PDA

View Full Version : ISMAEL LONDT ZWAAR GENAAID!!!!



STERKE JERKE
22-03-2010, 10:26
Beste vechtsportvrienden,
Ik was gisteren op het K-1 max gala West -Europe in de Vechtsebanen te Utreccht.
Het gala was goed georganiseerd en er stonden geweldige partijen op het programma.
Een daarvan was de Superfight partij tussen Goran Radonjic van Top Team Beverwijk van Nijman en Vrij tegen Ismael Londt vanTeam Slamm!! van Polanen en Felter.
Drie ronden lang kreeg Radonjic kickbokslessen van Londt. In de 2e ronde voorkwam hij zelfs een knock down door Ismael Londt beet te pakken terwijl hij al in de val was.
In de 3e ronde werd zijn neus open gehaald door en knie van Londt.
De uitslag was voor een ieder duidelijk, zelfs voor Radonjic die terneergeslagen midden in de ring naast de scheidsrechter stond.
Toen kwam de uitslag: Onbeslist!:(?????
Er klonk terecht een oorverdovend gejoel en niemand begreep deze uitslag. Zelfs Radonjic haalde zijn schouders op in de richting van Londt.
Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

LATEN WIJ MET ZIJN ALLEN ONZE SPORT GEZOND EN FAIR HOUDEN DOOR EERLIJK EN OPEN TE ZIJN EN BLIJVEN!!! DEZE UITSLAG RAAKT KANT NOCH WAL!

DE VERLIEZER WAS HET PUBLIEK DE WINNAAR WAS DE W.F.C.A.!!!:twak:

Nolimit
22-03-2010, 11:00
Beste vechtsportvrienden,
Ik was gisteren op het K-1 max gala West -Europe in de Vechtsebanen te Utreccht.
Het gala was goed georganiseerd en er stonden geweldige partijen op het programma.
Een daarvan was de Superfight partij tussen Goran Radonjic van Top Team Beverwijk van Nijman en Vrij tegen Ismael Londt vanTeam Slamm!! van Polanen en Felter.
Drie ronden lang kreeg Radonjic kickbokslessen van Londt. In de 2e ronde voorkwam hij zelfs een knock down door Ismael Londt beet te pakken terwijl hij al in de val was.
In de 3e ronde werd zijn neus open gehaald door en knie van Londt.
De uitslag was voor een ieder duidelijk, zelfs voor Radonjic die terneergeslagen midden in de ring naast de scheidsrechter stond.
Toen kwam de uitslag: Onbeslist!:(?????
Er klonk terecht een oorverdovend gejoel en niemand begreep deze uitslag. Zelfs Radonjic haalde zijn schouders op in de richting van Londt.
Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

LATEN WIJ MET ZIJN ALLEN ONZE SPORT GEZOND EN FAIR HOUDEN DOOR EERLIJK EN OPEN TE ZIJN EN BLIJVEN!!! DEZE UITSLAG RAAKT KANT NOCH WAL!

DE VERLIEZER WAS HET PUBLIEK DE WINNAAR WAS DE W.F.C.A.!!!:twak:



Nou dan heb je waarschijnlijk niet echt goed opgelet, of was je op een ander gala want ik heb geen WFCA gezien eerlijk gezegd! LOL

HUNTER
22-03-2010, 11:09
tsja... ik had gisteren ook wel enige verontwaardiging richting de uitslag van deze en enkele andere partijen. Maar juryleden zijn ook mensen en mensen maken blijkbaar fouten. Ik denk niet dat je dat kunt voorkomen...

Misschien wel een idee om de jury rapporten na de partij voor te lezen oid (zoals ze bij de UFC wel eens doen), zodat je meteen een beeld hebt van hoe een jury naar een partij kijkt

Sluwe Fox
22-03-2010, 11:13
Beste vechtsportvrienden,
Ik was gisteren op het K-1 max gala West -Europe in de Vechtsebanen te Utreccht.
Het gala was goed georganiseerd en er stonden geweldige partijen op het programma.
Een daarvan was de Superfight partij tussen Goran Radonjic van Top Team Beverwijk van Nijman en Vrij tegen Ismael Londt vanTeam Slamm!! van Polanen en Felter.
Drie ronden lang kreeg Radonjic kickbokslessen van Londt. In de 2e ronde voorkwam hij zelfs een knock down door Ismael Londt beet te pakken terwijl hij al in de val was.
In de 3e ronde werd zijn neus open gehaald door en knie van Londt.
De uitslag was voor een ieder duidelijk, zelfs voor Radonjic die terneergeslagen midden in de ring naast de scheidsrechter stond.
Toen kwam de uitslag: Onbeslist!:(?????
Er klonk terecht een oorverdovend gejoel en niemand begreep deze uitslag. Zelfs Radonjic haalde zijn schouders op in de richting van Londt.
Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

LATEN WIJ MET ZIJN ALLEN ONZE SPORT GEZOND EN FAIR HOUDEN DOOR EERLIJK EN OPEN TE ZIJN EN BLIJVEN!!! DEZE UITSLAG RAAKT KANT NOCH WAL!

