PDA

View Full Version : Warning kamakura



KyokushinMaDnEss
18-03-2010, 19:09
WARNING.

The infamous Kamakura Dojo and his Sensei are inviting the real IBK to join
their championships held the 21st of March in The Hague.
Now our IBK knows what they did before and how they behaved and WHY they
are kicked out of the IBK.

They still claim the name but they stole that name and the old website and Gerard Gordeau is certainly NOT the IBK Kancho because that is Henk Kuipers 8th Dan.

In this light of events it is NOT aloud for Dojos who are member of the real IBK of Kaicho Jon Bluming and Kancho Henk Kuipers to participate in any event organized by Kamakura or Istvan Adamy of Hungary.

Like in every union once kicked out of that union you cannot participate in any of their events.
Please take good note of that for you cannot be a member of our IBK if you associate with this kind of socalled Budoka.

Osu,

C.A. Overink Secretary to Kaicho
http://www.jonbluming.nl/nieuws%20warning%20Kamakura.html

oh oh wat een verhaal weer, ben benieuwd hoeveel stomme mensen hier weer naar gaan luisteren!
Weet toevallig dat cor mol 1e dan(sportschool ruud muller),
con voerman 4e dan en rob pepels 3e dan ook hier aanwezig zijn!!
Ben benieuwd of hij ook deze mensen royeerd!?
Want hij heeft wel eens meer wat belooft, Woord bij daad.
zie tekst hierboven..

Tony Galento
18-03-2010, 19:30
Kunnen Gordeau en Kuipers het niet eens uitvechten.

ik zet m'n geld op Gordeau. :D

Slome
18-03-2010, 19:59
here we go!

FightstarTV
18-03-2010, 20:11
here we go!

Yeahhhhhhh en het hele evenement is vanaf aanstaande woensdag te zien op www.kickboxtv.nl (http://www.kickboxtv.nl)

marcelt
18-03-2010, 21:50
Grappig dat dit steeds weer opduikt. Ik weet nog steeds niet exact hoe het zit na het megatopic, maar hou toch het meest van open voor iedereen en iedereen mag het zelf weten. Wou dat al die kyokushin jongens in een grote club opgingen. Lijkt me beter. Maar dit soort gedoe heb je in alle vechtsporten. Te veel ego's !

Effective
18-03-2010, 21:53
Deze hadden we al gehad...

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=100816

Robert Pepels
19-03-2010, 03:33
Osu

Een organisatie die in kleuterschool engels mensen iets verbied. Kancho Gordeau verbied ons nooit iets, hij laat allen een eigen keuze maken. Hij zal nooit zeggen "daar mag je niet naar toe". Kijk even in het register van de KVK naar de naam IBK International Budo Kai Foundation. Daarnaast maak eens een lijst van zaken die Kancho Gordeau en zijn broers echt hebben gedaan en bereikt, en maak dan een lijstje van die andere mensen. Ze kunnen beter hun vechters wel naar den haag sturen wat dat komt KIKA ten goede. Dan doen we allen eens samen iets goed. Op deze manier zegt de IBK Real zoals ze zich noemen "NEE" tegen KIKA.

Geef daar een "warning" voor.

Osu
Robert Pepels IBK Limburg

Robert Pepels
19-03-2010, 03:53
Osu
Wil wel even vermelden dat ik niet geroyeerd ben uit IBK "Real" maar zelf ben vertrokken. Onze jongens vechten nu al 3 jaar mee op het EK Kamakura, helaas dit jaar niet ivm kamp. Ik heb hen eerlijk een mail gestuurd waarin ik dus 3 jaar geleden heb vermeld meteen over te stappen naar IBK Gordeau omdat mijn jongens daar wilden vechten. Kancho Gerard heeft toen zelfs een aantal seminars gegeven bij een van mijn Dojo's in Limburg samen met Hanshi Nico.

Ze organiseren mooie toernooien o.a Katsu Matchmaking waar dit jaar (afgelopen jaar moet ik zeggen) ook vechters hebben meegevochten van Shihan Muller en de KBK. Was een mooie stap in goede richting.

Mensen iets verbieden, dreigen en dat soort zaken hoort in geen enkele bond thuis. Met alle respect, op de IBK "real" site gebeurd 0,0 en op de Jon Bluming site staat me toch een onzin geschreven, vaak is werkelijk ieder woord wel verkeerd geschreven, en wordt er maar gedreigd e.d En deze mensen durven de Gordeau's en aanhang "socalled" budoka's te noemen? Gordeau was al een kampioen toen de meesten van ons nog melk dronken.

