PDA

View Full Version : Wat hebben Benjey Zimmerman, N. Hemmers en Robbie Hageman van Golden Glory gedaan



Frans12
21-03-2010, 09:41
Gisteren was er een gala in Oosterhout.

Weet iemand de uitslagen, ben vooral benieuwd naar wat Benjey Zimmerman, Nicky Hemmers en Robbie Hageman hebben gedaan.

micha
21-03-2010, 10:01
x2

ik hoop echt dat ze gewonnen hebben. ik zou er heen gaan maar kon op het laatste moment niet.

auto
21-03-2010, 10:09
Gisteren was er een gala in Oosterhout.

Weet iemand de uitslagen, ben vooral benieuwd naar wat Benjey Zimmerman, Nicky Hemmers en Robbie Hageman hebben gedaan.

Robbie heeft gewonnen, alle ronden waren voor Robbie. Zijn tegenstander had geen kans.

Nicky goed gevochten maar verloren op punten.

Benjey weet ik niet

Was een heel druk bezocht gala.

Jeru
21-03-2010, 11:21
Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=102467)

hendriks
21-03-2010, 12:55
Robbie heeft gewonnen, alle ronden waren voor Robbie. Zijn tegenstander had geen kans.

Nicky goed gevochten maar verloren op punten.

Benjey weet ik niet

Was een heel druk bezocht gala.
klopt, het was ontzettend druk. Maar totaal verpest door de massale vechtpartijen. Niet zoals gewoonlijk bij de vips, maar ook in de zaal. Daar ontstond een gigantische vechtpartij waar ook mensen van golden glory tussen stonden. Waaronder Errol Zimmerman, die wanhopig mensen uit elkaar probeerde te halen. In deze vechtpartij verloor iemand de helft van zijn vinger:eek:.. team gunyar werd lastig gevallen na een ontzettend mooie winstpartij van Angelo. In de ring ring kon je spreken van sportiviteit helaas was deze niet te vinden buiten de ring

micha
21-03-2010, 12:57
pfffff wat een ellende weer zeg

Kemal
21-03-2010, 13:00
Maar benjey heeft gewonnen op punten!

BNP
21-03-2010, 13:15
't was een goed gala met leuke partijen totdat op een gegeven moment de pleuris uitbrak en op meerdere plaatsen vechtpartijen ontstonden.. heel zonde

Highline
21-03-2010, 18:21
was idd een gigantische vechtpartij ehlaas

van golden glory/ team dekkers hebben er 4 van de 6 gewonnen en 1 onbeslist :D