PDA

View Full Version : Jason "Mayhem" Miller weer de clown



Harrie Nak
15-03-2010, 12:25
Het lijkt echt onmogelijk om deze clown serieus te interviewen. :)

http://www.youtube.com/watch?v=oaUOmNgACy4

Peter0711
15-03-2010, 12:32
Dan moet je deze er eigelijk bij plaatsen..Dan snappen mensen beter waar dit irritante interview vandaan komt..Wat "Bro" vraagt er zelf om met ze domme vragen en opmerkingen...Dus tip : Kijk deze eerst :D

http://www.youtube.com/watch?v=lrLbZoSJIfE

Leventdepevent
15-03-2010, 13:39
die gast is echt Nuts he..lachen

dirk5
15-03-2010, 13:53
Waar blijft die rematch met Jacare??????

tijd om de clown een keer dubbel te vouwen.

Peter0711
15-03-2010, 14:03
Waar blijft die rematch met Jacare??????

tijd om de clown een keer dubbel te vouwen.

Bedoel je een Re-Rematch? ;) Want de vorige keer was niet helemaal gegaan zoals het hoorde..

Maar niet te min,die "clown" dubbel vouwen,is niet zo makkelijk!! :D Dat zal Jacare zelf ook wel beamen!!

Sendur
15-03-2010, 14:06
Zou hem ook graag nog een keer tegen Jacare willen zien.

dirk5
15-03-2010, 14:10
Bedoel je een Re-Rematch? ;) Want de vorige keer was niet helemaal gegaan zoals het hoorde..

Maar niet te min,die "clown" dubbel vouwen,is niet zo makkelijk!! :D Dat zal Jacare zelf ook wel beamen!!

een rematch op die illegale trap naar het hoofd bij dream.....

verder twijfel ik er geen moment aan dat hij hem zonder problemen dubbel vouwt. Jacare is op alle fronten behalve het worstelen en je zelf voor gek zetten, verder dan Mayhem.

YoMarK
15-03-2010, 14:14
Je wil zeggen dat Mayhem op alle punten beter is, behalve in BJJ?
Dan zijn we het eens Dirk.

Neem niet weg dat Jacare dit best wel eens zou kunnen winnen op submission, want z'n groundgame is ongeėvenaard.

dirk5
15-03-2010, 14:28
Je wil zeggen dat Mayhem op alle punten beter is, behalve in BJJ?
Dan zijn we het eens Dirk.

Neem niet weg dat Jacare dit best wel eens zou kunnen winnen op submission, want z'n groundgame is ongeėvenaard.

Wanneer mma in jouw ogen alleen bestaat uit worstelen en BJJ dan wel....

in mij ogen zijn er ook nog andere aspecten, en daarin is jacare toch echt beter imo.

ondiep
15-03-2010, 14:31
Zijn zeer aan elkaar gewaagd, de groundgame van Jacare stijgt echter boven dat van Mayhem uit imo.

Al met al een goede matchup en een spannende pot mocht deze re-re ;) match er komen.

Peter0711
15-03-2010, 17:52
Zijn zeer aan elkaar gewaagd, de groundgame van Jacare stijgt echter boven dat van Mayhem uit imo.




Mee eens!

mclahey
15-03-2010, 19:03
Ik vind het eerlijk gezegd wel een mooie baas! Wat wil je nou ook met die SUKKELS van verslaggevers. Allebei.

Ik vind dat Sem Schilt ook zo moet worden....