PDA

View Full Version : Zet hier maar een slot op maar reageer wel



Robert Pepels
22-03-2010, 15:20
Osu Shihan,
Ik heb u diverse mails en gsm nummer gestuurd. Waarom moet ik een beschuldiging wel over me laten heen komen en u niet?

Ik heb deze thread niets verkeerds gezegd en bedoeld. Zou het juist fijn vinden om het te weten allemaal. Ik zet altijd mijn naam overal onder. Nog nooit een valse naam gebruikt.

Ik weet hetzelfde van u. Dus zet hier maar slot op maar mijn bedoeling was een oplossing want ik stond vanmorgen na een kamp weekend gewoon op en keek naar mail op deze pc en vond dit alles.

Osu

Sjaak
22-03-2010, 15:33
Robert, ik ga hier niet met jou over discusieren op Mixfight of via de mail en dit valt me gewoon heel zwaar van je tegen.

Mijn gastenboek wordt 24 uur gescant ivm bedreigingen in het verleden en de ANONIEME held wist niet dat zijn IP adres werd gescant.

Het is overduidelijk JOUW IP adres en het komt uit jou DOJO en om het op zijn Rotterdams te zeggen dit is BUDO onwaardig en beneden alle peil




dinsdag 23 februari 2010



94.214.17.151



IP adres staat in het geel maar het kwaad is al geschied en voor mij is het klaar en laat mij en mijn familie er buiten. Hoe het ook zij,iemand van jou school stuurt mij dit en je zegt dat je weet wie het is dus ik zou zeggen spreek hem toe.

Succes met jou weg maar laat mij met rust want als een van mijn leerlingen zoiets zou doen bij een andere sensei of shihan dan trapte ik hem er uit even er van uit gaan dat JIJ het niet bent zoals je nu ineens beweerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Einde discussie en ik kan mijn energie beter gebruiken dan me bezig te houden met achterbakse en lage anonieme aanvallen.

Osu shihan Sjaak

GOOI HIER OOK MAAR EEN SLOTJE OP aub

Robert Pepels
22-03-2010, 15:42
in het limburgs zeggen we:

eerst eens met de persoon bellen of spreken en dan pas roepen.
Het is niet mijn PC en niet mijn IP.

Als ik iets te melden heb staat er het volgende onder

Osu
Robert Pepels

lopez86
22-03-2010, 15:46
*pakt popcorn*

Sjaak
22-03-2010, 15:51
En op zijn Rotterdams gezegd JE LIEGT DAT JE BARST !!!

Het is wel JOU IP adres en ik kan dat aantonen omdat je diverse kyokushin sites tekent met Robert Pepels en daar staat hetzelfde adres bij, google eens zou ik zeggen of tekenen andere personen ook met jou naam met dezelfde PC ???????

En net zeg je nog : "En inderdaad ik weet bijna zeker wie die gedaan heeft" en nu ontken je alles.

Weet je wat, bekijk het lekker en laat mij compleet met rust en val mij niet ANONIEM lastig held.

Alle bewijs is er en je lult je er niet uit, wees een vent en zeg ik ben verkeert bezig geweest.

Doe je eigen ding wat het ook is en dan hou ik mij met kyokushin karate bezig.

val mij niet lastig en mail mij niet, ik wenst geen kontakt met JOU of mensen die achterbaks anoniem reageren want dan ben je in mijn ogen een mega flapdrol en dan hou ik het nog netjes vergeleken met wat JIJ schrijft.

En wat betreft met JOU BELLEN, bedankt geen interesse.

Sjaak van de Velde

Robert Pepels
22-03-2010, 15:53
Shihan Sjaak,

Ik gebruik de PC op locatie inderdaad sherlock, maar ik ben niet eigenaar van pc dus is het niet mijn IP.

Daarnast valt u mij lastig en niet anderson u begint mij in de morgen te mailen.

We kunnen ons ook inschrijven voor EK kamakura volgende jaar?

Intresse?

Osu

Sjaak
22-03-2010, 15:57
http://www.musashi.nl/cms/images/stories/nieuws/musashi-posters/poster%202010%2011e%20nederlandse%20kampioenschapp en.jpg

Open voor alle kyokushin Organisatie's en budo organisatie's

Osu Sjaak

Robert Pepels
22-03-2010, 15:58
Osu
Ik schrijf naar micha dat ik inderdaad weet wie het is.
Dus waar heb ik ook maar iets ontkent?
Het is geen leerling en niet mij persoonlijke PC

Het is zo simpel als dat.

Succes Shihan

Richelieu
22-03-2010, 16:14
Op verzoek op slot!