PDA

View Full Version : MR 1 LEG FRANKY vecht op 28maart zijn 5de MMA partij in antwerpeen



Mr 1 Leg
18-03-2010, 07:47
op 28maart zal ik mijn comeback maken in de ring eindelijk ik heb er hard voor getraind en afgezien maar het zal zijn vruchten afwerpen afzien is de boodschap naar succes dus forumbroeders en vrienden uit nederland jullie zijn welkom ik ga knallen ni te missen het gevecht zal nu de dag na de partij gepost worden voor jullie grtz aan heel nederland en mixfight brothers.:D

Justinian
18-03-2010, 08:06
Top Franky, ik wens je alvast heel veel succes! Het is je gegund.

Jeru
18-03-2010, 08:12
Succes man!!

Leventdepevent
18-03-2010, 08:27
WAR FRANKY!!!

mikeymcd
18-03-2010, 09:07
GL Franky

MMAFAN-1122
18-03-2010, 09:27
Succes gabber... Ik gun je de winst!

cafejolanda.nl
18-03-2010, 09:29
Frankie veel success man! Ik kan helaas niet komen vanwege de UFC die avond in het cafe!! Let us know! WARRRR

joury1986
18-03-2010, 09:33
Succes:thup:

ondiep
18-03-2010, 09:50
Succes man!

masakatsu agatsu
18-03-2010, 09:51
Succes Franky,...net iets te ver weg voor ons.
zie je misschien in Ede weer.

Mr 1 Leg
18-03-2010, 10:55
vriendelijk bedankt forumbroeders en vrienden thanks voor jullie vertrouwen in mij.altijd leuk om te horen dat jullie mij steunen.respect geen probleem dat jullie er niet bij kunnen zijn jullie zullen het gevecht de dag erna kunnen zien grtz :D

iconian
18-03-2010, 11:18
bon courage franky, is het een prof partij?

dirk5
18-03-2010, 11:24
andermaal succes Franky!

malle eppie
18-03-2010, 11:30
Hoi Franky
Eerst naar ons lekker Cindy kijken en dan de volgende dag lekker zelf knallen wat een top weekend voor je .En na wat pech (Utrecht blessure) en rare scheids beslissingen hoop ik dat je nu de kans krijgt om te laten zien waar je zo hard voor traint . choke uit frank is back gr Harry M1 utrecht:D

remco pardoel
18-03-2010, 11:42
Heel veel succes!

joost
18-03-2010, 11:48
Top frank!!! succes ennee dit keer niet in de -65kg he ;)

ChimiChero
18-03-2010, 12:16
Succes !!

DannyvK
18-03-2010, 12:33
Succes!

Bert Kops
18-03-2010, 12:35
Oke dan gozer veel succes!

Boem Boem
18-03-2010, 12:40
Hey Frank,

Succes kerel...het is je 1000% gegund....respect voor je!

osu

Chris

Mr 1 Leg
18-03-2010, 12:40
thanks toppers voor jullie suport grtz ik heb er zin in hahahaha ;)

Tony
18-03-2010, 14:20
Go franky!!!

Give 'm hell!!!

Groundwork
18-03-2010, 14:29
Have Fun Franky ;)

wrestler_nl
18-03-2010, 14:54
Succes Franky!!!!

Sadix
18-03-2010, 14:55
zet hem op franky!

Danler
18-03-2010, 16:31
Succes!!

CannieY
18-03-2010, 16:34
ik hoop dat je wint Mr. Franky!!! WARR!!

Surrender
18-03-2010, 16:40
Yo Frank, doe je ding!! Ben erbij en ik weet dat je me gaat inpressen met je skills (voor, tijdens en na de wedstrijd), Je weet zelf.

War and Blessings wished for you my Brotha!!!

Hyram

PD_EC
18-03-2010, 18:16
Zet hem op Franky

Might Is Right
18-03-2010, 18:30
Ik heb je tegenstander onlangs zien vechten op een gala in Kortrijk... Zelfs iemand zonder benen kan daar van winnen op MMA rules. Zijn club is zelfs gestopt met MMA :rolleyes:

Mr 1 Leg
18-03-2010, 19:03
Ik heb je tegenstander onlangs zien vechten op een gala in Kortrijk... Zelfs iemand zonder benen kan daar van winnen op MMA rules. Zijn club is zelfs gestopt met MMA :rolleyes:ik heb al iemand anders om tegen te vechten maar kan het helaas niet vermelden anders blijven ze afbellen of excusses zoeken zoals vorige keer dan hebben er 4 afgebeld de uitleg waarom ze ni konden vechten durf ik zelf noch niet te zeggen omdat het zo lachwekkend is ik zal zeker VECHTEN.

