PDA

View Full Version : Gilbert Yvel return to the octagon



Slome
15-03-2010, 17:23
Gilbert Yvel vs. Ben Rothwell likely for UFC 115

het duurt nog even 12 juni maar er wordt veel gespeculeerd over dat dit gevecht mogelijk gaat plaats vinden:

http://fiveouncesofpain.com/wp-content/uploads/2009/06/Gilbert-Yvel.jpg

Just hours ago it was commonly believed that Mirko “Cro Cop” Filipovic would be facing off with Ben Rothwell in his next bout, while Pat Barry would be slugging it out with Gilbert Yvel; However, in this constantly unfolding world of MMA news it has now been unveiled that instead of facing off with Cro Cop, Rothwell will in fact face off with Yvel, while Barry and Mirko are expected to wage battle on the same card.

Both heavyweight bouts are expected to take place at UFC 115.
The recent match-up between Rothwell and Yvel was first reported at MMAJunkie.com (http://mmajunkie.com/news/18106/gilbert-yvel-to-meet-ben-rothwell-not-pat-barry-at-ufc-115-in-vancouver.mma), citing verbal agreements being in place for the anticipated match-up.

UFC 115 is expected to take place from the GM Place in Vancouver, British Columbia on June 12.

Rothwell was last seen on the receiving end of a one-sided mugging at the hands of Cain Velasquez during UFC 104, while Yvel is also hoping to rebound from an unsuccesful UFC debut where he was TKO’d by Junior dos Santos at UFC 108

marcelt
15-03-2010, 17:31
OK thnx; hoop op meer succes voor Gilbert deze keer !

Sendur
15-03-2010, 21:46
Deze pakt Gilbert!

Breugem
15-03-2010, 21:59
ik zou Yvel - CroCop ook wel een mooie partij vinden!

Kemal
15-03-2010, 22:41
Goed nieuws dit, zal leuk worden!

arabic-sniper
15-03-2010, 22:53
goed nieuws

Mr 1 Leg
16-03-2010, 05:57
Deze pakt Gilbert!x2

ondiep
16-03-2010, 08:04
WAR GILBERT!!!

dirk5
16-03-2010, 08:14
Just hours ago it was commonly believed that Mirko “Cro Cop” Filipovic would be facing off with Ben Rothwell in his next bout, while Pat Barry would be slugging it out with Gilbert Yvel;



ehm... dit was toch al een week geleden omgedraaid?

maar verder WAR Gilbert, Ben is een betere tegenstander om er weer een beetje in te komen dan Barry.

TOON
16-03-2010, 08:19
ehm... dit was toch al een week geleden omgedraaid?

maar verder WAR Gilbert, Ben is een betere tegenstander om er weer een beetje in te komen dan Barry.

vind je ja? mijn gevoel zegt juist andersom.....dat ie beter tegen Barry had kunnen staan.....

micha
16-03-2010, 08:49
WAR GIlbert

dirk5
16-03-2010, 09:09
vind je ja? mijn gevoel zegt juist andersom.....dat ie beter tegen Barry had kunnen staan.....

Ja ik heb het idee dat Barry zichzelf nogsteeds aan het ontwikkelen is.

Ben daarintegen heeft zijn beste tijd in 2006/2007 gehad en ik denk dat hij niet veel meer in te brengen heeft.

zeker weten doe ik het natuurlijk niet :)

Remco
16-03-2010, 09:42
Had ook liever Gilbert - Berry en Cro Cop - Rothwell. Rothwell lijkt me een lastige jongen voor Gilbert.

Leventdepevent
16-03-2010, 09:44
altijd spectacel met Yvel in de ring/kooi

Slome
16-03-2010, 09:56
is een reden voor dat gilbert vs barry:

omdat als gilbert vs ben, gilbert verliest hij 2 losses heeft en dus wordt afgeschreven door t grote publiek en waarschijnlijk ook door dana, en maybe ook wel z'n trainers.. als Ben verliest dan is er geen weg terug. hij hangt nu midden in z'n carriere, en ze komende gevechten zijn bepalend voor die carriere of hij opwaards of neerwaards gaat.. Dat gelde geld eigenlijk ook min of meer voor Mirko...

zodra die gasten gaan verliezen 2a3x dan houdt t denk k op..

en ja, niet iedeeen zal het hier mee eens zijn... tis mijn visie...

dirk5
16-03-2010, 10:07
is een reden voor dat gilbert vs barry:

omdat als gilbert vs ben, gilbert verliest hij 2 losses heeft en dus wordt afgeschreven door t grote publiek en waarschijnlijk ook door dana, en maybe ook wel z'n trainers.. als Ben verliest dan is er geen weg terug. hij hangt nu midden in z'n carriere, en ze komende gevechten zijn bepalend voor die carriere of hij opwaards of neerwaards gaat.. Dat gelde geld eigenlijk ook min of meer voor Mirko...

zodra die gasten gaan verliezen 2a3x dan houdt t denk k op..

en ja, niet iedeeen zal het hier mee eens zijn... tis mijn visie...

Zou graag zeggen dat ik het met je verhaal eens ben, maar eerlijk gezegd snap ik er de ballen van wat je bedoeld.

ondiep
16-03-2010, 10:07
is een reden voor dat gilbert vs barry:

omdat als gilbert vs ben, gilbert verliest hij 2 losses heeft en dus wordt afgeschreven door t grote publiek en waarschijnlijk ook door dana, en maybe ook wel z'n trainers.. als Ben verliest dan is er geen weg terug. hij hangt nu midden in z'n carriere, en ze komende gevechten zijn bepalend voor die carriere of hij opwaards of neerwaards gaat.. Dat gelde geld eigenlijk ook min of meer voor Mirko...

zodra die gasten gaan verliezen 2a3x dan houdt t denk k op..

en ja, niet iedeeen zal het hier mee eens zijn... tis mijn visie...

Die loss tegen JDS is hem vergeven ;) ik bedoel das ook niet de eerste de beste en ik kan begrijpen dat hij enorm nerveus was voor zijn UFC debut,

Maar als die inderdaad zijn 2e partij zal verliezen tegen Ben of Pat vrees ik voor het ergste en moet je jezelf tog wel afvragen of je wel potten kan breken in de UFC HW divisie.

Laten we van het beste uitgaan :thup: Gilbert gaat Ben of Pat gewoon slopen!!!!

bryan
16-03-2010, 13:11
ben bang dat yvel nooit met de top van de UFC zal kunnen mee draaien.. begrijp me niet verkeerd ben echt een grote yvel fan maar.. the game has changed.. Ik denk persoonlijk dan ben hem naar de grond brengt en daar gewoon uit put..

TOON
16-03-2010, 14:16
Ja ik heb het idee dat Barry zichzelf nogsteeds aan het ontwikkelen is.

Ben daarintegen heeft zijn beste tijd in 2006/2007 gehad en ik denk dat hij niet veel meer in te brengen heeft.

zeker weten doe ik het natuurlijk niet :)

barry was goed z'n vorige pot idd, maar vond hardonk echt niet goed in dat gevecht....maar schat yvel's stand-up game wel wat hoger in dat dat van Hardonk en heeft ook wat meer power....

heb gewoon het idee dat rothwell op de grond wat beter is, maar kan me van de andere kant ook niet echt herinneren dat ie zoveel op de grond te vinden is de laatste tijd....

ach ja we zullen het zien, zouden beide mooie wins zijn voor Yvel for sure!!

MilfhunterMMA
16-03-2010, 14:24
waarom geet yvel niet gewoon naar de lhw divisie. Hij is veel te klein als hw.