PDA

View Full Version : UFC (SPOILER!!!!)



GilbertYvelFan24
22-03-2010, 15:18
Wat een geweldige KO overwinning weer van Junior dos Santos.

Nu eerst Carwin vs. Mir voor de interim Heavywight titel.

En dan hoop ik eigenlijk dat er een wedstrijd komt tussen:
Cain Velasquez en Junior dos Santos.

Dan de winnaar daarvan tegen de winnaar van Carwin tegen Mir.

Maarja dat kan alleen als Lesnar nog niet terug is.

Wat vinden jullie?
1. Winnaar Carwin vs. Mir tegen Lesnar
2. Winnaar Carwin vs. Mir tegen (een eventuele wedstrijd tussen) de winnaar van Dos Santos en Velasquez. En vervolgens daar de winnaar van tegen Lesnar?

Of iemand nog iets anders?

micha
22-03-2010, 15:24
JDS gaat lekker

iconian
22-03-2010, 15:26
dos santos en velasquez hebben inmiddels veel meer gepresteerd dan lesnar, carwin en mir. carwin en lesnar hebben al meer dan een jaar niet meer gevochten zelfs!

laat jds en cain voor de titel vechten, dat zijn duidelijk de twee beste vechters in de divisie. en wie wil nou lesnar-mir voor de derde keer achtereenvolgens zien? ik niet

ze melken lesnar en carwin/mir uit voor wat ze waard zijn, door alleen die 3 voor de titel te laten vechten zetten ze JDS/cain behoorlijk buitenspel

GilbertYvelFan24
22-03-2010, 15:34
dos santos en velasquez hebben inmiddels veel meer gepresteerd dan lesnar, carwin en mir. carwin en lesnar hebben al meer dan een jaar niet meer gevochten zelfs!

laat jds en cain voor de titel vechten, dat zijn duidelijk de twee beste vechters in de divisie. en wie wil nou lesnar-mir voor de derde keer achtereenvolgens zien? ik niet

ze melken lesnar en carwin/mir uit voor wat ze waard zijn, door alleen die 3 voor de titel te laten vechten zetten ze JDS/cain behoorlijk buitenspel


ben ik met je eens. maarja die wedstrijd tussen mir en carwin staat al vast. dusja.
Daarom dat ik hoop dat er nog snel ff een wedstrijd komt tussen Velasquez en dos Santos. Zodat een van hun de Interim-heavy titel kan pakken en daarna tegen Brock de Heavyweight titel.

iconian
22-03-2010, 15:40
ben ik met je eens. maarja die wedstrijd tussen mir en carwin staat al vast. dusja.
Daarom dat ik hoop dat er nog snel ff een wedstrijd komt tussen Velasquez en dos Santos. Zodat een van hun de Interim-heavy titel kan pakken en daarna tegen Brock de Heavyweight titel.

toch jammer dat santos/cain niet voor de titel is, beide hebben ze het meer dan verdiend en als je nagaat dat lesnar na winst op herring al een title shot kreeg is het echt absurd

mir hoeft alleen van kongo te winnen om weer voor de titel te mogen, en carwin al helemaal geen recht van spreken met alleen winst over gonzaga.

maarja cain en jds zullen wel snel aan de top staan als dat hele circus met lesnar over is

Fyodor
22-03-2010, 15:54
toch jammer dat santos/cain niet voor de titel is, beide hebben ze het meer dan verdiend en als je nagaat dat lesnar na winst op herring al een title shot kreeg is het echt absurd

mir hoeft alleen van kongo te winnen om weer voor de titel te mogen, en carwin al helemaal geen recht van spreken met alleen winst over gonzaga.

maarja cain en jds zullen wel snel aan de top staan als dat hele circus met lesnar over is

Helemaal mee eens.

Het vervelende is alleen met Carwin dat zijn gevecht met Brock al gepland stond, maar dus niet door kan gaan. Dus dat hij 'first in line' is snap ik, hoewel z'n enige wapenfeit tegen Gonzaga was.
Mir aan de andere kant heeft A) alleen van Kongo gewonnen na z'n verlies tegen Brock en B) z'n verlies tegen Brock was nou niet bepaald een gevalletje Machida vs Shogun. Hij werd gedomineerd en gefinisht.
En Brock kreeg z'n titleshot omdat het publiek dat wilde (volgens Dana White) en uit zakelijk oogpunt gezien een slimme zet. Brock = PPV's.