Might Is Right
18-03-2010, 20:40
ik heb al iemand anders om tegen te vechten maar kan het helaas niet vermelden anders blijven ze afbellen of excusses zoeken zoals vorige keer dan hebben er 4 afgebeld de uitleg waarom ze ni konden vechten durf ik zelf noch niet te zeggen omdat het zo lachwekkend is ik zal zeker VECHTEN.

Typisch voor die kleine clubs. Ze willen allemaal vechten totdat puntje bij paaltje komt...

Kemal
18-03-2010, 21:24
Heel veel succes Franky!! knallen maar!!!

payap
19-03-2010, 00:23
Succes Franky! Mixfight.nl staat achter je kerel!

Perfectteamcindy
19-03-2010, 14:26
da wordt een goei weekend volgende week maatke :-)

Effi
19-03-2010, 16:14
Succes!!

Veel succes Frans, ik kom supporteren,
en met een beetje geluk de dag voordien ook voor Cindy :thup:

Sendur
19-03-2010, 16:22
Franky deze pak je ik voel het gewoon maat!

Succes gewenst!!!

amilster
19-03-2010, 16:31
Go Franky, GO get them!!

Surrender
19-03-2010, 17:15
da wordt een goei weekend volgende week maatke :-)

x2

Hoop heel veel van jullie te kunnen genieten da weekend.

Ook aan jouw heel veel succes Cindy!!

italianstallion
19-03-2010, 18:18
FRANSKE ge gaat da goed doen ;-)

afwerken dien handel !!!!!!!!!!

knift
19-03-2010, 18:28
WARRRRR FRANKY!!!!!!!!!!!!
Zet 'm op jongen veel succes!!!!!!

Mr 1 Leg
26-03-2010, 14:27
vriendelijk bedankt forumbroeders en vrienden noch 2daagjes en ik ga ervoor thanks voor jullie steun ik ga er alles aan doen om de winst binnen te slepen grtz ik post het gevecht de dag erna.;)

Perfectteamcindy
26-03-2010, 15:13
Ja Franky, we gaan voor een topweekend he. jij bent er zaterdag voor mij, en maakt ni uit hoe ik eruitzie maar ik ben er zondag ook voor jou... KNALLEN MAKKER!!!

761217186
26-03-2010, 15:17
Franky en Cindy!!! Heel veel succes!!!!:thup:

Sendur
26-03-2010, 15:42
Yeah Frank the man pak hem aan jonge!!!!

Mr 1 Leg
30-03-2010, 19:11
ik ben helaas verloren door lowkicks maar mijne tegenstander heeft zijne voet kapot getrapt op mij respect voor hem hij moet zijn ding doen ik heb gelezen dat er veel achter mijne rug wordt gepraat ik ga jullie 1ding zeggen doe mij maar na simpel ok en als je de ballen hebt kom het dan tegen mij persoonlijk zeggen er zijn ni vell mensen die tegen mij willen vechten dus ik heb geen keuze ik wil knokken en er zijn een paar met een grote bek maar stap zelf de ring in voor je iets of wat over mij zegt.

Kemal
30-03-2010, 19:16
Nou Franky, laat andere maar klagen, niks van aan trekken, moeten ze er idd zelf maar eens gaan staan!! Aan de foto's te zien was het een goeie wedstrijd! zijn er ook nog opname gemaakt..?

Omar.
30-03-2010, 19:35
Franky alle credits voor jou jongen!

Laat die nietsnutten maar praten!

The're is always another match!

Mr 1 Leg
30-03-2010, 19:36
Nou Franky, laat andere maar klagen, niks van aan trekken, moeten ze er idd zelf maar eens gaan staan!! Aan de foto's te zien was het een goeie wedstrijd! zijn er ook nog opname gemaakt..?IK LAAT DE MATCH VANDAAG NOCH POSTEN KEMAL GRTZ EN RESPECT

Kemal
30-03-2010, 19:56
IK LAAT DE MATCH VANDAAG NOCH POSTEN KEMAL GRTZ EN RESPECT


Bedankt Franky! :thup:

Osu

phranq
30-03-2010, 20:20
Beste Franky, zeer jammer dat je weer verloren hebt maar er moet mij toch iets van het hart.