DE VERLIEZER WAS HET PUBLIEK DE WINNAAR WAS DE W.F.C.A.!!!:twak:



Dat je een bekende/fan bent van Ismael moge duidelijk zijn. Ik ben namelijk van mening dat je het eea overdrijft. Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de droogste partij van de avond dan had londt samen met die andere gozer m gewonnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet onder de indruk ben geweest van Londt gister. Hij komt zo snel moe over ademt al snel met z'n mond wijd open en doet heel veel(lees alleen maar) one hit acties. Geen van beiden heeft duidelijk laten zien de partij naar zich toe te willen trekken dus een onbeslist was op z'n plaats.

Sloper
22-03-2010, 11:17
Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.

Marquis
22-03-2010, 11:23
Dat je een bekende/fan bent van Ismael moge duidelijk zijn. Ik ben namelijk van mening dat je het eea overdrijft. Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de droogste partij van de avond dan had londt samen met die andere gozer m gewonnen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet onder de indruk ben geweest van Londt gister. Hij komt zo snel moe over ademt al snel met z'n mond wijd open en doet heel veel(lees alleen maar) one hit acties. Geen van beiden heeft duidelijk laten zien de partij naar zich toe te willen trekken dus een onbeslist was op z'n plaats.




Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.




Ik lees hier 2 verschillende verhalen … t’komt nauwelijks overeen … ene zegt saaie pot en de ander zegt gebroken neus en 2 x discutabele 8 tellen wat Goran zou moeten krijgen.

Wat is waar ?

Ronald
22-03-2010, 11:25
Wat is waar ?
Dat is een filosofische vraag Marquis :D

Thebadguy
22-03-2010, 11:28
Ik lees hier 2 verschillende verhalen … t’komt nauwelijks overeen … ene zegt saaie pot en de ander zegt gebroken neus en 2 x discutabele 8 tellen wat Goran zou moeten krijgen.

Wat is waar ?


ismael had idd echt GEWONNEN maar jah ...waar trainde zijn tegen stander ook al weer :) .......... :) dat bedoel ik

Marquis
22-03-2010, 11:35
ismael had idd echt GEWONNEN maar jah ...waar trainde zijn tegen stander ook al weer :) .......... :) dat bedoel ik


Zou Hans en Dick invloed hebben op de jury en de organisatie ?

Dragon Tail
22-03-2010, 11:49
Na Balrak vs Gerges is dit het 2e "naai" incident die ik persoonlijk mee maakte, waarvan ik durf te zeggen dat deze wel heel, heel heftig was!

Balrak vs Gerges bleek geen naai-incident nadat de beelden op het net verscheen en toen menigeen de mening bij moest stellen.
Misschien handig om hier ook eerst de beelden af te wachten voor een objectievere mening.

trainer Bv S'burg
22-03-2010, 11:51
Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.

Bij een knockdown, wil nog steeds NIET zeggen dat je dan winnaar bent :fp:, zijn neus was goed gebroken......... omdat? ;)

milton felter
22-03-2010, 12:12
Iedereen maakt fouten, dat is waar. Maar ik zag duidelijk 2 knockdowns: eind 1ste ronde was Goran aan het wankelen en eind derde ronde voordat de bel ging stond hij op het punt om te vallen. En z'n neus die was goed gebroken.

Het had dus een TKO of WOP moeten zijn

Trieste beslissing.. Dit soort fouten mogen op topniveau niet worden gemaakt.

Sluwe Fox, de partij had zeker de schoonheidsprijs niet verdiend heb je gelijk in. Maar onbeslist slaat natuurlijk nergens op.


nee dat ismael gisteren niet de mooieste partij heeft gevochten in zijn cariere is wel duidelijk
maar goed elke vechter heeft wel een zo en dag en de tegenstander kan daar een hele grote rol in zijn

maar een onbeslist was zeker niet de juiste uitslag zelfs dick vond dat zijn jongen verloren had en einde van de avond wilde hans loefen de partij terug draaien maar ach ja we gaan gewoon weer verder en jammer genoeg dacht de jury er anders over .

en de mensen in de zaal ook

Marchant
22-03-2010, 12:17
ismael had idd echt GEWONNEN maar jah ...waar trainde zijn tegen stander ook al weer :) .......... :) dat bedoel ik


Zou Hans en Dick invloed hebben op de jury en de organisatie ?

