PDA

View Full Version : WIN 10x GRATIS KAARTEN voor M-1 Selection 27 maart



M-1 Global
16-03-2010, 13:35
Volgende week zaterdag op 27 maart zal er weer een M-1 Selection plaatsvinden. Ditmaal is het de beurt aan de zwaardere gewichten (Light Heavyweight & Heavyweight). Verder op het programma staan er ook een 3 tal M-1 superfights met Nathan Schouteren, Michael Knaap en Cindy Dandois.

M-1 geeft 10 gratis kaarten weg, het enige wat je hoef te doen is via deze topic te reageren waarom JIJ vindt dat jij de gratis kaarten hoort te krijgen.

De winnaars krijgen 2 kaarten om samen met een vriend/vriendin naar dit unieke M.M.A. evenement te gaan.

http://img441.imageshack.us/img441/1460/flyer1b.jpg (http://img441.imageshack.us/i/flyer1b.jpg/)


Opening fights
1.(155lbs) Ohad Bergtop, Holland (0-0) vs Jeroen Janse, Holland (0-0)
2.(170lbs) Fatih Dogan, Turkey (2-5) vs Jaouad Ikan, Holland (0-1)
3.(185lbs) Jeroen Ulleman, Holland (0-0) vs Jody de Waater, Holland (0-0)
4.(205lbs) Tomislav Spahovic, Bosnia (0-1) vs Nils van Noord, Holland (1-4)

M-1 Superfight

5.(145lbs) Cindy Dandois, Belgium (2-0) vs Dariya Ibragimova,Ukraine (2-0)

M-1 Selection tournament light heavyweight matches 205lbs

6. Haik Soukiasian, Holland (3-1) vs Deji Kalejaiye, Germany (1-0)
7. Timo Karttunen, Finland (0-0) vs Johan Romming, France (7-1)
8. David Tkeshelashvili, Georgia (1-1) vs Thomas Narkun, Poland (1-1)
9. Hrac Darpinyan, Armenia (1-1) vs Rody Troost, Holland (1-0)

M-1 Superfight

10.(205lbs) Matthias Schuck, Germany(4-0) vs Michael Knaap, Holland (17-18)

M-1 Selection tournament heavyweight matches

11. Dawid Baziak, Germany (6-1) vs TBA
12. Guram Gugenishvil, Georgia (2-1) vs Stas Romanov, Holland (2-1)
13. Emil Poljak, Croatia (5-0) vs TBA
14. Arya Hosseni, Holland (2-0) vs Drazen Forgac, Croatia (5-4)

M-1 Superfight

15. (185lbs) Nathan Schouten, Holland vs Robert Jocz, Poland

dirk5
16-03-2010, 13:47
Omdat ik wel eens met mijn eigen ogen wil zien waarom de reacties na afloop van een m-1 gala altijd super positief zijn.

Leventdepevent
16-03-2010, 13:48
1 reden maar:
- top lokatie, top vechters, top organisatie dat moet/wil ik gewoon meegemaakt hebben

Mr 1 Leg
16-03-2010, 14:07
ik betaal wel mijn kaart het is de moeite was er vorige keer ook bij echt super :thup:

MB667
16-03-2010, 14:10
Omdat ik dan Bert Kops misschien weer eens zie , zodat hij mij een Kops gym energy drank kan geven!:D

En zodat mijn vriendin natuurlijk hem weer eens kan kussen, daar wacht ze alweer jaren op ;)

Slome
16-03-2010, 14:21
Het is gewoon een MMA gala in z'n puurste vorm... niet alleen in nederland maar over heel de wereld.. het is top om de vaak nogal jonge (getalenteerde) garde bezig te zien, en ja, M-1 maakt er wel altijd een feestje van met de dames/muziek/locatie enz....:thup:

btw:
hoeveel kaarten zijn er beschikbaar, net als in hilversum 300!? of is dit groter?

Danler
16-03-2010, 14:37
Omdat ik na jaren alleen maar meegelezen te hebben nu dan toch mezelf geregistreerd heb.

-Waren al die andere topics en prijsvragen de moeite dan niet waard?
Jawel!
- Maar waarom dan nu pas?
Omdat ik toch wel graag M-1 zou willen zien
- Je kan toch een kaartje kopen?
Dat doe ik wel als ik niet win
- ga je wel actief meedoen aan de forums?
Ik ga mn best doen
- Denk je nu echt dat je met je eerste post een prijsvraag wint?
Nee!

cafejolanda.nl
16-03-2010, 14:50
Omdat wij bij Cafe Jolanda het MMA promoten door MMA avonden te organiseren, en omdat wij keihard werken om MMA meer bekend te laten worden . En het zou leuk zijn als iemand dat onderkent!


