PDA

View Full Version : Beste Shihan Sjaak Osu



Robert Pepels
22-03-2010, 13:49
Osu
Sorry heren dat ik dit forum gebruik hiervoor met moet even iets kwijt.

Shihan Sjaak heeft een vervelende mail gekregen waarin hij onjuist werd benaderd. Hij denkt dat ik deze heb verstuurd, daar het ip of internet adres van mij zou zijn. Daar ligt juist het probleem daar deze internet verbinding een onbeveiligd netwerk betreft en de pc niet van mij maar van onze sportschool op deze locatie is. Ik ben dus lang niet de enige die deze gebruikt. Daarnaast schrijf ik overal mijn naam onder of het nu positief of negatief is. Mocht er geen fout zijn maar werkelijk iemand vanuit hier en van ons dit gestuurd hebben naar Shihan Sjaak dan bied ik daar mijn excuus voor aan. Maar ik weet er niets van.

Ik post het maar even hier want Shihan Sjaak was erg boos. Op zich te begrijpen maar ik heb niets tegen Shihan Sjaak. Kijk naar wat hij organiseert voor het Full Contact Karate in Kyokushin bijzonder en zijn organisatie sluit ook niemand uit.

Dus Shihan Sjaak, via deze weg

Wie ook wat zegt, smst, of mailt

Ik was het niet.

Osu Robert

micha
22-03-2010, 14:04
Sihan Sjaak is een topgozer en als hij boos is zal het wel niet voor niks zijn. Dus misschien kun je hem beter helpen deze zaak op te lossen ipv je excuses aan te bieden voor wat je toch niet hebt gedaan.
Jij weet natuurlijk vast wel wie er dan achter zit en jou hier voor laat op draaien.


toch?

Robert Pepels
22-03-2010, 14:08
Osu
Je hebt gelijk en via email heb ik ook contact opgenomen met Shihan Sjaak en misschien nog beter elkaar opbellen. En inderdaad ik weet bijna zeker wie die gedaan heeft. Maar daar ging het mij niet om. Ik vind het vervelend voor Shihan Sjaak vandaar openlijk deze thread. Verder reageer ik alleen nog op Shihan Sjaak of Shihan Jan.

Osu

micha
22-03-2010, 14:09
OSU

Iwan
22-03-2010, 14:59
This thread has OSU written all over it...

micha
22-03-2010, 15:04
Osu

Sjaak
22-03-2010, 15:10
Robert, dit forum en mijn gastenboek is niet het medium om persoonlijke ruzie's uit te knokken of organisaties tegen elkaar uit te spelen maar wat ik wel weet is dat iemand ANONIEM mijn gastenboek van mijn site heeft getekend en daar hele nare en zware aantijgingen heeft neergezet.

Het enige wat deze anonieme held is vergeten dat in mijn gastenboek ook het IP adres wordt vermeld van deze anonieme schrijver en ja dit is JOUW IP adres of van iemand van JOU school !!!!! en dat staat omonstotelijk vast

Als je wat tegen mij hebt zeg je het in mijn gezicht maar post je niet anoniem iets in een gastenboek want dan ben je in mijn ogen geen echte vent maar gewoon een flapdrol.

Voor de rest zeg ik er niets meer over, het is gebeurd en ik betreur zulke zaken ten zeerste en wat mij betreft kan deze topic gesloten worden want mijn karate broek zakt er compleet van af.

Laten we positief bezig zijn met kyokushin en stop de achterklap en anonieme aanvallen.

Osu Sjaak

Tony
22-03-2010, 15:15
Duidelijk....

Hier gaan we geen verdere ASCII meer aan verknoeien....

slot