PDA

View Full Version : Faldir Chahbari Vs Andy souwer ???



Ironmike.
14-03-2010, 17:38
http://www.youtube.com/watch?v=UPovP43_NEs&feature=related



De winst was toch wel voor Faldir Chahbari..maarja gebeurt wel vaker, net als bij Nieky vs Chahid ( Chahid eigenlijk hoorde te winnen ).. en Alistair vs Remy ( Alistair hoorde te winnen ).

Dat maakt het sport minder leuk

gymalkmaar1
14-03-2010, 17:41
ja man dat maakt het sport minder leuk

ICON
14-03-2010, 18:54
lol:d

Anderson
14-03-2010, 19:42
Als je geen verstand van hebt hou dan alsjeblieft je mond.

slotje graag.

R_D
14-03-2010, 19:45
De winst was toch wel voor Faldir Chahbari..maarja gebeurt wel vaker, net als bij Nieky vs Chahid ( Chahid eigenlijk hoorde te winnen ).. en Alistair vs Remy ( Alistair hoorde te winnen ).

Dat maakt het sport minder leuk (http://www.%3cobject%20width=/) (http://www.%3cobject%20width=/)
(http://www.%3cobject%20width=/)http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/quote.gif (http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=888497)

mensen zoals jou maakt de sport minder leuk

Marquis
14-03-2010, 19:49
Als je geen verstand van hebt hou dan alsjeblieft je mond.

slotje graag.



Waarom moet er gelijk een slotje op omdat hij er anders over denkt?

Peter0711
14-03-2010, 19:57
Waarom moet er gelijk een slotje op omdat hij er anders over denkt?

Man,neem toch niet altijd alles zo serieus!!! Ouwe stoker :D

Maar waarom ben jij er zo van overtuigd dat de uitslag niet terecht is dan?

Let uit?

Marquis
14-03-2010, 20:01
Man,neem toch niet altijd alles zo serieus!!! Ouwe stoker :D

Maar waarom ben jij er zo van overtuigd dat de uitslag niet terecht is dan?

Let uit?


Ik kom enkelt op voor de vrijheid van meningsuitting hier.. deze word namelijk op grote schaal aangetast hier. En ik weiger daar in mee te gaan.

Zijn mening is de mijne niet daar niet van maar dat wilt niet gelijk zeggen dat ik zijn mening moet onderdrukken of onthouden. :thup:

RamonaS
14-03-2010, 20:02
Als je geen verstand van hebt hou dan alsjeblieft je mond.

slotje graag.


:lol: zo snel al? Dat is wel een beetje erg kort door de bocht...

Misschien dat Mike ff uit kan leggen waarom hij dit dan denkt?

kentaro
14-03-2010, 20:59
Vond dat Souwer terecht had gewonnen.

Kemal
14-03-2010, 21:02
thanks!

kooivechter
14-03-2010, 21:04
zinloze topic. ouwe koeie moet je late liggen

TheCarnage
14-03-2010, 21:11
Verdiend gewonnen door Souwer in mijn ogen..

Ironmike.
14-03-2010, 22:09
Een souwer fan blijft altijd zeggen dat ie heeft gewonnen, net zoals Souwer vs Buakaw in japan, hij ook dik had verloren, maarja ik zelf ben geen souwer fan.

De vraag is waarom ik er zo over denk..die kan ik beantwoorden met het filmpje zelf.

Doe je Souwer bril af en kijk er naar alsof het 2 onbekende zijn..dan zul je toch echt inzien dat Faldir degene is die de punten naar zich toe trekt.

En Aub als er hier souwer fans zijn, ga niet lopen af te kraken etc. Hou die rare praatjes voor je, en reageer alleen als je met respect kan reageren

ruud
14-03-2010, 22:41
De discussie rond deze partij is toch al lang en breed gevoerd?
@Ironmike: waarom vind je dat Faldir zou hebben gewonnen? Als ik per ronde kijk, kom ik tot de conclusie dat Souwer heeft gewonnen.

Ronde1: Ronde gaat redelijk gelijk op. Alleen wat jabs en aftastende inside lowkicks van Faldir. Souwer maakt betere scores, sommige lowkicks van Souwer komen door. 10-9 Souwer
Ronde 2: Ook deze ronde gaat redelijk gelijk op, maar nu scoort Faldir meer dan in de eerste ronde en meer dan Souwer, 10-9 voor Faldir
Ronde 3: Stand is gelijk. Deze ronde is beslissend. Weer gaat het redelijk gelijk op maar aan het einde van de ronde trekt Souwer de partij naar zich toe. Winnaar ronde 3 en winnaar van de partij, Andy Souwer.

Een onbeslist zou misschien ook nog hebben gekund, maar ik zie Chahbari in ieder geval niet als winnaar hier.

Ironmike.
14-03-2010, 22:47
Ik heb het over die nieuwe partij tussen hun 2.

Die 5 rondes duurt, misschien heb ik verkeerd filmpje erop gezet, maar heb het over de partij tussen faldir vs souwer met 5 rondes

ruud
14-03-2010, 23:01
Ik heb het over die nieuwe partij tussen hun 2.