Hoe onrechtvaardig het nu ook is, ik weet zeker dat zowel Cain als JDS zullen strijden om de titel binnen redelijke termijn. Wat een geweldige vechters zijn dat allebei!
Carwin zie ik het niet redden, sowieso niet tegen deze twee, want Mir wint tegen Carwin 8 van de 10 keer denk ik. Ik mag die gast graag, maar hij wordt door veel mensen overschat.

El Bambino
22-03-2010, 16:25
ben ik met je eens. maarja die wedstrijd tussen mir en carwin staat al vast. dusja.
Daarom dat ik hoop dat er nog snel ff een wedstrijd komt tussen Velasquez en dos Santos. Zodat een van hun de Interim-heavy titel kan pakken en daarna tegen Brock de Heavyweight titel.

Dos Santos zijn volgende wedstrijd moet gelijk tegen Lesnar, de man heeft zich genoeg bewezen!

superfreak
22-03-2010, 16:28
Winnaar Mir vs Carwin mag tegen Lesner maar weet niet wanneer dit precies zal zijn. Tegen die tijd kunnen ze dan alvast JDS vs Cain doen want die zijn allebei nu nog fris als blijkt dat Brock niet op tijd fit is kunnen ze de winnaar van Mir vs Carwin dan tegen de winnaar van JDS vs Cain zetten.

Uit dit alles denk ik dat JDS aan het langste end trekt. Hij wint het denk ik wel van Cain. Tegen Mir die het wint van Carwin zal hij het lastig hebben omdat Mir z'n boks skills steeds beter worden maar ook hier zal hij overwinnen en hij slaat dan Lesner ko. over dat laatste heb ik nog me twijfels omdat hij toch redelijk klein en niet al te zwaar is.

Sendur
22-03-2010, 16:35
dos santos en velasquez hebben inmiddels veel meer gepresteerd dan lesnar, carwin en mir. carwin en lesnar hebben al meer dan een jaar niet meer gevochten zelfs!

laat jds en cain voor de titel vechten, dat zijn duidelijk de twee beste vechters in de divisie. en wie wil nou lesnar-mir voor de derde keer achtereenvolgens zien? ik niet

ze melken lesnar en carwin/mir uit voor wat ze waard zijn, door alleen die 3 voor de titel te laten vechten zetten ze JDS/cain behoorlijk buitenspel

Hier ben ik het echt helemaal mee eens!
Zit ook echt niet te wachten op Mir vs Lesnar 3, hoop echt dat Carwin hem sloopt en laat hem dan maar tegen Brock.
JDS vs Valesquez MOET de volgende partij zijn voor beide heren dat zou echt ziekelijk zijn!

En de winnaar voor de titel.

Ik denk dat JDS hem sloopt.

dark
22-03-2010, 16:40
JDS vs Cain lijkt me echt vet!

spacebox
22-03-2010, 17:05
Number One JDS zegt genoeg dacht ik zo. Ik moet nog zien wie JDS verslaat op dit moment, niemand denk ik.

micha
22-03-2010, 17:29
Number One JDS zegt genoeg dacht ik zo. Ik moet nog zien wie JDS verslaat op dit moment, niemand denk ik.

bij de UFC zou ik er niet zo snel een weten:rolleyes:

amilster
22-03-2010, 18:09
diep respect voor de man, was trouwens ook wederom van Jones onder de indruk, de nieuwe generatie staat aan de heken te rammelen!

BoerHarms
22-03-2010, 18:09
JDS en Cain zijn nog te klein voor Brock, Mir en Carwin maken meer kans tegen hem.

Ook al is JDS zo snel, 232 is gewoon te weinig voor brock zijn 280.

Briant
22-03-2010, 18:11
diep respect voor de man, was trouwens ook wederom van Jones onder de indruk, de nieuwe generatie staat aan de heken te rammelen!

Wat een elleboog inderdaad. Hij laat ook altijd mooie judotakedowns zien die die zegt van internet geleerd te hebben ;)

marcelt
22-03-2010, 18:41
JDS en Cain zijn wel smaakmakers. Jammer van Vera. Wist niet dat je geen upkicks mocht maken. Mousasi vs Jacare was toen mooi in Dream .

dark
22-03-2010, 18:43
Je mag wel upkicks maken - alleen niet tegen als er een knie aan de grond is.

