PDA

View Full Version : Giorgio Petrosyan vs. Kem Sitsongpeenong



marcelt
15-03-2010, 13:42
http://www.youtube.com/watch?v=0wzTowPQI1c

Slome
15-03-2010, 14:03
top

Irishrover
15-03-2010, 14:21
Giorgio z'n vechtstijl is echt snijdend.
Elke stoot & trap zeer snel en gemikt, dit weer gepaard met kracht & explosiviteit.

Ik vind het ook hartsikke mooi om te zien dat Giorgio z'n tegenstander op boksafstand houdt.
Zodra je even naar voren komt, dwingt hij je terug door zijn wapens te gebruiken.
Verder ontwijkt & blokt hij bijna alles, en dan als een hyena counteren.

Respect natuurlijk ook voor de thai, je kan zien dat het een topper is.
Echter, zonder zijn regels is het moeilijk voor hem om in deze match te komen.
Je kan zien dat hij deze regels niet gewend is, dan sta je ook nog eens tegen de beste.

Ik zeg: Rematch tussen deze twee, maar dan full muay thai rules.

Heb genoten van de partij.

Bedankt voor het plaatsen !

Mattie73
15-03-2010, 15:24
Respect natuurlijk ook voor de thai, je kan zien dat het een topper is.
Echter, zonder zijn regels is het moeilijk voor hem om in deze match te komen.
Je kan zien dat hij deze regels niet gewend is, dan sta je ook nog eens tegen de beste.

Ik zeg: Rematch tussen deze twee, maar dan full muay thai rules.



X2

marcelt
15-03-2010, 15:26
Zou dat ook willen zien, maar vrees dat we Giorgio net als Andy niet op FMT gaan zien ivm ellebogenrisico .

Mattie73
15-03-2010, 15:31
Giorgio z'n vechtstijl is echt snijdend.
Elke stoot & trap zeer snel en gemikt, dit weer gepaard met kracht & explosiviteit.

Ik vind het ook hartsikke mooi om te zien dat Giorgio z'n tegenstander op boksafstand houdt.
Zodra je even naar voren komt, dwingt hij je terug door zijn wapens te gebruiken.
Verder ontwijkt & blokt hij bijna alles, en dan als een hyena counteren.


X2 Petrosyan is een verbeterde uitvoering van Faldir Chahbari. Hun vechtstijl is vrij identiek, alleen is Petrosyan nog beter.

Irishrover
15-03-2010, 15:39
X2 Petrosyan is een verbeterde uitvoering van Faldir Chahbari. Hun vechtstijl is vrij identiek, alleen is Petrosyan nog beter.

Klopt, qua bewegelijkheid & snelheid + het ontwijken & counteren zijn ze identiek.
Faldir is nog eens 2-benig, staat soms ook rechtsvoor, wat verwarrend kan zijn voor zijn opponent

Maar Giorgio bezit meer exploiviteit en kracht.
Faldir kan in sommige partijen best passief zijn, terwijl Giorgio tijdens iedere match veel aanvalt.

payap
15-03-2010, 16:04
Zou dat ook willen zien, maar vrees dat we Giorgio net als Andy niet op FMT gaan zien ivm ellebogenrisico .

Giorgio Petrosyan is van oorsprong een Thais georienteerde vechter. Hij heeft veel in Thailand gevochten en ook in het Lumpinee stadion. Denk zelfs dat hij in zijn hart liever op zijn Thais zelfs vecht dan k-1. Zijn afkomst laat hij ook altijd zien door een Mongkong te dragen als hij de ring betreedt.

Irishrover
15-03-2010, 16:09
Giorgio Petrosyan is van oorsprong een Thais georienteerde vechter. Hij heeft veel in Thailand gevochten en ook in het Lumpinee stadion. Denk zelfs dat hij in zijn hart liever op zijn Thais zelfs vecht dan k-1. Zijn afkomst laat hij ook altijd zien door een Mongkong te dragen als hij de ring betreedt.

Juistem, zelfs tijdens K-1 regels gevechten kun je zien dat de thaise stijl in hem zit, zijn houding en het beetpakken van benen wanneer iemand trapt bijvoorbeeld.

sterrenkijker
15-03-2010, 16:12
wie kan hem stoppen? Kyshenko?

Mattie73
15-03-2010, 16:13
Denk zelfs dat hij in zijn hart liever op zijn Thais zelfs vecht dan k-1. Zijn afkomst laat hij ook altijd zien door een Mongkong te dragen als hij de ring betreedt.

Dat denk ik ook.

Maar ja die dollars zijn in het K1 veel aantrekkelijker hè.

Mattie73
15-03-2010, 16:15
wie kan hem stoppen? Kyshenko?

Ik denk dat er niemand is die hem kan stoppen op dit moment, ook kyshenko niet.
Ik zou Yodsaenklai een goede kans geven omdat hij ook southpaw staat, maar Yod gaat de 70 kg helaas niet meer halen.