Ik wil ten eerste zeggen dat ik diep respect heb voor je dat je met 1 been de ring instapt, en er zijn inderdaad maar weinig mensen die je dat na doen. Zelf de meeste mensen met 2 benen durven de ring niet in te stappen dus het toont echt wel aan wat voor lef jij hebt als persoon, niets dan hulde en respect daar voor.

Aan de andere kant vraag ik mij persoonlijk af of het voor jou nog zin heeft om de ring in te stappen. Je bent een erg goede grappler en dat heb je reeds bewezen door vele partijen winnend af te sluiten. Toch denk ik niet dat iemand op 1 been geschikt is om MMA te beoefenen om het simpele feit dat je niet of nauwelijks de tegenstander naar de grond kunt krijgen waar jij het beste tot je recht komt en dat een tegenstander wel 3x nadenkt om met jou naar de grond te gaan en jou altijd zal bevechten op je zwakke punt en dat is je standbeen. In mijn ogen sta je al achter als je de ring in stapt en het doet me eerlijk gezegd zeer aan het hart dat je iedere keer verliest.

Dit is mijn persoonlijke mening en absoluut niet bedoeld om je aan te vallen want ik heb echt respect voor het feit dat je de ring in stapt. Maar ik vind ook dat je een beetje tegen jezelf in bescherming genomen moet worden. Misschien praat hier de scheidsrechter wel die er toch staat voor de veiligheid en gezondheid van de vechters en ik zou ook heel erg hard na moeten denken om zelf jou in een wedstrijd te scheidsen, puur om het feit dat het verschil tussen jou en de tegenstander nooit gelijkwaardig is.

Nogmaals, diep respect en vat het niet op als een aanval.

Sportieve groet,
Frank

Highline
30-03-2010, 20:25
moet helaas x 2 zeggen vrees ik

GnP
30-03-2010, 20:31
ben benieuwd naar de beelden franky

italianstallion
30-03-2010, 21:16
http://www.youtube.com/watch?v=Cuj5feSIGfg


Mr 1 leg 5de MMA partij

deze heeft hem spijtig genoeg niet gewonnen maar stond er wel !!!!
zijn tegenstander ligt er toch weeral vur een paar weken uit ( voetblessure)
Maar ons Franske stond den dag nadien toch weeral in de gym...Zen kloten van zen lijf te trainen .!!
Da noem ik een BEEST !! NE WINNAAR !!! RESPECT !!!
dus aan alle andere die hier bedenkingen bij hebben over Mr 1 leg zijn capaciteiten
mogen dit is nadoen .!!!!!!!!!!!!!!!zen enigste zwakste punt is dat hem vur die sport leeft en hij juist daarvoor alle krediet en eer verdient waarvoor hij ook zo hard werkt!! commentaar is er altijd..die moeten er spijtig genoeg ook zijn..echte sportmannen weten beter...

kijken al uit naar de volgende spetterende match ;-)
knock them the f*ck out maatke!!hahaha
see you than franske.

topfighter
30-03-2010, 21:18
Beste Franky, zeer jammer dat je weer verloren hebt maar er moet mij toch iets van het hart.

Ik wil ten eerste zeggen dat ik diep respect heb voor je dat je met 1 been de ring instapt, en er zijn inderdaad maar weinig mensen die je dat na doen. Zelf de meeste mensen met 2 benen durven de ring niet in te stappen dus het toont echt wel aan wat voor lef jij hebt als persoon, niets dan hulde en respect daar voor.

Aan de andere kant vraag ik mij persoonlijk af of het voor jou nog zin heeft om de ring in te stappen. Je bent een erg goede grappler en dat heb je reeds bewezen door vele partijen winnend af te sluiten. Toch denk ik niet dat iemand op 1 been geschikt is om MMA te beoefenen om het simpele feit dat je niet of nauwelijks de tegenstander naar de grond kunt krijgen waar jij het beste tot je recht komt en dat een tegenstander wel 3x nadenkt om met jou naar de grond te gaan en jou altijd zal bevechten op je zwakke punt en dat is je standbeen. In mijn ogen sta je al achter als je de ring in stapt en het doet me eerlijk gezegd zeer aan het hart dat je iedere keer verliest.

Dit is mijn persoonlijke mening en absoluut niet bedoeld om je aan te vallen want ik heb echt respect voor het feit dat je de ring in stapt. Maar ik vind ook dat je een beetje tegen jezelf in bescherming genomen moet worden. Misschien praat hier de scheidsrechter wel die er toch staat voor de veiligheid en gezondheid van de vechters en ik zou ook heel erg hard na moeten denken om zelf jou in een wedstrijd te scheidsen, puur om het feit dat het verschil tussen jou en de tegenstander nooit gelijkwaardig is.