Heb de partij niet gezien dus wacht idd de beelden wel af.
(ik heb wel een goede film gekeken iemand deze toevallig gezien;))

http://www.impawards.com/1997/posters/conspiracy_theory.jpg

Perfectteamcindy
22-03-2010, 12:17
Ik vond het ook een vreemde uitslag... Dacht dat deze partij idd voor Ismael was, stond beetje versteld achteraf.

STERKE JERKE
22-03-2010, 12:32
Nou dan heb je waarschijnlijk niet echt goed opgelet, of was je op een ander gala want ik heb geen WFCA gezien eerlijk gezegd! LOL

OPRECHTE EXCUSES AAN HET ADRES VAN DE W.F.C.A.!

IN HOUDELIJK BLIJF IK BIJ MIJN STANDPUNT!

Marquis
22-03-2010, 13:01
maar een onbeslist was zeker niet de juiste uitslag zelfs dick vond dat zijn jongen verloren had en einde van de avond wilde hans loefen de partij terug draaien maar ach ja we gaan gewoon weer verder en jammer genoeg dacht de jury er anders over .




Geen reclamatie van jullie kant Milton ?

milton felter
22-03-2010, 13:10
Geen reclamatie van jullie kant Milton ?

weetje ik vind dat vaak mosterd na de maaltijd
ik ben naar de jury gelopen en die had zelfs die goran als winnaar maar omdat hij 2 keer zwaar aangeslagen was en er niet geteld werd hadden hun zoiets van ja dan doen we maar onbeslist en hans wilde na het gala ook de uitslag wel terug draaien maar ach dat is altijd acheraf

en natuurlijk is het mensen werk ik heb het zelf ook meegemaakt op mijn eigen gala maar de hoofd jury heeft iedereen bij elkaar geroepen en zijn in overleg toen gegaan en iedereen was toen eens dat ouali die winst moest krijgen
terwijl ze allemaal hin punten hadden ingeleverd maar in het gesprek was iedereen met dezelfde neus 1 richting

Sendur
22-03-2010, 13:10
Beelden?

sterrenkijker
22-03-2010, 13:11
Ja, beelden?

simtekf1
22-03-2010, 13:19
OPRECHTE EXCUSES AAN HET ADRES VAN DE W.F.C.A.!

IN HOUDELIJK BLIJF IK BIJ MIJN STANDPUNT!

Je capslock toets blijft hangen.

Sluwe Fox
22-03-2010, 13:29
Ik lees hier 2 verschillende verhalen … t’komt nauwelijks overeen … ene zegt saaie pot en de ander zegt gebroken neus en 2 x discutabele 8 tellen wat Goran zou moeten krijgen.

Wat is waar ?

De 1 is duidelijk van het kamp van Londt de ander (ik dus) ben geen fan van beiden en probeer gewoon een objectieve mening te ventileren.
Marquis ik wil je vragen de beelden af te wachten en dan met een mening te komen. Ik heb het eea samengevat over de partij zoals ik die heb gezien. Als men dan ook de partij van balrak vs gerges aanhaalt dan krijg ik het gevoel dat de surinaamse achterban van de vechters campagne aan het voeren zijn om hun gelijk te halen. Maar goed dat is dus een aanname.Het was in mijn ogen echt een C partij. Ik heb gister een B partij gezien van 2 zwaargewichten die veel actiever waren en een partij hadden neergezet waarvan die van londt niet aan kan tippe.

Maar goed we wachten de beelden af.

R.D.N
22-03-2010, 13:57
nee dat ismael gisteren niet de mooieste partij heeft gevochten in zijn cariere is wel duidelijk
maar goed elke vechter heeft wel een zo en dag en de tegenstander kan daar een hele grote rol in zijn

maar een onbeslist was zeker niet de juiste uitslag zelfs dick vond dat zijn jongen verloren had en einde van de avond wilde hans loefen de partij terug draaien maar ach ja we gaan gewoon weer verder en jammer genoeg dacht de jury er anders over .

en de mensen in de zaal ook

op papier heeft die verloren maar jullie weten wel beter toch ismael had zeker gewonnen maar die rus was me wel een taaie zeg.......ismael komt er wel en gun hem het echt....

milton felter
22-03-2010, 14:01
op papier heeft die verloren maar jullie weten wel beter toch ismael had zeker gewonnen maar die rus was me wel een taaie zeg.......ismael komt er wel en gun hem het echt....


ja die gast is zeker een taaie maar dat wisten we al we hadden al wat beelden van hem gezien en veel ko's heeft hij op zijn naam en natuurlijk de partij tegen murad bouzidi die als het goed is 2 keer 8 tellen van hem kreeg en verloor
maar dit was weer een leer proces voor ismael want was een hele moeilijke tegenstander om te bevechten

R.D.N
22-03-2010, 14:07
precies op naar de volgende party......

micha
22-03-2010, 14:07
Thanks Milton voor je reactie

Marchant
22-03-2010, 14:08
..... die had zelfs die goran als winnaar maar omdat hij 2 keer zwaar aangeslagen was en er niet geteld werd hadden hun zoiets van ja dan doen we maar onbeslist en hans wilde na het gala ook de uitslag wel terug draaien maar ach dat is altijd acheraf


Nu ben ik zeker benieuwd naar de beelden want uit jou woorden wordt die Rus dus eigelijk genaait.



