PDA

View Full Version : Judoka's gezocht.



ijsblok
16-03-2010, 12:26
Hallo,

Met ons vriendenteam van JC Krimpenerwaard doen wij dit jaar mee aan de Lotto Nationale Judo League in de 2e klasse. Voorronde is op 3 april in Eindhoven, indien we m halen is de finaleronde 29 mei in Nijmegen. Elke gewichtsklasse is bezet, alleen in de +100 hebben we niemand. Heeft er iemand interesse?

Voor zowel de -66 als -73 zouden we nog een reserve kunnen gebruiken (kan ook 1 persoon zijn die bijv in beide gewichtsklassen 2 partijen wil/kan draaien). Heel misschien zoek ik ook nog iemand -90, dat laat ik deze week weten hier.

PM me even of laat het hier weten als je ons team wil versterken!

grtz eelco

Solar
16-03-2010, 12:56
Hallo,

Met ons vriendenteam van JC Krimpenerwaard doen wij dit jaar mee aan de Lotto Nationale Judo League in de 2e klasse. Voorronde is op 3 april in Eindhoven, indien we m halen is de finaleronde 29 mei in Nijmegen. Elke gewichtsklasse is bezet, alleen in de +100 hebben we niemand. Heeft er iemand interesse?

Voor zowel de -66 als -73 zouden we nog een reserve kunnen gebruiken (kan ook 1 persoon zijn die bijv in beide gewichtsklassen 2 partijen wil/kan draaien). Heel misschien zoek ik ook nog iemand -90, dat laat ik deze week weten hier.

PM me even of laat het hier weten als je ons team wil versterken!

grtz eelco

Helaas, ik zou wel mee willen doen, woon in Eindhoven, maar ben 78kg.

ijsblok
16-03-2010, 12:58
thanks voor je reactie, maar in de -81 zijn we al (sterk) bezet...

HUNTER
16-03-2010, 13:39
valt gelijk met de Kime Open BJJ... anders had ik je wel willen helpen in de -66

helaas

ijsblok
16-03-2010, 16:57
valt gelijk met de Kime Open BJJ...

klopt, daarom ben ik er helaas niet bij in Hellevoetsluis.. mocht je wel op de deelnemerslijst willen staan (we mogen een lijst van 21 man inleveren waaruit we kiezen) om mogelijk (indien we m halen) 29 mei mee te doen moet je me even pm-en!

HUNTER
16-03-2010, 23:09
Hahaha lekkere planning!

29 mei lig ik in een heerlijk zonnetje bandjes te kijken deep down in Limburg (Pinkpop).

Wordt m dus sowieso niet....

ijsblok
17-03-2010, 09:46
naja, da's ook een lekker vooruitzicht natuurlijk.. veel plezier daar!