Joe V.
Cafe Jolanda
www.cafejolanda.nl (http://www.cafejolanda.nl)

dirk5
16-03-2010, 14:57
Omdat wij bij Cafe Jolanda het MMA promoten door MMA avonden te organiseren, en omdat wij keihard werken om MMA meer bekend te laten worden . En het zou leuk zijn als iemand dat onderkent!


Joe V.
Cafe Jolanda
www.cafejolanda.nl (http://www.cafejolanda.nl)

en je doet dat alleen voor het mma, en niet om met je eigen cafe wat centen te verdienen op anders een karige zondag?

zie hier, de Nederlandse Dana White ;)

cafejolanda.nl
16-03-2010, 15:06
en je doet dat alleen voor het mma, en niet om met je eigen cafe wat centen te verdienen op anders een karige zondag?

zie hier, de Nederlandse Dana White ;)

Je kan hier vele mensen op dit forum vragen dat ik een die-hard MMA fan/ vechter ben.. En toevallig ben ik in de gelegenheid het te doen in een eigen onderneming.. Ik geef de mensen de kans om MMA te zien.. En dat loop jij nu een beetje aftezeiken.. De prijzen die wij vragen koop je geen ferarri voor hoor.. Beetje jammer dit...

Boutsen83
16-03-2010, 15:13
Omdat:

mijn scherm van mijn laptop is veels te klein om het goed te kunnen volgen

dirk5
16-03-2010, 15:18
Je kan hier vele mensen op dit forum vragen dat ik een die-hard MMA fan/ vechter ben.. En toevallig ben ik in de gelegenheid het te doen in een eigen onderneming.. Ik geef de mensen de kans om MMA te zien.. En dat loop jij nu een beetje aftezeiken.. De prijzen die wij vragen koop je geen ferarri voor hoor.. Beetje jammer dit...

Kerel, je hoeft niet te ontploffen.

Ik vind alleen je stelling: Ik organiseer dit elke week dus ik verdien een vrij kaart vrij brutaal.
Ik stel elke mma weekend mijn appartement open voor mijn vrienden/bekenden uit de buurt om het live te kijken... niks speciaals volgensmij.

Ik snap dat je de sport leuk vind en dit graag met mensen wilt delen, maar je moet jezelf niet alles Moses gaan omschrijven wanneer je tevens geld aan het verdienen bent. :)

just my 2 cents, en niks om je af te kraken.

cafejolanda.nl
16-03-2010, 15:24
Kerel, je hoeft niet te ontploffen.

Ik vind alleen je stelling: Ik organiseer dit elke week dus ik verdien een vrij kaart vrij brutaal.
Ik stel elke mma weekend mijn appartement open voor mijn vrienden/bekenden uit de buurt om het live te kijken... niks speciaals volgensmij.

Ik snap dat je de sport leuk vind en dit graag met mensen wilt delen, maar je moet jezelf niet alles Moses gaan omschrijven wanneer je tevens geld aan het verdienen bent. :)

just my 2 cents, en niks om je af te kraken.

Ontploffen doe ik niet hoor, vind het alleen jammer dat jij het opvat als "dus ik verdien een kaartje" waar maak jij dat uit op? En als moses? Te veel klappen op het hoofd gehad ofzo? Ik snap niet waar jij dit uit opmaakt.. Maar goed, je kraakt niet af zoals je zegt.. :whistling::whistling:

Wheelie
16-03-2010, 15:24
Omdat ik na jaren alleen maar meegelezen te hebben nu dan toch mezelf geregistreerd heb.

-Waren al die andere topics en prijsvragen de moeite dan niet waard?
Jawel!
- Maar waarom dan nu pas?
Omdat ik toch wel graag M-1 zou willen zien
- Je kan toch een kaartje kopen?
Dat doe ik wel als ik niet win
- ga je wel actief meedoen aan de forums?
Ik ga mn best doen
- Denk je nu echt dat je met je eerste post een prijsvraag wint?
Nee!

Welkom :thup:

Neivra
16-03-2010, 15:56
Omdat ik wel dit super spektakel eens van dichtbij wil meemaken. En met zo'n groot spektakel als bij de M-1 is dat al reden genoeg.

Garcia
16-03-2010, 16:55
Omdat als je Slome en mij selecteert je zekerheid heb van goede sfeer en gangmakers in 't publiek en tevens een extra report van ons :D

Maar ik weet zeker dat alle forumleden garant staan voor goede sfeer!!