1. die had zelfs die goran als winnaar


2 zoiets van ja dan doen we maar onbeslist .(dus in nadeel van goran)

3 hans wilde na het gala ook de uitslag wel terug draaien . (dus een andere winnaar aanwijzen dan dat de jury op papier hadden??)

Vreemde manier van werken in mijn ogen.

milton felter
22-03-2010, 14:27
Nu ben ik zeker benieuwd naar de beelden want uit jou woorden wordt die Rus dus eigelijk genaait.



1. die had zelfs die goran als winnaar



2 zoiets van ja dan doen we maar onbeslist .(dus in nadeel van goran)

3 hans wilde na het gala ook de uitslag wel terug draaien . (dus een andere winnaar aanwijzen dan dat de jury op papier hadden??)

Vreemde manier van werken in mijn ogen.

ach weetje laten we de beelden weer maar bekijken mischien kijk ik wel te veel met die mooie bril op al kijk ik dit keer niet al te mooie uit mijn glazen lol

in iedergeval was het publiek het er niet mee eens
en geloof me zoveel kaartjes had ismael echt niet verkocht

maar snel vergeten en op naar de volgende partij

Marchant
22-03-2010, 14:39
ach weetje laten we de beelden weer maar bekijken mischien kijk ik wel te veel met die mooie bril op al kijk ik dit keer niet al te mooie uit mijn glazen lol

in iedergeval was het publiek het er niet mee eens
en geloof me zoveel kaartjes had ismael echt niet verkocht

maar snel vergeten en op naar de volgende partij

Nee dat bedoel ik niet,

ik heb het niet gezien dus kan niet oordelen wat wel of niet terecht was.
Na de verhalen en reacties lijkt het erop dat Ismael de winst had moeten krijgen.
Wat ik alleen raar vindt is dat de jury het dan schijnbaar anders heeft ervaren (dat kan nog) maar ook makelijk van eigen beslissingen afstapt .
Dat vindt ik raar.

milton felter
22-03-2010, 14:45
Nee dat bedoel ik niet,

ik heb het niet gezien dus kan niet oordelen wat wel of niet terecht was.
Na de verhalen en reacties lijkt het erop dat Ismael de winst had moeten krijgen.
Wat ik alleen raar vindt is dat de jury het dan schijnbaar anders heeft ervaren (dat kan nog) maar ook makelijk van eigen beslissingen afstapt .
Dat vindt ik raar.


ach voor mij is het niet meer belangrijk ismael heeft ook niet kunnen laten zien wat hij normaal het publiek wel geeft dus wij gaan verder nu en focussen we weer op de aankomende partijen die komen

Marquis
22-03-2010, 14:47
ach voor mij is het niet meer belangrijk ismael heeft ook niet kunnen laten zien wat hij normaal het publiek wel geeft dus wij gaan verder nu en focussen we weer op de aankomende partijen die komen


Maar als hij recht op de winst heeft dan is een verweer wel aan de orde volgens mij of hij een offday had of niet.. of heeft Ismael er ook vrede mee ?

Octavius
22-03-2010, 16:08
Nou dan heb je waarschijnlijk niet echt goed opgelet, of was je op een ander gala want ik heb geen WFCA gezien eerlijk gezegd! LOL

Het was een samenwerking van Nover en WFCA die avond. Hans Loeffen is toch echt WFCA.

ROUND1
22-03-2010, 16:17
Hij is echt zwaar en zwaar genaaid hij vocht niet top!! maar overwinning was duidelijk voor hem

Durfal
22-03-2010, 17:29
Balrak vs Gerges bleek geen naai-incident nadat de beelden op het net verscheen en toen menigeen de mening bij moest stellen.
Misschien handig om hier ook eerst de beelden af te wachten voor een objectievere mening.

He he eindelijk iemand die het begrijpt!!!
Balrak is nooit genaaid!!!
Maar al die schreeuwers elkaar maar napraten als kippen zonder kop!!!
De beelden kwamen en de domme kritiek verstomde meteen!!!
Laat hier dan ook maar eerst de beelden van zien,lijkt mij een stuk objectiever!!!

Osu

Slome
22-03-2010, 17:47
wacht de beelden af... tof milton dat je hier op reageerd...