PDA

View Full Version : Spong vs Le banner definitief



Sluwe Fox
19-03-2010, 15:52
Vraag me nu af wat er met die Jaideep nu gebeurt.. Wel leuke match voor spong.

Octavius
19-03-2010, 15:55
Nu heb ik gehoord dat Jerome niet echt in vorm is. Maar toch moet Spong oppassen voor zijn zware stoten.

Kan een leuke match worden.

Illest
19-03-2010, 16:11
fakking bruut...:cool2:

Darkness
19-03-2010, 16:14
Dit wordt wel een harde confrontatie!
Le banner heeft goede boks techniek en spong ook.

Sendur
19-03-2010, 16:14
Vette match up.

Is wel goede kans voor tyrone om zich tegen een van de legendes te bewijzen,

Al heeft jeroniemo voor mij een beetje afgedaan.

Marquis
19-03-2010, 16:17
Spong had wel Visum kunnen regelen ? :lol:


Mooie test voor Spong .. kunnen we gelijk zien of hij echt in die competitie thuis hoort.

Sluwe Fox
19-03-2010, 16:27
ik vraag me wel serieus af waarom karaev niet meer vecht tegen banner? Weet iemand hier iets meer over?

Slome
19-03-2010, 16:31
je bent zelf de messenger....?!

of vraag, micha/jamila?

el bastardo
19-03-2010, 16:32
Tja, mooie testcase. Als Spong niet kan winnen van deze JLB, dan issie duidelijk nog niet toe aan het grote werk. Wint ie wel, dan heeft ie behoorlijke progressie geboekt bij de HW.

Simone
19-03-2010, 16:35
Stiekem lijkt me dit bestwel een vette partij!

Sluwe Fox
19-03-2010, 16:52
je bent zelf de messenger....?!

of vraag, micha/jamila?

dat heb je inderdaad goed opgemerkt, maar ik weet zoals ik eerder vermeld heb dat spong nu de gelukkige is ipv karaev. Waarom karaev niet meer vecht weet ik niet.

8701.
19-03-2010, 17:32
bas zou hem zeker willen sparen alvast voor glory

marokkaan
19-03-2010, 17:43
Zou mooi zijn als ze de tegenstander van Badr switch met die van Spong.

Voordeel is dat er meer tegenstand is voor Badr.
Nadeel is dat we dan nog steeds niet kunnen meten hoever Spong is in het zwaargewicht (alhoewel ik erbij moet zeggen dat Lebanner het bij mij ook af heeft laten weten).

Toch goed voor Spong dat hij deze kans heeft gekregen. Mocht hij deze kans verpesten dan kan hij zich nog op manhoef in de kijker spelen (moet er bij zeggen dat dit moeilijker wordt...)

Ik hoop Spong op winst dmv punten maar ik denk JLB op KO die nog wat goed wil maken door zijn verliespartij tegen Sem.

Ik hoorde laatst dat Lebanner traint als een tierelier, maar ja, dat hoorden we ook van Micha en Jamilia over Karaev. Hij ging als laatste weg uit de gym en ging als snelste KO in een K1 toernooi. :thup:

R.D.N
19-03-2010, 17:52
jerome slaat dwars door spong heen denk ik..........

marokkaan
19-03-2010, 18:01
Ik vrees ook een korte samenvatting als volgt:

Deze matchup is klote voor Spong en geluk voor Jaideep

mikeymcd
19-03-2010, 18:03
jerome slaat dwars door spong heen denk ik..........


Spong is denk ik een hoop beter geworden en meer gewend aan het extra gewicht dat hij in relatief korte tijd was aangekomen. Ik verwacht een overwinning voor Spong!!

remco pardoel
19-03-2010, 18:09
Een slecht seizoen draaien maakt je nog geen slechte verchter.
Spong - Le Banner wordt idd een mooie pot voor beide

JLB als gate keeper en Spong als contender

Kemal
19-03-2010, 18:46
wordt een knaller hoor!

knift
19-03-2010, 18:53
Ja ik denk ook dat het een hele leuke partij word en het is ook zeker goed voor Spong en ik verwacht ook meer van JLB na zijn ballenvertoning in de finale dus laat maar komen!

Slome
19-03-2010, 19:03
spong langzaam brengen is er nu niet meer bij helaas....

Tony Galento
19-03-2010, 19:37
spong langzaam brengen is er nu niet meer bij helaas....


LeBanner is juist een mooi opstapje.

Slome
19-03-2010, 19:39
LeBanner is juist een mooi opstapje.

vindt je, tja,, had hm liever tegen jaideep gezien..(met het oog op 't brengen van spong) en natuurlijk vindt ik het een top partij vs leBanner..

War Tyrone:thup:

Hendy
19-03-2010, 19:43
jerome slaat dwars door spong heen denk ik.......... nah.. Compleet niet mee eens! De technische Spong vindt wel een gaatje naar het glazen kinnetje van Jerome..(met alle respect voor Jerome)

Spong op KO rnd2

Tony Galento
19-03-2010, 19:46
vindt je, tja,, had hm liever tegen jaideep gezien..(met het oog op 't brengen van spong) en natuurlijk vindt ik het een top partij vs leBanner..