En stop toch eens met dat Gordeau vs Kuipers gebeuren. Kancho Gordeau heeft al jaren gezegd geen enkel moment voor wie of wat dan ook een comeback te maken. Dat heeft hij niet nodig met zijn staat van dienst. En "als" ze tegen elkaar zouden vechten wat zou dat nu te maken hebben met ons als Kyokushin leerlingen? Stoppen de real IBK mensen dan met hun dreigen, hun laster, hun waarschuwingen. Van ons (IBK) mag iedereen overal en altijd vechten. Of dat nu in Den Haag is of ergens anders. Wij waren als IBK/Kamakura/Van Dam Gym en Ashigaru Dojo's de afgelopen jaren op zoveel diverse toernooien van diverse organisaties zoals: Tezuka Cup, Beker Der Kempen, Shinkyokushin België, Shinkyokushin NL, Katsu Matchmaking, EK Kamakura, Kenpokai EK, Ichiban Cup, WK Hungary en NOOIT problemen. Waar zag je die andere groep? Muv Sammy Lee Muller en Patrick Zondag want die jongens vechten wel. En ook Paul Reilmann was met vechters van de Tai Ki Shin aanwezig bij het Katsu Gala in groningen.

Osu

Bobson
19-03-2010, 09:41
Discussie weer begonnen, cq voortgezet. Hoeveel pagina's halen we?
Het thaiboksen wordt geplaagd door bondjes die vooral uitblinken in de strijd wie nu precies het minst professioneel en meest kinderachtig is, maar onze kyokushin jongens kunnen er ook wat van. Minder bonden, maar minstens zoveel gedoe.
Wel wrang als je bedenkt hoeveel er nadruk er in de vechtsport altijd wordt gelegd op het woord respect. In sommige scholen staat het zelfs met grote letters op de muur. Maar iedereen wil het alleen maar krijgen.
En al kan ik soms wel lachen om het schoolpleingekibbel, het stoort me dat degenen die er de dupe van worden, de vechters zijn die zoveel moeten doen en laten voor hun sport.

Khanom Thom
19-03-2010, 11:13
Wacht....










**Zit klaar met popcorn...**

Ingmar
19-03-2010, 11:53
Het is een triest zootje.
Je mag toch van de hoge heren verwachten dat ze een beetje weten wat de budo gedachte is ipv kinderachtig te ruzien.
Het gaat gewoon om macht.
triest.

BB
19-03-2010, 13:53
WARNING.

The infamous Kamakura Dojo and his Sensei are inviting the real IBK to join
their championships held the 21st of March in The Hague.
Now our IBK knows what they did before and how they behaved and WHY they
are kicked out of the IBK.

They still claim the name but they stole that name and the old website and Gerard Gordeau is certainly NOT the IBK Kancho because that is Henk Kuipers 8th Dan.

In this light of events it is NOT aloud for Dojos who are member of the real IBK of Kaicho Jon Bluming and Kancho Henk Kuipers to participate in any event organized by Kamakura or Istvan Adamy of Hungary.

Like in every union once kicked out of that union you cannot participate in any of their events.
Please take good note of that for you cannot be a member of our IBK if you associate with this kind of socalled Budoka.

Osu,

C.A. Overink Secretary to Kaicho
http://www.jonbluming.nl/nieuws%20warning%20Kamakura.html

oh oh wat een verhaal weer, ben benieuwd hoeveel stomme mensen hier weer naar gaan luisteren!
Weet toevallig dat cor mol 1e dan(sportschool ruud muller),
con voerman 4e dan en rob pepels 3e dan ook hier aanwezig zijn!!
Ben benieuwd of hij ook deze mensen royeerd!?
Want hij heeft wel eens meer wat belooft, Woord bij daad.
zie tekst hierboven..


Ben geen karateka, maar ze zouden wat mij betreft naar de pomp kunnen lopen met hun verbieden! Ik zou juist gaan. Je bent lid van een bond, maar geen slaaf toch? idioterie

jk
19-03-2010, 16:27
Wacht....










**Zit klaar met popcorn...**

Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=64177&highlight=IBK)

Voor wie zich alvast 47 pagina's wil inlezen :)

Robert Pepels
19-03-2010, 16:41
Osu

Er is zoveel Kyokushin (full contact karate) dit weekend. Natuurlijk het EK Kamakura in Den Haag waar iedereen welkom is, net zoals bij het toernooi dat Shihan Sjaak organiseerd dit weekend (ook geroyeerd door Bluming), maar toch vechten daar IBK "real" mensen mee zoals Sammy Lee Muller. Gelukkig want zo hoort het. Daarnaast is er het Kenpokai kamp Duitsland waar ook Kyokushin wedstrijden op het examen programma staat.

