PDA

View Full Version : James Irvin vs Alessio Sakara



wrestler_nl
15-03-2010, 14:22
James Irvin vs Sakara (at UFC LIVE: Vera vs Jones) wordt denk ik een mooie stand-up gevecht met Sakara als winnaar via een decision victory. Beide vechters zijn staande vechters, Irvin heeft uitstekende kickboxing skills & Sakara is een zeer technische bokser (maar hij kan ook trappen:) check UFC fight night 15;)) Ik ben benieuwd naar deze partij...ik hoop op een stand-up-war.:thup:

Sendur
15-03-2010, 14:42
Sakara is een stuk beter staand dan Irvin.

Beide hebben power, ik ga voor Sakara op K.O 2e ronde

RayOmac
15-03-2010, 15:02
Irvin een staande vechter???
Hij heeft nog mee gedaan met de adcc, Irvin is zeker niet alleen een staande vechter. Plus hij staat hoog in de vaandel bij de P-JJ scholen, Irvin is zeker niet alleen een staande vechter. Hij heeft een zwaar onderschatte ground game bij de niet-kenners.

wrestler_nl
15-03-2010, 15:06
Irvin een staande vechter???
Hij heeft nog mee gedaan met de adcc, Irvin is zeker niet alleen een staande vechter. Plus hij staat hoog in de vaandel bij de P-JJ scholen, Irvin is zeker niet alleen een staande vechter. Hij heeft een zwaar onderschatte ground game bij de niet-kenners.


Ik richtte meer op het feit dat hij vaak staand vecht. Dus daarom noemde ik hem ook een staande vechter. Ik bedoel Sakara heeft ook geen slechte ground game maar hij vecht liever staand!