij...... ook moesthij iedere keer lachen als hij een volle stoot kreeg van chaid op zijn gezicht....normale vechters gaan dan liggen,hij niet,hij moest eromlachen.....die thai zou ik echt graag in nl zien vechten, op k1 rules maar ook op full mt rules!!!! slamm etc make it happen .)

micha
14-03-2010, 12:03
thanks

Hendy
14-03-2010, 12:03
Thanks Kemal!!

payap
14-03-2010, 12:56
Op zich een leuke pot maar je ziet dat de regels voorkomen dat de partij echt los kan gaan. Khem is een echte Thaise muaythai vechter. Hem op deze regels laten vechten is als Ronaldinho halen en opstellen als voorstopper.

Zowel Petrosyan als Khem zouden op Thaise regels een thriller van het jaar er van gemaakt hebben over 5 ronden met alle wapens. Dit was een muaythai partij op K-1 regels. Met alle beperking included die de partij afremt. Jammer voor een partij tussen twee zulke grote vechters!

Khem is samen met Saiyok de absolute -70 top in Thailand. khem wordt in Thailand zelfs nog hoger aangeschreven. Saiyok is wat hardere beuker en Khem de Techneut.

Het is zo jammer dat deze Thaise toppers op deze regels worden gebruikt. Ik kijk wat dat betref al weer uit naar 10 april naar Starmuay waar oa Samranchai, Saiyok, Nonchai op Thaise regels vechten.

Rusell Bell
14-03-2010, 13:02
Giorgio wat een skills! Thanks hoop dat het snel op tv komt.

Angelco
14-03-2010, 13:05
Shakuta verloren op medische interventie? Meer info please

Anderson
14-03-2010, 13:09
Mooi dat Orono en Cosmo gewonnen heeft iemand beelden van die partijen. Het is wel nu wel duidelijk dat Cosmo echt niet op 70 kg gaat vechten. Het is ook onmogelijk hij is nu al brood mager.

Voor Petrosyan hadden ze gewoon Saiyok moeten halen Khem grootste wapen is het clinchen. Khem is niet zo goed in het boks werk als de Yod en Saiyok.

Hendy
14-03-2010, 13:10
Shakuta verloren op medische interventie? Meer info please
Ik hoorde.. een cut bij z'n wenkbrauw..

ARMENIA
14-03-2010, 13:27
Damnnnnn dit had ik niet verwacht van thailand's numer 1 vechter.. Er werd gewoon gespeeld met hem.. hij heeft petrosyan niet eens fatsoenlijk geraakt in een partij van 3 ronden..

Kaminoko
14-03-2010, 14:02
haha `Armenia` overdrijven is ook een kunst.

kijk maar eens goed naar deze beelden en laat eht geluid van de publiek achterwegen. Kijk maar is wat echt raak was wat Petrosyan gooide.

http://v.youku.com/v_show/id_XMTU3OTM3MDA4.html

Thebadguy
14-03-2010, 14:28
haha `Armenia` overdrijven is ook een kunst.

kijk maar eens goed naar deze beelden en laat eht geluid van de publiek achterwegen. Kijk maar is wat echt raak was wat Petrosyan gooide.

http://v.youku.com/v_show/id_XMTU3OTM3MDA4.html

x2

hayastan
14-03-2010, 15:24
Doordat Petrosyan zo goed is kun je je bijna niet voorstellen dat khem de absolute top in de -70 klasse van Thailand is. Petrosyan was na anderhalve ronde op punten al niet meer in te halen. Holzken heeft niet echt leuke beeld materiaal van Petrosyan erbij:D hahah

The boy
14-03-2010, 15:39
het was wel een beetje saai om naar te kijken

hayastan
14-03-2010, 16:10
het was wel een beetje saai om naar te kijken Jij kijkt liever naar een 4 mans tournooi met de volgende deelnemers :P:P
- Sapp
- Choi
- Butterbean
- Akebono

R.D.N
14-03-2010, 16:28
hesdy verloren hmmm tegen balrak was ook niet al te best en nu moet die tegen badr hoop dat ie met een goed gevoel de ring in stapt tegen de beste vechter van de wereld ik zou me niet op me gemak voelen.....

