PDA

View Full Version : Angelo Gym scoort in Hamburg (kooigevecht)!



Justinian
21-03-2010, 12:25
Gisteren zijn we met wat jongens van Angelo Gym naar Hamburg gegaan voor een aantal MMA-partijen in de kooi. Voor de jongens de eerste keer in de kooi en voor een zelfs zijn debuutpartij. Joey Grunder vocht de eerste wedstrijd. Hij begon goed en het was duidelijk dat zijn tegenstander meteen naar de grond wilde gaan. Na op de grond in eerste instantie goed te hebben verdedigd moest Joey helaas afkloppen na een verwurging. Desalniettemin goed gevochten en een ervaring rijker.

Hierna was het de beurt aan Richard Hulsegge. Hij vocht zijn eerste partij tegen een Duitser, die hier zijn tweede partij vocht. Staand deelde Richard ze uit en de Duitser had er weinig zin in. Hij wilde naar de grond, maar ook hier was Richard de betere. In de tweede ronde was Richard ook de dominante vechter en pakte aan het einde nog een mountpositie van waaruit hij rake klappen uitdeelde. Winst op punten!

Dan Danial Sharifi. Zijn oorspronkelijke tegenstander was ziek, maar gelukkig had de organisatie een vervanger uit Berlijn gevonden. Danial domineerde de partij, zowel staand als op de grond. Zijn tegenstander hield goed vol en had een sterk incasseringsvermogen. De scheidsrechter vond dat zijn tegenstander genoeg had geincasseerd en kwam tussen beide. Terecht mijns inziens, want toen ik later een praatje met hem maakte zag hij er niet uit. Linkerkant van zijn gezicht was helemaal opgezwollen (dacht zelfs dat hij aan het eten was ;)).

Van sportstudio All In uit Apeldoorn vocht Robin de Vries een partij. Robin begon goed, scoorde takedowns maar kwam helaas terecht in een sankaku. Al met al een mooie avond, alleen was het een behoorlijk eind rijden. We kwamen vanochtend pas thuis ;)

Jeru
21-03-2010, 12:29
Al met al een mooie avond, alleen was het een behoorlijk eind rijden. We kwamen vanochtend pas thuis ;)

Leest je vrouw soms mee? En nu het verhaal voor de forumbroeders graag :lol:

Gefeliciteerd iig met de resultaten!

noca
21-03-2010, 12:34
gefeliciteerd! jammer van Joey.

Dennuz niet gevochten?

Kemal
21-03-2010, 12:36
Mooi werk!

Fyodor
21-03-2010, 12:55
Keurig! Bedankt voor het verslag.
Is er nog beeldmateriaal beschikbaar?

Franklin
21-03-2010, 13:09
Dennuz zen tegenstander had valse info gegeven over het aantal partijen die die gevochten had.
Oa daarom is besloten zijn partij niet door te laten gaan.
Maar Dennuz zal er zelf nog wel meer over zeggen

Justinian
21-03-2010, 13:16
Dennuz zen tegenstander had valse info gegeven over het aantal partijen die die gevochten had.
Oa daarom is besloten zijn partij niet door te laten gaan.
Maar Dennuz zal er zelf nog wel meer over zeggen
Het ligt iets genuanceerder als ik het goed heb begrepen. De tegenstander van Dennuz is kennelijk alleen gevraagd naar zijn profpartijen en heeft daarom zijn amateur MMA partijen en Shootboxing partijen erbuiten gelaten. Gevalletje miscommunicatie denk ik. Wel erg jammer, want ik had Dennis graag weer eens zien vechten. Het leek me echter geen goed plan om hem met zijn 6 partijen - en een dik jaar niet te hebben gevochten - tegen iemand te zetten met wedstrijdritme en pakweg 20 a 30 partijen ;)

Justinian
21-03-2010, 13:18
Leest je vrouw soms mee? En nu het verhaal voor de forumbroeders graag :lol:
Hahaha draak! :D

joost
21-03-2010, 13:29
Top mannen! gefeliciteerd... enne dennuzzz dat krijg je er van he als je harry de gek aan steekt dat ie geen partij heeft! ;) Karma is een bitch! hahaha

carlsson
21-03-2010, 13:35
gefeliciteerd jongens top

H/SEIGERS
21-03-2010, 14:12
Top mannen! gefeliciteerd... enne dennuzzz dat krijg je er van he als je harry de gek aan steekt dat ie geen partij heeft! ;) Karma is een bitch! hahaha

Daar heb je natuurlijk wel een beetje gelijk in Joost;)!!

masakatsu agatsu
21-03-2010, 15:31
Klasse gedaan jongens. :cool2:

Gokhan
21-03-2010, 17:25
Klasse jongens gefeliciteerd!!

761217186
21-03-2010, 17:53
Gefeliciteerd mannen van Angelo!!!

Erg goed gedaan, ik ben trots op jullie...