Sadix
22-03-2010, 18:53
Ik ben het ook met jullie eens!

Ik heb nooit gesnapt waarom carwin zo gehyped werd, hij heeft alleen van gonzaga gewonnen, en dat was als je het mij vraagt, vet geluk.

JDS en Cain zie ik al sinds hun 1e gevecht als potentiele kampioenen, echt schitterende vechters zijn dat.

Misschien wilt de UFC wel een echte amerikaanse Kampioen hebben m.b.t. kijkcijfers ofzo? want ik snap echt niet waarom mir, carwin en brock zo snel titelshots krijgen en ze vechters als JDS en cain zich zo kapot laten vechten tot ze eindelijk een shot krijgen.

En als echt echte fan, zie ik het liefst JDS vs Cain niet tegen elkaar vechten, dat had ik ook met machida vs shogun, ik ben een te grote fan van beide, dat ik ze niet wil zien verliezen.

Ik zie liever cain vs mir en jds vs carwin. en de winnaars van die gevechten gelijk voor de titel en die ouwe brock lul, zich maar weer terug laten vechten.

T15Boxing
22-03-2010, 19:43
Als Lesnar nooit ziek werd dan ging alles gewoon soepel en hadden JDS en Cain waarschijnlijk al een kans gekregen. Ik denk niet dat ze genaaid worden ofzo, het ligt gewoon aan alle omstandigheden.

Sendur
22-03-2010, 21:23
bij de UFC zou ik er niet zo snel een weten:rolleyes:

Nee en buiten ook niet, want ALS Alistair ooit zou vechten tegen JDS dan maakt JDS hem af.

Daar ga ik all-in op.

micha
22-03-2010, 21:40
Nee en buiten ook niet, want ALS Alistair ooit zou vechten tegen JDS dan maakt JDS hem af.

Daar ga ik all-in op.


die partij zou ik heel graag zien

mikeymcd
23-03-2010, 08:54
JDS is heel goed, maar op dit moment nog zeker niet de beste van de heavyweights. Dat gaat hij denk ik wel worden, maar op dit moment zou Mir nog wel winnen van JDS. Cain idem al denk ik dat JDS meer potentie heeft.

superfreak
23-03-2010, 09:00
JDS is heel goed, maar op dit moment nog zeker niet de beste van de heavyweights. Dat gaat hij denk ik wel worden, maar op dit moment zou Mir nog wel winnen van JDS. Cain idem al denk ik dat JDS meer potentie heeft.

Hij is zeker nog niet de beste. Veel potentie. Van Cain zou hij kunnen winnen omdat z'n stand up beter is, Cain zou hem wel naar de grond kunnen krijgen en dat is een kant van JDS die we nog moeten zien. Mir z'n boks skills worden ook steeds beter en er zit nu ook veel gewicht achter en Mir op de grond is zeker een lastige.

Remco
23-03-2010, 09:16
Ik ben het met de meesten hier eens: Carwin is een vraagteken, JDS gaat snel maar moet nog wat rijpen. Mir is onvoorspelbaar (al verwacht ik niet veel meer van vechters die in een vete raken met een tegenstander die hen vernietigd heeft; doet me aan Ken Shamrock denken) en Cain Velasquez is een uitermate serieuze contender. Van al deze mensen weet ik echter niet of ze bestand zijn tegen het hei-werk van Brock.

Je gaat je bijna afvragen wat mensen als Roy Nelson, Stefan Struve en Cheik Kongo nog in de HW-divisie te zoeken hebben. (al support ik Stefan natuurlijk in al zijn partijen)

wrestler_nl
23-03-2010, 12:15
Junior Dos Santos vs Cain zou echt een mooie partij zijn die denk ik Dos Santos zou winnen. Hij heeft echt uitstekende boks-skills met super veel kracht. Junior Dos Santos heeft zich het meest bewezen in de UFC HW-divisie en die verdient dan ook een titleshot & zeker geen Shane Carwin. Maar ja, Cain vs Dos Santos zou ik ook niet erg vinden.
Jones is ook lekker bezig, wat een elleboog zeg. Ik denk dat hij heel veel lhw's in de ufc het moeilijk zou kunnen maken.
Ook leuk dat Guida weer gewonnen heeft. Zijn gevechten zijn bijna altijd TOP!