Kemal
16-03-2010, 17:50
Ik wil gewoon Cindy van dichtbij zien. (knallen)!! ;-)

ijsblok
16-03-2010, 18:09
Omdat de matchmaking bestaat uit een mooie mix van talentvolle Nederlanders met een achtergrond in diverse disciplines, aangevuld met (hopelijk) spectaculaire exotische vechters. En die superfights zijn natuurlijk wel de slagroom op de taart!

Peter0711
16-03-2010, 18:13
Ik vindt dat ik de kaartjes verdien omdat ik net gruwelijk me kop heb gestoten!!

En het doet pijn!!! :D

ijsblok
16-03-2010, 19:52
is het record wat achter de vechters staat trouwens alleen bestaand uit pro partijen?

Slome
16-03-2010, 19:58
is het record wat achter de vechters staat trouwens alleen bestaand uit pro partijen?

volgens mij zijn het bij de meeste, de mma partijen die ze gevochten hebben onder M-1

maar tja knaap heeft er niet 35 onder m-1 geknokt..

marcelt
16-03-2010, 20:08
Omdat ik nooit volledige mma events zie (ja op mijn pc) en deze met us Cindyke wil ik dan wel graag zien.

Marco (scheids)
16-03-2010, 20:41
Omdat ik nooit volledige mma events zie (ja op mijn pc) en deze met us Cindyke wil ik dan wel graag zien.

En mij niet? :D

Hendy
16-03-2010, 20:47
Ik pleit voor Slome!! omdat ie dan mooi voor een live verslag kan zorgen hier op MF :lol:

bigboz
16-03-2010, 20:52
Ik zou graag 2 kaarten willen omdat ik dan eindelijk een vriendin mee kan nemen die nog nooit naar een gala is geweest en dat zeker een x zou willen, omdat ze altijd vroeg wat voor sport doe jij nou eigenlijk, daden zeggen meer dan woorden. Dus jullie zouden me heel erg mee helpen als ik haar blij kan maken ! :D

vanderlinden
16-03-2010, 22:50
Omdat ik een echte MMA ADDICT ben en dit een gala is dat ik gewoonweg NIET mag missen! Ik ben nog nooit naar een echt groot gala geweest dus dit is dan ook een superkans voor mij. ALSJEBLIEFT GEEF ME DIE KAARTEN!!!!

Groeten,
vanderlinden

bart1980
17-03-2010, 00:01
ik wil eens naar een mooi gala toe....

ulysse
17-03-2010, 00:24
Ik wil heel graag in aanmerking komen voor de vrijkaarten zodat ik mijn lieve vriendin kan verassen nadat ze een week flink :ill: ziek is geweest. Ze is nu aan de betere hand is na een fikse keelonsteking.

En ik zelf zou het M1 gala ook niet willen missen met zo'n vette :mfblowup: line-up!

Worf
17-03-2010, 01:24
Hier met die kaarten!!

wnkede
17-03-2010, 09:51
Ik zou graag in aanmerking komen zodat ik mijn oom mee kan nemen. Vroeger heeft hij zelf gebokst, maar zit nu al een tijdje in een rolstoel.

bladetrinity
17-03-2010, 10:36
Als eerste ben ik zo als menig een fan van mma. Dan is een gala zo als M-1 toch echt een super gala. Hier zie je komende en huidige toppers en is echt een kweekvijver voor de toekomst.

Ook zou ik graag kaarten winnen omdat, ik in november een blessure opgelopen en ben vorige week geopereerd. Nu mag ik in totaal 6 weken mijn knie niet gebruiken. Het zou dus echt mooi zijn als ik samen met een vriend daar naar toe zou mogen. Dan ben ik er even een zaterdag uit :D.

Gerwin

DannyvK
17-03-2010, 12:16
Ik zou die kaarten wel willen omdat het me dan lekker geen geld kost.. :)

Strange Cutbean
17-03-2010, 13:44
Ik zou ze graag willen hebben omdat ik de vorige keer al dacht dat ik ze zou winnen met mijn goede reden. Toen niet gewonnen, toch gegaan. Zoveel doorzettingsvermogen moet je belonen! Toch?

Lubbet
17-03-2010, 17:58
Als het om GRATIS!! gaat staan wij Nederlanders altijd voor aan,
laat ik dan gewoon eerlijk zijn, 2 kaarten A.U.B.

universele
17-03-2010, 18:02
Ik zou ze graag winnen omdat mijn 1e m1 in NL super was en net als toen Nathan weer kan aanmoedigen.
Jammer genoeg teveel onkosten aan mijn auto heb gehad om zelf kaarten te halen.

Gr uni

Naj85
18-03-2010, 00:45
omdat ik vet rood sta en geen kaartje kan kopen

de Stiep
18-03-2010, 09:57
Kan ik mijn oudste zoon nu eens laten zien waar hij zo keihard voor aan het trainen is.
Voor "het ecchie" is toch net even anders !