Ik las ook dat Robin de vries moest vechten? traint hij tegenwoordig ook bij jullie, of was hij bij toeval ook op dat gala om te vechten?
Die jongen heeft best talent en wil heel graag, maar verliest mijn inziens veel door een gebrek aan grappeling ervaring. (Al heeft hij wel de zwarte band in het judo) Maar goed, zo oud is hij nog niet.. Ik hoop dat hij zijn horizon wat gaat verbreden door met goede grappelers / BJJ ers te trainen. Ik heb niets tegen sportstudio All-inn, maar zover ik het weet lopen daar geen top grondvechters rond waar hij op de grond veel van kan bij leren.

Justinian
21-03-2010, 17:59
Gefeliciteerd mannen van Angelo!!!

Erg goed gedaan, ik ben trots op jullie...

Ik las ook dat Robin de vries moest vechten? traint hij tegenwoordig ook bij jullie, of was hij bij toeval ook op dat gala om te vechten?
Die jongen heeft best talent en wil heel graag, maar verliest mijn inziens veel door een gebrek aan grappeling ervaring. (Al heeft hij wel de zwarte band in het judo) Maar goed, zo oud is hij nog niet.. Ik hoop dat hij zijn horizon wat gaat verbreden door met goede grappelers / BJJ ers te trainen. Ik heb niets tegen sportstudio All-inn, maar zover ik het weet lopen daar geen top grondvechters rond waar hij op de grond veel van kan bij leren.
Robin traint niet bij ons, dus volgens mij was het toeval. Hij doet het niet verkeerd vind ik.

761217186
21-03-2010, 18:07
Robin traint niet bij ons, dus volgens mij was het toeval. Hij doet het niet verkeerd vind ik.

oke, bedankt! Nee, verkeerd doet hij het zeker niet.. die jongen is zeer gemotiveerd, bezoekt ook veel seminars en traint met een leuke fanatieke groep. Alleen vind ik dat hij wat stil blijft staan, en kan hij er volgens mij meer uithalen door te sparren met ervaren grappelers / BJJ'ers. Dus dacht ik even dat hij mogelijk bij jullie trainde, daar ligt het niveau namelijk wat hoger.

angelo
22-03-2010, 08:48
Was een gezellig avondje... alleen die zoektocht naar Roy (justinian) op de Reeperbahn was erg vermoeiend....anders waren we wel vroeg thuis geweest....

Justinian
22-03-2010, 08:59
Was een gezellig avondje... alleen die zoektocht naar Roy (justinian) op de Reeperbahn was erg vermoeiend....anders waren we wel vroeg thuis geweest....
Hahaha vertel anders even waarom we jou kwijt zijn geraakt... Ik geloof dat het iets te maken had met de 'Longmint' dvd die je perse wilde scoren :D

ChimiChero
22-03-2010, 12:04
Gefeliciteerd!!

Harold vd Rijst
22-03-2010, 12:30
oke, bedankt! Nee, verkeerd doet hij het zeker niet.. die jongen is zeer gemotiveerd, bezoekt ook veel seminars en traint met een leuke fanatieke groep. Alleen vind ik dat hij wat stil blijft staan, en kan hij er volgens mij meer uithalen door te sparren met ervaren grappelers / BJJ'ers. Dus dacht ik even dat hij mogelijk bij jullie trainde, daar ligt het niveau namelijk wat hoger.

Klopt dat er bij All-Inn naar het vertrek van Patrick vd Velde (mariniers) geen goede grondvechters meer zijn. Er is er nog 1 die Robin "de baas"
is daarbij heeft Robin zich afgelopen jaar ook meer toegelegt op zijn staande werk, heeft in Duitsland zelf 4 partijen gebokst waarvan 1 verloren en de rest gewonnen. Hij zal zich zeker ook weer meer bezig gaan houden met zijn grondwerk. All-Inn heeft genoeg connecties waar Robin kan meetrainen en dit ook zeker gaat doen en zoals je al zegt hij is pas 18 jaar.

Ondanks zijn verlies heeft hij afgelopen zaterdag een goede partij tegen zijn 9 jaar oudere tegenstander neer gezet. Deze Deen die staande heel goed is, had eigenlijk totdat Robin af moest tikken door een sankaku niets te vertellen tijdens Robins eerste gevecht in de kooi. Top gedaan ROBIN ik ben trots op je en blijf zo doorgaan.

remco pardoel
24-03-2010, 09:18
Roy en de mannen ... gefeliciteerd met de resultaten
binnen en buiten de kooi
;)

micha
24-03-2010, 10:00
Goed gedaan mannen

Justinian
24-03-2010, 11:37
Ondanks zijn verlies heeft hij afgelopen zaterdag een goede partij tegen zijn 9 jaar oudere tegenstander neer gezet. Deze Deen die staande heel goed is, had eigenlijk totdat Robin af moest tikken door een sankaku niets te vertellen tijdens Robins eerste gevecht in de kooi. Top gedaan ROBIN ik ben trots op je en blijf zo doorgaan.
Helemaal mee eens! Ik wist overigens niet dat hij nog maar 18 is, respect! Mijns inziens heeft hij genoeg talent en heeft hij zich goed ontwikkeld. Mag je terecht trots op zijn!