Nogmaals, diep respect en vat het niet op als een aanval.

Sportieve groet,
Frank

begrijpelijk , dat gevoel heb ik ook maar ik denk dat het voor franky een overwinning is op zichzelf, op zijn eigen grensen verleggen, hij is voor vele mindervaliden toch een voorbeeld van karakter, nooit opgeven...positief ingesteld zelfs door "de scars of life"...dat zal bij velen zo zijn ....
franky heeft tot nu toe tegenstanders gehad die het taktisch aangepakt hebben waaronder ook een vechter van mij, die ik de opdracht gegeven had enkel te boksen....
Nu wil ik Franky een rematch gunnen ,we gaan weer voor de winst maar zullen zeker het grondwerk niet schuwen....

gr benny

Kemal
30-03-2010, 21:24
Bedankt voor de beelden. Diepe respect Franky!!!

MMAFAN-1122
30-03-2010, 21:46
Bedankt voor de beelden. Diepe respect Franky!!!

X2.. ik geloof dat hij een keer een match zal gaan winnen...
@Franky niet opgeven.. jij bent een voorbeeld voor vele..

phranq
30-03-2010, 22:11
begrijpelijk , dat gevoel heb ik ook maar ik denk dat het voor franky een overwinning is op zichzelf, op zijn eigen grensen verleggen, hij is voor vele mindervaliden toch een voorbeeld van karakter, nooit opgeven...positief ingesteld zelfs door "de scars of life"...dat zal bij velen zo zijn ....
franky heeft tot nu toe tegenstanders gehad die het taktisch aangepakt hebben waaronder ook een vechter van mij, die ik de opdracht gegeven had enkel te boksen....
Nu wil ik Franky een rematch gunnen ,we gaan weer voor de winst maar zullen zeker het grondwerk niet schuwen....

gr benny

Dat hij een voorbeeld is voor minder validen ben ik volkomen met je eens, en ik vind nu al dat hij zich meer dan bewezen heeft om dit te doen. Zijn enthousiasme is ook bewonderingswaardig en daar maak ik ook oprecht een diepe buiging voor. Echter hebben we het hier over 1 van de hardste full contact sporten die er bestaan en ik vind het geen fijn gezicht om hem iedere keer zo goed als kansloos te zien verliezen en de kreukels ingetrapt te zien worden, dat doet me echt pijn in het hart!

Iedereen kan wel roepen dat hij er voor moet gaan en nooit op moet geven, maar schijnbaar doet het ze weinig dat hij iedere keer behoorlijk gehavend uit de strijd komt en zo goed als kansloos is om te winen. Wat mij betreft -maar wie ben ik- is het nu wel mooi geweest. Ik zie hem veel liever grapplen, en geniet van zijn kunde op dat gebied.

GnP
30-03-2010, 22:21
vet opkomstnummer franky!!!!!!!!

Christophe
31-03-2010, 07:44
Ik begrijp Frank's reactie heel erg goed, maar langs de andere kant is Franky een stevige, volwassen kerel die weet wat hij doet. En zolang mensen alleen hun eigen gezondheid op het spel zetten, ben ik een voorstander van "vrijheid, blijheid" ... dus laat hem lekker voortMMA'en als hij dat graag wilt.

Ik denk - met mijn onbestaande MMA-ervaring maar met ervaring in grapplen met Franky - dat het slechts een kwestie is van een manier te vinden waarop hij zijn spelletje kan opdringen. Rechtstaand zal hij het verschil nooit maken, dus ik persoonlijk zou zijn rechtstaande training zo goed als 100% focussen op het opvangen en niet meer loslaten van eender welke aanval (van lowkick tot stoot) die de tegenstander zijn richting uit laat komen. En dan is het "slechts" een kwestie van de tegenstander naar de grond te trekken en hem daar helemaal te ontleden (zij het met ground 'n pound of een stevige submissie).

Geef hem tijd, hij komt er wel! :thup:

Leventdepevent
31-03-2010, 09:44
Frankyyyy...respect man!

Jetli
31-03-2010, 10:02
respect voor Franky!
Geen respect voor vechters die tegen Franky bijven staan en niet op de grond het gevecht met hem aangaan!!!

ondiep
31-03-2010, 10:14
respect voor Franky!
Geen respect voor vechters die tegen Franky bijven staan en niet op de grond het gevecht met hem aangaan!!!

Denk eens even heel goed na en lees dan even terug wat je net typt... denk namelijk dat deze reactie meer vanuit je hart als je verstand komt!