War Tyrone:thup:


Ik vind dat het tijd wordt dat hij laat zien waar hij staat.

Hij traint al een tijdje onder andere leiding en z'n extra gewicht zit er ook al een tijdje aan.

LeBanner moet te doen zijn.

Irishrover
19-03-2010, 19:47
Beter dan Jaideep als tegenstander, dat gespring van hem doet pijn aan me ogen.
Le Banner kan bruut zijn, hij is goed zwaar.

Maybe dat Spong problemen gaat krijgen met het gewichtsverschil, als hij maar niet gaat lopen gooien zoals Alistair.

MMAFAN-1122
19-03-2010, 21:25
Super. wat een partij.. durf geen voorspelling te doen!!!

Thebadguy
20-03-2010, 00:27
Beter dan Jaideep als tegenstander, dat gespring van hem doet pijn aan me ogen.
Le Banner kan bruut zijn, hij is goed zwaar.

Maybe dat Spong problemen gaat krijgen met het gewichtsverschil, als hij maar niet gaat lopen gooien zoals Alistair.

spong all the wayy ....

tyrone succes !!!

bimreeeeeeee !!

peace bjorn

Kameleon
20-03-2010, 00:33
Super wedstrijd!!! Mooie kans voor Spong om naam te maken. Ben benieuwd 3 april.

delightone
20-03-2010, 00:34
Hoewel ik het spong gun, denk ik persoonlijk dat dit niet de partij voor hem is op dit moment, hij moest juist ff 1 of 2 wat kleinere/lichtere tegenstanders krijgen dan bedoel ik niet qua competitie of zo meer formaat.
Om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken, ik denk dat de stoot kracht van lebanner een probleem wordt voor spong.

Spong moet gewoon met alles wat hij heeft die arm die toch zo goed als verbrijzeld is gaan bewerken met trappen.
Maar ben bang dat lebanner deze pakt op k.o. die ik trouwens ook wel gun hoor na die mindere partijen van hem.

Lionheart
20-03-2010, 01:28
Mooie partij.
Ik hoop op een KO voor Spong!

betuwebiker
20-03-2010, 08:52
Hoewel ik het spong gun, denk ik persoonlijk dat dit niet de partij voor hem is op dit moment, hij moest juist ff 1 of 2 wat kleinere/lichtere tegenstanders krijgen dan bedoel ik niet qua competitie of zo meer formaat.
Om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken, ik denk dat de stoot kracht van lebanner een probleem wordt voor spong.

Spong moet gewoon met alles wat hij heeft die arm die toch zo goed als verbrijzeld is gaan bewerken met trappen.
Maar ben bang dat lebanner deze pakt op k.o. die ik trouwens ook wel gun hoor na die mindere partijen van hem.

Ben zwaar fan van hun allebei, hoop op Spong maar ik gun het jeronimo.
Na al die mooie jaren heeft hij wel weer een winstpartij verdiend.

WAR allebei!!!:thup:

simtekf1
20-03-2010, 09:43
Nou GG kom maar met die verklaring (smoes).

Marquis
20-03-2010, 15:12
Hoewel ik het spong gun, denk ik persoonlijk dat dit niet de partij voor hem is op dit moment, hij moest juist ff 1 of 2 wat kleinere/lichtere tegenstanders krijgen dan bedoel ik niet qua competitie of zo meer formaat.
Om zijn zelfvertrouwen weer wat op te krikken, ik denk dat de stoot kracht van lebanner een probleem wordt voor spong.

Spong moet gewoon met alles wat hij heeft die arm die toch zo goed als verbrijzeld is gaan bewerken met trappen.
Maar ben bang dat lebanner deze pakt op k.o. die ik trouwens ook wel gun hoor na die mindere partijen van hem.



Als je op de hoogste podium wilt staan dan moet je ook voor iedere tegenstander gereed staan. Misschien staat hij dit jaar wel t.o. Sem Schilt..

Pila
21-03-2010, 12:34
Zwaar mooie mm dit en de kans voor Spong om definitief door te breken. Al is Jerome niet meer wat het geweest is, hij blijft een top vechter en zeer gevaarlijk voor Spong met z'n KO power.

kooivechter
22-03-2010, 00:21
spong langzaam brengen is er nu niet meer bij helaas....

denk dat ze hem door le banner te geven juist wel op een goede manier bengen. Le banner is al lang over z'n top en lang niet meer zo gevaarlijk als vroeger. Als ze hem gelijk tegen Schil of hari zetten, dan brengen ze hem te snel. Lijkt me wel een goede graadmeter op het juiste moment voor Spong. Ben benieuwd naar deze partij.

Sloper
22-03-2010, 02:45
Het gaat een spannende strijd worden.. Ze hebben allebei harde stoten, ook hebben ze beide geen harde kop, het kan dus elke kant op gaan.

Ik ben benieuwd hoe Spong met de druk omgaat en niet weer gaat roepen dat dit 'geen echte uitdaging' is,want dat is het namelijk wel.

Moge de sterkste winnen!!! Oesh!

dirk5
22-03-2010, 04:31
War Spong, in mijn ogen is Le Banner geweest.