Sadix
15-03-2010, 17:39
ook Yod is niet genoeg voor Petrosyan.

Ik denk dat hij op dit moment echt unbeatable is, vind hem zo verschrikkelijk goed en mooi om te zien vechten.

superfreak
15-03-2010, 17:40
Ik zou hem nog een keer tegen Souwer willen zien. Denk dat je dan een andere partij ziet. Met Souwer als winnaar natuurlijk.

Sadix
15-03-2010, 17:44
denk toch echt dat souwer te kort komt.

1 Petrosyan
2 souwer
3 kyshenko

denk ik op het moment.

KayOne
15-03-2010, 18:19
zelf denk ik dat Buakaw en Petrosyan meest aan elkaar gewaagd zijn
hoop dat de gevecht tussen die 2 dit jaar nog gebeurt

Irishrover
15-03-2010, 19:34
Het probleem is dat Giorgio een unieke style heeft, er is helemaal niemand die als deze jongen vecht, Faldir komt aardig in de buurt .
( Maar komt kracht en aanvalsdrift tekort)

Je ziet dat vechters niet met de stijl van Giorgio kunnen omgaan.
Hij is gewoon veel te snel voor de rest, daar begint het al bij.

Met snel bedoel ik: bewegen, stoten ,trappen ( vooral de lowkicks )
Hij is echt veel sneller als de vechters in de K-1 Max en daar om heen.

Dat is echt een groot voordeel voor hem, dan heb je zijn conditie die op & top is.
Ik heb hem nog nooit moe zien worden, dat is ook weer een groot voordeel.

Verder is deze jongen enorm intelligent & slim, hij kan zich helemaal aanpassen aan de tegenstander op dat moment.

Je ziet hem op het begin meestal aftasten, als hij je eenmaal doorheeft pakt hij je op de tools die jij bezit. Hij kopieert je soms een beetje, zoals die gast van Tekken.

In principe kan hij met z'n eigen stijl iedereen verslaan.

Giorgio is dus iedere wedstrijd verassend, je kunt haast niet op hem trainen.
De meeste vechters kun je analyseren en aan de hand daarvan pas je een strategie toe.

Het is bijna niet mogelijk, omdat hij te varierend is.

Weet echt wie hem nu kan verslaan, tegen Kyshenko hebben we hem nog niet gezien.

Misschien dat hij de storm Giorgio kan sussen, maar heb me grote twijfels.

MMAFAN-1122
15-03-2010, 19:37
Super bedankt...

Mattie73
15-03-2010, 21:55
Het probleem is dat Giorgio een unieke style heeft, er is helemaal niemand die als deze jongen vecht, Faldir komt aardig in de buurt .
( Maar komt kracht en aanvalsdrift tekort)

Je ziet dat vechters niet met de stijl van Giorgio kunnen omgaan.
Hij is gewoon veel te snel voor de rest, daar begint het al bij.


Ik heb bijna alle K1 wedstrijden van Petrosyan gezien. Faldir was de enige waar hij enige moeite mee had. Voor de rest leek het hem zo makkelijk af te gaan, niet normaal. Zelfs tegen Souwer.

Irishrover
15-03-2010, 22:11
Ik heb bijna alle K1 wedstrijden van Petrosyan gezien. Faldir was de enige waar hij enige moeite mee had. Voor de rest leek het hem zo makkelijk af te gaan, niet normaal. Zelfs tegen Souwer.

Klopt, Faldir kwam in de buurt, Giorgio had veel moeite met hem omdat Faldir zelf ook afwacht op de counter.
Giorgio moest opletten op snelle aanvallen van Faldir.

Ik vond het trouwens een schaakspel om te zien.

Souwer is iets te langzaam en minder varierend als Giorgio.

Kaminoko
15-03-2010, 22:41
Ik heb bijna alle K1 wedstrijden van Petrosyan gezien. Faldir was de enige waar hij enige moeite mee had. Voor de rest leek het hem zo makkelijk af te gaan, niet normaal. Zelfs tegen Souwer.

Tegen buakaw had hij ook moeite en tegen Nonthanan liep het ook niet gesmeerd. Toen in die tijd leek het of hij wat moeite had met vechters die in veelvoud trapte. Natuurlijk waren deze partijen langeleden en was hij ziek tegen nonthanan.

Ik denk echt dat Sato zijn style Petrosyan moeilijk gaat maken.Ook had ik zeer graag Masato tegen hem willen zien knokken. Stel je toch voor al die bokscombinaties.

Anderson
15-03-2010, 23:55
Saioyk maakt wel een kans verder niemand. Het is ook erg jammer dat de Yod z'n bordjes kip belangrijker vind dan de beste te worden in -70 kg klasse.

Mattie73
16-03-2010, 00:21
Saioyk maakt wel een kans verder niemand. Het is ook erg jammer dat de Yod z'n bordjes kip belangrijker vind dan de beste te worden in -70 kg klasse.

Maar dat Thaise eten is dan ook erg lekker moet ik zeggen :).