:fp::fp:

mikeymcd
31-03-2010, 10:57
respect voor Franky!
Geen respect voor vechters die tegen Franky bijven staan en niet op de grond het gevecht met hem aangaan!!!


Respect voor de domme? Probeer je dat te zeggen?

Pimp-Daddy
31-03-2010, 13:04
Mr. one leg heeft zich idd al bewezen. Wij weten uit welk hout jij gesneden bent!!

Maar wees toch zuinig op je andere been/knie. Als hier iets mee gebeurt dan ben je nog veel verder van huis...

Mr 1 Leg
27-04-2010, 19:42
hoi iedereen geen zorgen ik stap zeker terug de ring in een rematch in oktober ik geef nooit op believe me mij moet je doodtrappen ik weet dat er somige het ontverantwoord vinden maar ik kies ervoor het is mijn leven mma bjj en grapling heb even vakantie genomen maar vrijdag start ik terug te trainen bedankt voor jullie steun en eerlijke mening RESPECT vriendelijk bedankt mensen en vrienden ;):thup::lol:

Mr 1 Leg
27-04-2010, 19:44
begrijpelijk , dat gevoel heb ik ook maar ik denk dat het voor franky een overwinning is op zichzelf, op zijn eigen grensen verleggen, hij is voor vele mindervaliden toch een voorbeeld van karakter, nooit opgeven...positief ingesteld zelfs door "de scars of life"...dat zal bij velen zo zijn ....
franky heeft tot nu toe tegenstanders gehad die het taktisch aangepakt hebben waaronder ook een vechter van mij, die ik de opdracht gegeven had enkel te boksen....
Nu wil ik Franky een rematch gunnen ,we gaan weer voor de winst maar zullen zeker het grondwerk niet schuwen....

gr bennythanks benny top het gaat een mooie partij worden dat geef ik op een briefje grtz DESSEL HERE IY COME IN OKTOBER ;):thup:

Kemal
27-04-2010, 19:44
Goed nieuws Franky!

Mr 1 Leg
27-04-2010, 19:47
Ik begrijp Frank's reactie heel erg goed, maar langs de andere kant is Franky een stevige, volwassen kerel die weet wat hij doet. En zolang mensen alleen hun eigen gezondheid op het spel zetten, ben ik een voorstander van "vrijheid, blijheid" ... dus laat hem lekker voortMMA'en als hij dat graag wilt.

Ik denk - met mijn onbestaande MMA-ervaring maar met ervaring in grapplen met Franky - dat het slechts een kwestie is van een manier te vinden waarop hij zijn spelletje kan opdringen. Rechtstaand zal hij het verschil nooit maken, dus ik persoonlijk zou zijn rechtstaande training zo goed als 100% focussen op het opvangen en niet meer loslaten van eender welke aanval (van lowkick tot stoot) die de tegenstander zijn richting uit laat komen. En dan is het "slechts" een kwestie van de tegenstander naar de grond te trekken en hem daar helemaal te ontleden (zij het met ground 'n pound of een stevige submissie).

Geef hem tijd, hij komt er wel! :thup:THANKS AMIGO je kent me ooit gaat het lukken en zo niet niemand doet mij na ik hoop van wel maar er zijn niet veel fighters op 1 been en daar wil ik verandering in brengen in amerika is er iemand die net groen licht had gekregen om een mma partij te draaien ;):D:thup:

BiCkOnE
27-04-2010, 21:42
hoi iedereen geen zorgen ik stap zeker terug de ring in een rematch in oktober ik geef nooit op believe me mij moet je doodtrappen ik weet dat er somige het ontverantwoord vinden maar ik kies ervoor het is mijn leven mma bjj en grapling heb even vakantie genomen maar vrijdag start ik terug te trainen bedankt voor jullie steun en eerlijke mening RESPECT vriendelijk bedankt mensen en vrienden ;):thup::lol:

Ik was het in grote lijnen eens met Phrang, maar RESPECT dat je toch weer de ring induikt voor de rematch!
Mijn steun heb je.....WAR FRANKY!! :thup:

R.D.N
27-04-2010, 22:59
als het je leven is gewoon lekker blijven doen.........RESPECT gozer

jopke
28-04-2010, 00:15
hij moet gewoon zijn game even vinden, als hij dat éémn keer gevonden heeft zal hij vanzelf winnen! iemand die wel benen heeft geeft na 5 keer verlies ook niet op als hij een echte winner is, franky bewijst een echte winner te zijn door toch door te strijden! respect!