The boy
14-03-2010, 16:41
Jij kijkt liever naar een 4 mans tournooi met de volgende deelnemers :P:P
- Sapp
- Choi
- Butterbean
- Akebono

of akebono weg laten (man heeft toch een verdienste opgebouwd in de sumo) en dan die sumo van ufc 2 erbij doen :D

payap
14-03-2010, 19:25
Doordat Petrosyan zo goed is kun je je bijna niet voorstellen dat khem de absolute top in de -70 klasse van Thailand is. Petrosyan was na anderhalve ronde op punten al niet meer in te halen. Holzken heeft niet echt leuke beeld materiaal van Petrosyan erbij:D hahah

Dat Petrosyan een topper is valt niet te bediscusieren. Maar je doet Khem echt te kort met wat je nu zeg. Khem is de absolute top in Thailand in zijn gewicht. in het MUAYTHAI! Khem is gewoon de absolute top in zijn eigen stijl. Maar hij is zijn belangrijkste wapens nu kwijt, clinchen, balansverstoring, ellebogen, knieen, vijf ronden.

De laatste tijd worden Thaise vechters steeds populairder en ze worden gehaald om ze vervolgens te laten vechten op een stijl waar ze de helft van hun sterke wapens kwijt zijn.

Het is zoiets als Petrosyan zou worden uitgenodigd om een partij te boksen egen de werelkampioen boksen. Dan zou hij ook een hoop van zijn wapens kwijt zijn. Dit is wat ook Khem gebeurt.

En als ik al zei'als de partij op 5 x 3 minuten muaythai zou zijn geweest was het een echte kraker geworden.

trainer Bv S'burg
14-03-2010, 19:41
Jij kijkt liever naar een 4 mans tournooi met de volgende deelnemers :P:P
- Sapp
- Choi
- Butterbean
- Akebono

:thup: idd weinig verstand van thai-boksen, zeker een gay-1 fan :whistling:

marcelt
14-03-2010, 19:45
Geen beste avond voor NL V Nimwegen, Roche, Gerges en Chaid verloren. Alleen Sergio wint.
Had trouwens wel verwacht dat Shakuta zou winnen van Cosmo.

marcelt
14-03-2010, 20:04
het was wel een beetje saai om naar te kijken

Je houdt niet van kickboksen?

Anderson
14-03-2010, 20:36
De laatste tijd worden Thaise vechters steeds populairder en ze worden gehaald om ze vervolgens te laten vechten op een stijl waar ze de helft van hun sterke wapens kwijt zijn.


Welke gevechten dan slamm allemaal op FMT regels tournooi, in lyon waar pinca vorige maand vocht gewoon op FMT regels. Limburg weer op FMT regels Saiyok. Khem is gewoon stom geweest om op deze regels te vechten.

Toen de Yod vocht tegen Souwer was het niet op FMT regels maar het management team van Feartex was wel zo slim om op 5 rondes af te spreken.

Val Carnaval
14-03-2010, 20:43
.
Cosmo x Shakuta

http://www.youtube.com/watch?v=TkadBdVWPD0

ARMENIA
14-03-2010, 20:54
Dat Petrosyan een topper is valt niet te bediscusieren. Maar je doet Khem echt te kort met wat je nu zeg. Khem is de absolute top in Thailand in zijn gewicht. in het MUAYTHAI! Khem is gewoon de absolute top in zijn eigen stijl. Maar hij is zijn belangrijkste wapens nu kwijt, clinchen, balansverstoring, ellebogen, knieen, vijf ronden.

De laatste tijd worden Thaise vechters steeds populairder en ze worden gehaald om ze vervolgens te laten vechten op een stijl waar ze de helft van hun sterke wapens kwijt zijn.

Het is zoiets als Petrosyan zou worden uitgenodigd om een partij te boksen egen de werelkampioen boksen. Dan zou hij ook een hoop van zijn wapens kwijt zijn. Dit is wat ook Khem gebeurt.

En als ik al zei'als de partij op 5 x 3 minuten muaythai zou zijn geweest was het een echte kraker geworden.

Nou, als ik de partij bekijk dan moet ik Hayastan gelijk geven, ik vind ook dat hij bijna niet gevaarlijk is geweest en dat hij gewoon aan de kant werd gezet door Petrosyan.

Klopt inderdaad als je zegt zijn sterkste wapens zijn ontnomen, maar dan had Khem de partij maar niet moeten aannemen. We zijn het er over eens dat wanneer je de ring instapt je gaat voor de winst? Khem heeft z'n best gedaan maar het was er niet, heeft zeker ook wel met de regels te maken en dat hij daardoor niet optimaal kon vechten, maar om achteraf hierover te gaan klagen vind ik niet eerlijk want Khem wist dat hij op deze regels zou moeten vechten en heeft de partij aangenomen. achteraf verloren en dan niet gaan zegge jaaaaa maar regels dit en dat. je wist het van te voren je bent de uitdaging aangegaan en vervolgens heb je gewoon dik op punten verloren.