Dus niets verbieden maar gewoon overal lekker meedoen.

Osu

Mickey
19-03-2010, 17:31
Wacht....










**Zit klaar met popcorn...**

http://img696.imageshack.us/img696/5262/zelfsjezus.jpg

Sjaak
19-03-2010, 17:34
Helemaal mee eens Robert niets aan toe tevoegen en yep er vechten heel veel IBK karateka's mee van zowel IBK Gordeau als IBK Bluming en nog van 8 andere organisatie's en yep laat het gezeik op "hoog niveau" lekker het gezeik en laten wij normaal doen en daar heen gaan waar we zelf heen willen gaan.

Een ding is zeker laat je nooit de wet voorschrijven want dat is niet in het belang van het Kyokushin in zijn algemeenheid. Bij mij zal altijd iedereen welkom zijn en niemand wordt de toegang tot mijn evenementen ontzegd, door helemaal niemand !!!

One World One Kyokushin

Iedereen succes op welk toernooi dan ook

Osu shihan Sjaak

Jenny S
26-03-2010, 10:56
Osu

Ze kunnen beter hun vechters wel naar den haag sturen wat dat komt KIKA ten goede. Dan doen we allen eens samen iets goed. Op deze manier zegt de IBK Real zoals ze zich noemen "NEE" tegen KIKA.

Osu
Robert Pepels IBK Limburg

Gewoon een vraag en niet om rare discussies te ontlokken want dat is een gepasseerd station lijkt mij, maar was het druk op het kamakura toernooi en zijn er nu eindelijk uitslagen bekend ? Misschien weet jij dat als echte Gordeau fan.

Graag een normale reactie op een normale vraag.

Btw ben 3 keer wezen kijken in de tijd dat onze vechters er nog knokte en het was altijd een mooi en goed toernooi.

Sendur
26-03-2010, 13:07
lol ben benieuwd hoe ver we gaan komen :P

goro
26-03-2010, 13:27
Who the fuck gives a shit about real IBK? Kamakura maakt zijn naam door overal te knokken! Kuipers is ook goed bezig alleen jammer dat hij royal rumble magazine heeft laten vallen. Sjaak is compu/forum addict en zoon liefhebber maar leeft wel voor zijn sport. En Pepels is een bullebak die altijd maar wil vechten en iedereen loopt uit te dagen. Ik wil hem wel eens zien knokken op de open kamakura. haha

Robert Pepels
16-04-2010, 16:58
Who the fuck gives a shit about real IBK? Kamakura maakt zijn naam door overal te knokken! Kuipers is ook goed bezig alleen jammer dat hij royal rumble magazine heeft laten vallen. Sjaak is compu/forum addict en zoon liefhebber maar leeft wel voor zijn sport. En Pepels is een bullebak die altijd maar wil vechten en iedereen loopt uit te dagen. Ik wil hem wel eens zien knokken op de open kamakura. haha

Helaas goro heb ik de laatse partijen voor mezelf voorlopig gevochten in de Open Kenpokai 2009, Kyokushin Night Odessa Oekraine en Koshiki frankrijk. Ik heb helaas de lyme ziekte waar momenteel mijn aandacht naar uitgaat. (Tenzij je doelt op dat stukje met Shihan Sjaak). Maar ik sluit niets uit. Onze jongens doen al enkele jaren mee bij Kamakura Toernooi, zo ook Beker der kempen, muramachi cup, shinkyokushin belgië, 1e tag-team Kyokushin tegen Kamakura en vele andere plaatsen.

Maar goed deze bullebak gaat naar de Dojo nu.

Zondag Muramachi Cup voor juniors t/m 17 jaar.

Osu

goro
16-04-2010, 18:03
Helaas goro heb ik de laatse partijen voor mezelf voorlopig gevochten in de Open Kenpokai 2009, Kyokushin Night Odessa Oekraine en Koshiki frankrijk. Ik heb helaas de lyme ziekte waar momenteel mijn aandacht naar uitgaat. (Tenzij je doelt op dat stukje met Shihan Sjaak). Maar ik sluit niets uit. Onze jongens doen al enkele jaren mee bij Kamakura Toernooi, zo ook Beker der kempen, muramachi cup, shinkyokushin belgië, 1e tag-team Kyokushin tegen Kamakura en vele andere plaatsen.

Maar goed deze bullebak gaat naar de Dojo nu.

Zondag Muramachi Cup voor juniors t/m 17 jaar.

Osu
Osu Bullebak! Veel beterschap! En wel respect voor je tornooien in 2009!

jan sensei kyokushin
16-04-2010, 19:28
Osu

Love And Peace :)

Respect !!!