Die 5 rondes duurt, misschien heb ik verkeerd filmpje erop gezet, maar heb het over de partij tussen faldir vs souwer met 5 rondes

Ok, dat verklaart wel e.e.a. (o.a. waarom er "part 1" in de titel van het filmpje staat ;-))

Maar als dit filmpje de eerste 3 rondes zijn, waar zijn dan die andere 2?

Ironmike.
14-03-2010, 23:15
Ik zag het paar dagen terug op Eurosport.

5 rondes..toen kreeg faldir nog interview en hij zelf was het ook oneens, want eerste ronde was misschien voor Andy, maar 2e 3e 4e en 5e was voor Faldir

spacebox
15-03-2010, 00:51
http://www.youtube.com/watch?v=SBJMiijfZrI&feature=related

Nou hier is deel-2 van het filmpje

Wie er gewonnen heeft weet ik eigenlijk niet. Ik vind niet echt dat er iemand gewonnen heeft of zo. Maar kan wel leven met de uitslag :D Klein voordeel voor souwer kan ik wel begrijpen

easy01
15-03-2010, 07:17
Een souwer fan blijft altijd zeggen dat ie heeft gewonnen, net zoals Souwer vs Buakaw in japan, hij ook dik had verloren, maarja ik zelf ben geen souwer fan.

De vraag is waarom ik er zo over denk..die kan ik beantwoorden met het filmpje zelf.

Doe je Souwer bril af en kijk er naar alsof het 2 onbekende zijn..dan zul je toch echt inzien dat Faldir degene is die de punten naar zich toe trekt.

En Aub als er hier souwer fans zijn, ga niet lopen af te kraken etc. Hou die rare praatjes voor je, en reageer alleen als je met respect kan reageren

Beste IronMike,

Andy Souwer was de eerste die aangaf dat hij de laatste keer (26 oktober) niet had gewonnen van Buakaw in Japan.

Ik heb de wedstrijd tegen Chahbari live gezien, daarna op internet en nu ook op Eurosport.
Natuurlijk blokt Chahbari een heleboel en is hij moeilijk te raken, maar Souwer heeft over bijna alle ronden het initiatief gehad en scoort gewoon met trappen en bokswerk. De Jabs van Chahbari scoorde, maar je ziet dat Souwer ze op een gegeven moment niet eens meer ontwijkt omdat ze totaal geen impact hebben.

Ik ben ook geen Souwer fan, maar ik kan wel genieten van een goede vechter en Souwer is echt een geweldige vechter.
Volgens mij gaat deze partij terecht naar hem.

blackadder
15-03-2010, 15:46
Ik zag het paar dagen terug op Eurosport.

5 rondes..toen kreeg faldir nog interview en hij zelf was het ook oneens, want eerste ronde was misschien voor Andy, maar 2e 3e 4e en 5e was voor Faldir
Chabari is het wel vaker oneens met uitslagen die niet in zijn voordeel uitvallen. Maar dat betekent niet dat ie ook gelijk heeft.:rolleyes:

FightstarTV
15-03-2010, 15:58
Zie ook uitgebreid item met interviews en beelden backstage Andy Souwer vs Faldir Chahbari in ons archief op www.kickboxtv.nl (http://www.kickboxtv.nl)

Strange Cutbean
15-03-2010, 16:20
Een souwer fan blijft altijd zeggen dat ie heeft gewonnen, net zoals Souwer vs Buakaw in japan, hij ook dik had verloren, maarja ik zelf ben geen souwer fan.

De vraag is waarom ik er zo over denk..die kan ik beantwoorden met het filmpje zelf.

Doe je Souwer bril af en kijk er naar alsof het 2 onbekende zijn..dan zul je toch echt inzien dat Faldir degene is die de punten naar zich toe trekt.

En Aub als er hier souwer fans zijn, ga niet lopen af te kraken etc. Hou die rare praatjes voor je, en reageer alleen als je met respect kan reageren

En die Faldir-bril, mag die wel opblijven?

Ik was erbij zonder Souwer of Faldir bril en ik vond dat Souwer verdiend, zij het niet met een heel groot verschil, heeft gewonnen.

bazooka
15-03-2010, 16:26
Ik vond het heel close en vond het zelf een draw, maar kan deze uitslag ook wel begrijpen.

Peter0711
15-03-2010, 17:39
En die Faldir-bril, mag die wel opblijven?

Ik was erbij zonder Souwer of Faldir bril en ik vond dat Souwer verdiend, zij het niet met een heel groot verschil, heeft gewonnen.

Amen!

Groundwork
15-03-2010, 17:47
Ik zou de partij ook aan Souwer hebben toegekend.

Faldir die steeds terug in de touwen hangt (is misschien zijn stijl maar oogt niet erg dominant naar een jury toe), Souwer die initiatief neemt en soms combinaties van 10 stoten maakt die dan wel op de dekking komen maar waar Faldir niet op reageert.

In de 3e ronde volgens mij zag ik een betere Faldir, meer initiatief en eens niet in de touwen..

Ik had Souwer de winst gegeven..