PDA

View Full Version : Wilders is weer slim bezig...



PigDog
20-03-2010, 20:21
Update: vrijdag 19 mrt 2010, 17:37

Premier Balkenende heeft in zijn wekelijkse televisiegesprek uitgehaald naar PVV-leider Wilders, die onlangs de Turkse premier Erdogan " een totale freak" noemde. Balkenende noemde dat volstrekt onverantwoord. Als dit de stijl van opereren van Nederland is, krijgen we grote problemen, zei hij.

Volgens Balkenende kan het gebruik van dit soort termen in het internationale verkeer ten koste gaan van bedrijven en de werkgelegenheid in Nederland.

Onlangs zei werkgeversvoorman Wientjes ook al dat Geert Wilders Nederland beschadigt. Hij noemde de bejegening van Erdogan door de PVV-leider ongehoord.
Bron: teletekst.


Dit is weer zo dom! Wat hier nou weer het nut van is? Dit kan de economie vreselijk beschadigen. Wat een achtelijk is het toch. Ik schaam me (plaatsvervangend) weer kapot. Maar ja, dat is mijn mening...

micha
20-03-2010, 21:30
x2

Slome
20-03-2010, 21:54
actie / reactie

ICON
20-03-2010, 23:24
wat bedoel je slome?

Illest
21-03-2010, 01:01
hij zegt dat Wilders countert....onzin natuurlijk

Kemal
21-03-2010, 12:47
wat een weirdo is die Wilders toch ook zeg...

Slome
22-03-2010, 11:41
wat bedoel je slome?

voor wie schaamt pigdog zich kapot. voor wilders of balkenende..??

balkenende reageerd op wilders zijn zotte uitspraak... is dat beschaamend? of is de uitspraak van wilders beschaamend?

dat is mij niet duidelijk uit de 1e post....

actie van wilders, reactie van balkenende...
welke is nou zot...?

beide!!

PigDog
22-03-2010, 15:45
Gij!

Biiyen
22-03-2010, 18:06
Balkenende is pas beschamend... ik heb liever Wilders, of wie dan ook, die zegt waar het op staat dan zo'n laffe alleman vriendje als Balkenende. En tegen wie zegt het nu eigenlijk? Net alsof we economisch in zwaar weer komen omdat hij Turkije in een kwaad daglicht stelt. Volgens mij is 75% van die betrekkingen gebaseerd op Turkse emigranten en hun thuisland. o jee geen Turkse kleding meer, import product nummer een... oef wat een economische strop voor ons land.

rafi
22-03-2010, 18:12
Balkenende is pas beschamend... ik heb liever Wilders, of wie dan ook, die zegt waar het op staat dan zo'n laffe alleman vriendje als Balkenende. En tegen wie zegt het nu eigenlijk? Net alsof we economisch in zwaar weer komen omdat hij Turkije in een kwaad daglicht stelt. Volgens mij is 75% van die betrekkingen gebaseerd op Turkse emigranten en hun thuisland. o jee geen Turkse kleding meer, import product nummer een... oef wat een economische strop voor ons land.
bliiyen, wat voor voordeel heb ik als ik op wilders zou gaan stemmen. en wat voor verschil ten op zichte van jouw.

ReZp
22-03-2010, 18:39
Wilders maakt op een laffe manier gebruik van de lage intelligentie van een grote groep inwoners van nederland.

walgelijke vent

PigDog
22-03-2010, 20:32
Handel met Turkije toegenomen

In de eerste zes maanden van dit jaar werd voor 1,3 miljard euro naar Turkije geëxporteerd. Dit is 14 procent meer dan in de vergelijkbare periode in 2004. Van de totale Nederlandse goederenuitvoer gaat 1 procent naar Turkije. De Nederlandse export naar Turkije laat al drie jaar achter elkaar flinke stijgingen zien.

De afgelopen jaren is ook de invoer uit Turkije onafgebroken gegroeid. In tien jaar tijd is de invoer bijna 2,5 maal zo groot geworden. In 2004 werd voor 1,4 miljard euro aan goederen uit Turkije geïmporteerd. Ook in het eerste halfjaar van 2005 is de invoer uit Turkije toegenomen en wel met 15 procent tot 0,8 miljard euro. Het grootste gedeelte van de invoer bestaat uit kleding, namelijk 44 procent. Voor wat betreft de totale Nederlandse import van kleding staat Turkije na Duitsland en China op de derde plaats.
Bron: CBS

En afgezien daarvan: Wilders heeft ambities om ons toekomstige staatshoofd te worden, maar zijn uitspraken ontgroeien het niveau van een eettafelconversatie in de Schilderswijk nog niet.
Misschien spreekt het jou aan, maar ik vind het beschamend om een staatshoofd van welk land dan ook op zo'n niveau nodeloos te beschimpen.
Dan toon je aan dat je het nog niet begrijpt. Wel win je zieltjes bij extreem rechts.
Wilders zet zichzelf buiten spel.....
Gelukkig.