PDA

View Full Version : Gegard Mousasi vs. King Mo



Slome
18-03-2010, 21:07
Gegard Mousasi vs. King Mo

http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/77776/gegard_mousasi.jpg

King Mo, the up and coming light-heavyweight badass, talks some trash to current Strikeforce light-heavyweight champion Gegard Mousasi.
The two are set to meet on April 17th, at "Strikeforce: Nashville at the Bridgestone Arena..

http://www.youtube.com/watch?v=Yk7UQ-N7DkE

Gegard heeft er genoeg van..

http://www.youtube.com/watch?v=BsLBFsElS7I&feature=player_embedded

Zie de search optie voor meer threats over gegard vs lawal;)

Slome
18-03-2010, 21:34
Strikeforce light heavyweight number one contender, Muhammed “King Mo” Lawal once again calls into question the “world class” reputation that seems to have materialised for Gegard Mousasi over the past year.

http://www.youtube.com/watch?v=QCdwBV2-IYY&feature=player_embedded

Slome
18-03-2010, 21:46
Strikeforce light heavyweight champion, Gegard Mousasi has been speaking about his upcoming fight with “King Mo” Lawal next month in Nashville, Tennessee, dismissing the wrestling ability of the challenger and saying he plans to hurt him on the night.

http://www.mmabay.co.uk/wp-content/uploads/2010/03/mousasi-300x164.jpg

Speaking at the press conference (http://strikeforce.com/blog/2010/03/jake-shields-dan-henderson-%e2%80%98king-mo%e2%80%99-gegard-mousasi-gilbert-melendez-shinya-aoki-work-out-for-packed-media-gathering-wednesday-in-hollywood-calif/) held this week, Mousasi said:

“I feel great. I’ve been preparing for four months. I’m going to be in the best shape of my life. I’ve had different opponents with different strengths. His strength is wrestling so it’s not a challenge, but it’s another opponent.”
“I get nervous. I try not to show it. In the cage I don’t feel that excited even if I win so it’s (usually) after the fight when I get excited.”

“King Mo talks so much, he has made me very motivated. I’m hungrier to win this fight then he is. I’m more motivated to win this fight then any fight in my life. In the fight I cannot let emotions take control because (that leads to) mistakes. So it’s just motivation for me.”

“He’s a good opponent, he’s a very good wrestler but I’m in good shape. I’m going to have to hurt him. That’s going to make me win the fight.”

Mousasi has impressed many fans and critics in the MMA world over the last year, racking up wins over the likes of Renato “Babalu” Sobral and Sokoudjou. Can he halt the run of the former Sengoku stand-out and take another stride towards legitimizing his position in the rankings.

Hendy
18-03-2010, 21:48
Gerard vreet hem op.

WAR Gerard!!!

Kemal
18-03-2010, 22:01
Gerard vreet hem op.

WAR Gerard!!!


X2:thup:

Wiseguy
18-03-2010, 22:02
Ik hoop zo dat mo hard neer gaat. Al heeft hij wel gelijk wat betreft dat world class verhaal.

mikeymcd
18-03-2010, 22:14
X2:thup:


Denk dat iedereen op dit forum wil dat Mo ff op zijn plek wordt gezet door Gegard!!! :twak:

Can't wait!!

ZanZaiZuk
18-03-2010, 23:35
Fjoew als Mousasi een goeie dag heeft wil ik helemaal niet in King Mo's plaats staan want Mousasi doesn't like the trash en zal wel gemotiveerd zijn! Snoer zijn grote mond champ

Lionheart
19-03-2010, 00:11
Mousasi gaat hem echt pijn doen!

Mo heeft een iets te grote mond, en daarom zal ie keihard neergaan.

iconian
19-03-2010, 00:17
mo de drama queen

hij creeert iig wel wat hype voor zichzelf, ook al maakt hij weinig tot geen kans doet hij toch zn best veel aandacht voor dit gevecht te krijgen, qua persoonlijkheid is mo een aanwinst voor elk bedrijf.

Irishrover
19-03-2010, 00:22
Ik vond het heel netjes dat Mousasi uitermate professioneel bleef nadat Mo hem uit z'n tent probeerde te lokken.

Aan het gezicht van Mousasi kon je zien dat hij deze trashtalk jegens hem niet gewend is, hij wordt volgens mij in de meeste gevallen gerespecteerd.

Op de manier hoe Mo z'n kauwgompje kauwt merk je enige stress & en zenuwen.
Tevens bewoog hij als een kip tijdens het interview, ik wilde z'n hartslag eigenlijk wel weten.
Hij kon het niet echt verbergen.

Zo moet hij niet de ring in gaan, anders krijgen we een Rogers verhaal die in de 2e ronde tegen Fedor teveel respect gaf en teveel stress had.

Sluwe Fox
19-03-2010, 02:07
dat trashtalk kan heel veel druk uitoefenen op een vechter en een boel spanning wat tegelijkertijd kan resulteren in een boel faalangst. Het is een totaal andere game dat mentale spelletje en ik hoop dat mousasi zich daar niks van aantrekt en zich gewoon focussed op de wedstrijd. Het is vergelijkbaar met voetbal wanneer een speler constant hard bij je inkomt natrapt gevoelige scheldwoorden naar je roept totdat je knapt en een rooie kaart krijgt omdat je uiteindelijk een kopstoot hebt uitgedeeld.

Ik ken een paar bekende vechters die voor hun partij niet op de bekende forums gaan kijken wat er gezegd word bang dat dat hun zelfvertrouwen schaad zij doen dat meestal na de partij.