HARDnickCORE
18-03-2010, 11:12
Mma staat voor trainen en innovatie zoals dat in geen enkele sport voorkomt, meer kennis opdoen dan in menig studie en bovendien respect voor allen, waardoor de mma lifestyle een streven voor buitenstaanders zou moeten zijn. Wanneer heel Nederland onze sport zou beoefenen zal de agressie verminderen en angst op straat afnemen.
Ik wil mijn vader van wie ik al zes jaar geen wedstrijden mag vechen laten zien waar wij het nou eigenlijk allemaal voor doen...en daarmee een stap dichter naar mijn wedstrijden te zetten

RocknRolla
18-03-2010, 19:44
Zou graag 2 kaarten willen winnen omdat, ik dan Nathan weer kan zien vechten waar ik zoveel van leer tijdens de trainingen en hij niet zo vaak in Nederland te bewonderen is. Ook zodat ik een keer de gelegenheid heb om naar een M-1 gala te gaan zou het graag een keer willen meemaken. Em Nathan keihard willen aanmoedigen!!!!

marcelt
18-03-2010, 22:13
En mij niet? :D

Ik moest even twijfelen Marco , maar vind Cindy toch knapper :lol:

Perfectteamcindy
19-03-2010, 14:25
Ik moest even twijfelen Marco , maar vind Cindy toch knapper :lol:

LOL:thup:

Effi
19-03-2010, 16:13
Ik doe aan deze wedstrijd mee,
want ik wil graag kaartjes voor twee.
Een KO van Nathan zou aardig zijn,
en een submissie van Cindy ook reuzefijn.
En zeg nu eerlijk het is toch vele fijner om live te zien,
dan via internet op een of andere dubieuze stream ;-)

Dus m1, aub geef deze Fedorfan de mogelijkheid,
om hard te supporteren voor onze jongens voor de aardigheid!!!

XxX Effi

Slome
19-03-2010, 16:22
Ik doe aan deze wedstrijd mee,
want ik wil graag kaartjes voor twee.
Een KO van Nathan zou aardig zijn,
en een submissie van Cindy ook reuzefijn.
En zeg nu eerlijk het is toch vele fijner om live te zien,
dan via internet op een of andere dubieuze stream ;-)

Dus m1, aub geef deze Fedorfan de mogelijkheid,
om hard te supporteren voor onze jongens voor de aardigheid!!!

XxX Effi

zelfs de Sint post op mixfight.... :thup:

ijsblok
20-03-2010, 18:29
wanneer worden de winnaar bekend?

Ronald
22-03-2010, 13:06
Weet iemand hoe laat het begint en hoe laat de deuren open zijn? Ik kan er zo snel geen info over vinden.

Edit:
Op www.m-1global.com (http://www.m-1global.com) tikt wel een klok af tot 18.00 uur a.s. zaterdag, maar begint dan de eerste partij of gaan dan de deuren open?

Perfectteamcindy
22-03-2010, 13:16
Weet iemand hoe laat het begint en hoe laat de deuren open zijn? Ik kan er zo snel geen info over vinden.

Edit:
Op www.m-1global.com (http://www.m-1global.com) tikt wel een klok af tot 18.00 uur a.s. zaterdag, maar begint dan de eerste partij of gaan dan de deuren open?

De deuren gaan open om 5u geloof ik.
De wedstrijden beginnen om 6u :-)
Tot dan...;)

Ronald
22-03-2010, 16:22
De deuren gaan open om 5u geloof ik.
De wedstrijden beginnen om 6u :-)
Tot dan...;)
Thanks, da's de info die ik nodig heb :)

Slome
23-03-2010, 11:11
me M-1 sleutel hanger is kapot; wil eigenlijk wel een nieuwe......:thup:

universele
23-03-2010, 11:31
plus dat we nog niks anders te doen hebben en dit een mooie weekend pragramma vinden.

HARDnickCORE
27-03-2010, 00:01
Wie zijn de winnaars geworden?

GerritTonijn
27-03-2010, 00:04
Is die 'contest' nog open? Want ik weet een goede reden :P

RocknRolla
28-03-2010, 20:19
wie heft ze gewonnen? raar dat nog niet bekend is dag na het gala

bigboz
28-03-2010, 21:42
wie heft ze gewonnen? raar dat nog niet bekend is dag na het gala


lol topic niet doorgelezen xD ?

GerritTonijn
28-03-2010, 21:47
lol topic niet doorgelezen xD ?

wat moet waar staan dan?

ulysse
28-03-2010, 23:24
wat moet waar staan dan?

Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=102556) ;)

GerritTonijn
28-03-2010, 23:31
Had die hier wel mogen posten :P