Anderson
14-03-2010, 22:11
Heeft niemand de video van orono?

payap
14-03-2010, 22:57
Khem neemt geen partijen aan. Dat doet zijn management en in Thailand knikt de vechter alleen ja. De vechter heeft in 99% van de gevallen niet veel in te brengen daar.

Wat ik al zeg is dat het niets afdoet aan de overwinning van petrosyan. Die is wederom buitengewoon knap. Alleen is het niet fair om Khem als vechter te beoordelen op deze partij. Dat kan pas echt als je hem op zijn regels laat vechten. En nogmaals dat staat los van Petrosyan.

Een Thai halen is moeilijk. Is het een geschikte K-1 vechter? Er zijn er een paar die het goed kunnen/zouden kunnen. Zelfs op muaythai rules is het moeilijk. je kan maar zo vijf ronden clinchen voor je snufferd krijgen. En daar wordt je in Thailand geheid kampioen mee!

Susakorn zou ik nog wel een keer willen zien want dit was geen partij. Leek of die man ontspannen aan het sparren was met Chahid.

Yodsaenklai tegen Souwer was ook 3 x 3 met verlenging. Geen 5 x 3. Maar Yodsaenklai is een vechter die aardig emt K-1 overweg kan. Hij clincht nooit en gebruikt ook amper zijn knieen. Wel gooit hij er weleens een stevige elleboog in.

Richelieu
14-03-2010, 22:58
Heeft niemand de video van orono?

Nog niet gezien, hieronder wel die van Chahid Oulad el Hadj vs Sudsakorn;

http://www.youtube.com/watch?v=GCBM3UEf77M

lumberjack>>
14-03-2010, 23:27
onze vriend daniel ghita zou ook vechten tegen caracs of had ie nog last van zijn scheenbeentjes na die wedstrijd tegen porturak

iconian
14-03-2010, 23:36
[QUOTE=Richelieu;888617]Nog niet gezien, hieronder wel die van Chahid Oulad el Hadj vs Sudsakorn;

thanks, sudsakorn heeft een arrogante stijl (zie ook zijn partij vs kem) maar die werkt wel, een mooie overwinning van hem op chaid

Djani
15-03-2010, 01:02
@ Payap: ik heb echt respect voor de goed onderbouwde manier waarop jij je mening uit. Ik ben het wat petrosyan - khem betreft ook met je eens. Zonder af te doen aan petrosyans en khems kwaliteiten moet je dingen wel in een bepaald perspectief kunnen zien (ookwel realiteit). Maar als je met n paar armenen gaat discussieren over petrosyan dan krijg je er weinig zinnigs uit. Je legt objectief uit hoe de vork in de steel steekt en het is gelijk alsof je de nationale trots aantast wanneer je niet meedoet aan de verafgoding. That's some funny shit:D

Kaminoko
15-03-2010, 01:07
Ben het volledig met payap eens. Khem is de top 70kg in thailand ja, in Muay thai geen k1.

Deze partij zou veel spannender zijn geweest als het op muay thai regels was, jammer dat we het nooit zullen zien.

Facade
15-03-2010, 01:10
Kom nou zeg, Khem was wel errug passief hoor. Niet in je spel komen ok, maar die tweede ronde gaat gewoon helemaal nergens over.

Ik snap het verhaal van de regels verder wel en ik ben met je eens dat er een interessanter gevecht uit gekomen was op volle MT regels, maar je kunt niet iedereen en alles de schuld geven behalve de vechter zelf.

Omar.
15-03-2010, 02:52
Hmm, dit is nu de 5e partij op rij die Chaid verliest! (correct me if I'm wrong)

Vind het erg spijtig voor hem. Vraag me af waar het nou aan ligt! Tis toch wel een echte knokker!!

Leventdepevent
15-03-2010, 11:37
Jij kijkt liever naar een 4 mans tournooi met de volgende deelnemers :P:P
- Sapp
- Choi
- Butterbean
- Akebono
nou dat zal me een slugfest worden hoor

payap
15-03-2010, 11:43
Orono vs Egon Racz
Video Orono vs Egon Racz (http://www.yamabushi.it/Video%20Orono%20vs%20Egon%20Racz.htm)

Kemal
15-03-2010, 19:23
Orono vs Egon Racz
Video Orono vs Egon Racz (http://www.yamabushi.it/Video%20Orono%20vs%20Egon%20Racz.htm)


thanks!!