Lionheart
19-03-2010, 02:33
Ik vond het heel netjes dat Mousasi uitermate professioneel bleef nadat Mo hem uit z'n tent probeerde te lokken.

Aan het gezicht van Mousasi kon je zien dat hij deze trashtalk jegens hem niet gewend is, hij wordt volgens mij in de meeste gevallen gerespecteerd.

Op de manier hoe Mo z'n kauwgompje kauwt merk je enige stress & en zenuwen.
Tevens bewoog hij als een kip tijdens het interview, ik wilde z'n hartslag eigenlijk wel weten.
Hij kon het niet echt verbergen.

Zo moet hij niet de ring in gaan, anders krijgen we een Rogers verhaal die in de 2e ronde tegen Fedor teveel respect gaf en teveel stress had.

Hij stond nog strak van de adrenaline, hij kwam net uit een trainingssessie volgens mij, vandaar zo snel en aso kauwend op zn kauwgompje.

Maar Mo weet iig een gevecht goed te hypen, erg marketable is hij.
Maar het is met 1 ronde over denk ik voor Momo.

spacebox
19-03-2010, 04:22
Bring it on

Go Gergard Go Gergard

Ik vind het nu al spannend:D

micha
19-03-2010, 07:32
dat trashtalk kan heel veel druk uitoefenen op een vechter en een boel spanning wat tegelijkertijd kan resulteren in een boel faalangst. Het is een totaal andere game dat mentale spelletje en ik hoop dat mousasi zich daar niks van aantrekt en zich gewoon focussed op de wedstrijd. Het is vergelijkbaar met voetbal wanneer een speler constant hard bij je inkomt natrapt gevoelige scheldwoorden naar je roept totdat je knapt en een rooie kaart krijgt omdat je uiteindelijk een kopstoot hebt uitgedeeld.

Ik ken een paar bekende vechters die voor hun partij niet op de bekende forums gaan kijken wat er gezegd word bang dat dat hun zelfvertrouwen schaad zij doen dat meestal na de partij.





dan zit het toch niet goed met je zelfvertrouwen;)

ondiep
19-03-2010, 09:25
Misselijk ventje die KingMo hoop dat Gegard hem helemaal sloopt!

WAR MOUSASI!!!!!

Ivo C.
19-03-2010, 09:53
nice 1!
Trash talk event promotion a la UFC!
Strikeforce is getting out there...

YoMarK
19-03-2010, 10:11
Mousasi kan en moet dit gewoon winnen. Mo is een taaie tegenstander, maar als mousasi uitkijkt voor Mo z'n GnP(direct na de takedown), dan moet dit goed komen.

Tony
19-03-2010, 10:19
Ik hoop echt op een mooie submission overwinning (een lekkere choke)

TheCarnage
19-03-2010, 17:11
Kaaaaanze.... wat hoop ik dat die Mo pijn gaat krijgen, wat een IRRITANTE snotneus hoop echt dat Gegard het niet snel afmaakt en hem eerst lekker pijn gaat geven

wrestler_nl
19-03-2010, 17:45
King Mo is zo fucking irritant...
Mousasi gaat hem een lesje MMA leren

TheCarnage
19-03-2010, 17:55
Ja echt he... ik hoop echt dat hij zo een genadeloos pak slaag krijgt dat hij even die grote bek een paar dagen dicht houd

Sendur
19-03-2010, 18:02
na al dat geshit talk van hem moet gegard hem helemaal aframmen.


Gegard op K.O!

PD_EC
19-03-2010, 18:39
hoop dat gegard wint op KO

El Bambino
19-03-2010, 18:58
King Mo is de sterkste tegenstander voor Gegard tot nu toe denk ik, het feit dat Gegard zich laat provoceren zegt genoeg. Hopelijk wint gegard!

Irishrover
19-03-2010, 19:51
Hij stond nog strak van de adrenaline, hij kwam net uit een trainingssessie volgens mij, vandaar zo snel en aso kauwend op zn kauwgompje.

Maar Mo weet iig een gevecht goed te hypen, erg marketable is hij.
Maar het is met 1 ronde over denk ik voor Momo.

Oow ok vandaar.
Ja er zijn er vele die het op deze manier doen.
Want hij is nu bekender dan hij eigenlijk hoort te zijn haha.

Maar goed, wel leuk zo al die media enzo.

Denk trouwens dat hij z'n woorden niet waar kan maken.

62jeroen
19-03-2010, 20:45
King Mo is de sterkste tegenstander voor Gegard tot nu toe denk ik, het feit dat Gegard zich laat provoceren zegt genoeg. Hopelijk wint gegard!
Inderdaad. Ik hou mijn hart vast. Met die trashtalk verbergt Mo zijn grote talent en keiharde training. Doordat hij nog geen echt grote tegenstanders heeft gehad is het lastig zijn niveau in te schatten. Als Gegard zich maar niet laat afleiden. Mo staat hem gewoon te dollen en straalt een en al zelfvertrouwen uit. Rogers kwam op mij nooit geloofwaardig over met zijn zelfvertrouwen, vooral niet toen hij Fedor in de ogen moest kijken. Mo is een ander verhaal. Laat je niet afleiden door dat aso gedrag en kauwgumpie Gegard! Je ziet er duidelijk geirriteerd uit, teveel naar mijn smaak.

Sadix
19-03-2010, 21:38
gegard is een baas, en ben er heilig van overtuigd dat hij van king mo, prins mo maakt.
en de kroon naar huis brengt.

Gegard is gewoon een eindbaas! :D